צפייה בגרסה מלאה : דפיקות בנסיעה - עזרה באיתור
הי,
החלפתי צלב ציריה ימני ב XJ ביום שישי האחרון.
מאז, לאחר 2-3 דקות נסיעה, כאשר אני במהירות נמוכה (10-20 קמ"ש בערך) מתחילות דפיקות מכיוון הגלגל, נשמע לי בקצב הסיבוב של הגלגל.
לא תמיד זה דופק, בלחיצה על הבלם (גם עדינה) הדפיקות מפסיקות.
פירקתי את הקליפר והדיסק וחיפשתי חופשים - לא נמצאו חופשים.
יש למישהו רעיון?
(הדפיקות מופיעות ב 2X4 וב 4X4)
תודה,
סער
(כן, אני כבר הבנתי שזה מה שקורה למי שמחליף צלב במקום להגיע למפגש... )
סער..
אם התופעה לא הייתה לפני ההחלפה של הצלב, הייתי ממליץ לך לעבור על תהליך ההרכבה ולוודא שהכל סגור, נעול ומחובר נכון.
יכול להיות מהHUB של הגלגל (תבדוק את 3 הברגים מאחורה שמחזיקים אותו)
יכול להיות מהקליפר (הברגים שמחזיקים אותו נעולים אבל המובילים שלהם דפוקים)
יכול להיות מהברקסים.
יכול להיות מהצלב עצמו.. שהוא לא הותקן נכון (מבלי לפגוע חס וחלילה בזה שעשה את העבודה, רק לוודא שהכל תקין שם)
זה מה שעולה לי בראש אין עוד משהו מיוחד שם..
בקיצר, תעשה בדיקה של כל ההתקנה וההחלפה, משהו שם לא הורכב נכון או נשבר.
זה דפיקה או רעש ??
תודה דני.
זו דפיקה, לא סתם רעש.
זה שעשה את העבודה הוא אני, אתה לא פוגע :-)
הקליפר מורכב נכון כמו גם הנבה - 3 ברגים שמחוזקים - אין שם חופש או תנועה.
האם יתכן שהצלב דפוק? (זה צלב חדש ששכב אצלי באריזה המקורית קרוב לשנתיים, לפני ההרכבה הכל נראה תקין בצלב)
רעיונות?
סער.
טוב האמת שאין איזה משהו מיוחד שם שאמור לדפוק. אם הכל הורכב תקין אז "אולי" הצלב לא הוכנס באופן הנכון (גם יכול לקרות לכולנו).
זה שהוא ישב אצלך שנתיים לא אומר כלום, האם גרזת אותו לפני ההתקנה? האם כל הסיכות בכוסות שלו בפנים ומסודרים?
תעשה בדיקה קצרה ותעדכן : תרים את הגלגל באוויר ותסובב אותו (ההילוך בN) ותראה אם אתה רואה\שומע משהו..
הי
עם גלגל באויר אין שום בעיה
גם בנסיעה לא תמיד יש - לאחר 2 דקות של נסיעה זה מתחיל לפעמים מפסיק וחוזר חלילה,
במהירות מעל 40 לא מרגישים או שומעים את זה
כשאני חושב על זה, היו דפיקות דומות כאשר האוטו היה ב 4X4 וכיון שהיה חופש בצלב חשדתי בו והחלפתי אותו, עכשיו הדפיקות גם ב 2X4 והרבה יותר חזקות.
איך אפשר להרכיב צלב לא נכון? זה צלב ללא גירוז.
סער.
וואלה תתפלא..
צלב שלא יושב ממורכז בשיניים של היוק יכול להוות בעיה.
צלב שהוכנס בלחץ והכוסות לא יושבות נכון יכול להוות בעיה.
אבל עכשיו הכל יכול להיות (אחרי שהוספת את הפרטים האלה..) צריך לבדוק יותק לעומק.
מיגון נוגע, דרייבשאפט + CV אם יש לך. צלבים נוספים.. בדיקה של הקייס ועוד כאלה.
אתה בטוח שזה מהגלגל ? אולי זה מהטרנספר בכלל ?
אני מרגיש שאני מתפרע פה אם הבדיקות.. איפה אתה גר?
אני גר במזכרת בתיה
זה נשמע לי מהגלגל, אני לא בטוח.
תודה,
סער
בכיף סער,
מציע לך לדבר עם רמי. הוא שכן שלך.. אני מאמין שהוא יוכל לעזור לך.
