PDA

צפייה בגרסה מלאה : איפה המיקום של חיישן הנקישות וחיישן הקרנק ב ZJ95?



alal
15-11-10, 09:31
???

alal
16-11-10, 11:53
חברים , אף אחד לא מכיר? מדובר במנוע 4L .

kobiarava
16-11-10, 12:33
במנוע 4.0L חיישן הקראנק נמצא מול גלגל התנופה, על הבל-האוזינג. חיישן נקישות לא קיים לדעתי.







קובי

yoav21
16-11-10, 16:53
בבקשה

alal
17-11-10, 06:58
תודה על המידע

yanivcj
17-11-10, 14:55
לא קיים חיישן נקישות בZJ בכל הדגמים.
מאיפה באה השאלה ? יש לך בעיה ברכב ? אולי אפשר לעזור לפני שאתה מגיע לחיישן עצמו.

alal
17-11-10, 15:44
לא קיים חיישן נקישות בZJ בכל הדגמים.
מאיפה באה השאלה ? יש לך בעיה ברכב ? אולי אפשר לעזור לפני שאתה מגיע לחיישן עצמו.


הרעיון בא משני טעמים :

1. גם ברכב זה וגם בקודמו שהיה ישן אני מבצע החלפת חיישנים בני 15 באופן יזום.
אני מזמין בלי לחץ ב EBAY כל פעם חיישן אחר ומחליף אותם - אולי זה נשמע שטות אבל לטעמי בעלות של כ 200$ כללי ,אני מייצר שקט ומעלה את אמינות הרכב בנושאים הנ"ל לשנים הבאות שהרבה מהם בשטח.

2. ישנה בעיה קלה של משהו דומה ל"אסטמה" כאשר אני בהילוך כח + גז קבוע ב 1700 סל"ד +- . ישנן השתנקויות קלות מאוד . מערכת הדלק נקייה וספיקת הדלק תקינה .

talw
17-11-10, 19:00
מערכת הצתה(כבלים,כוייל,דיסטרבוטור אולי פלגים)

alal
18-11-10, 06:38
מערכת הצתה(כבלים,כוייל,דיסטרבוטור אולי פלגים)
למעט הכוייל הכל הוחלף

yanivcj
19-11-10, 20:12
התחברת עם סקנר ?
על מנת לבדוק ניצוץ אתה יכול לנתק חוט מפלג במנוע, לחבר פלג אחר בקצה, את הצד השני של הפלג להניח על מינוס טוב ולבקש ממשהו שיתניע, תבדוק מה התבע של הניצוץ, אחרי השרכב הניע, תרחיק את הפלג טיפה מהמינוס למרחק של 0.5 ס"מ ותראה את הצבע של הניצוץ שקופץ מהפלג למינוס.
אם התופעה מתרחשת בסביבות 1700 סל"ד פלוס מינוס ובסל"ד אחר הכל טוב, תבדוק תפקוד של חיישן מצב מצערת, יש מצב שהוא מזייף, הוא צריך לעבוד בצורה לינארית אם יש לו קפיצה או זיוף בנתונים במצב מסויים של זוית, הוא בהחלט יכול להשפיע בטורים מסויימים.

alal
22-11-10, 06:49
תודה , אבדוק


התחברת עם סקנר ?
על מנת לבדוק ניצוץ אתה יכול לנתק חוט מפלג במנוע, לחבר פלג אחר בקצה, את הצד השני של הפלג להניח על מינוס טוב ולבקש ממשהו שיתניע, תבדוק מה התבע של הניצוץ, אחרי השרכב הניע, תרחיק את הפלג טיפה מהמינוס למרחק של 0.5 ס"מ ותראה את הצבע של הניצוץ שקופץ מהפלג למינוס.
אם התופעה מתרחשת בסביבות 1700 סל"ד פלוס מינוס ובסל"ד אחר הכל טוב, תבדוק תפקוד של חיישן מצב מצערת, יש מצב שהוא מזייף, הוא צריך לעבוד בצורה לינארית אם יש לו קפיצה או זיוף בנתונים במצב מסויים של זוית, הוא בהחלט יכול להשפיע בטורים מסויימים.

liro
03-06-11, 17:31
בדרך כלל ליד הפולי של הקאנק

-->