צפייה בגרסה מלאה : שאלה בקשר לזיהוי רכב שברולט
אני לא מצליח לזהות רכב שברולט משנת 88 4X4 דומה לגימי מישהו מכיר? ויכול לעזור. ברשיון כתוב שברולט 571?
כנראה רשום Z71 ולא 571...ובכללית Z71 היא הגירסא היותר חזקה וספורטיבית של אותו הדגם. לעיתים אף עם שינויים במנוע ועוד מטעמים.
בכל אופן, שברולט וGMC הוציאו ומוציאים רכבים מקבילים ולפי התיאור שלך לא ניתן לדעת אם מדובר על הבלייזר \ ג'ימי הגדול או הקטן.
נ.ב. לא רק 4X4, גם את הקמרו תמצא בגירסא Z71....
טוב כנראה שהגזמתי עם השאלות כי אף אחד לא עונה יש לי עוד שאלה ואת זו מישהו חיב להבין : מה בודקים ברכב די ישן כמו הג'ימי אוטומט 1988 ואיך בודקים את ה 4X4 :?:
תקרא את שתי הכתבות הללו, בעיקר את השנייה
http://www.jeepolog.com/j6tech_cheap_jeep.htm
http://www.jeepolog.com/j6tech_cjcheck.htm
זאביק תודה לך כנראה שלא הייתי ברור קראתי את הכתבות לפני ואני מבין את הרוב אבל בכול זאת יש הבדל(למיטב הבנתי) בין ג'ימי ל cj ובמיוחד האם יש בדיקות לרכב אוטומט למערכת הגיר ותיבת העברה שניתן לעשות לבד ושלא רואים בעין? :roll:
אני לא מצליח לזהות רכב שברולט משנת 88 4X4 דומה לגימי מישהו מכיר? ויכול לעזור. ברשיון כתוב שברולט 571?
זה הרכב פחות או יותר?
http://www.buysell.com/webphoto/1936/1936660123.jpg
שברולט S10 בלייזר "קטן".
בהנחה שזה זה, מה אתה רוצה לדעת? חוות דעת כללית ( התקציר - גרוטאה היסטורית)? אם יש לך רכב ספציפי שאתה שוקל לקנות, ספר קצת פרטים.
נמרוד זה נראה בדיוק כמו האוטו שאני קונה עכשיו אני רוצה להבין מה זאת אומרת "גרוטא היסטורית" עד כדי כך גרוע?? הרכב שאני קונה בלי שום תוספות במצב שמור אני מכיר את ההיסטוריה שלו ב-5 שנים האחרונות אשמח אם תספר לי עליו קצת (במקור חיפשתי cj 5 אבל ב10k נראה שווה לא?) :shock:
בעיקרון,
רכב זה אינו פול סייז, אלא SUV רך. יש לו מגוון מנועים וכמובן שהוא מתאים פחות או יותר לשטח בדיוק כפי שכל SUV אחר משנים מקבילות...
קצת קשה לשפר אותו, בעיקר בגלל המתלה הקדמי שלו.
הרכב משנת 88 כפי שכתבת ויש לזה משמעויות.
קצת רקע,
הS10 יוצרה כמדומני משנת 82 ועם השנים המפרט שלה עלה כך שגיר הL60E וטרנספר שקט יחסית נכנסו לשירות בשנת 87.
כמו כן מפרט המנועים עד שנת 87 כלל מנועים בנפחים של 1.9, 2.0, 2.2, 2.5 ו2.8 כאשר בשנת 88 הוצג גם מנוע ה4.3 המוזרק.
הנתונים היבשים למנועים שיוצרו בשנת 88 הינם:
92 HP / 134 TQ 2.5L "Iron Duke" TBI 4 cyl (Vin E)
125 HP / 150 TQ 2.8L TBI V6 (Vin R)
150 HP / 230 TQ 4.3L TBI V6 (Vin Z)
נתונים רבים מאד תמצא באתרים הללו:
http://www.s10v8.com/
http://www.s10planet.com/
http://www.s10forum.com/
http://www.mys10.com/
ובכלל,
לפני שנמרוד מכנה אותו כגרוטאה היסטורית...אם בכלל זו היתה הכוונה... מה בדיוק השימוש שיעשה ברכב ?
