צפייה בגרסה מלאה : תייבת הגה רכה מידי?
אחרי שנישברה התיבה(תיבה שהחזיקה 10 שנים 3 ברגים של קאפריס).הוחלפה לאחרת,יד שנייה אחרי שיפוץ!(4 ברגים של סופה)
ההגה ניהיה אחד הרכים שרק אפשר לדמיין,עם האצבע הקטנה זז לכל כיוון אפילו ללא אויר בתוך הסלעים!
הבעייה היא שבכביש כל מהמורה או תזוזה של הגלגלים ,יש איזו הרגשה של תזוזה של ההגה, וחוסר יציבות בנסיעה.
יש לציין ששום דבר לא הוחלף,פרט לתייבה ,קודם זה היה הפוך...
ההגה היה קצת קשה ,אבל היתה יציבות בנסיעה,וקצת חופש בהגה (שנעלם)!!:confused:
cj 64 גל
איזה תיבה חיברתה.?
אני גם צריך
זה לא דיוק המטרה של בולם הגה.?
איזה תיבה חיברתה.?
אני גם צריך
זה לא דיוק המטרה של בולם הגה.?
רשמתי..של סופה 4 ברגים,זה לcj \64 שלי.
נ"ב מה עם הגאנט?
גל
The expert
13-12-10, 14:54
יש לי ווילס מודל 58 4 צילינר יש אפשרות להחליף לתיבה סופה או כול תיבה אחרת ועם כן אך ?
יש לי ווילס מודל 58 4 צילינר יש אפשרות להחליף לתיבה סופה או כול תיבה אחרת ועם כן אך ?
זה לא כ"כ פשוט!!
השינוי הוא לא רק בתיבה כזו או אחרת..
זה החליף 101 דברים,לא כ"כ משתלם!זה גם צריך שינויים שלא אוכל לפרט לך ברשום!!
תתיעץ לגביי זה במועדון האספנות!צריך אנשים של פעם,הם אולי יודעים אייך?
The expert
13-12-10, 22:31
סבבה תודה
סבבה תודה
איפה כל המקצוענים?
יש מישהו בבית?
יש פתרון לזה או מה??
יש לי ווילס מודל 58 4 צילינר יש אפשרות להחליף לתיבה סופה או כול תיבה אחרת ועם כן אך ?
כן, אפשר.
צריך תיבה, עמוד הגה שונה, סרן חדש, חיזוק בשאסי היכן שהתיבה תתחבר, חיתוך חדש בבודי להוצאת עמוד ההגה ותושבות חדשות מתחת לפאנל הקדמי.
רק על העבודה, לא כולל החלקים, תשלם כמה אלפי שקלים.
בקיצור - זה לא זה.
כן, אפשר.
צריך תיבה, עמוד הגה שונה, סרן חדש, חיזוק בשאסי היכן שהתיבה תתחבר, חיתוך חדש בבודי להוצאת עמוד ההגה ותושבות חדשות מתחת לפאנל הקדמי.
רק על העבודה, לא כולל החלקים, תשלם כמה אלפי שקלים.
בקיצור - זה לא זה.
שמואל . אל תפחיד אותו ,זה לא כל כך מסובך להתקין הגה כוח לסי גי , מי שרוצה להנות מהגה כוח -במיוחת בשטח - לא יסתכל על ההוצאות .
הוא יכול להתקין את ההגה על אותו סרן . אבל צריך קצת מאמץ והשקעה גם בזמן וגם בכסף , וזה תלוי.
אצלי כפר יותר מעשר שנים התקנתי הגה כוח לגייפ שלי, ואני מאוד נהנה מזה , וכבר שחכתי מההוצאות שהיו.
איפה כל המקצוענים?
יש מישהו בבית?
יש פתרון לזה או מה??
עדיין מחכה לפתרונות!!8-)
עדיין מחכה לפתרונות!!8-)
הי גל
כולם שחכו את השאלה שלך ........
