PDA

צפייה בגרסה מלאה : הגבהה ואיבזור פג'ארו 2800 דיזל בכל טוב.



yanivcj
22-10-10, 23:09
פרויקט שהתחיל מהגבהה 2", בולמים בילשטיין וקפיצים פדרס. והמשיך באיבזור מכל טוב. 2 מצברים עם בקרת טעינה ומצבר עם פריקה עמוקה, 3 שעונים נוספים (חום, טעינה, לחץ שמן), התקנת שנורקל, מגן חזירים, ממיר מתח ל220V של אדוויס עד 1500W, ולקינוח מתקן תוצרת בית על פי דרישת הלקוח לאיחסון שולחן צמוד לתקרת הרכב, עם אפשרות שליפה נוחה.

yanivcj
22-10-10, 23:11
ייצור מתקן למצבר הנוסף והתקנת המצבר הנוסף ובקרת הטעינה.

yanivcj
22-10-10, 23:14
התקנת שלישיית שעונים על לוח השעונים (שעון חום V.D.O, שעון לחץ שמן V.D.O ושעון טעינה )

yanivcj
22-10-10, 23:17
התקנת שנורקל TJM וזוג פנסי ערפל 5" על מגן החזירים(פנסי ערפל עם נורת 100W במקום 55W)

yanivcj
22-10-10, 23:19
ייצור מתקן עגינה לממיר מתח והתקנת הממיר בתא המטען וחיבור למצבר השני (פריקה עמוקה).

yanivcj
22-10-10, 23:22
ולקינוח ייצור מתקן לתפיסת שולחן לתקרת הגג של הרכב בתא המטען עם אפשרות שליפה נוחה.

ניר ל
22-10-10, 23:35
איזה יופי ! אם היו לי פחות שני ילדים הייתי רוצה כזה גם .

למה משמשת רשת החשמל ? תאורה או מעבר לזה ?

yanivcj
23-10-10, 00:17
היי ניר.
רשת החשמל, אתה מתכוון למצבר הנוסף ?
המצבר הנוסף בא על מנת לתת לך להפעיל צרכני חשמל מגוונים, בשטח וגם בכביש בסתם טיול, גם בלילה שהרכב לא עובד ואין טעינה, ללא חשש שתקום מחר בבוקר ולא תוכל להניע את הרכב.
כל הצרכנים שאתה רוצה להשאיר בלילה או לחבר בזמן שהרכב לא דולק, אתה מחבר למצבר השני ישירות, כמו ממיר המתח במיקרה של הרכב הנ"ל, מקרר, תאורת לילה וכדומה.
המערכת של בקרת הטעינה מנתקת את המצבר השני מהמצבר הראשון בזמן שהרכב לא דולק, ואז כל הצרכנים מחוברים רק למצבר השני, בינתיים המצבר הראשון נשאר מחובר רק לצרכנים המקוריים. המצבר השני מומלץ כי יהיה מצבר עם פריקה עמוקה, שמאפשר לפרוק ולטעון אותו מספר רב של פעמים מבלי לפגוע במצבר.
בזמן שאתה מתניע את המנוע, האלטרנטור טוען את המצבר הראשון ורק לאחר שמתח הטעינה של המצבר הראשון מגיע למתח טעינה תקין, בקר הטעינה מחבר את המצבר השני ומטעין גם את המצבר השני, במערכת תקינה זה קורה מספר שנייות לאחר ההתנעה.

UNIX
23-10-10, 01:03
אהלן יניב נראה אחלה תוכל להרחיב קצת לגבי השעונים
מאיפה הקונסולה הזו ?

yanivcj
23-10-10, 04:27
כל שעון הגיע בנפרד, אלו שעוני V.D.O מאד מדויקים והאמת יקרים יותר ממה שרובכם מכירים, זה לא שעונים שקונים בגלאור או דומיו. והקונסולה היא בסיס ל 3 שעונים שסופקה ע"י אחד הספקים שלי, כאשר את התוספת לבסיס אנחנו הכנו מפח דק על מנת לתאם בין המקום על לוח השעונים לבסיס של שלושת השעונים. הבסיס לא ישב בול במקום שרצינו לכן היה צריך להכין מתאם על מנת להרכיב את הבסיס בצורה יפה. בתמונה הימנית תוכל לראות את הפח שכופפנו על מנת לבצע את ההתאמה.

