השועל
21-10-10, 08:49
מסתבר שהכל אפשרי מעבר לים..
גם הכלאה של D70 של סרן אחורי לתוך גרנד צירוקי. מעבר לעובדה שמדובר בסרן 8bolt (עם 8 ברגים בגלגל), הרכב עבר השתלה לא פשוטה, התאמת תושבות לרדיוסים ותושבות קפיצים, עניין לא פשוט הדורש ידע בהנדסת רכב ,כל סטייה עלולה לגרום לעיוות הסרן, מיקום לא נכון של היציאה מול הדרייבשאפט (=רעידות) סטייה של הסרן ביחס למרכז הרכב.. ועוד הרבה בעיות אחרות.
אצלנו בארץ הקטנה והפחות מפותחת מסביבתה לא יתאפשר הדבר חוקית, נותר לנו רק להסתכל מהצד ולהבין שיעברו עוד הרבה שנים עד שנהפוך לארץ החופשית מבחינה מוטורית.
אז מעבר ללינק של ההשתלה (למטה), איזה סרנים קיימים היום בשוק ?
אז ככה, יש הרבה מאוד..
משפחת הDANA :
D20 (גיר\טרנספר- יש כאלה בCJ5 וCJ6)
D25 (ק)
D30 (ק)
D35 (א +C קליפ)
D44 (א ברזל)
D44A (א אלומיניום +C קליפ)
D44HD (א)
D50 (ק)
D60 (א+ק)
D70 (ק)
D80 (א)
D135 (א)
ק=קדמי
א=אחורי
http://www.bc4x4.com/tech/2004/zjd70/
הרכב הזה כבר נתקלתי בו בפרוייקט אחר שפורסם (מוכר לכם גם מהשרשור של XJ מקוצר).
בהמשך משפחת הFORD.
תהנו
גם הכלאה של D70 של סרן אחורי לתוך גרנד צירוקי. מעבר לעובדה שמדובר בסרן 8bolt (עם 8 ברגים בגלגל), הרכב עבר השתלה לא פשוטה, התאמת תושבות לרדיוסים ותושבות קפיצים, עניין לא פשוט הדורש ידע בהנדסת רכב ,כל סטייה עלולה לגרום לעיוות הסרן, מיקום לא נכון של היציאה מול הדרייבשאפט (=רעידות) סטייה של הסרן ביחס למרכז הרכב.. ועוד הרבה בעיות אחרות.
אצלנו בארץ הקטנה והפחות מפותחת מסביבתה לא יתאפשר הדבר חוקית, נותר לנו רק להסתכל מהצד ולהבין שיעברו עוד הרבה שנים עד שנהפוך לארץ החופשית מבחינה מוטורית.
אז מעבר ללינק של ההשתלה (למטה), איזה סרנים קיימים היום בשוק ?
אז ככה, יש הרבה מאוד..
משפחת הDANA :
D20 (גיר\טרנספר- יש כאלה בCJ5 וCJ6)
D25 (ק)
D30 (ק)
D35 (א +C קליפ)
D44 (א ברזל)
D44A (א אלומיניום +C קליפ)
D44HD (א)
D50 (ק)
D60 (א+ק)
D70 (ק)
D80 (א)
D135 (א)
ק=קדמי
א=אחורי
http://www.bc4x4.com/tech/2004/zjd70/
הרכב הזה כבר נתקלתי בו בפרוייקט אחר שפורסם (מוכר לכם גם מהשרשור של XJ מקוצר).
בהמשך משפחת הFORD.
תהנו