התחברות

צפייה בגרסה מלאה : החלפת טרנספר - מחפש את הכיתוב ב SHIFTER



השבדי
26-10-10, 23:38
במסגרת החלפת הטרנספר ל 242 5 מצבים ב WJ שלי חסר לי החלק האחרון בקוסמטיקה
והוא תחתית ה SHIFTER ובו הסימון המעודכן כמו בתמונה
משהו יודע היכן ניתן להשיג ?
ניסיתי ב איביי ואין.
אם יש למשהו אודה אם ימסור מק"ט וננסה לארגן אחד דרך MOPAR
תודה מראש

לירן - השבדי

eysham
27-10-10, 18:37
מקורי יעלה לך כמו כל הג'יפ.

המלצתי, תסמן לבד עם מדבקה כלשהי את המיקומים וחכה בסבלנות למציאה ב-EBAY

איל

אייל67
27-10-10, 19:28
למיטב ידיעתי מדובר בחלק מה- shifter assembly ואין מק"ט נפרד רק לחלק המצולם.
יחד עם זאת, היו לי פרטיו של ג'יפאי בארה"ב אשר הציע למכירה מס' יחידות של הפאנל המדובר בסכום נמוך (13$ ? לא בטוח).
אחפש ואפנה אותך אם אמצא.
אגב, פירקת ראשי הידיות וחתכת הכבל של ה- OD כדי להוציא/להכניס הפאנל?

אייל

גניסלב רונן
27-10-10, 20:12
הי שבדי ,


חפש 242 bazel בפורומים של למכירה או של part out ב -

http://www.jeepforum.com

או ב -

http://www.jeepsunlimited.com


לדעתי סיכוי טוב בהרבה מEBAY ,

בהצלחה ,

רונן

eysham
27-10-10, 20:20
הי שבדי ,

חפש 242 bazel בפורומים של למכירה או של part out ב -

רונן

רונן, BAZEL 242 זה אולי מספר בית בת"א.

מה שאתה מתכוון זה BEZEL

איל

גניסלב רונן
27-10-10, 20:41
רונן, BAZEL 242 זה אולי מספר בית בת"א.

מה שאתה מתכוון זה BEZEL

איל


אתה צודק בהחלט !

וגם נקניק בהחלט .
טיול 2 לאינדיאנים שאתה מחריש .......:oops:

eysham
27-10-10, 21:17
טיול 3 בגליל - אתה בא?

לפי דעתי אתה לא עולה את גיתה וצינור... אבל זו רק דעתי... :rolleyes:

השועל
27-10-10, 21:44
רונן אל תחכה לו.
הוא בכוננות רמה 2

השבדי
21-11-10, 07:09
אתמול הזמנתי FLOOR SHIFTER
לגראנד שלי לאחר החלפת הטרנספר ל 242 חמישה מצבים
למי שרוצה בימים האחרונים הוצאו מספר שיפטרים
ב EBAY
אני רכשתי את שלי ב 40$ (משלוח לבן דוד אז עלות מינימלית)
מצ"ב קישורים
בהצלחה למעונינים

http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=jeep+grand+cherokee+floor+sh ifter&_sacat=0&_dmpt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&_odkw=jeep+grand+cherokee+bezel&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

קישור 2

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/01-JEEP-GRAND-CHEROKEE-FLOOR-SHIFTER-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem45f6e1d91fQQ itemZ300494739743QQptZMotorsQ5fCarQ5fTru ckQ5fPartsQ5fAccessories

או להכנס לEBAY ולרשום בחיפוש :

jeep grand cherokee floor shifter

השבדי
21-11-10, 07:11
ניתן ליצור קשר עם המשווק ולאול שאלות - אני נעזרתי בזה מאד והוא העביר תמונות ללא כל בעיה

אייל67
22-11-10, 10:01
הי לירן,

עלות הטרנספר והיכן נרכש / הותקן ?
האם גם בו קיימת מערכת ה- QD (בדומה לזו הקיימת בטרנספר המוחלף), המעבירה כח בין הסרנים בעזרת לחץ שמן שנבנה בעת איבוד אחיזה (לא ויסקוזי...)?
החלפה אחד לאחד?

אייל

השבדי
22-11-10, 17:09
הי לירן,

עלות הטרנספר והיכן נרכש / הותקן ?
האם גם בו קיימת מערכת ה- QD (בדומה לזו הקיימת בטרנספר המוחלף), המעבירה כח בין הסרנים בעזרת לחץ שמן שנבנה בעת איבוד אחיזה (לא ויסקוזי...)?
החלפה אחד לאחד?