UNIX
23-10-10, 09:16
כמה עולה הקונסולה ללא השעונים ?יש מצב להביא עוד?

אביעד פ.
23-10-10, 09:34
יש יותר זולים ממה שבקישור.
בדרום ת"א בחנויות השונות חצי מחיר.
יש גם בדיל אקסטרים.
http://www.rd-israel.co.il/category.asp?catcode=314&AdCat=&parentid=307

UNIX
23-10-10, 09:36
מעולה גם אני מצאתי את זה כרגע בגוגל ורציתי להעלות כאן את הקישור
תודה רבה

sgill
23-10-10, 10:18
יניב שלום,

עבודה יפה ומקצועית.
אשמח לשמוע יותר פרטים לגבי השנורקל (גם מחיר, בפרטי אם יותר נוח לך). היו כבר כמה דיונים על הצורך בשנורקל. האם באמת מורגש יותר כח ברכב? האם הוא באמת תורם גם בנסיעות שטח ללא מעברי מים?
בנוגע למגן חזירים, למעט השימוש כבסיס לפנסי הערפל, למה צריך אותו? גם על זה היו הרבה שרשורים שהוא יותר מזיק (מאוד מסוכן לנפגע בתאונה ועוד..) מאשר תורם.

תודה

yanivcj
23-10-10, 12:14
שלום גיל, לגבי השנורקל אני אבדוק ביום ראשון אתה מוזמן להרים טלפון 09-7602479 , אני לא זוכר מחירים כרגע.
האם יש הרגשה משמעותית ? זה נתון שצריך להתייחס אליו יחסית לרכב הספציפי, אם הרכב (המנוע במצב מעולה) אתה תרגיש בהבדל, אם המנוע במצב גוסס, אתה לא תרגיש כלל בהבדל.
זה נתון שניתן בקלות לבדוק לפני ואחרי על מכשיר דיינו.
יש לשנורקל יתרונות וחסרונות, יש הרבה שירשורים בנושא והרבה ויקוחים, חוץ מהעובדה שהוא נוצר על מנת לצלוח מעברי מים, הוא גם מספק אויר קר יותר מאשר מה שנמצא בתא המנוע, ועוד...גם חסרונות וגם יתרונות...
לגבי מגן החזירים, זה דרישה של הלקוח, זה לא חוקי ולפי דעתי גם מיותר, אבל הלקוח דרש וקיבל.

לגבי הקונסולה, אכן הקונסולות שבשרשור מתאימות והם מאותם איכויות, לא השתמשתי כאן במשהוא מיוחד, לאומת זאת השעונים, הם האיכותיים.

התייש
23-10-10, 17:30
יפה מאוד! התקנות נראות מצויין ונראה שהבעלים של הרכב יודע מה הוא רוצה:).

אוו ספידומטר
24-10-10, 10:58
התקנת שלישיית שעונים על לוח השעונים (שעון חום V.D.O, שעון לחץ שמן V.D.O ושעון טעינה )

אהבתי את התקנה (השעונים לא מפריעים לשדה הראייה).
בהצלחה בהמשך
סיגל

sgill
24-10-10, 13:21
השעונים נמצאים בדיוק במקום שבו יש שעונים בדגם הבנזין 3 ליטר (טמפרטורה, זווית וגובה) ולכן לדעתי לא מפריעים לשדה הראיה.

(התמונה עם הגה ימני אבל להמחשה בלבד זה מספיק)

sos4u
26-10-10, 20:19
ולקינוח ייצור מתקן לתפיסת שולחן לתקרת הגג של הרכב בתא המטען עם אפשרות שליפה נוחה.

המתקן - גאוני !!

-->