צפייה בגרסה מלאה : שאלה בקשר לצריכת דלק.
יום שישי יצאתי לסיבוב עם הג'יפ. היה לי חצי מיכל דלק מלא.
נסעתי בערך 6 ק"מ עד שהגעתי למעלה נחמד.
עכשיו... בגלל שנתתי לחבר לעלות את המעלה לקח לנו שלוש פעמים לנסות.
הוא פעמיים ואני עליתי בפעם השלישית. (הוא מתלמד מה לעשות :? )
יכול להיות שמשלוש נסיונות על המעלה הזה. ארבע על ארבע לוו בהילוך שני. הורדתי את כל החצי טנק?
כי אחרי שהגענו למעלה אחרי הפעם השלישית המחוג היה קצת לפני הריק.
אמרתי טוב צריך להיות עוד חמש שש ליטר במיכל.. שוב נסעתי על שבילים רגילים חמש שש קילומטר והג'יפ התחיל לקרטע...
לא נשפך דלק במעלה בדקנו את זה. אין לי נזילות דלק.
רק מה כשנגמר הדלק פתחתי את המכסה מנוע וראיתי כתם קטן של דלק על הקרבורטור מעל הצינור שמוברג אילו שמכניס דלק. אבל הכתם היה מחוסה באבק מהנסיעה ככה שהוא לא היה נראה לי טרי טרי. ולא היו סימנים של נזילה רצינית.
אז באמת יכול להיות ששלוש נסיונות עליה גמרו לי חצי מיכל דלק?
ערן המסוקס
19-10-04, 14:50
אין שום סיכוי שבעולם..
עם 4\3 מיכל יצאתי מהבית לחוף ניצנים, שיחקתי בדיונות ובעליות כורכר במשך כמה שעות (הרבה גזגוזים) וחזרתי הביתה אחרי שביקרתי בדרך אצל ELIV1.
הוא עשה את המסלול איתי כאשר מראש היה לו רק חצי מיכל דלק.. ויש לו מנוע מוגדל..
מהצהריים עד הערב..
AvigdorAharon
19-10-04, 15:35
ואולי המחוג הראה חצי מיכל כאשר בפועל היה פחות???
אני ממלא מיכל מלא (כ 45 ליטר) והמחוג בקושי מדגדג את ה 4\3...
ככה זה CJ,
... You can never now
אביגדור
מעניין...
עוד שאלה.
כשחזרתי עם הג'יפ.. (איך שהוא עם הרבה הנעות בדרך הגעתי לתחנת דלק) הג'יפ לפעמים היה נכבה בהילוך שלישי. זאת אומרת יכולתי לנסוע בראשון ושני אבל ברגע ששמתי שלישי הגז לא היה מגיב והג'יפ היה נכבה.
וזה גם אחרי שהגעתי לתחנת דלק ומילאתי חמישים שקל דלק מה שהיה אמור להספיק לנסיעה של 2 קילומטר הבייתה.
איך אני יודע אם זה חוסר דלק או בעיות בהצטה או משהו אחר?
מאוד פשוט :
או שיש לך נזילת דלק מאזור הקרבורטור כמו שאמרת אבל זה לא הגיוני בכמות כזו או שהמחוג שלך מזייף כמו שאמר ידידי אביגדור - מה שהגיוני יותר
six 4 life
19-10-04, 16:31
יש ריח של דלק בתוך הג'יפ?
אם כן- יכול להיות שתי דברים
הנזילה מהקרב' כפי שציינת, אבל יותר גדולה ממה שאתה מתאר לעצמך, והדלק מתאדה מחום המנוע או נשרף על האגזוז שמתחת לקרב'.
זה כמויות אדירות, אבל ההגיון מכוון לשם.
סיבה שניה שיכולה להיות, זה שיש לך פילטרים סתומים- זה לגביי הקירטועים, ועוד דבר- יכול להיות שנוזל לך דלק מאחד החיבורים בצינור הדלק במכסה מנוע ומתאדה ממגע או מחום המנוע.
ולמרות שאמרת שאין לך נזילות דלק- הייתי מציע לפתוח את בית המצוף שלך ולבדוק מה מצב הגומיה האוטמת שלך. כי סיפרת שזה קרה לך אחרי מספר נסיונות לעלולת עלייה שזה במילים אחרות זווית למיכל הדלק.