במקרה שלך צריך להיות ליד הרכב בשביל לבודד אלמנטים. לא 5 דק' אני מעריך :)
לילה טוב
אני גר במזכרת בתיה
זה נשמע לי מהגלגל, אני לא בטוח.
תודה,
סער
אמרת שהדפיקה הייתה גם לפני ההחלפה, ב 4X2 , אולי בכלל הרעש מגיע מהסרן האחורי ? צלב דרייבשאפט?
בדקת חופשים ? האם קורה גם בנסיעה אחורה ?
בדוק חופשים גם בטרנספר, אם יש לך 242, רוב הסיכויים שהרעש משם ...
ליד רמי יש את יואב שמיר, את מה שהוא שכח, רובינו לא למד עדיין ...
הי
הרעש לא קורה בנסיעה אחורה
הטרנספר הוא 231
ואת יואב אני מכיר ;) הוא גר לידי :mrgreen:
חשבתי לקבל עוד כמה רעיונות פני שמפרקים את כל האוטו עם יואב...
תודה,
סער
נמרוד - מערד
13-10-10, 11:26
סער
תגיע אלי הביתה ונטפל בך,השכנים שלך לא מתפקדים.
נמרוד
:mrgreen:
נמרוד, נראה לי שעד שאגיע אליך הביתה חצי אוטו יתפרק מהדפיקות :mrgreen:
אולי על גרר :-)
השכנים שלי היו עסוקים, קורה, מסתבר שיש חיים גם לאנשים שגרים במזכרת בתיה :mrgreen:
סער
זה מזכיר לי את הסיפור על הבחור עם הלנדרובר שהגיע למוסך לשיפוץ גיר.
אחרי השיפוץ הנהג התלונן שכל פעם שהוא לוחץ על הקלא'ץ יש רעש מתכתי (והוא לא זוכר אם זה היה לפני השיפוץ).
הוא הגיע למוסך והתלונן על הבעייה, לא מצאו שום דבר חריג ברכב.. אבל הנהג התעקש שיש בעייה.
המוסך שוב הרים את הרכב על ליפט פירק ,בדק והרכיב בחזרה. מסרו לנהג שהכל תקין ואין שום בעייה עם הגיר.
הנהג החליט לעשות מעשה ולעשות נהיגת מבחן עם הבוחן מהמוסך.
נמצאה הבעייה !!
המפתח של הסוויצ בנוי מצרור מפתחות, בגלל שהמפתחות בלנד רובר נמצאים בצד שמאל (הצד של הרגל קלא'צ) כל פעם שהוא לחץ על הקלא'צ הצרור מפתחות עשה רעש מתכתי.. ובא לציון גואל, הוא צימצם את הצרור ונפתרה התקלה.
מוסר ההשכל, אל תקנה לנדרובר :)
** מבלי שום קשר אלייך סער כמובן. פשוט נראה לי לא מספיק ברור כל העניין. אני מקווה שהשכנים שלך (ואתה מוקף בהם) יעזרו לך לעלות על הבעייה.
זו הסיבה שאין לי בצרור של הג'יפ יותר מ 2 מפתחות :mrgreen:
היום אני מקווה לפרק את הכל ולבדוק
בצהריים אני אמור לקבל צלב חדש, כך שאפרק כאשר יהיו לי חלקי חילוף זמינים...
מבטיח לעדכן אחרי שתיפתר הבעיה,
גם אם נגלה שבזמן הנסיעה הבן שלי מתחבא מאחורה ודופק על הארגז כלים :mrgreen:
סער
ואתה קרוע סער :)
תעדכן גם אם זה פדיחות ..
Ok,
עדכון...
פירקתי את הכל היום (הכל= החלפתי שוב צלב ציריה) החלק הלא מוצלח של הסיפור הוא שעדיין יש דפיקות, בדקתי, זה לא הבן שלי מאחורה :roll:
החלק הרע עוד יותר הוא שתוך כדי פירוק הצלב, ברגע של חוסר תשומת לב, הורדתי את הפרס על הטבעת של ה ABS ושברתי אותה...
אז עכשיו יש דפיקות ואין ABS :(
מחר שכני היקר יואב מתגייס לעזרה, ובינתיים, אם יש למישהו ציריה ימנית קדמית של דנה 30 ל XJ עם טבעת ABS והוא רוצה להפטר ממנה במחיר סימלי, אשמח לדעת...
