צפייה בגרסה מלאה : מכה בשילוב הילוך אחורי
שלום לכולם
97 ZJ כאשר המנוע קר אז שילוב להילוך אחורי מרגיש כרגיל
אבל כאשר המנוע חם כל שילוב להילוך אחורי מלווה במכה מסרן (יש נעילה של אוזי)
בשילוב להילוך קדמי אין בעיה
אגב ב 4X4 LAW אין מכה
אולי מהטרנספר (242)?
מישהו יודע ?
boaz avrahami
03-10-10, 19:14
האם אותה התופעה ישנה גם כשהטרנספר בניוטרל?
בדקתי
וכן טרנספר בניוטרל ויש מכה אבל חלשה יותר ( מפני שהסרן לא בתמונה)
ומה זה אומר ?
עמוס..
קשה להגיד, נשמע כמו חופש יתר (צלבים, בק לאש, גג"ש בטרנספר או שרשרת וכו'..)
מצד שני התופעה קיימת אצל רובנו הגדול, לכולנו יש דפיקה בשילובים במעבר מD לR ולהיפך, כך שקשה להגיד אם זה בסדר או פחות בסדר..
אם תגיע למפגש אשמח לעזור לך במקום. או שפשוט תזמין אותי לקפה אצלך.. :)
תודה
נחכה למפגש או
אם אתה באזור קפה ועוגה עלי
האם אותה התופעה ישנה גם כשהטרנספר בניוטרל?
ב 4X4 LAW אין מכה
אולי משהו בטרנספר?
קודם כל כמו שאמר השועל, ברכב אוטו' תמיד יש מכה כאשר משלבים את ההילוך הנגדי לכיוון הנסיעה האחרון שהיה ואני אסביר.
אם נסעת קדימה ועצרת, ועכשיו אתה משלב לאחור R אתה תקבל מכה מכיוון שהגיר משנה כיוון, הטורק בגיר האטו' שזה כמו לחיצה על חצי קלאץ מעביר חלק מהתנועה לטרנספר עד שהוא נעצר ע"י הסרן בגלל שאתה לוחץ על הבלמים. כל החופשים בדרך נכללים ביחד בעוצמת המכה. אם יש לך נעילה גם הנעילה עצמה מוסיפה לעוצמת המכה.
אם תשלב לN אחרי ששילבת פעם לR וטתשלב שוב לR לא תישמע מכה כי גל ההניע כבר הסתובב את החופש שהיה, רק אם תשלב לD תקבל שוב מכה.
לכן יש לבדוק חופשים מהגיר דרך הטרנספר, גל הניע אחורי (כולל צלבים ושיני הזחה), וסרן אחורי ונעילה.
אם אתה משלב לניוטרל בטרנספר והמכה חלשה יותר, זה לא אומר שהבעיה היא בטרנספר, גם לא אומר שלא אבל זה לא מוכיח כלום, מכיוון שעצרת את השרשרת ע"י ניטרול אחד מהחוליות.
הרעש שאתה שומע בסופו של דבר מגיע מהסרן האחורי, כי שאתה משלב להילוך R גל ההניע מסתובב ונעצר ע"י הסרן.
אם שילבת לניוטרל בארנספר, גל ההניע לא מסתובב ולכן אתה שומע פחות רעש. יש לך פחות תנועה כללית בכל המהלך של התוצאה של שילוב להילוך R.
כמו שאמר השועל, צריך לשמוע את המכה ואז להחליט אם המכה חזקה מדי או סבירה.
מקווה שעזרתי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.