צפייה בגרסה מלאה : פאג'רו לא נוסע ....
יש לי בעייה בפאג'רו מודל 2000 (ארוך) כשיש התנגדות למרות שהרכב משולב כולל נעילות הוא לא מצליח לזוז מהמקום, לדוגמא בחוף הים אחרי עצירה הרכב לא מצליח לזוז, הורד אויר מהצמיגים עד 18 PSI שולבו כל השילובים כל הנורות דולקות ומאשרות את השילובים ועדיין הרכב לא מצליח לזוז, אם מקבל דחיפה קלה ממשיך בקלילות ....
רב תודות
חנן-ג'יפולוג
03-11-10, 12:41
נתקלתי פעם בפאג'רו כזה. למרות שהנהג היה משוכנע לגמרי שהוא יודע לשלב לLOW, הוא לא ידע, הרכב היה בHIGH ולא נסע. ברגע ששולב לLOW האוטו נסע מצוין.
אהבתי את התגובה והרמז שמאחוריה ..... :)
במקרה לא אני הנהג ואפילו לא בעל הרכב
זה לא רכב חדש אצלו, הוא ותיק בנהיגה ובשטח ככה שנראה לי שלמרות וזו גם אפשרות, היא לא ישימה במקרה הזה
וחבל שכך ... זו הייתה האפשרות הקלה ביותר לפתרון ....
אולי עוד רעיון/ות ?
מניח שהגיר אוטומטי, בדוק החלקה בממיר המומנט stall test , כשהרכב בבלימה מלאה (גלגלים נעולים) צריך לבדוק את הסל"ד המכסימלי כשהגיר משולב ב D למשך מס' שניות.
עוד דבר שווה בדיקה - יש מתג שמבטל את ההילוך הראשון - בדוק שהוא לא לחוץ או לא מקצר - יש חיווי בלוח השעונים.
- יש מתג שמבטל את ההילוך הראשון - בדוק שהוא לא לחוץ או לא מקצר - יש חיווי בלוח השעונים.[/QUOTE]
אני לא מכיר כזה מתג בפאגרו שנת 2000.
הרכב מגיע בערך ל 2500-300 סל"ד, בעל הרכב אומר שמרגיש שמשהו מחליק אבל לא מצליח למצוא מה
המתג קיים בדיזל, על הקונסולה המרכזית, צד אחד שלו מושך סל"ד בהילוכים (PWR) הצד השני משמש להתחלת נסיעה בכביש קפוא, מצב אמצעי הוא רגיל.
החלקה יכולה להיות בגיר או בממיר, מכון גירים שמכבד את עצמו יבדוק לך את זה בחינם.
הערכים שכתבת גבוהים, אני אבדוק היום את הערך התקין.
רב תודות
הוא יקח את הרכב למכון גירים
ואכן אומר שקיים המתג בפאגרו 2000 שלו
איציק - 4X6ZH
03-11-10, 15:01
כדאי לדעת
בבדיקה שניר מדבר עליה stall test . כאשר הגיר לא תקין סל"ד המנוע יורד !!
יש החלקה בטורק אבל סל"ד המנוע יורד .
איציק
כדאי לדעת
בבדיקה שניר מדבר עליה stall test . כאשר הגיר לא תקין סל"ד המנוע יורד !!
יש החלקה בטורק אבל סל"ד המנוע יורד .
איציק
רב תודות על התשובה
ולפיכך ניתן להבין שאם הסל"ד גבוה כל כך אז אין החלקה בטורק ?
בדיקה במכון גירים אמין מומלצת כאמור,
בדקתי לגבי הסל"ד - ערכים תקינים הם בין 2100 ל 2600 סל"ד
בצע בדיקה כאשר הגיר והמנוע בטמפ' עבודה, בצע גם ב D וגם ב R , לא יותר מ 5 שניות, מנוחה בניוטרל ב 1000 סל"ד בין בדיקה לבדיקה כדי לקרר את נוזל הגיר. בדוק כמובן מפלס נוזל תקין.