תודה,
סער
463731 - 0544
אולי אני גם אגיע, נהיה בקשר מחר..
עידכון ביניים:
יואב הצטרף לסיבוב ובדיקה. לטענתו הדפיקות הן בקצב דרייבשפט ולא גלגל.
הורדתי מכסה דיפרנציאל קידמי - השמן נקי ותקין, ללא שבבים. מבט חיצוני על גלגלי השיניים - הכל נראה תקין.
הרמתי 2 גלגלים קידמיים באויר, בהתחלה (כאשר הרכב היה עדיין חם יחסית ממספר דקות נסיעה?) גלגל שמאל נע בחופשיות, גלגל ימין מדי פעם "נתקע" ומשתחרר.
קליפר/דיסק פורקו (שוב...) - הכל מסתובב בחופשיות
הגלגל הורכב שוב - הכל מסתובב בחופשיות.
שלב הבא:
מילוי שמן ונסיעת בדיקה, אח"כ פירוק דרייבשפט קידמי (במידה ויהיו דפיקות - ואני מאמין שיהיו...)
אם יש למישהו רעיונות נוספים - זה הזמן (לפני שאני נוסע לאוטו דיפו לקנות שמן...)
תודה,
סער.
פרט נוסף: הרכב עבר טסט באופן חוקי לחלוטין לפני 3 ימים (כלומר, כאשר היו דפיקות) הן לא הופיעו במהלך הטסט, אבל התופעה הייתה קיימת.
כלומר, כנראה שלא מדובר בחופש במערכת ההגה או משהו בסגנון הזה...
סער
פרט נוסף: הרכב עבר טסט באופן חוקי לחלוטין לפני 3 ימים (כלומר, כאשר היו דפיקות) הן לא הופיעו במהלך הטסט, אבל התופעה הייתה קיימת.
כלומר, כנראה שלא מדובר בחופש במערכת ההגה או משהו בסגנון הזה...
סער
הצחקת אותי ...
ממתי אתה סומך על טסט כאישור לתקינות הרכב ??!!
אני סומך על יואב, על רמי גרנד, ועל עוד רבים וטובים פה, אבל על מכון טסטים ?!
הסתיים יום העבודה, להלן פרוטוקול מועצת חכמי מזכרת בתיה :mrgreen:
1. דרייבשאפט פורק - עדיין הופיעו דפיקות
2. הדפיקות נשמעות מתוך הסרן
3. השמן שיצא היה נקי... כל השבבים נשארו בתוך הסרן :(
מסתבר שהיו שבבים ומצאנו שן אחת של הסטליטים אכולה - לא שבורה - אלא אכולה.
כרגע הסטליטים הם החשודים העיקריים.
4. אם לאחר החלפת הסטליטים הבעיה תשאר - החשודה הבאה היא הנאבה הימנית.
תודה רבה ליואב ולרמי (גראנד) על העזרה, אפילו בלי קפה ;)
תודה לדני השועל ולארז (SIX4LIFE) על העזרה הטלפונית.
מבטיח לעדכן לאחר החלפת הסטליטים...
ביום א' נבדוק מה הנזק אצל ינוביץ'...
תודה,
סער.
הי
מישהו יודע לומר בודאות האם זה הקיט שאני צריך:
קיט מאיביי (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/84-01-Jeep-Cherokee-XJ-Dana-Spicer-30-Spider-Gear-Kit-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3a44df7d04QQ itemZ250263600388QQptZMotorsQ5fCarQ5fTru ckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_3888wt_1002)
כמו כן, האם מישהו מכיר את המוצר הזה:
טבעת ABS (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-DANA-30-FRONT-END-54-TOOTH-TONE-RING-ABS-EXCITER-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem35acf6cbaaQQ itemZ230535121834QQptZMotorsQ5fCarQ5fTru ckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_500wt_956)
סתם מתוך סקרנות, מישהו יודע כמה זה עולה בארץ?
תודה,
סער.
six 4 life
15-10-10, 23:37
סער הקיט מתאים
אבל במקרה הזה אצל ינוביץ' העלויות יהיו דומות, איזור ה400-500 ש"ח לסט שלם כמו שהבאת כאן.
אחלה, תודה.
אני מעדיף לקנות בארץ.
תודה,
סער.
תפרק את הביית סטליטים. תבוא אליי. יש לי סטים של סטליטים. 200 שקל ויהיה לך כמו חדש.
0505281771 אבי
סער, מה נסגר..? נפתרה הבעייה?
