PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה בנושא שוק לפג'רו Q



מוטי פרנצס
09-12-10, 15:11
שלום לכלום אני מתכנן למכור את הפג'רו שלי שנת 94 קצר אוטומט מנוע 3000 בנזין.

השאלה היא האם הרכבים האלה נמכרים מחיר מחירון או ש... יותר או ש.... פחות (אני יודע שזה תלוי במצב הרכב אבל בו נצא מתוך הנחה שהרכב תקין.)
תודה לכל העונים ושבת שלום...

מוטי פרנצס
09-12-10, 21:28
למעלה...

מוטי פרנצס
10-12-10, 00:09
חברה אני ישמח לאיזה תגובה או שניים...

raanan
10-12-10, 00:33
המחירון של הרכב הזה זה בלוף אחד גדול !
תבין הרכב כבר ישן מאוד כך "שבעלי הכסף" כבר לא מתעניינים בו (הם רוכשים לנדקרוזר וקינג חדש)
מאידך, "התפרנים" אין ביכולתם לרכוש במחיר המחירון ההזוי בהשוואה לטרופר טראנו ושאר החבורה.

בעקבות כך, אני רואה מפרסמים ביד 2 שתקועים מעל שנה עם הרכב. אבל,
תנסה מה יש לך להפסיד.

בהצלחה
רענן

moshik999
10-12-10, 10:22
כשאתה מפרסם רכב סטנדרטי משנת 1994
עדיף לרשום "למסירה"

ely.sorento
10-12-10, 11:36
קצת נסחפת עם ה"למסירה"...
הרכב כנראה לא יימכר במחירון עקב ערכו הגבוה לפי המחירון.
לדעתי, במידה והרכב תקין, עדיין יש (מעט) אנשים שמחפשים ג'יפ קצר וחזק ביחס לשאר החבורה.
תצטרף לרדת אבל כמה?
את זה תדע רק לאחר שתפרסם, לפי התעניינות הקונים הפוטנציאליים.

כל רכב אפשר למכור - במחיר הנכון.

UNIX
10-12-10, 12:45
אתה בבעיה כי שנת 94 זה דגם פחות מוצלח בלי נעילה
ומי שמחפש כזה רכב כיום בדרך כלל מחפש אותו לשטח והוא כבר רוצה נעילה
אחורית אז הוא יילך על 95 ומעלה אבל כמו שאמרו קודמיי לכל סיר יש מכסה במחיר המתאים
תצטרך להתפשר הרבה מתחת למחירון
אלו רכבים טובים לדעתי מצויינים אבל בולעים דלק ואנשים מפחדים מזה
בהצלחה

raanan
10-12-10, 16:58
אתה בבעיה כי שנת 94 זה דגם פחות מוצלח בלי נעילה
ומי שמחפש כזה רכב כיום בדרך כלל מחפש אותו לשטח והוא כבר רוצה נעילה
אחורית אז הוא יילך על 95 ומעלה

דווקא יש יתרון לא מבוטל לשנתון 94 , אין בדיקת 4 גאזים בטסט, אין חובת ממיר קטליטי.
החלפת סרן אחורי מדגם עם נעילה פשוטה בתנאי שמוצאים אחד כזה.

רענן

מוטי פרנצס
11-12-10, 19:44
תודה רבה לכל העונים.
אני בעיקרון מחפש כרגע אולי להשקיע אני צריך מנוע וגיר לרכב יש למישהו מושג מה המחיר של שני אלו מיבוא בלבד כמובן ללא עבודה...תודה רבה מראש לכולם.

דרור ברלי
11-12-10, 23:40
מגניב אתה.
הרכב כנראה צריך החלפת מנוע וגיר, ואתה מדבר על מחיר-מחירון?...:rolleyes::roll:



אם אני לא טועה, אז חוץ מהאין-נעילה, נדמה לי שבמודל הזה יש גם הבדלים במנוע.
150 כ"ס ב-94' לעומת 170-180 כ"ס בחדשים יותר.

מוטי פרנצס
12-12-10, 20:43
מגניב אתה.
הרכב כנראה צריך החלפת מנוע וגיר, ואתה מדבר על מחיר-מחירון?...:rolleyes::roll:



אם אני לא טועה, אז חוץ מהאין-נעילה, נדמה לי שבמודל הזה יש גם הבדלים במנוע.
150 כ"ס ב-94' לעומת 170-180 כ"ס בחדשים יותר.




דרור אני משתדל הכי שאני יכול...
אני לא רוצה למכור תרכב במצב הזה אני מעדיף לסדר ורק אז למכור.
יש אופצייה להלביש את המנוע היותר חדיש עם ה 180 כ"ס או שזה לא ניתן???

דרור ברלי
13-12-10, 00:14
אין לי מושג, כי אני לא מכיר את הפג'רו לעומק.
ממה שאני כן יודע על הכלים האלה (ואני אשמח אם אני טועה, כי אני חושב שאלה כלים מעולים ממש), הם לא תמיד ידידותיים לכל מיני השתלות והסבות - אפילו מנועים בנפח זהה עם נתונים זהים לא מתאימים להחלפה בין שנות ייצור שונות בגלל כל מיני הבדלים קלים.
זה דבר שתצטרך לברר אצל מי שמתמחה בפג'רו לפני שאתה רוכש מנוע מדגם שאינו תואם לשנת ייצור שאינה 94', שלא תיתקע עם מנוע לא מתאים... במקרה שלך אתה צריך גם גיר, אם תמצא רכבת-כוח קומפלט מפג'רו שעבר תאונה, כולל צמות ומחשב וכו', אולי תוכל לשתול מנוע+גיר ממודל מתקדם יותר ותרוויח כמה סוסים.

יואב פולס
13-12-10, 14:56
אם אתה רוצה לסדר ואז למכור - עדיף לך למכור בלי לסדר.
זו דעתי, זה מה שאני הייתי עושה.
כן, אתה תשאיר על השולחן קצת כסף למי שירכוש עבור הסיכון, אבל גם את הסיכון אתה תשאיר לו.
למי שיקנה כנראה יהיו יתרונות עליך באפשרות לסדר / לפרק את הרכב.

-->