יש בתיבה בורג כיוון של הסקטור .
תפתח את בורג הקונטרה סגור מעט את בורג הכיוון ותבצע בדיקה
בהצלחה !!!!!!
six 4 life
21-12-10, 21:20
הסקטור לא קשור לקושי התיבה, אלא אחראי על החופש שבה (שמוכרח להיות, אבל מכוון בצורה מאוד מסויימת).
לא לגעת בו.
הסקטור לא קשור לקושי התיבה, אלא אחראי על החופש שבה (שמוכרח להיות, אבל מכוון בצורה מאוד מסויימת).
לא לגעת בו.
אם כן מה עושים ?????
הרכות זו לא יכולה להיות הגיונית !!!!!!
התיבה אחרי שיפוץ ! משהוא כנראה שחרר יותר מדי "חופש " לפי מה שאתה אומר :confused:
יש לך בולם הגה ? תקין ? חדש ?
בדוק עם אחר ...
יש לך בולם הגה ? תקין ? חדש ?
בדוק עם אחר ...
מה הקשר ???
הוא החליף תיבה שנשברה בשטח וההיגוי נהיה "חמאה "
לא נעשה שום שינוי
לי גם יש סיקס עם צמיג "33 ואין לי הגה כזה רך .
six 4 life
21-12-10, 22:46
אם כן מה עושים ?????
הרכות זו לא יכולה להיות הגיונית !!!!!!
התיבה אחרי שיפוץ ! משהוא כנראה שחרר יותר מדי "חופש " לפי מה שאתה אומר :confused:
חופש בתיבה (סקטור לא מכוון) יתבטא בחופש בהגה, לא ברכות ההיגוי.
זה נכון,שחר צודק!
נשברה לי תיבת ההגה בשטח,
ליפני זה לא היה לי שום בעייה.
הכל אותו דבר ,תפוחים חדשים בולם הגה תקין ומקצועי,אני לא חוסך במאומה!
את התיבה הרכבתי באותם סטנדרטים שהיו קודם,אוליי חסר לה איזה משהו שמכוון את החופש הפנימי?
לא התעסקתי אף פעם עם תיבות הגה לעומק.
אם אני מחזק את בורג הסקטור,אז איזה פעולה פנימית אני גורם?
ולמה כולם אומרים לי לא לגעת?
גל
six 4 life
21-12-10, 23:33
אם אתה סוגר את הסקטור אתה סוגר את החופש בתיבה. אם אתה סוגר יותר מדי- עלול להוביל לנעילה שלה תוך כדי נסיעה ואז...
זה נכון,שחר צודק!
נשברה לי תיבת ההגה בשטח,
ליפני זה לא היה לי שום בעייה.
הכל אותו דבר ,תפוחים חדשים בולם הגה תקין ומקצועי,אני לא חוסך במאומה!
את התיבה הרכבתי באותם סטנדרטים שהיו קודם,אוליי חסר לה איזה משהו שמכוון את החופש הפנימי?
לא התעסקתי אף פעם עם תיבות הגה לעומק.
אם אני מחזק את בורג הסקטור,אז איזה פעולה פנימית אני גורם?
ולמה כולם אומרים לי לא לגעת?
גל
חזק את הבורג מה יהיה ..... מקסימום תחליף עוד תיבה
העיקר שלא תזגזג בכביש :)
ומה שהכי חשוב שלא תכנס בי :rolleyes:
מה גם שיש לך 17 תיבות למכירה :D
חזק את הבורג מה יהיה ..... מקסימום תחליף עוד תיבה
העיקר שלא תזגזג בכביש :)
ומה שהכי חשוב שלא תכנס בי :rolleyes:
מה גם שיש לך 17 תיבות למכירה :D
אתה נוסע על 200 קמ"ש בכביש!!אני בקשי מגרד את ה..80 קמ"ש ,אייך אני אמור להכנס בך?