הי
אני עדיין לא יודע, קיבלתי את החלקים אתמול
מחר ארכיב ונדע....
סער
יום שישי הגיע....
הסטליטים הוחלפו, לפני ההחזרה שמתי לב שהמיסבים אכולים ובחלק הפנימי של הטבעת החיצונית שלהם יש סימני מכות - נשמע כמו משהו שיכול להסביר את הדפיקות...
בקיצור, צריך להחליף מיסבים...
בדקתי אצל ינוביץ, יש מיסבים, ויש קיט ספייסרים לכיוון קורונה ופיניון.
מה שנאר זה לדעת לעשות את העבודה :rolleyes:
שאלתי גם בפורום הכללי:
איך מחליפים מיסבים ומכוונים קורונה ופיניון? (http://jeepolog.com/forums/showthread.php?p=345626#post345626)
נראה לי שעדיף להמשיך את הדיון שם, אלא אם יש משהו ספציפי ל XJ...
תודה,
סער
אין משהן ספציפי.. הכל רגיל.
למה לא פה?? לא משנה.. העיקר שהגעת למקור הבעייה.
בהצלחה ובא לציון גואל..
הי,
עדכון....
הוחלפו - סטליטים, מיסבים, מחזירי שמן ו - 3 צלבים (2 ציריה, אחד דרייבשפט, ב 2 היה חופש, השלישי הוחלף כי גם ככה הציריה הייתה בחוץ...)
נשברה טבעת ABS אחת - עדיין מנסה למצוא חליפית
היום סוף סוף הג'יפ נסע - נראה שהבעיה אכן נפתרה.
תודה רבה לכל מי שהשתתף ועזר, במיוחד ליואב, לדני ולניר ל.
סער.
הי סער,
שמח שהעניין מאחוריך.
אז מה בעצם גרם לדפיקות:
שן שבורה באחד הסטליטים?
מיסב תקול?
צלב בציריה?
כל התשובות נכונות? ;)
אייל
הי
הדפיקות נבעו משילוב של סטליטים גמורים עם מיסבים גמורים
סער.
הי
מסתבר שהשמחה הייתה מוקדמת...
היום זו הייתה הפעם הראשונה שנסעתי עם האוטו יותר ממספר דקות בודדות.
בנסיעה של בערך 20 דקות, עם נסיעה על שביל ב 2X4 בדרך, בסוף הנסיעה התחילו שוב דפיקות...
כזכור, סטליטים וספיידרים חדשים, מיסבים חדשים, מחזירי שמן (לא קשור לדפיקות) חדשים, צלבים חדשים בציריות (בשני הצדדים).
מחר אני מתכנן לנקז את השמן ולפרק את הציריות, אנסה לנסוע בלי ציריות ולראות אם הדפיקות מופיעות.
אם יש למישהו רעיון נוסף, אשמח לשמוע,
סער.
הי
בפעם השניה, נראה שנמצאה הבעיה - או לפחות יש חשוד(ה) חדש(ה)...
מפתח הצלב בחלק הקצר של הציריה הימנית נהיה צר...
כלומר, בבסיס הוא 55.5 מ"מ ובקצה הציריה הוא 55.1
ע"מ לאמת את החשד הזה, אני זקוק לציריה....
אם יש למישהו ציריה להשאלה לדנה 30, XJ, אני מאוד אשמח לקבלה ע"מ לבדוק.
המידה והציריה למכירה, במידה ואכן זו הבעיה, ארכוש את הציריה לאחר הבדיקה.
הרכב כרגע עם 4 גלגלים באויר והבעיה משתחזרת בקלות, 4X4, הגה ימינה או שמאלה והכל דופק...
תודה,
סער.
הי
אתחיל ב"שורה התחתונה" - אני אובד עצות.
אין לי שמץ של רעיון ממה נובעת הבעיה.
סיכום של מה נעשה עד כה ומה המצב כרגע.
כרגע האוטו על בוקים, 4 גלגלים באויר.
מכסה דיפרנציאל פתוח - אין שמן מן הסתם.
קליפר שמאלי לא מורכב - יורכב מחר.
כאשר האוטו ב 4X4, גלגלים ישרים - אין בעיה.
הגה פונה לאחד הצדדים - גלגל ימין נעצר ומתחילות דפיקות מכיוון הקייס.
מה הוחלף:
2 צלבי ציריה
צלב דרייב שפט קידמי/בחיבור לדיפ'
סטלטים+ספיידרים+מיסבים+מחזירי שמן - הכל חדש.