תגיד מה הערכים שהתקבלו בכל בדיקה ונמשיך,
כל תוצאה שונה מנורמל למעלה או למטה מעידה על תקלה אחרת כמובן, כמו שאיציק ציין - אם הסל"ד גבוה יותר זו כנראה לא בעיית טורק.
ושוב רב תודות
אני אגיד לו לבצע את הבדיקות
פנה למכון גירים בב"ש (כנראה לא מומלץ) אמרו לו שאינם מבינים דבר וחצי דבר ברכב 4X4 :(
ד"א, איפה אפשר למצוא ספרי הדרכה על המנוע/גיר/טרנספר לרכב הזה?
המתג קיים בדיזל, על הקונסולה המרכזית, צד אחד שלו מושך סל"ד בהילוכים (PWR) הצד השני משמש להתחלת נסיעה בכביש קפוא, מצב אמצעי הוא רגיל.
אתה מדבר על כפתור HOLD , קיים גם בבנזין הוא מחזיק את ההילוך (לא ידעתי שהוא מתחיל בהילוך שני )
לא , ניר לא התכוון ללחצן ה HOLD ...
ה HOLD ממוקם על הידית וה PWR בקונסולה המרכזית .
ה HOLD - מאלץ את הגיר להוריד הילוך ובכך בהאצה לעלות סל"ד
כמו גם שימוש בו בירידות לבלימת מנוע כשאתה ב D .
שחר.
לא נכון כפתור hold מתחיל בהילוך שני
והוא ביחד עם כפתור ה pwr
על הידית יש כפתור od - over drive
לא , ניר לא התכוון ללחצן ה HOLD ...
ה HOLD ממוקם על הידית וה PWR בקונסולה המרכזית .
ה HOLD - מאלץ את הגיר להוריד הילוך ובכך בהאצה לעלות סל"ד
כמו גם שימוש בו בירידות לבלימת מנוע כשאתה ב D .
שחר.
אצלי בידית ההילוכים יש כפתור OVER D...
עוד שאלה בבקשה
הוציאו את היוניט מהבאק אקס לבדוק אולי שם הבעייה, אחרי שהחזירו את היוניט למקום האקס נעול
יש רעיונות?
דניאל איש ההר
06-11-10, 17:03
עוד שאלה בבקשה
הוציאו את היוניט מהבאק אקס לבדוק אולי שם הבעייה, אחרי שהחזירו את היוניט למקום האקס נעול
יש רעיונות?
למה שלא ייגש למוסך מיצובישי מורשה על מנת לאתר את התקלה. בשביל מה כל כך הרבה נסיונות
והתלבטויות. לא חבל על הזמן והכסף??
לא נכון כפתור hold מתחיל בהילוך שני
והוא ביחד עם כפתור ה pwr
על הידית יש כפתור od - over drive
קצת סדר
HOLD = לכביש חלק - שלג ובעיקר קרח הרכב מתחיל בשני וכך לא מסבסב ומחליק בתחילת הנסיעה. לא יעיל לירידה ולא בולם מנוע.
POWER = למשיכת הילוכים - למניעת מעבר הילוכים משני לשלישי ורביעי וחזרה לא הפסק - לעליות מתמשכות.
לא יעיל לגבי ירידה ולא בולם מנוע.
OD (על ידית ההילוכים) = מבטל הילוך 4 - לבלימת מנוע בירידה , למניעת מעבר להילוך רביעי בפקקי העיר , להורדת הילוך לפני עקיפה ע"י שמירת מהירות והגברת הטורים.
בעליה ממושכת אפשר לשלב גם OD וגם POWER - ימשוך הילוך ולא יגיע לרביעי.
שימוש נוסף ל- POWER במכירת הרכב = להראות שהרכב מושך טוב :)
למה שלא ייגש למוסך מיצובישי מורשה על מנת לאתר את התקלה. בשביל מה כל כך הרבה נסיונות
והתלבטויות. לא חבל על הזמן והכסף??
לא חבל, את הזמן יש לו
והאתגר .... בריא לו עוד יותר
תודה בכל אופן
:)
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.