PDA

צפייה בגרסה מלאה : על מה הסמוראי שלך יושב? איזו מערכת מתלים.



tomer s
19-10-10, 17:57
במסגרת הרהורי חטא...
אני חושב לשדרג את הסמוראי שלי, את הארוך 88
כרגע אני על קפיצים מקוריים שעברו כל מיני שידרוגים והחלפות עלים, בסך הכל אני די מרוצה מהם אבל אולי במהלך השידרוג גם הם יוחלפו,
חשוב לי מאוד שהרכב יישב גבוה, לא לא ביגפוט, שיהיה מהלך מכובד ואפקטיבי, ונוח כמו דיסקברי 3.




נו טוב, לא חייב כמו דיסקברי3...;););)

לכן אשמח לקבל מכם חוות דעת על מה יש לכם?
אם הרכב עמוס ובכמה?
כמה זמן יש את הקיט ומה מידת השביעות רצון ממנו.
מהלכי מתלה אם יצא למדוד ואם יש תמונות אז אשמח לראות,
וסד"ג של עלות.

אפשר לשלוח גם בפרטי.


תודה תומר.

חזי הטייס
19-10-10, 18:18
הי תומר
אם אתה רוצה חווית נהיגת שטח איכותית אני ממליץ לפנות ל RAMURAI
רצ"ב הקישור להתרשמות
http://www.jeepolog.com/forums/album.php?albumid=60

דקל מ
19-10-10, 20:04
היי תומר גם לי יש ארוך 88 ואני שידרגתי את מערכת המתלים בכך שעשיתי את באוטו
ב 4 פינות spoa עם סט עלים ארוכים יותר בכל פינה
העלים שטוחים בלי שום עירגול ומקדימה אני עם בולמי קוני שמקשיחים את הפרונט ומקנים יציבות מבחינת נוחות הרכב די נוח לעומת קפיץ רגיל ומהלכי מתלה יפים מאוד
מכיון שאני קצת מאותגר טכנולוגית אני לא יודע איך לשים תמונות שתתרשם אבל אם תרצה לראות או לשאול דבר איתי דקל 0525623661

GodsFather
20-10-10, 11:17
תומר, אתה רוצה מוצר קיים או מוצר מותאם ?

מה שיש אצל דקל זה סט של חמילבסקי עם תוספת של תושבות SPOA. הבולמים זה כבר סיפור אחר.

SPOA יתן לך קלירנס וכתוצאה מכך גם יותר מהלך, פר סט קיים.

מה שעוד נפוץ הוא סט של סיקס שמתאימים לו את כמות העלים בהתאם לרמת הקשיחות הרצויה.

בתכלס, כמה שהעלה יותר ארוך, כך יותר טוב, אבל במקרה של סיקס תצטרך לשנות מיקום תושבות בשלדה. אם אתה מוכן לזה, עדיף כך.

אפשר כמובן להתאים מערכת ייחודית עם אורך של סיקס או יותר מכך אבל עם עלים ייעודיים ולא של סיקס, אצל קפיצאי.

אגב, הדוגמא של הסמוראי של רמי היא לא הכי טובה - הנדנדות מקדימה ממש לא לעניין. רכב משייט וכמובן מושך תשומת לב כחולה.

ItayWitzer
20-10-10, 13:04
היי תומר גם לי יש ארוך 88 ואני שידרגתי את מערכת המתלים בכך שעשיתי את באוטו
ב 4 פינות spoa עם סט עלים ארוכים יותר בכל פינה
העלים שטוחים בלי שום עירגול ומקדימה אני עם בולמי קוני שמקשיחים את הפרונט ומקנים יציבות מבחינת נוחות הרכב די נוח לעומת קפיץ רגיל ומהלכי מתלה יפים מאוד
מכיון שאני קצת מאותגר טכנולוגית אני לא יודע איך לשים תמונות שתתרשם אבל אם תרצה לראות או לשאול דבר איתי דקל 0525623661

מסקנותי מהטיולים שעשינו ביחד מאז ששמת את הSPOA:
- המרחק שהרכב שלך השיג מהאדמה הוא מעולה, משמעותית יותר טוב מזה שלי.
- מהלך הפתיחה שלך בקפיצים האחוריים פחות טוב משלי (סיקס). לא יודע בדיוק בכמה, אבל אני זוכר מקרים ספציפיים שאחד הגלגלים שלך היה באוויר כשבאותו מקום שלי היה במגע מלא עם הקרקע.

לדעתי הכי טוב SPOA עם קפיצים של סיקס שטוחים :)

GodsFather
21-10-10, 06:21
אלון, SPOA כמו שאתה מתאר הוא בהחלט לא שיפור מהלך אלא רק שיפור "קלירנס". אבל אם אתה משטח את העלים, מה אז ? יש יותר מהלך פתיחה .
זאת בהתחשב כאמור בכך שמהלך הכניסה לא משתנה (מגבלת בית גלגל במקרה הנוכחי). אחרת, השיפור של האחד הוא המגרעת של האחר, כמו שכבר אמרנו בעבר.

וייצר, עלה של סיקס ארוך יותר משמעותית מהעלים שיש אצל דקל ואלה ארוכים יותר מעלה מקורי של סמוראי, זו הסיבה שאתה לא הרמת גלגל איפה שדקל כן.
בדיעבד, מה שאתה אומר נכון - SPOA עם עלים של סיקס זה השילוב הכי סביר שיש בארצנו מבלי לייצר מערכת ייעודית. אם מייצרים מערכת ייעודית, אפשר לעבור גם את זה, השאלה היא רק בכמה השינוי של תושבות העלים יהיה.

-->