התחברות

צפייה בגרסה מלאה : דנה 70 בגרנד צירוקי, מה..?!??



השועל
21-10-10, 08:49
מסתבר שהכל אפשרי מעבר לים..

גם הכלאה של D70 של סרן אחורי לתוך גרנד צירוקי. מעבר לעובדה שמדובר בסרן 8bolt (עם 8 ברגים בגלגל), הרכב עבר השתלה לא פשוטה, התאמת תושבות לרדיוסים ותושבות קפיצים, עניין לא פשוט הדורש ידע בהנדסת רכב ,כל סטייה עלולה לגרום לעיוות הסרן, מיקום לא נכון של היציאה מול הדרייבשאפט (=רעידות) סטייה של הסרן ביחס למרכז הרכב.. ועוד הרבה בעיות אחרות.

אצלנו בארץ הקטנה והפחות מפותחת מסביבתה לא יתאפשר הדבר חוקית, נותר לנו רק להסתכל מהצד ולהבין שיעברו עוד הרבה שנים עד שנהפוך לארץ החופשית מבחינה מוטורית.

אז מעבר ללינק של ההשתלה (למטה), איזה סרנים קיימים היום בשוק ?
אז ככה, יש הרבה מאוד..

משפחת הDANA :
D20 (גיר\טרנספר- יש כאלה בCJ5 וCJ6)
D25 (ק)
D30 (ק)
D35 (א +C קליפ)
D44 (א ברזל)
D44A (א אלומיניום +C קליפ)
D44HD (א)
D50 (ק)
D60 (א+ק)
D70 (ק)
D80 (א)
D135 (א)

ק=קדמי
א=אחורי

http://www.bc4x4.com/tech/2004/zjd70/
הרכב הזה כבר נתקלתי בו בפרוייקט אחר שפורסם (מוכר לכם גם מהשרשור של XJ מקוצר).

בהמשך משפחת הFORD.

תהנו

Saar
21-10-10, 10:16
לא רע בכלל...
אם ימשכו הדפיקות אצלי בסרן אולי נלך על קומבינציה כזו :rolleyes:

נראה נחמד שם, מעבר לים...

יריב קלר ברוך
21-10-10, 11:50
מה הבעיה הכל עניין של עומק הכיס אפשר להכניס גם דנה 70 לאוטו ביאנקי;)
בקיצור כמו אצל מנתח פלסטי אפשר להגדיל להקטין לשנות מה שרוצים.

נ.ב
למה דנה אינטרנשיונל חוקית כי ברישיונות הגברת מופיעה גבר:confused: מעניין מי מעביר אותה טסט במשרד הפנים או בעמדה אחת בנתבג :idea:

השועל
21-10-10, 13:13
יריב.. לא רק עומק הכיס.. אלא בעיקר עומק הבור בטסטים :)

יריב קלר ברוך
21-10-10, 13:27
שוב אני לא מבין למה אפשר לקחת גברבר נשי ולהפוך אותו לבחורה וזה בסדר ולהרכיב סרן דנה 70 על צירוקי זה לא בסדר :confused:

השועל
22-10-10, 13:07
עדכון קטן על משפחת הדנה.
קיים גם D44 קדמי (לא רק אחורי). פספסתי עם ה "ק"..

משפחת סרני ה- FORD :

F7.5 (א)
F8 (א)
F8.8 (א)
F9 (ק+א)
F9.5 (ק+א)
F9.75 (א)
F10.5 (ק+א)
F10.75 (א)

התאמה לגרנד 8.8 או 9 הכי קרוב שניתן.

בהמשך אני אציג את משפחת קרייזלר.. מכירים? :)

רוני תורג'מן
10-11-10, 10:04
...וכל זה כדי שלא תישבר לו צירייה אחורית בשטח...חחח

בכל מקרה אולי כדאי שיראה את הפטנט הזה ליציאה מהשטח במקרה של שבירת צירייה אחורית
ב-D-35
נראה אביזר דרוש חובה בתא מטען , לרכבים עם D-35 אחורי שביר , לא?

yanivcj
19-11-10, 20:59
שלום השועל.
אתה צודק שזה עבודה מדויקת ומחושבת, ובתור הנדסאי רכב אני יכול להעיד שזה לא קל, צריך להיות עם נסיון וסבלנות לעבוד בצורה מדוייקת, לחשב את המרכז של הסרן למקם את הביצה בדיוק ממול הטרנספר, למקם את האוזניים של מוטות הרדיוס בדיוק בזוית הנכונה וכוליי...
קבל הסבה מסרן דנה 35 אחורי בגרנד שירוקי לסרן של פורד 8.8 אצלי במוסך, ניקוי הסרן מכל התושבות שלו, ריתוך תושבות חדשות למוטות רדיוס תחתונות, תושבות לקפיצים והגשר שרואים בתמונה לטובת זרועות רדיוס עליונות.
זרועות ארוכות 4 LINK

-->