אייל

היי אייל,

הטרנספר נרכש אצל ארנון מפרדס חנה - מוסך אנדרו וההכלאה היתה ע"י אודי מזרחי.
על שניהם יש לי רק שבחים על העבודה ההסברים והליווי.
אחרי שהלך דריישפט קדמי ונסעתי כחודשיים עם 2X4 בלבד (חסכון של כ 15% בתצרוכת דלק)
ובנוסף על כך היו יללות קלות מסרן קדמי - הוחלט על המעבר לטרנסר 5 מצבים.
הטרנספר המוכלע היה 242J . עלות רכישה + הכלאה היתה כ 3500 ש"ח.
המחיר לא כלל את הדריישפט. יתכן וניתן היה לעשות זאת ביותר זול על רכב תקין כי היו התאמות למינהם (יוק ושאר ירקות).
בטרנספר הנ"ל :
2WD
4WD דיפרנציאל פתוח
4WD דיפרנציאל נעול
N
4WDL
ההחלפה היא לא אחד לאחד אלא הטמנת ה 242J + שימוש בקייס קיים
אם אני מבין נכון (והסבירו לי נכון...) המצב הסטנדרטי שהיה לי בטרנספר הקודם (וקיים אצלך כעת 4WD קבוע) הוא מקביל למצב 2 4WD דיפרנציאל פתוח.
עוד יצויין שב LOW הזחילה איטית יותר (רפאל הסביר כנראה יחסי העברה שונים :cool:) והרכב נוסע חלק יותר - מתאמץ פחות.
אולי זו רק תחושה שלי אחרי חודשיים כם 2WD בלבד...
בכל אופן אני מרוצה מהמעבר.
הרווחתי מכלולים חזקים יותר
אין לי יותר יללות מסרן קדמי (כמובן ב 2WD בלבד ...)
הרווחתי דריישפט משודרג (דאבל קרדן ביציאה וצלב בכניסה עפ"י המצלת המומחים)
הכיס קצת כואב אבל עם עזרה קלה בצריכת הדלק בעוד שניים נתאזן ....

השבדי - לירן

השועל
23-11-10, 09:09
היי אייל,

הטרנספר נרכש אצל ארנון מפרדס חנה - מוסך אנדרו וההכלאה היתה ע"י אודי מזרחי.
על שניהם יש לי רק שבחים על העבודה ההסברים והליווי.
אחרי שהלך דריישפט קדמי ונסעתי כחודשיים עם 2X4 בלבד (חסכון של כ 15% בתצרוכת דלק)
ובנוסף על כך היו יללות קלות מסרן קדמי - הוחלט על המעבר לטרנסר 5 מצבים.
הטרנספר המוכלע היה 242J . עלות רכישה + הכלאה היתה כ 3500 ש"ח.
המחיר לא כלל את הדריישפט. יתכן וניתן היה לעשות זאת ביותר זול על רכב תקין כי היו התאמות למינהם (יוק ושאר ירקות).
בטרנספר הנ"ל :
2WD
4WD דיפרנציאל פתוח
4WD דיפרנציאל נעול
N
4WDL
ההחלפה היא לא אחד לאחד אלא הטמנת ה 242J + שימוש בקייס קיים
אם אני מבין נכון (והסבירו לי נכון...) המצב הסטנדרטי שהיה לי בטרנספר הקודם (וקיים אצלך כעת 4WD קבוע) הוא מקביל למצב 2 4WD דיפרנציאל פתוח.
עוד יצויין שב LOW הזחילה איטית יותר (רפאל הסביר כנראה יחסי העברה שונים :cool:) והרכב נוסע חלק יותר - מתאמץ פחות.
אולי זו רק תחושה שלי אחרי חודשיים כם 2WD בלבד...
בכל אופן אני מרוצה מהמעבר.
הרווחתי מכלולים חזקים יותר
אין לי יותר יללות מסרן קדמי (כמובן ב 2WD בלבד ...)
הרווחתי דריישפט משודרג (דאבל קרדן ביציאה וצלב בכניסה עפ"י המצלת המומחים)
הכיס קצת כואב אבל עם עזרה קלה בצריכת הדלק בעוד שניים נתאזן ....

השבדי - לירן


לירן אני מניח שאם זה באמת 242 אז הסדר הוא קצת שונה:
2WD
4WD דיפרנציאל נעול
4WD דיפרנציאל פתוח
N
4WDL


ממליץ לך לבדוק את העניין שלא תמצא את עצמך נושא נעול מרכזי בכביש (לא נעים..!) ולא הכי בריא לרכב האמת.. שלא תשבור משהו.