הריי בכל נסיעה בכביש אנחנו מחפשים אחד את השני בגלל שוני המהירויות שלנו בכביש!!!!
ולא איין לי אפילו אחת נוספת!זרוקות אצלי איזה 10 תיבות לא תקינות ,ואם היתה איזו אחת תקינה ,זה לא היה עוזר לי לדעת מה הבעייה!
ד"א.. את זו קניתי ממישהו פה באתר בחור נורא אמין ונחמד,שאפילו הציע לי להחזיר אותה ולקבל את הכסף חזרה,זה לא יפתור לי את פתירת הנושא הזה!
בכל מקרה,מישהו מבין מה זה התיבה הזאת?היא מוצעת למכירה.
"תיבת הגה מיוחדת לסופה של חברת דלפי - 1200 ש"ח (תיבה שלא נוזלת או נשברת כמו המקוריות)".
אתה נוסע על 200 קמ"ש בכביש!!אני בקשי מגרד את ה..80 קמ"ש ,אייך אני אמור להכנס בך?
הריי בכל נסיעה בכביש אנחנו מחפשים אחד את השני בגלל שוני המהירויות שלנו בכביש!!!!
ולא איין לי אפילו אחת נוספת!זרוקות אצלי איזה 10 תיבות לא תקינות ,ואם היתה איזו אחת תקינה ,זה לא היה עוזר לי לדעת מה הבעייה!
ד"א.. את זו קניתי ממישהו פה באתר בחור נורא אמין ונחמד,שאפילו הציע לי להחזיר אותה ולקבל את הכסף חזרה,זה לא יפתור לי את פתירת הנושא הזה!
בכל מקרה,מישהו מבין מה זה התיבה הזאת?היא מוצעת למכירה.
"תיבת הגה מיוחדת לסופה של חברת דלפי - 1200 ש"ח (תיבה שלא נוזלת או נשברת כמו המקוריות)".
תשאל את רדיאטור מודיעין יש להם אחת כזו :roll:
אני לא מגיע ל200 רק 164 מדוד ב GPS
יחס 4.10 צמיג "33 גיר 4 הילוכים מנוע 6 סטנדרתי
גל,
כשהחלפת את התיבה, שינית משהו בצנרת השמן או בכניסה לתיבה?
בדוק אם ניתן לכוון לחץ במשאבת ההגה.
ערן המסוקס
23-12-10, 02:15
תשאל את רדיאטור מודיעין יש להם אחת כזו :roll:
אני לא מגיע ל200 רק 164 מדוד ב GPS
יחס 4.10 צמיג "33 גיר 4 הילוכים מנוע 6 סטנדרתי
מנוע של סיקס או של סופה?
בכל מקרה, אין מה לגעת בלחץ שמן, ובטח שלא לגעת בכוון של התיבה! זה לא קשור לרכות של ההגה, ואין קשר בין הגה רך להגה עם חופשים. אז אל תגע. קח את התיבה למשפץ, ותגיד לו מה הבעייה.
אחרי שנישברה התיבה(תיבה שהחזיקה 10 שנים 3 ברגים של קאפריס).הוחלפה לאחרת,יד שנייה אחרי שיפוץ!(4 ברגים של סופה)
ההגה ניהיה אחד הרכים שרק אפשר לדמיין,עם האצבע הקטנה זז לכל כיוון אפילו ללא אויר בתוך הסלעים!
הבעייה היא שבכביש כל מהמורה או תזוזה של הגלגלים ,יש איזו הרגשה של תזוזה של ההגה, וחוסר יציבות בנסיעה.
יש לציין ששום דבר לא הוחלף,פרט לתייבה ,קודם זה היה הפוך...
ההגה היה קצת קשה ,אבל היתה יציבות בנסיעה,וקצת חופש בהגה (שנעלם)!!:confused:
cj 64 גל
גל שלום לך לפי דעתי אני חושב שמאשיבת ההגה (משאבת השמן) היא זו שיש לה את ההשפעה על תיבת ההגה אים היא רכה או קשה , תחליף משאיבה עים לחץ יותר נמוך וזה יסתדר
טוב....פתרון התעלומה!!