בהצלחה.
-ארז 8) -
ערן המסוקס
19-10-04, 16:57
לי זה נשמע כמו סתימת דלק.. בדוק את פילטר הדלק שלך..
לא מבין מה הבעיה שים טנק מלא תרביץ 100 קילומטר הצלחת תדלק ותראה מה קורה. ( על הדרך כנס לאיזה עליה קשה ) בכל מקרה קח דלק ספייר.
אם הייתי מאמין לשעון דלק שלי בסיקס הייתי צריך לבקר בכל תחנת דלק בדרך ...
טוב אני יתדלק פול וינסע נראה מה יקרה.
פילטרים של דלק חדשים לפני חודשיים החלפתי אותם ומאז הייתי סך הכל בשתי טיולים אז זה נראה לי לא הגיוני שאחרי 1000 ק"מ הם כבר נסתמים.
ערן המסוקס
20-10-04, 12:47
אם יש לך לכלוך במיכל הדלק, תוך נסיעה אחת הפילטר יכול להסתם לחלוטין.
זה יכול לקרות מסיבות שונות, כגון מיכל חלוד, דלק מזוהם, אטם מצוף לא תקין...
בכל מקרה בדרך כלל נסיעה בשטח בטלטלות ושיפועים ממריצה מאוד את קצת סתימת הפילטר במקרה ויש לכלוך במיכל.
אטנו יא-וואחש, המד דלק שלך דפוק. זה הכל. נסעת בלי דלק, גמרת את המיכל :lol:
כשגומרים את המיכל, המנוע שואב את הג'יפה שבתחתית, והיא סותמת את מסנן הדלק.
תחליף מסנני דלק, מעכשיו תתעלם ממד הדלק ותקפיד למלא לפי קילומטר. אל תמשוך יותר מ100 מייל על מיכל דלק. סע לשלום.
איך הוא דפוק לפני חודש הייתי במוסך שם פירקו את המיכל ואמרו לי שהמד תקין לחלוטין.
יאללה אני אומר לכם בסוף אני יקבל התקף לב מינורי מהג'יפ הזה.
אני מסדר דבר אחד שתי דברים מתקלקלים לי.
מיום ליום אני מתחיל להתייאש.. אני משקיע את הנשמה שלי וכנראה זה לא מספיק.
טוב נו גם כן אני דפוק נסעתי בלי ג'ריקאן...
יש לי שאלה.. מכיוון שהקילומטרז' בג'יפ לא רלונטי איך אני מאפס אותו ככה לפחות אני ידע כמה אני נוסע..
היום הוא על 300000 אבל בקרוב אני רוצה להחליף מנוע ואני רוצה אותו מאופס.
אה כן והאם יש לי אפשרות להרכיב מד נסיעה כמו במכוניות החדשות שאני יכול לראות כמה עשיתי בכל נסיעה ולאפס אותו כל פעם מחדש.
תודה
חיים.
ערן המסוקס
24-10-04, 12:14
את מד המרחק אתה יכול לאפס ע"י פירוק גליל הספרות. הוא תפוס ע"י מן וו קטן.
מפרק אותו ומסובב את הספרות בעדינות. שים לב שהלוחות בין הספרות יישארו כל הזמן במצב המקורי, כדי שתוכל לשחק עם הספרות.
תתחיל מהספרה של מאות המטרים, קילומטרים, עשרות וכו'..
אני מפרק אותו מקדימה או שאני צריך לפרק את כל המכלול מאחורה ולפתוח אותו?
אהלן
גם לי היתה התופעה של הקירטועים וחוסר יכולת לעלות לשלישי .
החלפתי פילטרים (לא היתה ברירה הרכב נעצר במדבר) והכל הסתדר!
לגבי השעון שים מיכל רזרבי ותמנע מלפרק. במשך הזמן תלמד להכיר
את הטנק .
אלי
ערן המסוקס
24-10-04, 20:11
מפרק 4 ברגים שמצמידים את השעון לדש בורד.
מוציא את השעון כולו, אחרי שניתקת אותו מהספידומטר.
משחרר את המסגרת המתכתית מקידמת השעון.
משחרר את שני הברגים שמצמידים את החלק האחורי למנגנון הספידומטר.
ממשיך את הפעולות שציינתי בהודעה הקודמת.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.