RONI
04-12-10, 17:40
במסגרת ההכנות לטסט השנתי הוחלפו 2 תפוחים ועוד תפוח לפיטמן.
כאשר ניסיתי לסגור את התפוח של הפיטמן,התגלה כי הוא נכנס עמוק לתוך הקדח ויוצא שאי אפשר לסגור
אותו עם האום בצורה נכונה ,אלא עם 2 שייבות ריווח.
לכן הוחלף הפיטמן,לא מצאתי תפוח עם הברגה וקונוס כזה .[וחיפשתי חצי יום,כולל בחנויות של טרקטורים.]
לאחר הוצאת הפיטמן ,בא החדש במקומו ,אבל ארוך ב1 סמ ממנו.
ישנן שיניים ושגמים כך שאפשר להרכיב רק בכוון זה [או עוד כ70 מעלות לכוון השעון].
כאן נשאלת השאלה.
לאחר כיוון התכנסות האופנים קדימה 00 על נקודה מסויימת ואחורה על אותה נקודה,+1.4 סמ.
כך שהגלגלים" פוזלים "אחד לכוון השני.
מכאן לכוון הדרג לינק.
רדיוס הסיבוב כמעט שווה בין ימין לשמאל.
וגלגל ההגה מכוון היטב גם.
מכאן למעשה השאלה שלי.
האם יש משמעות למירכוז הפיטמן, או יותר נכון ל"אמצע" של תיבת ההגה?
ואם כן מה המשמעויות?
ואם לא מה עלול להגרם?
כאשר ניסיתי לסגור את התפוח של הפיטמן,התגלה כי הוא נכנס עמוק לתוך הקדח ויוצא שאי אפשר לסגור
אותו עם האום בצורה נכונה ,אלא עם 2 שייבות ריווח.
לכן הוחלף הפיטמן,לא מצאתי תפוח עם הברגה וקונוס כזה .[וחיפשתי חצי יום,כולל בחנויות של טרקטורים.]
לאחר הוצאת הפיטמן ,בא החדש במקומו ,אבל ארוך ב1 סמ ממנו.
ישנן שיניים ושגמים כך שאפשר להרכיב רק בכוון זה [או עוד כ70 מעלות לכוון השעון].
כאן נשאלת השאלה.
לאחר כיוון התכנסות האופנים קדימה 00 על נקודה מסויימת ואחורה על אותה נקודה,+1.4 סמ.
כך שהגלגלים" פוזלים "אחד לכוון השני.
מכאן לכוון הדרג לינק.
רדיוס הסיבוב כמעט שווה בין ימין לשמאל.
וגלגל ההגה מכוון היטב גם.
מכאן למעשה השאלה שלי.
האם יש משמעות למירכוז הפיטמן, או יותר נכון ל"אמצע" של תיבת ההגה?
ואם כן מה המשמעויות?
ואם לא מה עלול להגרם?