צפייה בגרסה מלאה : טרנו, פראדו ומה שבינהם.
היפה והחיה
24-09-10, 19:21
סרט מעניין על הנושא. (http://www.youtube.com/watch?v=Nr8GvUuQ2es)
תמיד אמרתי, ש 80% נהג ו 20% רכב.
איזה יופי של נהגים, איך יודעים איך לתת בגז.
אני גם מבין למה המוביל מוביל ולא מדריך - זה מספק לו אחר כך עבודה.
אני מאמין שטרנו משופרת מאוד, תשבור פרדו משופר מאוד.
הבעייה שמגעים לטרנו כל הקמצנים.
הבעייה שמגעים לטרנו כל הקמצנים.
עם מחירי הטראנו של היום באמת נהיה ג'יפ לתפרנים:D
עם מחירי הטראנו של היום באמת נהיה ג'יפ לתפרנים:D
ושיפורים לעשירים(בטראנו)
ושיפורים לעשירים(בטראנו)
שי כך לדומא טראנו תגביה אותו באוקולונים +החלפת בולמים מאחור, מקדימה תמתח את מוטות הפיתול.
עכשיו תרכיב לו צמיגים 31" על גאנט8".
את הסרן האחורי תנעל בARB ואל תשכח למגן את הגחון.
תעשה חישוב ותראה שעלות השיפורים האלו יהיו כמעט אותו הדבר לכל SUV.
אני מאמין שטרנו משופרת מאוד, תשבור פרדו משופר מאוד.
הבעייה שמגעים לטרנו כל הקמצנים.
וה"אמונה" של נשענת על ניסיון כלשהו, או על תחושת בטן בלבד? לפראדו נתוני פתיחה הרבה יותר טובים, שיפורי מדף זמינים ומוכחים, גיאומטרית מתלים יותר נכונה, גחון יותר "נקי", ולכן יש לו יותר פוטנציאל לשיפורי קיצון מלטראנו. יש גם נקודות תורפה, כמובן, אבל עם ניסיון של למעלה מעשור על הכביש, כבר מצאו פתרונות להכל.
קובי
מאיפה הוצאתם סרטון כזה ישן ?
כמעט אף אחד מהמצולמים שם כבר לא עם הרכב שצולם בתמונות.
ולגבי הנושא של טראנו מול פראדו
כל רכב עובר הכל, זה תלוי בנהג, ביכולות שלו לשבור את הרכב וביכולות מעצ של החברים הנוכחים.
פשוט עם פראדו שיודעים לנהוג, עוברים יותר בקלאסה וקלות מאשר טראנו.
כמו שנאמר, האוטו מגיע עם מהלך מתלים הרבה יותר טוב, נעילה אחורית מקורית. זה 2 דברים שהם מאוד חשובים בשטח, כמו כן הפראדו יותר חזקה מטראנו מבחינת כוח מנוע.
כמובן שמעבר לזה יש חשיבות למצבו הכללי של הרכב (צמיגים, הגה וכד')
היפה והחיה
25-09-10, 14:10
אני מאמין שטרנו משופרת מאוד, תשבור פרדו משופר מאוד.
הבעייה שמגעים לטרנו כל הקמצנים.
זה יותר עיניין של תפיסה.
בד"כ טרנו זה רכב ראשון, ואף אחד לא משקיע ברכב, שהוא יודע שיחליף בעוד X זמן.
אם לוקחים טרנו 2002, מוסיפים לה נעילה אחורית ועוד שיפורים, היא מישרת קו עם פרדו ועוד נשאר עודף.
אף פעם לא ניסיתי רכב נעול ולכן אין לי נקודת השוואה, אבל אני מעריך שהפער יצטמצם בין השניים.
וה"אמונה" של נשענת על ניסיון כלשהו, או על תחושת בטן בלבד? לפראדו נתוני פתיחה הרבה יותר טובים, שיפורי מדף זמינים ומוכחים, גיאומטרית מתלים יותר נכונה, גחון יותר "נקי", ולכן יש לו יותר פוטנציאל לשיפורי קיצון מלטראנו. יש גם נקודות תורפה, כמובן, אבל עם ניסיון של למעלה מעשור על הכביש, כבר מצאו פתרונות להכל.
קובי
אתה יכול לפרט ולגבות את זה בנתונים? גם תמונות עם הצבעה על ההבדלים יכולות לעזור.
כרגע זה נשמע כמו תחושת בטן.
טל.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.