צפייה בגרסה מלאה : ZJ 97 5.2 קרדן קדמי דרייב שאפט
בעקבות רעש בלתי נסבל ורעידה קלה פרקתי את הקרדן הקדמי וגיליתי כי בצד של הטרנספר יש שני צלבים ובינהם מה שמתואר בספר חלקים של הרכב כקפיץ וכדור שאצלי נראה כאילו הקפיץ חסר והשיבה והכדור שחוקים מאוד, למה יש שני צלבים בצד אחד ? למה משמש הקפיץ והכדור גומי בין הצלבים? האם כדי לעבור ל-סט אפ פשוט יותר כמו צלב בודד ?
הרכב מוגבה 6 ס"מ בערך.
הקרדן כפול מונע רעידות ומשפר זוויות, שפץ אותו ותרכיב בחזרה.
צלב בודד לא משתווה לקרדן. כולם מוסיפים קרדן לרכבים ואתה רוצה\חושב להוריד ??
ממליץ לך להישאר אם הקרדן.
הקרדן כפול מונע רעידות ומשפר זוויות, שפץ אותו ותרכיב בחזרה.
צלב בודד לא משתווה לקרדן. כולם מוסיפים קרדן לרכבים ואתה רוצה\חושב להוריד ??
ממליץ לך להישאר אם הקרדן.
או קי הדיבור של להחליף את ה- CV מצד הפרונט אקס זה לחיבור זהה לחיבור שני הצלבים מצד הטרנספר?
ואם כן משפץ כמו גרינגראס בבני ברק יעשה כזה דבר? איזה יוק אני צריך במיקרה כזה (מידה)? ואיפה משיגים/קונים במהירות המקסימלית?
האם להחליף את החיבור CV (פעמון) בדרייבשפט מצד הפרונט אקס בחיבור אם צלב כפול כמו בקצה השני,צד הטרנספר?
חיבור הCV תקין לחלוטין,והאם חיבור כזה(צלב כפול) זה מוצר זמין ונפוץ או משהוא שצריך להזמין בארץ בחו"ל?
מקווה שאני יותר ברור תודה על העזרה.
בעקבות רעש בלתי נסבל ורעידה קלה פרקתי את הקרדן הקדמי וגיליתי כי בצד של הטרנספר יש שני צלבים ובינהם מה שמתואר בספר חלקים של הרכב כקפיץ וכדור שאצלי נראה כאילו הקפיץ חסר והשיבה והכדור שחוקים מאוד, למה יש שני צלבים בצד אחד ? למה משמש הקפיץ והכדור גומי בין הצלבים? האם כדי לעבור ל-סט אפ פשוט יותר כמו צלב בודד ?
הרכב מוגבה 6 ס"מ בערך.
אתה אומר שהרכב מוגבהה ואתה עדין נוסע עים הדרישפט המקורי ?
אם הבנתי אותך נכון, מצד הסרן הקדמי יש לך פעמון (עם גומיה). התשובה היא כן. תחליף ליוק (של סופה מתאים).
שים לב: בפתיחת הפעמון והחלפה ביוק, תצטרך להחליף את טבעת המעיכה שנמצאת מאחורי מחזיר השמן. רוב המוסכים בארץ לא מחליפים וזה גורם להידוק בעומס הלא נכון, ומשם שחיקה, בלאי מואץ ,שריקות והשאר היסטוריה.
בצידו השני של הדרייבשאפט תשאיר כמו שהוא CV (קרדן כפול).
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.