התחברות

צפייה בגרסה מלאה : בחירת סוג לנדקרוזר



אקונס
13-10-10, 19:58
שלום לכולם
יש ברשותי כיום איסוזו טרופר 2004.
ברצוני להתקדם לשפר יכולת שטח ולהחליפו בלנדקרוזר 2007-2008 , בסכומים של סהכ עד 190,000 שח.
האם משהו יכול להמליץ ולהשוות הדגמים השונים בעיקר מבחינת יכולת שטח וצריכת דלק?
תודה
אביב
:confused:

ronif
13-10-10, 21:03
אביב שלום,
יש לי 2 רכבי טויוטה-
1. פראדו דיזל קצר 2001 163 כ"ס , שעושה כמעט 1:10
2. לנדקרוזר ארוך 2008 173 כ"ס, שעושה בערך 1:8.5
אין כמו טויוטה!
בהצלחה.

מויש אברהמי
14-10-10, 06:26
שלום לכולם
יש ברשותי כיום איסוזו טרופר 2004.
ברצוני להתקדם לשפר יכולת שטח ולהחליפו בלנדקרוזר 2007-2008 , בסכומים של סהכ עד 190,000 שח.
האם משהו יכול להמליץ ולהשוות הדגמים השונים בעיקר מבחינת יכולת שטח וצריכת דלק?
תודה
אביב
:confused:

שלום אביב.
ראשית עליך להבין שטרופר ולנדקרוזר (דגם קצר-125, ארוך-120 מ-2003 והלאה), הם רכבים שונים שתוכננו בזמנים אחרים ליעוד זהה-שטח/כביש, ובכדי שתהנה מהלנדקרוזר נדרש ממך שינוי בתפיסה ולאחר שתלמד ותתרגל תבין ששינית ליגה (יתרונות וחסרונות יש כמובן, אולם היתרונות גוברים). סוגים/דגמים: מכנית ואלקטרונית כל הדגמים זהים ומצוידים בבקרת יציבות ובבקרת משיכה יעילה מאוד וכן נעילת דיפרנציאל מרכזי וההבדלים הם באבזור בלבד.
1- סטנדרט: חמישה מושבים, מזגן לא מפוצל, ללא בקרת אקלים וללא רדיו מובנה.
2-רגיל: "שמונה מקומות", מזגן עם בקרת אקלים מפוצלת לנהג/נוסע/נוסעים, רדיו מובנה, ללא גג שמש (ישנם עם).
3-לקצ'ורי/פרמיום: כמו -2 רק עם גג שמש וריפודי עור.
עד 2005, ארבעה הילוכים, מ-2006- חמישה הילוכים, מסילה משוננת (לא טיפרוניק).
מתלים מקוריים רכים ובלשון המעטה אינם מתאימים לנסיעת שטח, כך שבכדי שתהנה ממה שהלנדקרוזר מסוגל לתת (הן בכביש והן בשטח) "תאלץ" להחליף מתלים. האפשרויות הן רבות וכשתגיע לזה תמצא חומר רב באתר.
בהצלחה.
מויש אברהמי.

-->