PDA

צפייה בגרסה מלאה : האם לתיבת הגה הידראולית יש "אמצע"?



RONI
04-12-10, 17:40
במסגרת ההכנות לטסט השנתי הוחלפו 2 תפוחים ועוד תפוח לפיטמן.
כאשר ניסיתי לסגור את התפוח של הפיטמן,התגלה כי הוא נכנס עמוק לתוך הקדח ויוצא שאי אפשר לסגור
אותו עם האום בצורה נכונה ,אלא עם 2 שייבות ריווח.
לכן הוחלף הפיטמן,לא מצאתי תפוח עם הברגה וקונוס כזה .[וחיפשתי חצי יום,כולל בחנויות של טרקטורים.]
לאחר הוצאת הפיטמן ,בא החדש במקומו ,אבל ארוך ב1 סמ ממנו.
ישנן שיניים ושגמים כך שאפשר להרכיב רק בכוון זה [או עוד כ70 מעלות לכוון השעון].
כאן נשאלת השאלה.
לאחר כיוון התכנסות האופנים קדימה 00 על נקודה מסויימת ואחורה על אותה נקודה,+1.4 סמ.
כך שהגלגלים" פוזלים "אחד לכוון השני.
מכאן לכוון הדרג לינק.
רדיוס הסיבוב כמעט שווה בין ימין לשמאל.
וגלגל ההגה מכוון היטב גם.
מכאן למעשה השאלה שלי.
האם יש משמעות למירכוז הפיטמן, או יותר נכון ל"אמצע" של תיבת ההגה?
ואם כן מה המשמעויות?
ואם לא מה עלול להגרם?

איציק - 4X6ZH
04-12-10, 18:13
בדרך כלל הבעיות יהיו בקוטר סיבוב לא שווה בין שמאל לימין .
הפעלת עומס חריג על מפרקי הציריות ( פעמונים ) בהנעה הקידמית .
הפעלת עומס על זרועות הקישור של מערכת ההיגוי .( בתמרוני חניה וסיבוב הגה לצדדים ) .
חיכוך ( לפעמים עד שבר ) במערכת המיתלה בזמן הצלבות בעומס .

בקיצור זה שהגלגלים ישרים ( כאילו )
לא מבטיח שהכל במקום .

לגבי תיבת ההגה לחלזון הפנימי אין בעיה .
לזרועות הפיטמן בדרך כלל יש סימני טימניג ( מיקום )
במידה ואין מקובל לספור ולחשב את מרכז המערכת לפני ההרכבה .

שלא ישפשף לך הצמיג בקורות השילדה :roll:;)

איציק

-->