צפייה בגרסה מלאה : שאלה / רעיון לחיזוק מוטות רדיוס ZJ
מוטות הרדיוס בגרנד ZJ עשויים מעיין פח מכופף פתוח. (לא יודע איך זה ב WJ)
אני קורא בפורום כי הם עשויים לקרוס במאמץ , עדיין לא קרה לי , אך כדי להימנע מהבעיה חשבתי על דרך לחיזוקם מבעוד מועד .
האם לדעתכם שתילה של מוט עגול לאורך השקע שבזרוע וריתוכו אל המוט עשויה לבטל את הבעיה ?
מוטות הרדיוס בגרנד ZJ עשויים מעיין פח מכופף פתוח. (לא יודע איך זה ב WJ)
אני קורא בפורום כי הם עשויים לקרוס במאמץ , עדיין לא קרה לי , אך כדי להימנע מהבעיה חשבתי על דרך לחיזוקם מבעוד מועד .
האם לדעתכם שתילה של מוט עגול לאורך השקע שבזרוע וריתוכו אל המוט עשויה לבטל את הבעיה ?
ערב טוב
אני חשבתי לעשות את זה אבל זה ירד מהפרק כי שניסנו לרתח הפח של הזרוע היה נישרף
מהריתוך לפי דעתי שווה להשקיעה בזרועות מיתכוננים אני החלפתי את כול הזרועות וזה לא
סיפור יקר.
נ.ב
לי הזרועות העליונים קרסו בשטח וזה לא נעים בכלל
ערב טוב
אני חשבתי לעשות את זה אבל זה ירד מהפרק כי שניסנו לרתח הפח של הזרוע היה נישרף
מהריתוך לפי דעתי שווה להשקיעה בזרועות מיתכוננים אני החלפתי את כול הזרועות וזה לא
סיפור יקר.
נ.ב
לי הזרועות העליונים קרסו בשטח וזה לא נעים בכלל
איפה בזרוע היתה הקריסה ?
ריתוך בזרם נמוך לא היה שורף את הזרוע, היא לא כל כך דקה .
הזרועות עשויות מפרופיל פתוח, לכן הן חלשות מאד. בתיאוריה סגירה של הפרופיל, השלמה לפרופיל מלבני מלא תחזק אותם משמעותית. שתילה של צינור פנימה עדיין תשאיר אותך עם הקצוות, שהם חלשים באופן שערורייתי. ג'יפים לא נועדו לסוע בשטח עם זרועות מקוריות...
במקרה זה, אני חושב שנסיון לאלתר על בסיס הזרועות המקוריות לא יצליח, חבל על הזמן. קנה (או ייצר, אם מתחשק לך) זרועות חזקות, מתכווננות, על בסיס צינור פלדה עבה דופן.
הזרועות עשויות מפרופיל פתוח, לכן הן חלשות מאד. בתיאוריה סגירה של הפרופיל, השלמה לפרופיל מלבני מלא תחזק אותם משמעותית. שתילה של צינור פנימה עדיין תשאיר אותך עם הקצוות, שהם חלשים באופן שערורייתי. ג'יפים לא נועדו לסוע בשטח עם זרועות מקוריות...
במקרה זה, אני חושב שנסיון לאלתר על בסיס הזרועות המקוריות לא יצליח, חבל על הזמן. קנה (או ייצר, אם מתחשק לך) זרועות חזקות, מתכווננות, על בסיס צינור פלדה עבה דופן.
זה בדיוק מה שהוביל אותי לפתרון הזה ....
http://claytonoffroad.com/product_info.php/cPath/20_54/products_id/118
זה פתרון לזרועות שורדות ...
עכשו, אין מניעה לבנות כאלה, גם למידות המקוריות ...
הבעיה היא שהקיט המלא של פרוקומפ שהותקן אצלי החליף הכל למעט שתי זרועות .
כל שקיט שלם לא רלוונטי .
הבעיה היא שהקיט המלא של פרוקומפ שהותקן אצלי החליף הכל למעט שתי זרועות .
כל שקיט שלם לא רלוונטי .
אבנר, קיט LA שלם של קלייטון תמיד רלוונטי.......
נ.ב. נרא לי שתיכף יבוא רונן ויגיד שלא חייבים קיט שלם:
גניסלב רונן
10-12-10, 17:44
הבעיה היא שהקיט המלא של פרוקומפ שהותקן אצלי החליף הכל למעט שתי זרועות .
כל שקיט שלם לא רלוונטי .
לא חייב קיט שלם ,
יש יצרנים שמוכרים גם חלקי קיט -
http://www.ironrockoffroad.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=IROR&Product_Code=IR-SHDCA&Category_Code=PFZ
מעבר לכך שמנסיון ,גם אלה שמפרסמים קיטים שלמים ,עבור ה$ שלך הם ימכרו לך כל רכיב מהקיט בנפרד.
רונן
הבעיה היא שהקיט המלא של פרוקומפ שהותקן אצלי החליף הכל למעט שתי זרועות .
כל שקיט שלם לא רלוונטי .
אתה ממש לא חייב קיט שלם.
יתרה מכך, אתה יכול לקנות רק את הקצוות, ולייצר פה את הזרועות החסרות ...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.