PDA

צפייה בגרסה מלאה : התקן גרירה לג'ימני?



Limordr
23-09-10, 20:11
אוקיי, נמשיך עם השאלות עד שג'ימני יהיה הכי מדוגם שאפשר...
עכשיו אנחנו בהתקני הגרירה והחילוץ - למקרה וניתקע.
עושה רושם שאוזני העיגון המקוריים של הרכב לא כ"כ חזקות... ועדיף במקרה וניתקע להתחבר לאזניים של בנזוגי היקר ולא של הרכב...
מישהו מכיר/יודע על חלופות פשוטות וטובות?

Limordr
24-09-10, 09:51
אוקיי, נמשיך עם השאלות עד שג'ימני יהיה הכי מדוגם שאפשר...
עכשיו אנחנו בהתקני הגרירה והחילוץ - למקרה וניתקע.
עושה רושם שאוזני העיגון המקוריים של הרכב לא כ"כ חזקות... ועדיף במקרה וניתקע להתחבר לאזניים של בנזוגי היקר ולא של הרכב...
מישהו מכיר/יודע על חלופות פשוטות וטובות?

אני פשוט חיטטתי באתר ובגוגל, קראתי ועדיין לא הצלחתי להבין.... אבל כנראה שאין כרגע משהו טוב יותר ממה שהוצע כאן בדיונים על הנושא :)
אם אמצא חלופה טובה ופשוטה, מבטיחה לעדכן...

im_ri
24-09-10, 09:52
לרסטה יש אחלה פתרון לאוזני גרירה קדמיות.
האוזניים יוצאות דרך הפגוש הקדמי (כן.. צרך לעשות חור).
לדעתי אזור 600 ש"ח.

Richard
24-09-10, 11:46
לרסטה יש אחלה פתרון לאוזני גרירה קדמיות.
האוזניים יוצאות דרך הפגוש הקדמי (כן.. צרך לעשות חור).
לדעתי אזור 600 ש"ח.


לא מזמן גם אני התעניינתי בפתרון שרסטה מציאים..שאלתי אותם האם הפתרון כולל קדיחה בשילדה או בכול מרכיב אחר ברכב.. נמסר לי מצידם שכן ומשום מה הם לא היו מוכנים לפרט מעבר לזה...

2 נקודות עגינה 250 ש"ח לכול נקודת עגינה(לא כולל מע"מ)

המשך יום טוב

Richard
24-09-10, 11:56
הנקודות עגינה של רסטה, כמו שהוצגו במפגש סוזוקי האחרון..

im_ri
24-09-10, 12:17
לא מזמן גם אני התעניינתי בפתרון שרסטה מציאים..שאלתי אותם האם הפתרון כולל קדיחה בשילדה או בכול מרכיב אחר ברכב.. נמסר לי מצידם שכן ומשום מה הם לא היו מוכנים לפרט מעבר לזה...

2 נקודות עגינה 250 ש"ח לכול נקודת עגינה(לא כולל מע"מ)

המשך יום טוב


מוזר.. כי שאני שאלתי ברסטה אמרו לי שזה ללא קדיחה...

samoray1
26-09-10, 17:58
תמיד ישנו הפיתרון של ווי גרירה שמחוברים לפגוש CUSTOM כמו שלי....

jeri
26-09-10, 18:35
מוזר.. כי שאני שאלתי ברסטה אמרו לי שזה ללא קדיחה...

ניפתח במשל:
עקרב עומד בגדה אחת של הנהר ורוצה לחצות אך מפחד מהמים, מגיעה צפרדע, שואל אותה העקרב האם תהיה מוכנה להעביר אותו במים לגדה השניה?
אומרת לו הצפרדע שכן אך היא מפחדת שיעקוץ אותה.
עונה העקרב על תדאגי וכך שניהם חוצים את הנהר.
שניה לאחר מכן עוקץ העקרב את הצפרדע שבשניותיה האחרונות שואלת, עקרב למה עקצת אותי הרי אמרת בפרוש שלא תעשה כך?
עונה העקרב:"לא יכולתי זה טבוע בי".

כלומר כשתשאל יגידו כך אבל אח"כ יתברר אחרת.