הרכב בעיקרון אמור לשמש בסופי שבוע (אחרי שתרד ההיתלהבות) הענין הוא שזהו רכב ראשון שלי מרכבי הפול סייז ואין לי שום מושג לגביהם, האם הוא מתאים בכלל לנסיעות שטח, עבירות? נמרוד די הוריד לי את ההיתלהבות מהענין
זה בדיוק מה שנקרא גרוטאה היסטורית. אין לו שום חשיבות בהיסטוריה של הרכב, רכב בסיסי שאין בו שום דבר טוב במיוחד. אני מנחש שהמנוע הוא V6 2800, מנוע בסיסי ואפור של GM מהשנים ההן.
מצד שני, במחיר הנכון, למה לא? ב10K שקלים, אם הוא תקין מכאנית ולא תכנס להחלפת מכלולים, זה יכול להיות רכב שעשוע לא רע. אני חושב שעדיף על ניבה, שהיא אולי האופציה היחידה באותו המחיר. אבל תדע שאתה לוקח סיכון.
קודם כל באמת תודה לכם! צודק נמרוד מנוע 2.8l v6 נראה לי שלפחות מכאנית תקין שבוע הבא ניקח אותו לבדיקה חובבנית ונראה. אולי נמרוד יודע מי מבין ברכבים הנ"ל באזור מרכז? ובכלל אתם חושבים ששוה את הסיכון :?:
כמו שאמרו קודמי-לא מדובר בזולל סלעים אלא רכב לעבירות קלה עד בינונית.
הרכב דיי כבד וזה עלול ליצור בעיות בשטחים טכנים ובדיונות.
המנוע גם הקטן יותר מספק לא מעט כח למרות שתצרוכת הדלק דווקא במנוע זה תהיה גדולה יותר.
צריך לבדוק אם מערכת 4X4 משתלבת מכיון שהשילוב מתבצע עם הוואקום של המנוע וזו מערכת שנוטה להתקלקל.
זמינות חלפים דיי גדולה מכיון שהרכב חולק מכלולים רבים עם סונומות משנים מוקדמות.
סה"כ במחיר של 10000 ש"ח מדובר בקניה לא רעה בכלל אלא אם כן אתה באמת מעוניין ברכב עבירות.
שיהיה בהצלחה
אלי
אלי למה הכוונה שילוב 4X4 על ידי הואקום מהמנוע? אפשר לשלב תוך כדי נסיעה ?דוקא דיונות זו המטרה הראשונה שלי ולפי דברי הבעלים אין לו שום בעיות שם ?
בכלל תענוג לדבר איתכם כל הכבוד לכם אם היתם יודעים איך נראתי לפני שבוע כששקלתי לקנות או לא :shock:
סתם שאלה לא חשובה מה זה תצרוכת דלק גבוהה? ואיך בודקים 4X4 ברכב :?:
בדיקת שילוב 4X4 יכולה להתבצע על ליפט במוסך.
צריכת דלק גבוהה בערך ליטר ל 5-6 ק"מ אין הבדל משמעותי בין המנוע 4.3 ו2.8 .
אם שילוב ה4X4 מתבצע אוטומטית בלחיצת כפתור ולא באופן ידני אז למיטב ידיעתי המערכת מופעלת בעזרת הוואקום מהמנוע וצריך לבדוק שהמערכת אכן עובדת.
אם בדיונות חשקת קך את הרכב לאזור דיונות הקרוב לביתך ובדוק את זה-אין לזה תחליף.
אלי
מה שנכון נכון!! תודה רבה לכולכם אם זה מענין אעדכן אתכם בהמשך :D
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.