התחברות

צפייה בגרסה מלאה : סופה - החלפת גיר - אוטומט לידני



shlomi71
10-10-10, 01:33
אני משתעשע כבר הרבה זמן ברעיון של הסבת הסופה שלי לגיר רגיל.
הרכב אוטומט במקור.
המלצות ורעיונות יתקבלו בברכה.
אני מכין רשימת חלקים, אשמח לדעת אם פיספסתי משהו, בנוסף חסרים לי חלקים, גיר למשל :-) :

דוושות - יש
מחשב מנוע לגיר רגיל - יש
משאבות קלאץ (חיצונית) - יש
גיר והאוזינג - אין
מצמד - יש
גלגל תנופה - צריך להחליף?
חיישן קרנק - אין
מוט הילוכים - אין
שרוול להגה - אין
דרייבשטים - קידמי יש, אחורי אין.
תושבות גיר - האם הם זהות?

תודה,
שלומי

זאבי
14-10-10, 23:14
אני ביצעתי את הניתוח בדצמבר.
השיפור ברכב עצום בכל מובן למרות שהגיר האוטומטי היה מהנה בשטח.
תתקשר למוחמד 054-7635146
יש לו נסיון, חלקים ויכולת ביצוע ככל שתבחר

מוני אורבך
15-10-10, 06:44
גלגל תנופה צריך להחליף. צריך גם ברגים המיועדים לגלגל תנופה ידני.
חישן קרנק צריך להחליף לידני, אבל אפשר לקחת את האוטומטי וליצר לו מתאם.
צריך תושבת גיר המתאימה לידני.
מוט הילוכים ו"אקורדיון" גומי שיכסה אותו.
צריך להחליף או להתאים גם את דוושת הברקס.
צריך תושבת מתאימה לידית הכוח (זו של הידנית לא מתאימה.
צריך לקצר\להאריך גלי הנע.
ההחלפה היא פשוטה מאוד. עיקר הבעיה היא בהתאמות הקטנות.
לדעתי אמור להיות פשוט מאוד כי הסופה ידנית במקור.

כדאי להחליף מחזיר שמן קרנק "על הדרך" אם שלך ישן.
כאשר הגיר למטה הרבה יותר פשוט להחליפו.
אצלי אחרי ההחלפה הוא התחיל לנזול חזק מאוד.

השיפור מאוד מוחשי, הרכב ממש התעורר לחיים חדשים.
עצירת המנוע בירידה, תענוג !

בהצלחה

-->