לכוארה חושבים כולם שהמיגונים מאושרים בטויוטה אך בפועל אין אישור.
ציטוט מפי אשת השרות ביוניון"אין אישור למיגונים ברכבי 2010 ולא יהיה... ולכן הם גם לא מורכבים בבונדד שלנו בכנות..."

האם מישהו קיבל את ריכבו מורכב במיגונים ישירות מהבונדד? לא
המיגונים מורכבים במוסכים ומשווקים ע"י דילר כמו כל מוצר.
ומה יכראה כאשר תיהיה תביעה על נזק מי יתן את האחריות? המוסך? היבואן? הדילר? או היצרן של המוצר?

ולנושא עצמו:
אתה יכול להתקין התקן גרירה(ה"ג) נישלף עם/ללא החשמל ובכך המשיכה תתבצע שווה משתי הקורות האורכיות.

מקדימה אם אתה ממש חייב שאל באחת הסדנאות.
בכל מקרה האוזניים מספיק חזקות (עין לא תמיד רואה את החישוב והיצור שתכננןהיצרן) המשיכה חייבת להיות מבוקרת ולא בפראות.

חג שמח.

Richard
26-09-10, 20:00
ניפתח במשל:
עקרב עומד בגדה אחת של הנהר ורוצה לחצות אך מפחד מהמים, מגיעה צפרדע, שואל אותה העקרב האם תהיה מוכנה להעביר אותו במים לגדה השניה?
אומרת לו הצפרדע שכן אך היא מפחדת שיעקוץ אותה.
עונה העקרב על תדאגי וכך שניהם חוצים את הנהר.
שניה לאחר מכן עוקץ העקרב את הצפרדע שבשניותיה האחרונות שואלת, עקרב למה עקצת אותי הרי אמרת בפרוש שלא תעשה כך?
עונה העקרב:"לא יכולתי זה טבוע בי".

כלומר כשתשאל יגידו כך אבל אח"כ יתברר אחרת.

לכוארה חושבים כולם שהמיגונים מאושרים בטויוטה אך בפועל אין אישור.
ציטוט מפי אשת השרות ביוניון"אין אישור למיגונים ברכבי 2010 ולא יהיה... ולכן הם גם לא מורכבים בבונדד שלנו בכנות..."

האם מישהו קיבל את ריכבו מורכב במיגונים ישירות מהבונדד? לא
המיגונים מורכבים במוסכים ומשווקים ע"י דילר כמו כל מוצר.
ומה יכראה כאשר תיהיה תביעה על נזק מי יתן את האחריות? המוסך? היבואן? הדילר? או היצרן של המוצר?

ולנושא עצמו:
אתה יכול להתקין התקן גרירה(ה"ג) נישלף עם/ללא החשמל ובכך המשיכה תתבצע שווה משתי הקורות האורכיות.

מקדימה אם אתה ממש חייב שאל באחת הסדנאות.
בכל מקרה האוזניים מספיק חזקות (עין לא תמיד רואה את החישוב והיצור שתכננןהיצרן) המשיכה חייבת להיות מבוקרת ולא בפראות.

חג שמח.


אם אין ברירה אז כמו שציינת צריך לגרור בצורה מבוקרת..
בכול אופן חשוב לציין, "האוזני גרירה" של הג'ימיני כלל לא נועדו לגרירה הרכב ולחילוץ הרכב.. הן בכלל נועדו לעיגון הרכב על גרר\סירה לשם הובל הרכב ממקום למקום...
אני באופן אישי מכיר בחור שניסה לחלץ בפראות את הג'ימיני שלו ועקב קח התעקמה לרכב השילדה, דבר שהוביל להורדת ערך הרכב..

לפני שאנשים פה קודחים חורים ברכב, שווה להתייעץ עם ליאור מזוקילנד..

בהצלחה.

jeri
26-09-10, 20:12
תגיד ליאור תכנן את הרכב?
אתה רשמת בפרוש שאותו חבר משך בפראות את הרכב.
לכן האוזן התעקמה!

ואם ליאור משווק את מוצרי רסטה ולכן גם ימליץ על המוצר שלהם? אז מה הוא אורים ותומים?

היום כשרופא אומר דבר מה יש לגשת לבדוק אם רופא שני מה הוא אומר ואפילו ללכת לרופא שלישי כדי לקבל אישור ובקרה על דיברי שני הרופאים.