כשהחלפתי את התייבה,היא הורכבה עם הזרועה פיטמן שהיתה מורכבת עלייה.
חשקתי בזרוע מפני שהיא הייתה מונמכת .וזו כל הטעות שלי!!!\
ד"א שלי הייתה ישרה,וגם למרבה הפלא,כששלפתי אותה ,גילתי סדק בטבעת שחובקת את תיבת ההגה,ז"א לפח(מעולם לא נתקלתי בשבר שכזה וגם לא האמנתי שזה קיים)זה כמו לשבור פטיש!!
קיצר שמתי אחת סטאנדרטית בחזרה והכלי טס עד 140 ק"מש ללא שום סטיות!!(רק לבדיקה).
תודה לכולם!!גל
טוב....פתרון התעלומה!!
כשהחלפתי את התייבה,היא הורכבה עם הזרועה פיטמן שהיתה מורכבת עלייה.
חשקתי בזרוע מפני שהיא הייתה מונמכת .וזו כל הטעות שלי!!!\
ד"א שלי הייתה ישרה,וגם למרבה הפלא,כששלפתי אותה ,גילתי סדק בטבעת שחובקת את תיבת ההגה,ז"א לפח(מעולם לא נתקלתי בשבר שכזה וגם לא האמנתי שזה קיים)זה כמו לשבור פטיש!!
קיצר שמתי אחת סטאנדרטית בחזרה והכלי טס עד 140 ק"מש ללא שום סטיות!!(רק לבדיקה).
תודה לכולם!!גל
גל 140.......
אז אני ההיתי על 165 ......
???????
אני אמרתי לך שהתיבה על הכיפאק, שיפצתי אותה בעצמי לפני שקיבלת אותה.
סע בזהירות, ותהינה ממנה....
שבוע טוב-קובי
[quote=kobiarava;361146]אני אמרתי לך שהתיבה על הכיפאק, שיפצתי אותה בעצמי לפני שקיבלת אותה.
סע בזהירות, ותהינה ממנה....
תודה קובי!!
באמת מכל הלב !!
רציתי לרשום לך את זה בפרטי,אבל שיהיה,
אחלה קובי!!!!!!!!!!!!!!!!
(יום אחד נפתח שישור על קובי התותח!!שעוזר לכולם!!)
גל
שלום,
אם החלפת סרן קדמי ,כדאי לבדוק את השיפוע של הסרן,
יכול להיות שהסרן ששמת ,עקום ,
או שהפרונט שלך לא מכווון,
זה גורם לחוסר יציבות,,,,,
סופת המדבר
04-02-11, 18:02
אצלי בסופה גם ''הלכה '' התיבה
קניתי תיבה מרועי וגיא אבל שהגעתי הביתה שמתי לב שהשיניים בקצה שתופסים את הפיטמן
קיבלו איזה פיתול קטן אז פתחתי את התיבה שמתי את הסקטור מהתיבה הישנה
וכשהרכבתי באמת ההגה ניהיה הרבה יותר רך ממה שהיה שיחקתי קצת עם הבורג של הסקוטר (סגרתי אותו עוד איזה סיבוב)
ולא שינה כלום
בכל מקרה עדיין ההגה רך אבל לא נורא זה גם פלוס
ערן המסוקס
05-02-11, 12:40
ברור לך שלסגור או לפתוח את הבורג של הסקטור בשביל לקבל הגה קשה או רך, זה בדיוק כמו לסגור או לפתוח את הכוון של הקורונה פניון בדיפרנציאל, בשביל לקבל רכב מהיר או איטי?
סופת המדבר
27-02-11, 19:00
וואלה צודק
אז למה או איך? פתאום ניהיה הגה רך מידי?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.