PDA

צפייה בגרסה מלאה : הרכבת ספייסרים לקפיצים+בומפ-סטופ קד'



רוני תורג'מן
12-10-10, 12:51
לאחר בדיקות והתייעצויות עם חברים בפורום
(תודה רבה לרמי גרנד על השרטוטים והעצות,ותודה לדני על העזרה)

הוחלט להרכיב ספייסר מאחור אשר גבוהה בקצת מהספייסר הקדמי(ע"י אקולונים שנחרטו לפי שרטוט),
ובנוסף התקנת בומפ-סטופ מאקולון בתושבת התחתונה של הסליל הקדמי(מול הגומייה המקורית)

ברצוני לשתף אתכם בתמונות :

השועל
12-10-10, 13:16
רוני.

החישוב שעשינו לאוקולון התחתון של הקדמי הוא ללא הבמפסטופ המקורי (יעני, ללא הגומייה והכוס המתכתית).
לפי מה שאני רואה הרכבת את שניהם + הוספת ספייסר, לדעתי אני צופה שמהלך הסגירה שלך יהיה ממש קצר (או לפחות יותר ממה שתיכננת).

אחרי שאתה מסיים תעשה בדיקה של סגירת מהלך ותעדכן כמה נסגר לך.
אני אישית מתכוון להוריד את הבמפסטופ המקורי מלמעלה (המקורי) לגמרי הוא לא מתאים לפתיחת מהלך המתלה בסט אפ שלי ומשפשף בקפיץ.

האוקולון הארוך בבסיס אמור לפתור את עניין הסגירה ללא המקורי ובא לציון גואל..

רוני תורג'מן
12-10-10, 13:27
רוני.

החישוב שעשינו לאוקולון התחתון של הקדמי הוא ללא הבמפסטופ המקורי (יעני, ללא הגומייה והכוס המתכתית).
לפי מה שאני רואה הרכבת את שניהם + הוספת ספייסר, לדעתי אני צופה שמהלך הסגירה שלך יהיה ממש קצר (או לפחות יותר ממה שתיכננת).

אחרי שאתה מסיים תעשה בדיקה של סגירת מהלך ותעדכן כמה נסגר לך.
אני אישית מתכוון להוריד את הבמפסטופ המקורי מלמעלה (המקורי) לגמרי הוא לא מתאים לפתיחת מהלך המתלה בסט אפ שלי ומשפשף בקפיץ.

האוקולון הארוך בבסיס אמור לפתור את עניין הסגירה ללא המקורי ובא לציון גואל..

היי דני.

בוודאי שאעשה בדיקות שלאחר מכן,אך מדדתי 20 פעם בחישוב עם ובלי הגומייה(כמו שעשינו ביחד במפגש), ולקחתי הכל בחשבון,
לקחתי קצת יותר בחשבון לכנפונים המיועדים בעתיד הקרוב שגוזלים גם מהגובה .
בקשר לכוסית שנוגעת> ראה בתמונות שצירפתי כאן למעלה הכנסתי שייבה בצד וסגרנו חזק וזה יישר את הכוסית כלפי מטה שלא תיגע בסליל.
כשהרכב ייסיים את מקצה התיקונים במוסך אצא לבדיקה ואעדכן.

צור קשר טלפוני,יש עדכונים
050-8512802

השועל
12-10-10, 13:47
הרעיון לכשעצמו לא רע עם השייבה ביניהם שיתן זווית.
אבל כמו שכבר אמרתי לך אני פחות חסיד של העניין עם השייבה.

אם זה פותר לך את הבעייה אז סבבה.

-->