לכן אני טוען שמה שמהנדסי הרכב יצרו כך הרכב בנוי לא ופרוש לא להפוך אוו לטנק.

משיכה מבוקרת כן, שתי רצועות לקורות האורך כן, אבל פראות או המצאות גרנדיוזיות שבסופו של דבר יגרמו לעיווט שלדה זה כבר מוגזם.

בהצלחה.

Richard
26-09-10, 20:20
תגיד ליאור תכנן את הרכב?
אתה רשמת בפרוש שאותו חבר משך בפראות את הרכב.
לכן האוזן התעקמה!

ואם ליאור משווק את מוצרי רסטה ולכן גם ימליץ על המוצר שלהם? אז מה הוא אורים ותומים?

היום כשרופא אומר דבר מה יש לגשת לבדוק אם רופא שני מה הוא אומר ואפילו ללכת לרופא שלישי כדי לקבל אישור ובקרה על דיברי שני הרופאים.

לכן אני טוען שמה שמהנדסי הרכב יצרו כך הרכב בנוי לא ופרוש לא להפוך אוו לטנק.

משיכה מבוקרת כן, שתי רצועות לקורות האורך כן, אבל פראות או המצאות גרנדיוזיות שבסופו של דבר יגרמו לעיווט שלדה זה כבר מוגזם.

בהצלחה.


המלצתי להתייעץ עם ליאור כי יש לו המון ניסיון וידע ושווה לדבר איתו לפני שפונים לרסטה.. לליאור אין קשר לרסטה אם לא הבנת אותי נכון...

בקשר לעיווט בשילדה.. למרות שאין קשר למקרה של חבר שלי, זכור לי גם מקרה דומה של פגיע בשילדה שקרה לאחד מחברי הפורום.. אתה מוזמן לעשות חיפוש ולראות בעצמך.

שיהיה ערב טוב!

אור .ס.
27-09-10, 01:00
אוזני גרירה בג'ימני, לעיגון בלבד.
ב2008 שלי תלשתי את כל האוזניים בזו אחר זו בחילוצים שונים.

ג'רי, אתה עושה יותר מידי עניין מכל דבר.

eli8ball
27-09-10, 02:33
מחפש רעיון לאוזני גרירה לויטארה... אם למישהו יש ניסיון אני אשמח לשמוע

Zuki-Land
28-09-10, 09:15
בוקר טוב
יש אפשרות להתקין אוזן גרירה קידמית בג'ימיני ללא ריתוכים בשילדה או קידוחים בפגוש. האוזן מספיק חזקה
לגרירה וחילוץ ולא גורמת נזק לשילדה ולמרכב !
יום טוב ליאור .

asafk
30-09-10, 00:05
יש דיון בפורום על הנושא, די טכני ודי מפורט. אני ממליץ למצוא אותו ולקרוא.
את פתרונות המדף אני לא מכיר מקרוב, (לא של רסטה ולא של אחרים) ולכן לא אחווה דעה עליהם.
אבל העקרון של מבנה נקודות העיגון המקוריות (שים לב, ג'רי - אלו נקודות עיגון לא נקודות חילוץ) לא מתאים לחילוץ. חילוץ צריך להתבצע מנקודות המחוברות באופן פוזיטיבי (כלומר חומר מול חומר) לשלדה, ולא מנקודות כמו נקודות הקשירה המקוריות המפעילות מומנט עצום על השלדה בגלל המרחק הגדול מהקורה - וזה בגלל שהן מיועדות לרתק את הרכב כלפי מטה, ולא למשוך אחורה או קדימה.
באין נקודות חילוץ מקוריות, הפתרון הנכון ביותר הוא קשירת רתמת רסן לסרן ומשיכה ממנה. באופן כזה לא ייגרם כל נזק. צריך רק להיזהר לא למעוך צינורות בלם.
אפשר גם כמו שג'רי ידידי הציע להתקין וו גרירה, שלמעשה מורכב ישירות לשלדה, ומחלק את העומס בין קורות השלדה. לא פתרון אופטימלי, אבל לא רע, ואפשר למשוך את הרכב מצדי הקורה של הוו, כלומר משתי נקודות קרובות לשלדה (שוב, על ידי רתמת רסן) ולא מנקודה אחת שהיא הוו, שעלולה לגרום לעיוות בשלדה בחילוץ פראי.

