צפייה בגרסה מלאה : החלפת הקופלונג בצלב - דיון
מה הבעד והנגד ?
מישהו עשה את זה ?
נימאס לי להחליף אותם .. וזה גם יקר.
מוני דיסקו
11-10-04, 09:00
אין כאן מקום לדיון.
אם הרכב שלך מוגבה (שני אינץ ומעלה) אתה תשחוק את הקופלונג (אחת לשנתים אבל מאוד תלוי אם אתה חובב עבירות או לא)
הוא פשוט לא בנוי לעבודה בזווית.
אם אין לך הגבהה ואתה לא משחק בעבירות, אין בעיה, הקופלונג מחזיק יפה.
עלות - כ 500 שח +- אצל אלי שחר.
התקנה בעבודה עצמית (די פשוט)
Discomania
11-10-04, 14:17
לי אין קופלונג גל ההינע מחובר ישירות לסרן . . .
שולי
אלא אם אני מפספס פה משהו, תפקיד הקופלונג זהה לתפקיד צלב. לא יכול להיות שאין לך לא את זה ולא את זה, שולי. מיקום הסרן ביחס לטרנספר משתנה כל הזמן, חייבת להיות שם מערכת שתאפשר העברת מומנט דרך הדרייבשאפט גם אם הוא איננו המשך ישיר של ציר היציאה.
סוזי המשתוללת
11-10-04, 15:24
תפקיד הקופלונג לא כמו צלב
תפקידו לספוג את "המכה " בזמן שילוב / החלפת הילוך ועדיין להעביר את התנועה של גל ההינע (לפחות זה מא שאני זוכר מרכב פרטי)
Discomania
11-10-04, 15:58
נקסוס אהובי לא אמרתי שאין לי צלב אמרתי שאין לי קופלונג חיבור לסרן הכוונה דרך יוק עם צלב לסרן . סליחה על הטעות בניסוח .
שולי
הכוונה לזה?
http://www.roverunited.com/tech/land-rover-rotoflex/rotoflex4.jpg
נקרא rotoflex? coup-long?
כן זה החתן... :lol:
"קופלונג" = שיבוש של coupling - שזה חיבור באופן כללי. אם אתה מחפש בגוגל, חפש Flexible coupling - מחבר גמיש. רוטופלקס rotoflex זה לדעתי שם מותג, כמו פריג'ידר.
http://www.roverunited.com/tech/land-rover-rotoflex/rotoflex-fix1.jpg
המחבר הגמיש הזה מתפקד בהחלט כמו צלב, מעביר כוח סיבובי בזוית משתנה. הוא עובד בזויות קטנות יותר מצלב, ובדרך כלל נועד לעומסים קטנים יותר. זה החסרונות. הוא כן עובד חלק יותר, ובעיקר מבודד את שני הצדדים שלו מבחינת רעשים ורעידות, ובגלל זה תמצא אותו ברכב.
איציק - 4X6ZH
01-11-05, 09:30
ואת הדבר השחור הזה אתה רוצה להתקין בהילקס ??
*****
איציק
איציק - אל תתבלבל, הדיון הזה עלה מהאוב, מהתקופה שלגיא היה דיסקברי. תסתכל על התאריכים.
איציק - 4X6ZH
01-11-05, 09:41
יש מספר חברים שאצלם הכל יכול להיות .
אכשיו נראה איך זה יתגלגל אולי מי שהוא יתקין על הילקס .
את הדרישפט הארוך כבר יש ועוד מסבירים כמה שזה טוב
****
דרישפט של זלמנסון עוד לא היה לנו
אולי הגיעה הזמן .
****
איציק
חחח בדיוק שנה.
איציק, תתפלא, אבל הפעם אני לא האשם !
אני קיבלתי את ההצעה האחרונה שלך.
ואני מתכוון ליישם אותה באדיקות !!
אני עשיתי את זה לאחרונה (לפני כחודשיים).
קודם כל, עלות של קופלונג חדש אצל ג'קי - 300 שקלים.
החלטתי להחליף את הקופלונג בצלב, הלכתי לאלי שחר והבאתי ממנו את היוק (צד של הסרן).
אח"כ עשינו מדידה של הדרייבשפט שלי והבאנו לגרינראס את הדיירבשפט שלי עם המידה, הוא עשה את ההמרה על הדרייבשפט ובא לציון גואל.
ירון
הקפצה שניה של השרשור הזה,
אבל הפעם- חתיכת טיים לאפס.
אם הדיון הוא על הקופלונג של דיסקברי 2, הרי שיש כאן טעות יסודית.
תפקידו למנוע/לרכך את המכה לסרן.
הסרן מתחבר ליוק בזווית שטוחה לחלוטין ושאינה משתנה (ברכב סטנדרטי) עם פתיחת מתלה. השינוי בזווית הוא בצלב היוצא מהדראם של הבלם יד בלבד.
(ברור שתמיד תהיה שם גמישות, שהרי זה קופלונג, אבל זהו לא תפקידו).
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.