ציריה ימנית - הוחלפה, השפתיים של החיבור לצלב נפגעו בהחלפה (שכר לימוד - לא להחליף צלב עם פרס...)
מה נבדק:
בוצעה נסיעה ללא דרייבשפט קידמי - עדיין היו דפיקות
בעת החלפת הסטליטים והמיסבים הפניון ומיסבו "נבדקו בעין" - לא נתגלו בעיות.
גם יואב עבד איתי (תודה כמובן....).
האם יתכן שיש להרכיב את הקליפר השני? למלא שמן לפני הבדיקה באויר?
כל רעיון יתקבל בברכה (לצבוע בכחול זה לא רעיון :rolleyes: )
תודה,
סער.
סער
האם בזמן החלפת הצלב פעלת באגרסיביות (פטיש??) או עם חולץ?.
יש מצב שפגעת בעניים של הצרייה ? ונוצר חופש שאתה לא רואה אך הוא הגורם לרעש
שוב עברתי על כל הדיון, אני חושב שהכיוון כרגע הוא ללכת למקור ומקור הבעייה התחיל בהחלפת הצלב.
ולכן אני הייתי פועל בדיוק כמו שכתבת, משאיל/קונה צרייה קומפלט כולל צלב ובודק.
בהצלחה ותן דיווח על התקדמות
יואב
הי
הצלב הוחלף בעזרת פטיש, בכל מקרה, אתמול הוחלפה הציריה...
התופעה עדיין קיימת.
תודה,
סער.
הורדתי את הקליפר השני,
אותה תופעה, כל הסרן הקידמי נכנס ממש לויברציה מהדפיקות.
רעיונות? מישהו?
תודה,
סער.
עריכה:
בשיחה עם יואב ונמרוד מערד עלתה אופציה נוספת - נאבות.
יתכן שהן נתפסות בעומס וגורמות לדפיקה.
כיון שנאבה היא לא פריט זול במיוחד, יש למישהו זוג נאבות להשאלה? (זהה לסופה)
תודה,
סער.
בדקתי ידנית כאשר גל ההינע לא היה מחובר - לא היה חופש.
סער.
הי
עם גלגל באויר אין שום בעיה
גם בנסיעה לא תמיד יש - לאחר 2 דקות של נסיעה זה מתחיל לפעמים מפסיק וחוזר חלילה,
במהירות מעל 40 לא מרגישים או שומעים את זה
כשאני חושב על זה, היו דפיקות דומות כאשר האוטו היה ב 4X4 וכיון שהיה חופש בצלב חשדתי בו והחלפתי אותו, עכשיו הדפיקות גם ב 2X4 והרבה יותר חזקות.
איך אפשר להרכיב צלב לא נכון? זה צלב ללא גירוז.
סער.
אצלי כשזה קרה החלפה של הנאבה עזרה וחלפו הדפיקות
six 4 life
02-11-10, 16:26
תחליף נאבות בין שני הצדדים.
עידכון ביניים:
שלב הבא:
מילוי שמן ונסיעת בדיקה, אח"כ פירוק דרייבשפט קידמי (במידה ויהיו דפיקות - ואני מאמין שיהיו...)
אם יש למישהו רעיונות נוספים - זה הזמן (לפני שאני נוסע לאוטו דיפו לקנות שמן...)
תודה,
סער.
סער
סער
99.9% שתוריד את השפט הקידמי והנושא יעלם.
זה קיים גם אצלי בצורה עדינה , כנראה מהסליפ יוק , יש לו חופש ורטיקלי כלומר תנועה למעלה ולמטה .
יכול להיות שהחלפתו + איזון יפתור את הבעיה
אבנר
הסתיים יום העבודה, להלן פרוטוקול מועצת חכמי מזכרת בתיה :mrgreen:
1. דרייבשאפט פורק - עדיין הופיעו דפיקות
2. הדפיקות נשמעות מתוך הסרן
3. השמן שיצא היה נקי... כל השבבים נשארו בתוך הסרן :(
מסתבר שהיו שבבים ומצאנו שן אחת של הסטליטים אכולה - לא שבורה - אלא אכולה.
כרגע הסטליטים הם החשודים העיקריים.
4. אם לאחר החלפת הסטליטים הבעיה תשאר - החשודה הבאה היא הנאבה הימנית.
