AssafV
29-10-10, 11:06
איסוזו טרופר קצר, שנת 2000, דיזל, גיר רגיל.
400K ק"מ. המנוע הוחלף לחדש חדש לפני 90K
רדיאטור חדש, טורבו חדש.
טופל רק במוסכי UMI ושנתיים וחצי אחרונות רק אצל סרג'ו.
תוספות וחלקים בצד:
פגוש קדמי אוריגינלי
דיפרנציאלים אוריגינליים
וכו'
שיפורים:
נעילות דיפרנציאלים ARB קדמית ואחורית + מדחס אוויר של ARB עם יציעה לניפוח גלגלים על הפגוש קדמי
שנורקל TJM
בולם הגה
בולמים קדימה ואחורה של KONI
מוטות פיתול משופרים של TJM
קפיצים אחרים משופרים של לוברס.
מוטות הגה ותפוחים מחוזקים INDEPENDENT
לוקרים קדמים של WARN
Super CHIP מוסיף כ-30% להספק מנוע
פגוש קידמי מברזל בהזמנה מיוחדת עם כננת 8500 בתוך הפגוש (ברשיון)
פגוש אחורי מברזל של PSB בהזמנה מיוחדת
וו גרירה נשלף, חיבור מהיר של כננת נשלפת מאחורה
מעצרים אחוריים של סרן משופרים – אדומים
אגזוז Speed REX
מיגון תחתון מלא כולל מיגון צף. (צדדי עם מדרגות מתאים ל- Hi Lift)
צמיגים BF AT 31x10.5x15 על ג'נטים 8”x15” עם OFF SET ברישיון. + 2 צמיגי BF AT ספיר על אותם ג'נטים.
מיכל מים מיקצועי מנירוסטה 50 ליטר עם משאבה
מערכת מגירות מקצועית של רכסים
גגון רנצ'ו עם ערסל
וכו' וכו'
400K ק"מ. המנוע הוחלף לחדש חדש לפני 90K
רדיאטור חדש, טורבו חדש.
טופל רק במוסכי UMI ושנתיים וחצי אחרונות רק אצל סרג'ו.
תוספות וחלקים בצד:
פגוש קדמי אוריגינלי
דיפרנציאלים אוריגינליים
וכו'
שיפורים:
נעילות דיפרנציאלים ARB קדמית ואחורית + מדחס אוויר של ARB עם יציעה לניפוח גלגלים על הפגוש קדמי
שנורקל TJM
בולם הגה
בולמים קדימה ואחורה של KONI
מוטות פיתול משופרים של TJM
קפיצים אחרים משופרים של לוברס.
מוטות הגה ותפוחים מחוזקים INDEPENDENT
לוקרים קדמים של WARN
Super CHIP מוסיף כ-30% להספק מנוע
פגוש קידמי מברזל בהזמנה מיוחדת עם כננת 8500 בתוך הפגוש (ברשיון)
פגוש אחורי מברזל של PSB בהזמנה מיוחדת
וו גרירה נשלף, חיבור מהיר של כננת נשלפת מאחורה
מעצרים אחוריים של סרן משופרים – אדומים
אגזוז Speed REX
מיגון תחתון מלא כולל מיגון צף. (צדדי עם מדרגות מתאים ל- Hi Lift)
צמיגים BF AT 31x10.5x15 על ג'נטים 8”x15” עם OFF SET ברישיון. + 2 צמיגי BF AT ספיר על אותם ג'נטים.
מיכל מים מיקצועי מנירוסטה 50 ליטר עם משאבה
מערכת מגירות מקצועית של רכסים
גגון רנצ'ו עם ערסל
וכו' וכו'