התחברות

צפייה בגרסה מלאה : טיימינג בסמוראי 97 שיניים עגולות או מרובעות?



Ace2000
25-11-10, 16:56
שוב אני משגע את כולם עם הסמוראי 97 שלי אבל אני מתכנן יום טיפולים ארוך אז אני מכין כבר את כל החלקים.

מי יכול לעזור לי עם תשובה לשאלה הזאת? (זה מה שנשאלתי בחנות חלפים)

מורי
25-11-10, 19:17
89 שיניים עגולות.(אלא אם כן הוחלף מנוע לדגם ישן אי פעם...:rolleyes:)

Ace2000
26-11-10, 17:51
89 שיניים עגולות.(אלא אם כן הוחלף מנוע לדגם ישן אי פעם...:rolleyes:)

אם הבנתי נכון, 89 ומעלה שיניים מרובעות?

מורי
29-11-10, 20:26
אם הבנתי נכון, 89 ומעלה שיניים מרובעות?



ממש לא.
הכוונה היא מספר השיניים (89) והצורה (עגולות).

מורי

Ace2000
29-11-10, 20:35
ממש לא.
הכוונה היא מספר השיניים (89) והצורה (עגולות).

מורי

כן זה היה נראה לי קצת מוזר..
תודה רבה.

Ace2000
11-12-10, 15:00
עדכון קטן למי שמעוניין להחליף את הרצועה אי פעם בדיגמי 96-98 רוחב הרצועה הוא 1 אינצ' כלומר 25.4 מ"מ בשונה מהשנתונים הקודמים שהיה 19 מ"מ

סולי
11-12-10, 20:27
תודה לך על הטיפ!

סיימת כבר את העבודה? תשתף....

GodsFather
12-12-10, 11:18
מעבר לרצועה, תקנה גם את המותחן ותחליף את שניהם יחד.

Ace2000
12-12-10, 16:30
את העבודה לא צילמתי
אבל בסה"כ החלפתי משאבת מים וטיימינג, בנוסף החלפתי גם מותחן (הוא הרעיש מאד) אגב בחנות חלפים לא ידעו מה מתאים לי אז בדקתי לעומק ומותחן של בלנו 97 זהה לחלוטין למותחן שלי. בנוסף, לתושבת של האלטרנטור שלי הייתה שבורה אוזן אחת חיפשתי המון ולא מצאתי (של סוויפט מאד דומה אבל לא יושב בול אז שלחתי למסגר שיירתח לי שני אומים קבועים, הכי טוב והכי חזק.

זהו בגדול.

GodsFather
13-12-10, 04:05
בא לך לפרט קצת באופן טכני על התהליך, כדי שיהיה גם לאחרים שיריצו חיפוש ?

איך מחליפים משאבת מים

מומנטים

פירוק והרכבה

Ace2000
13-12-10, 09:18
בא לך לפרט קצת באופן טכני על התהליך, כדי שיהיה גם לאחרים שיריצו חיפוש ?

איך מחליפים משאבת מים

מומנטים

פירוק והרכבה

האמת היא שלא היה לי אף ידע מוקדם בנושא
אבל המדריך המצויין הזה: http://www.jeepolog.com/766.html
עזר לי המון
האמת שהכל הלך די חלק, ברגע שיש לך את כלי העבודה הנחוצים ושם דבר לא תוקע אותך אז זה ממש פשוט ונוח
לגבי מומנטים; אין לי ראצ'ט מומנט או מד מומנט אז סגרתי לפי הרגש, מקווה שעשיתי את זה מספיק טוב..;)

Ace2000
14-12-10, 11:36
האמת היא שלא היה לי אף ידע מוקדם בנושא
אבל המדריך המצויין הזה: http://www.jeepolog.com/766.html
עזר לי המון
האמת שהכל הלך די חלק, ברגע שיש לך את כלי העבודה הנחוצים ושם דבר לא תוקע אותך אז זה ממש פשוט ונוח
לגבי מומנטים; אין לי ראצ'ט מומנט או מד מומנט אז סגרתי לפי הרגש, מקווה שעשיתי את זה מספיק טוב..;)

שכחתי שצילמתי את העבודה של התושבת אלטרנטור:

-->