התחברות

צפייה בגרסה מלאה : לפני ראש מנוע בויטרה, מבקש טיפים (כותרת נערכה - נא לכתוב כותרות תקינות!!)



meni1001
02-10-10, 13:29
שלום לכלום,

סוזוקי ויטרה 94 , 5 דלתות , מנוע מוזרק 16 שסתומים אוטומט,
עפ"י מה שאני יודע זהו המנוע המקורי - עבר 204000 ק"מ,
נוסע חלק , לא מעשן , לא מתחמם.
לאחר שהרדיאטור הראה יותר מידי סימנים של שמן הלכתי למכון רדיאטורים ובבדיקה קצרה נאמר לי שזהו שמן מנוע ושכדאי לי להתחיל מהראש.
אני לא אוהב לחכות שהתקלה תגיע ולכן החלטתי לעשות טיפול לראש,
התחלתי בפירוק הרדיאטור,מכלולי האויר והרצועות,
לא מצליח כרגע לפרק את הפולי שנמצא מתחת לפולי של המשאבת מים - צריך לפרק אותו כדי לפרק את המכסה של הרצועת טיימינג.
כשאני מנסה לשחרר את הבורג של הפולי - הפולי כולו מסתובב ולכן אין לי "אחיזה" לשחרר אותו.
אשמח אם תוכלו לתת טיפים ודגשים על דרך העבודה + חלקים שכדאי להחליף על הדרך וכן מחירים של החלקים הנ"ל.
את העבודה אני מבצע במוסך הביתי עם בן משפחה שעשה כמה טיפולים כאלה בעבר אך לשנינו הטיפול ברכב הזה הוא חדש ככה שכל טיפ והערה יתקבלו בברכה,
תודה.

omri_t
02-10-10, 13:40
איני מכיר את הויטרה.
ישנו כלי ייעודי לתפיסת פולי- זה פלייר פטנט עם שרשרת ייעודית עליו.
מהדקים אותו על הפולי- ומכאן ניתן לפרק אותו.
מומלץ לעבוד עם ספר. שכן שניכם כנראה לא מכירים את הרכב. בדוק אם אין להוריד כאן באתר.



הטיפ הטוב ביותר שאני יודע לתת כבר לא ממש רלוונטי:
בדוק טוב-טוב לפני אם באמת חייבים לעשות ראש מנוע- לפני שאתה פותח.
שכן, אם לא חייבים- לא כדאי לגעת.
בנוסף, גם טוב להבין מה אתה מחפש לפני שאתה פותח.
כלומר לבדוק מאיפה לאיפה הפריצה.
יתכן וזה לא רק שמן למים...

RAMURAI
02-10-10, 14:07
אתה לא יכול לפרק את הבורג(בוקסה17) המרכזי לפני שפרקת את 5 הברגים(בוקסה 8 )מסביב.
לפרק את הבורג המרכזי לא בעיה כלל: תפרק את המגן של גלגל תנופה(בוקסה/מפתח10).
בין הגיר לזר שיניים תכניס מוורג גדול, ועם ידית כח מפרקיםאת הבורג פולי המרכזי. יש עוד פטנט עם עזרתו של הסטרטר אבל לא ממש מומלץ למתלמדים.
וגם היתי ממליץ לך לבדוק מצבו של קולר הגיר שבתוך הרדיאטור.

שקד ויטרה
02-10-10, 21:09
בכל מקרה תוודא שזה מהראש מנוע ובשביל ראש אין צורך לפתוח את הבורג
התחתון של הקרנק רק אם המחזיר שמן נוזל ובנוסף קח בחשבון שראשי מנוע אלה
לאחר שקיימת בעיה (פסולים משיפוץ)זה אומר שהראש מפוצץ במקום שלא ניתן לתיקון
קשה מאד להשיג ראש של ויטרה 16 אומנם זה כמו של בלנו (מעבירים את הקמשפט)
אבל ראשים אלה מתפוצצים ובדרך כלל מחליפים מנוע קומפלט.

Ofer_W
07-10-10, 00:03
הנה לינק להורדת טורנט של ספר הרכב סמוראי וויטרה...
http://daemon4x4.org/portal/downloads.php?ttid=21
בהצלחה...

סופת המדבר
07-10-10, 21:48
אם תיצטרך ראש יש לי אחד של בלנו שעשתה 130.000
המנוע היה במצב תקין אז אני מאמין שגם הראש
הוא פורק כי ההיתי צריך רק את הבלוק

meni1001
07-10-10, 22:21
תודה לכולם,
לאחר בדיקה של הראש התגלה כי הוא פסול - היה בו סדק שלא ניתן לתיקון.
הבאתי ראש של באלנו ועכשיו עובדים על הרכבה של הכל,
מקווה שאספיק להגיע למפגש עם הג'יפ.
תודה מיוחדת לרמי - עזרת לי המון בפירוק וביעוץ בקניית חלפים,
מקווה לראות אותך במיפגש,
ושוב תודה.

-->