השבדי
23-11-10, 09:22
לירן אני מניח שאם זה באמת 242 אז הסדר הוא קצת שונה:
2WD
4WD דיפרנציאל נעול
4WD דיפרנציאל פתוח
N
4WDL


ממליץ לך לבדוק את העניין שלא תמצא את עצמך נושא נעול מרכזי בכביש (לא נעים..!) ולא הכי בריא לרכב האמת.. שלא תשבור משהו.

צודק שועל...
טעות שלי
הסדר הנכון הוא כמו שכתבת ...
ברגע שיהיה ה SHIFTER אני לא אתבלבל יותר...
וכן, הטרנספר הוא 242J

תודה השבדי - לירן

אייל67
23-11-10, 12:25
היי אייל,

הטרנספר נרכש אצל ארנון מפרדס חנה - מוסך אנדרו וההכלאה היתה ע"י אודי מזרחי.
על שניהם יש לי רק שבחים על העבודה ההסברים והליווי.
אחרי שהלך דריישפט קדמי ונסעתי כחודשיים עם 2X4 בלבד (חסכון של כ 15% בתצרוכת דלק)
ובנוסף על כך היו יללות קלות מסרן קדמי - הוחלט על המעבר לטרנסר 5 מצבים.
הטרנספר המוכלע היה 242J . עלות רכישה + הכלאה היתה כ 3500 ש"ח.
המחיר לא כלל את הדריישפט. יתכן וניתן היה לעשות זאת ביותר זול על רכב תקין כי היו התאמות למינהם (יוק ושאר ירקות).
בטרנספר הנ"ל :
2WD
4WD דיפרנציאל פתוח
4WD דיפרנציאל נעול
N
4WDL
ההחלפה היא לא אחד לאחד אלא הטמנת ה 242J + שימוש בקייס קיים
אם אני מבין נכון (והסבירו לי נכון...) המצב הסטנדרטי שהיה לי בטרנספר הקודם (וקיים אצלך כעת 4WD קבוע) הוא מקביל למצב 2 4WD דיפרנציאל פתוח.
עוד יצויין שב LOW הזחילה איטית יותר (רפאל הסביר כנראה יחסי העברה שונים :cool:) והרכב נוסע חלק יותר - מתאמץ פחות.
אולי זו רק תחושה שלי אחרי חודשיים כם 2WD בלבד...
בכל אופן אני מרוצה מהמעבר.
הרווחתי מכלולים חזקים יותר
אין לי יותר יללות מסרן קדמי (כמובן ב 2WD בלבד ...)
הרווחתי דריישפט משודרג (דאבל קרדן ביציאה וצלב בכניסה עפ"י המצלת המומחים)
הכיס קצת כואב אבל עם עזרה קלה בצריכת הדלק בעוד שניים נתאזן ....

השבדי - לירן

תודה לירן על התשובה המפורטת.
אם הבנתי נכון, "הקרביים" של ה- 242 מוכנסים לתוך הקייס של ה- 247, כך שויזואלית מבחוץ, רואים 247 ?
אתה מתכוון להחליף השיפטר לבד? אם כן ואם לא קשה- תן אח"כ קצת דגשים, טיפים, ובכלל חווה דעה על מורכבות העבודה.

אייל

השבדי
23-11-10, 15:05
תודה לירן על התשובה המפורטת.
אם הבנתי נכון, "הקרביים" של ה- 242 מוכנסים לתוך הקייס של ה- 247, כך שויזואלית מבחוץ, רואים 247 ?
אתה מתכוון להחליף השיפטר לבד? אם כן ואם לא קשה- תן אח"כ קצת דגשים, טיפים, ובכלל חווה דעה על מורכבות העבודה.

אייל

נכון ברובו.
הקייס מתחלק ל2 הקיס עצמו + מכסה הקייס.
הקייס הוא של 247 והמכסה של 242 (כך לפחות נעשה אצלי)
לגבי ה SHIFTER , אני רכשתי את כל ה SHIFTER כי לא הצלחתי למצוא את הכיסוי לבדו , למרות שראיתי שמוכרים ב E-BAY כיסוי בלבד (נמצא רק ל ZJ).
אני לא מתכוון להחליף את כל ה SHIFTER אלא לפרק ממנו רק את הכיסוי שמראה באיזה מצב נמצא הטרנספר/גיר.
אני אנסה להחליף לבד למרות שכבר ידעתי את אודי ממוסך אודי מזרחי שיתכן ואעזר בו והוא כמובן נענה בחיוב.
לכל מקרה אירגנתי את הסבר הנ"ל לפירוק הקונסולה.
ועכשיו נותר רק לחכות ל SHIFTER...

-->