תודה רבה ליואב ולרמי (גראנד) על העזרה, אפילו בלי קפה ;)
תודה לדני השועל ולארז (SIX4LIFE) על העזרה הטלפונית.
מבטיח לעדכן לאחר החלפת הסטליטים...
ביום א' נבדוק מה הנזק אצל ינוביץ'...
תודה,
סער.
אבנר , לא רלוונטי = הוא כבר פירק ובדק .
סער ,דיווחת מההתחלה שהגלגל הימני מלכתחילה היה נתפס/נתקע ומשתחרר , דפיקות מכיוון הגלגל "שנשמעות בקצב הסיבוב של הגלגל" , זה לא בדיעבד , אבל לשם תשומת הלב הייתה או צריכה להיות מופנית.(לא שלא עשית / עשיתם) בדיקות ופעולות מקצועיות,נכונות וחשובות על הדרך שהיו מחייבות,כמו שיפוץ הדיפ' (מיסבים/סטיליטים) צלבים וכל רעה חולה שנתקלתם תוך כדי .
לכן הנאבה , היא החשודה גם מבחינתי . מספיק שבעקבות התפתחות בלאי במיסב חדרו לתוכו
מים/אבק או לכלוך והוא ישר ימות .
שחר.
הי
עדכון קצר,
זה לא נאבות...
החלפתי נבות אתמול בלילה, אותה תופעה (תודה ליואב מחולון על הנבות) .
אבל, אולי יש אור בקצה המנהרה, יואב (שכני היקר) ראה חופש מסויים בבית הסטליטים,
היום נבדוק את זה לעומק (אני לא רץ להחליף אותו לפני שנוודא סופית שזו הבעיה)...
תודה,
סער
אהלן סער, מאוד לא ברור מהתיאורים שלך באיזה סוג דפיקות מדובר ועוד'
גרגור ? באיזה קצב הדפיקות ? האם זה מורגש באופן של ויברציה או אופן אחר ?
האם נכון להיום הקצב או עוצמת הדפיקות מתגברים ב 4X4 משולב ?
מה עוד נעשה לפני הופעת הדפיקות מלבד טיפול בצלבים ? באיזו מהירות זה מופיע ובאיזו מהירות זה חולף ?
האם עדיין כשאתה לוחץ קלות על דוושת הבלם, הדפיקות נעלמות ?
רוצה לעזור אבל אופי הבעיה אינו מספיק ברור.
הי
מדובר בדפיקות/מכות, לא גרגור, האוטו על 4 בוקים, כל הסרן הקידמי רועד כאילו משהו עוצר את אחד הגלגלים.
קורה ב 4X4 כאשר האוטו באויר, בנסיעה רגילה - גם ב 2X4.
קרה גם ללא דרייבשאפט קידמי
קורה גם כאשר הקליפרים הקידמיים מנותקים - מן הסתם כאשר האוטו באויר, לא על הכביש.
הדפיקות נעלמות בלחיצה קלה על דוושת הבלם (כאשר נוסעים על הכביש עם קליפרים....)
נבות הוחלפו לנבות משומשות עם חופש - אין הבדל.
הוחלפו צלבים (ציריות ויוק)
נבדקו שאר הצלבים
הוחלפה ציריה ימנית
הוחלפו סטליטים+מיסבים ומחזירי שמן - לחדשים מהשקית.
סער.
הי
אתמול הוחלף גם הקייס למשומש במצב טוב - לטובת הבדיקה בלבד (תודה רבה לדרור ברלי על הקייס)
בדיקה קצרה העלתה שלא זו הבעיה.
זה השלב שבו התייאשתי, החזרתי את הקייס הישן, סגרתי את כל (ציריות/נבות שמן...) ועשיתי סיבוב קצר, מאוד קצר - רק לודא שהכל מסתובב...
במידה ושוב יהיו דפיקות, אפרק דרייבשפט קידמי ואראה מה קורה.
כרגע, ב 2X4 לא נשמעו דפיקות. לא בדקתי 4X4 עדיין.
מן הסתם הבעיה קיימת, לא נראה לי שנפתרה, בכל מקרה, אני צריך להחליף פנהרד ובולם הגה, אחרי זה, נראה מה יהיה.
תודה רבה ליואב HITOY, רמי, דרור, יואב שתרם נבות, ועוד רבים וטובים שהתקשרו/שלחו הודעות לייעוץ ועידוד.
אעדכן כשהיה משהו חדש...
סער.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.