nirs
13-12-10, 22:16
חזרתי מקוסמואי ובנקוק.
מספר עובדות מעניינות:
1. אין רכבים אירופאים.
2. כל רכב שלישי, לערך, הוא טויוטה, לרוב 4X4 או קורולה (מונית).
(למיטב זכרוני לטויוטה יש מפעל בתילנד).
מספר SUV מעניינים, שמשכו את תשומת הלב, ויכולים, להבנתי, להתאים גם לשוק בישראל:
MU7 של ISUZU, גיפ 7 מקומות הבנוי על שלדת ה- D-MAX.
וה -Furtuner של טויוטה הבנוי על שלדת היילקס (נראה כמו גרסת ביניים בין ה- RAV4 והלנדקרוזר, ומזכיר קיה סרנטו דור קודם).
לא יצא לי לבחון מקרוב את המכלולים המכאנים של הרכבים הנדונים וגם לא ברור לי מה היכולות שלהם בשטח.
בכל מקרה אם למישהו יש יותר פרטים, אשמח לשמוע.
מספר עובדות מעניינות:
1. אין רכבים אירופאים.
2. כל רכב שלישי, לערך, הוא טויוטה, לרוב 4X4 או קורולה (מונית).
(למיטב זכרוני לטויוטה יש מפעל בתילנד).
מספר SUV מעניינים, שמשכו את תשומת הלב, ויכולים, להבנתי, להתאים גם לשוק בישראל:
MU7 של ISUZU, גיפ 7 מקומות הבנוי על שלדת ה- D-MAX.
וה -Furtuner של טויוטה הבנוי על שלדת היילקס (נראה כמו גרסת ביניים בין ה- RAV4 והלנדקרוזר, ומזכיר קיה סרנטו דור קודם).
לא יצא לי לבחון מקרוב את המכלולים המכאנים של הרכבים הנדונים וגם לא ברור לי מה היכולות שלהם בשטח.
בכל מקרה אם למישהו יש יותר פרטים, אשמח לשמוע.