אסף.

Limordr
30-09-10, 23:32
קודם כל תודה לכולם על התשובות...
ותודה רבה לליאור מנורדיה ולמורי מראשון. בג'ימני כמו שלי (2009) הוסיפו נק' חילוץ/גרירה מקדימה..
ובינתיים במקסימום נצא לטיולים עם עוד 2-3 בחורים חסונים ופשוט נדחוף את החצילון :mrgreen:
בכל מקרה אנחנו מתחילים איתו בטיולים קלים יחסית, למרות שהוא חיה רעה (עז הרים). ובטח בעתיד נקדח בו, נוסיף לו, נחתוך לו.... (על הפרק - החלפת הטמבון הקדמי במשהו מאסיבי יותר...)
כמובן שלפני הכל אני אתייעץ פה בפורום :)

Richard
01-10-10, 09:45
קודם כל תודה לכולם על התשובות...
ותודה רבה לליאור מנורדיה ולמורי מראשון. בג'ימני כמו שלי (2009) הוסיפו נק' חילוץ/גרירה מקדימה..
ובינתיים במקסימום נצא לטיולים עם עוד 2-3 בחורים חסונים ופשוט נדחוף את החצילון :mrgreen:
בכל מקרה אנחנו מתחילים איתו בטיולים קלים יחסית, למרות שהוא חיה רעה (עז הרים). ובטח בעתיד נקדח בו, נוסיף לו, נחתוך לו.... (על הפרק - החלפת הטמבון הקדמי במשהו מאסיבי יותר...)
כמובן שלפני הכל אני אתייעץ פה בפורום :)

וואו מתי הספקת להוסיף לרכב צמיגים,בולמים,מיגוני סף?? נראה אחלה רכב, אין לי ספקק שתהני ממנו.

ד"א מישהו יודע האם יש שינוי בטמבונים החדשים? נראה כאילו הטמבון החדש יותר נמוך מהטמבונים הקודמים.

kalil
03-10-10, 18:40
הטמבונים החדשים יותר נמוכים בדגמים החדשים. וחוטפים די הרבה שיפשופים ומכות.

אהבתי את הצבע של הרכב ;)

תתחדשי .

אור .ס.
03-10-10, 20:16
לימור תתחדשי על הצמיגים המיגונים והOME :)

האוטו נראה ממש טוב וקרבי עם הצבע הזה.
לדעתי אל תחליפי פגוש אלא פשוט תחתכו את הפגוש הקיים בקו של החצאית האפורה, זה אמור להספיק לפחות בשלב ראשוני, אם אין כוונה להרכיב כננת, פגוש מתכת הוא כבד ומיותר.

סעי בדרכים טובות, ואל תשכחי לעדכן על טיולים :)

Richard
03-10-10, 20:27
לימור תתחדשי על הצמיגים המיגונים והOME :)

האוטו נראה ממש טוב וקרבי עם הצבע הזה.
לדעתי אל תחליפי פגוש אלא פשוט תחתכו את הפגוש הקיים בקו של החצאית האפורה, זה אמור להספיק לפחות בשלב ראשוני, אם אין כוונה להרכיב כננת, פגוש מתכת הוא כבד ומיותר.

סעי בדרכים טובות, ואל תשכחי לעדכן על טיולים :)


אני דווקא חושב שפגוש מתכת עם נקודות גרירה בפגוש עשוי להיות פיתרון מעולה, גם אם לא מותכנת כננת.

Limordr
03-10-10, 20:37
הבנזוג שלי טוען שגם ככה אני "אשפשף" את הפגוש עד שהוא יפול לבד.... :rolleyes:
אני בכל מקרה לא מתכוונת "לרחם" על החצילון, אני רק מחכה לצבור קצת ביטחון - אחרי הכל זה הג'יפון הראשון שלי :)

אור .ס.
03-10-10, 21:33
זה בסדר אל תרחמי, אני רואה עכשיו כשאני מנסה למכור את הג'ימני שלי ואנשים מציעים לי מחירון למרות שהאוטו שמור מאוד, שלא הייתי צריך לרחם עליו לחצי שניה אפילו

(שמרתי על הרכב מאוד, בניגוד ל2008 שהיה לי ועבר התעללויות בלתי פוסקות)

-->