צפייה בגרסה מלאה : פיענוח קוד תקלות
בעקבות המלצות הפורום פתחתי וסגרתי סוויץ לו פעמים וזה מה שיצא:1.2.8.5.5.5 מה זה אומר? תודה.
תראה, למיטב הבנתי:
ה 12 בהתלחה זה הגיוני וזה תחילת הקריאה תמיד.
ה 55 בסוף, גם זה תקין וזה אומר סיום קריאת תקלות.
מה שבניהם- נראה לי טעות... לא מסתדר 8 ו 5.
המחשב מקריא תקלות מהמספר הקטן לגבוה- ולכן הספרה 8 לא במקומה.
היא כנראה שני מספרים שבטעות חיברת בניהם.
בדוק שוב .
** עכשיו ראיתי שאתה לא מתייחס לסופה. אני בתשובתי התייחסתי לידוע לי מהסופה שלי.
תראה, למיטב הבנתי:
ה 12 בהתלחה זה הגיוני וזה תחילת הקריאה תמיד.
ה 55 בסוף, גם זה תקין וזה אומר סיום קריאת תקלות.
מה שבניהם- נראה לי טעות... לא מסתדר 8 ו 5.
המחשב מקריא תקלות מהמספר הקטן לגבוה- ולכן הספרה 8 לא במקומה.
היא כנראה שני מספרים שבטעות חיברת בניהם.
בדוק שוב .
** עכשיו ראיתי שאתה לא מתייחס לסופה. אני בתשובתי התייחסתי לידוע לי מהסופה שלי.
התשובה שלך מצויינת בדקתי שוב והתוצאות החדשות הן 12.17.14.55 ו...תודה
תראה, למיטב הבנתי:
ה 12 בהתלחה זה הגיוני וזה תחילת הקריאה תמיד.
ה 55 בסוף, גם זה תקין וזה אומר סיום קריאת תקלות.
מה שבניהם- נראה לי טעות... לא מסתדר 8 ו 5.
המחשב מקריא תקלות מהמספר הקטן לגבוה- ולכן הספרה 8 לא במקומה.
היא כנראה שני מספרים שבטעות חיברת בניהם.
בדוק שוב .
** עכשיו ראיתי שאתה לא מתייחס לסופה. אני בתשובתי התייחסתי לידוע לי מהסופה שלי.
התשובה שלך מצויינת בדקתי שוב והתוצאות החדשות הן 12.17.14.55 ו...תודה
התשובה שלך מצויינת בדקתי שוב והתוצאות החדשות הן 12.17.14.55 ו...תודה
חנן,
תקלה 14 - מיקום גל פיקות B - תזמון קידום יתר.
17 - אין במלאי.
בבדיקה נוספת, למשל בסמוראי, 14 מתייחסת לחיישן טמפ' נוזל קרור.
כך שכפי הנראה הקוד המתייחס לגל פיקות, לא בהכרח אכן מתכוון לזה.
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=3317
אם זה עוזר...
יורם-דרומי
26-10-10, 23:36
בעקבות המלצות הפורום פתחתי וסגרתי סוויץ לו פעמים וזה מה שיצא:1.2.8.5.5.5 מה זה אומר? תודה.
בבקשה
בבקשה
יורם תודה.
אתמול החלפתי כבלי הצתה ולשעה נראה שהכל טוב אבל.....פתאום הג'יפ התחיל לגמגם בקיצוניות זה היה אחרי קיקדאון נתתי שוב גז לראות אם זה קשור לזה והתחיל שוב ממש להשתנק השארתי את הדוושה לחוצה (תוך כדי נסיעה) למרות ההשתנקות והתחילו מין פולסים כאלה כאילו נותן כח ומיד מפסיק ככה ברצף איזה חמש שש פעמים עד שהורדתי את הרגל מהדוושה.
אני שובר ת'ראש יש רעיונות???
תודה
נמרוד - מערד
27-10-10, 10:11
חנן
בטורים גבוהים יש נתוק הצתה זה לא הבעיה שלך.
נמרוד
חנן
בטורים גבוהים יש נתוק הצתה זה לא הבעיה שלך.
נמרוד
נמרוד לא הבנתי מה אתה אומר.
אתה יכול להסביר יותר לעומק למה התכוונת?
ד.א.
ניתקתי את המינוס מהמצבר והחזרתי יצאתי לנסיעה המדוברת עם הפירקוסים והמחשב לא נותן לי קוד תקלה.(כאילו הכל תקין מבחינתו.
חנן
חנן
ברגע שאתה מאפס את קודי התקלות במחשב ובודק שוב כלום לא יופיע. אתה צריך שוב לסוע עם האוטו ואז לבדוק, נכון שיש תקלה כרגע אך יש מצב בו המחשב גם זוכר תקלות ישנות יותר שלא קשורות
יואב
חנן
ברגע שאתה מאפס את קודי התקלות במחשב ובודק שוב כלום לא יופיע. אתה צריך שוב לסוע עם האוטו ואז לבדוק, נכון שיש תקלה כרגע אך יש מצב בו המחשב גם זוכר תקלות ישנות יותר שלא קשורות
יואב
יואב זה ברור כמו שכתבתי "החזרתי את המינוס ואז יצאתי...."
חנן
נמרוד - מערד
27-10-10, 10:49
יש הגנה למנוע בטורים גבוהים,שהוא ניתוקי הצתה, זה מה שהיה לך פולסים.
כמו שאמרתי שזה לא התקלה שלך.
נמרוד
יש הגנה למנוע בטורים גבוהים,שהוא ניתוקי הצתה, זה מה שהיה לך פולסים.
כמו שאמרתי שזה לא התקלה שלך.
נמרוד
מי/מה אחראי על ניתוק ההצתה? אולי הוא מזייף? הג'יפ נוסע על הכייפאק עד שאני נותן בגז גם אם לא באגרסיביות (אפילו ברגישות) והסל"ד לא מטפס לשמיים עדיין יש את הפולסים המדוברים והמעצבנים :twisted: .
תודה
חנן
החלפת גם פלאגים במקרה ?
כמובן.
מה קורה עם הכוייל
זה מריח מהכיוון שלו
טל
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.