צפייה בגרסה מלאה : הילוך קופץ תחת עומס - ספורטאג' אוטומט
שלום לכולם!
בקטעים קשים כמו דיונה עם שיפוע קשה או קטע טכני קשה הגיר מחליק לי
מ-D לניוטרל ומ-L ל-2 ממה זה יכול לקרות? חסר שמן אולי?
(אגב זה מאוד מסוכן כמעט הגעתי להתהפכות מס' פעמים)
*הרכב ספורטז' 2002:confused:
*** זו שאלה טכנית על רכב ספציפי, ולכן מקומה בפורום המתאים. ההודעה הועברה וגם הכותרת הפכה אינפורמטיבית יותר. נא לשים לב להבא! ***
גירים של ספורטאז' לא הולכים כל כך בקלות. בדוק את שמן הגיר- האם יש מספיק והאם הוא שרוף. כמו כן- בספורטאז' גשר הגיר נוטה לקבל מכות מסלעים וכאשר הגשר עקום הגיר נוטה "לקפוץ" הילוך אחד קדימה תחת מאמץ. הסימן לגשר עקום הוא שכאשר הרכב בהילוך נמוך, ותחת מאמץ, מסגרת הפלסטיק שסביב ידית ההילוכים והטרנספר "קופצת" החוצה מהמקום.
בדקתי שמן גיר ויש ממש ותר מידי שמן מעל למדיד יש מצב שזו הסיבה?
ואגב הוא לא שרוף!
לפי התאור קצת קשה להבין אם ההילוך מחליק או ידיות ההילוכים קופצות מהמקום.
אם ההילוך מחליק יש בעיה בתוך הגיר.
אם הידיות קופצות למיקום שונה יש לבדוק טוב תושבות מנוע וגיר.
בהצלחה
עמרי
המוט עצמו קופץ!
תודה אני יבדוק את התושבות.
(כאשר אני מאמץ ת'גיר אני מחזיק ת'מוט והכל תקין)
המוט עצמו קופץ!
תודה אני יבדוק את התושבות.
(כאשר אני מאמץ ת'גיר אני מחזיק ת'מוט והכל תקין)
אם הידית עצמה קופצת, חטפת מכה בגשר הגיר. זה קורה בכל ספורטאז' שיורד לשטח. הגשר עולה 800 שקלים והפיתרון הפשוט ביותר, לפני שרצים להחליף אותו, הוא להכניס בינו ובין השלדה כמה שייבות, שירחיקו אותו למיקום המקורי.
אם הידית עצמה קופצת, חטפת מכה בגשר הגיר. זה קורה בכל ספורטאז' שיורד לשטח. הגשר עולה 800 שקלים והפיתרון הפשוט ביותר, לפני שרצים להחליף אותו, הוא להכניס בינו ובין השלדה כמה שייבות, שירחיקו אותו למיקום המקורי.
1.הגיר ממוגן מלמטה.
2.עם בכל זאת זו הבעיה אתה יכול לפרט איך אני יכול להכניס ת'שייבות? או שאני חייב לרוץ למוסך?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.