צפייה בגרסה מלאה : חיבור גיר סופה לטרנספר דנה 300
אחרי שנסעתי עם הגיפ החדש בבין עירוני והמנוע קילל אותי במהירות 90 ומעלה החלטתי לחשוב על המרת הגיר לגיר סופה.
גיר סופה השגתי במחיר שווה לכל נפש ויש טרנספר 300 ( מפורקים בחוץ) נשאר רק להרכיב ולהכניס לרכב ( מן הסתאם לא פשוט)
אז ככה קצת פרטים על הגיפ
המנוע של סופה הגיר והטרנספר של סיקס. ההילוך החמישי יפצה את היחסי ההעברה 4.1 שיש בסרן.
1. איזה תיאומים צריך לעשות חוץ מלדנה 300
2. האם זה מחייב החלפת דרישאפטים
3. איפה ניתן לעשות מתאם בין הגיר לטרנספר
4. כדאי לעשות לבד או לזרוק למוסך ....
5. כל טיפ והכוונה יתקבלו בברכה
http://www.pic.co.il/Files/E654BF2AB0774ED49056AC133A0CB9E2/norm_75E5E9B9B8B445F0AED2E8FDDE1F91B9.JP G
[img]http://www.pic.co.il/Files/E654BF2AB0774ED49056AC133A0CB9E2/norm_60507B5196164A6ABE0BCC521A88AEDA.JP G
כשעושים פרוייקט כזה, מסובבים את את הטרנספר עם Clocking ring ואז צריך לעשות התאמות לידית. יש כאלה שמסתפקים בטבעת ומקצרים את ציר הכניסה לטרנספר ואת ציר היציאה של הגיר. מה שאתה צריך זה ספייסר של 7/8 " בסה"כ, או טבעת + ספייסר צר יותר. קיטים מושלמים כאלה עולים גג 150 $.
לגבי גלי ההינע - צריך לבדוק לאחר מעשה מה האורך הכולל של הסיפור הזה, התיבה ארוכה יותר אבל הספייסר קצר יותר, יכול להיות שזה מתקזז אבל סביר שלא....
מה פתאום מוסך ?!
אם תרצה לחרוט ספייסר פשוט תנסה להיעזר בנמרוד לצורך שרטוטים, הוא גם יפנה אותך לחרשי המתכת המתאימים.
מלהסתכל בתמונות - כדי להתאים את ידית הטרנספר לזווית החדשה מספיק לכופף אותה.
תצטרך גשר גיר שטוח, אפשר אפילו פרופיל צר מתחת לתושבת הגיר.
אתה יכול לסגור את כל הסיפור כולל התאמת גלי הינע וקיט מתאמים סביב 1000 ש"ח.
כשעושים פרוייקט כזה, מסובבים את את הטרנספר עם Clocking ring
ניר,
למה מסובבים ?
וכמה מסובבים ? 30 מעלות ?
אני יודע שכשמים דנה300 על סופה, חייבים Clocking של 180 מעלות, כדי להפוך את צד היציאה הקדמית לכיוון הדיפ'.
למה מסובבים ?
כי במקור הטרנספר מוטה בזווית ובולט מתחת לשלדת הג'יפ, זה איזור פגיע, התיישבות על הגשר גורמת להתעוותות שלו, תנועה של הגיר והמנוע , קריעת תושבות כניסה לרדיאטור או סתם תקיעה.
אצלי הגשר קיבל חיזוק והוא עמיד יותר בפני עיוות, גם זה פתרון, אבל אם כבר בונים או קונים מתאם אז אין מצב לא להרוג עוד ציפור על הדרך.
ערן המסוקס
21-10-04, 12:33
ומב לגבי ההתקרבות של הדרייבשאפט הקדמי לסטרטר? או בעיות מיקום אחרות כתוצאה מסיבוב הטרנספר?
AvigdorAharon
21-10-04, 13:31
ומב לגבי ההתקרבות של הדרייבשאפט הקדמי לסטרטר?
הסטרטר בסופה לא נמצא באותו מקום כמו ב CJ? אם כן, אז לדעתי לא צריכה להיות בעיה.
אביגדור
ערן המסוקס
21-10-04, 15:51
אבל הרכב עצמו הוא סיקס ובסרן הקדמי הביצה נמצאת בצד הנוסע, כמו בסיג'יי.
כלומר, הדרייבשאפט עובר מתחת לסטרטר וקרוב לבל האוזינג.
אצלי יש דרייבשאפט עבה (כמו האחורי) ובקפיצות הוא פגע בבל האוזינג. אחרי זה פתרתי את הבעייה, אך עדיין העסק קרוב כמו שהוא.
http://cjoffroad.com/images/clockingring/nospacer_sm.jpghttp://cjoffroad.com/images/clockingring/complete_sm.jpghttp://cjoffroad.com/images/clockingring/spacerkit.jpg
http://cjoffroad.com/AX-15adapter.asp
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.