PDA

צפייה בגרסה מלאה : ג'יפ שדה סגור



gorgol
18-12-10, 15:47
אהלן לכולם מצטער אם השאלה נשאלה כבר .. לא הצלחתי למצוא תשובה ברור.
אז ככה ברישיונות של הרכב 89 רשום גי'פ שדה סגור האם הכוונה לפיבר או שברזנט מלא תופס?

yoav21
18-12-10, 15:50
"סגור"=לא ברזנט

gorgol
18-12-10, 16:10
יואב אתה במקרה ממזכרת בתיה?
אוקיי איך משנים ברישיונות את המילה סגור לפתוח

דרור ברלי
18-12-10, 17:11
שינוי סטטוס ברשיון מ"סגור" ל"פתוח" ולהפך = שינוי מבנה.

איפה עושים?
בעמדה מס' 1 במשרד הרישוי.
אתה ממש לא רוצה להגיע לשם עם ג'יפ.
בוודאי שלא עם ג'יפ ישן.

gorgol
18-12-10, 21:10
איפה עושים?
בעמדה מס' 1 במשרד הרישוי.
אתה ממש לא רוצה להגיע לשם עם ג'יפ.
בוודאי שלא עם ג'יפ ישן.

אני ממש לא רוצה להגיע לשם אז מה עושים בכל זאת??

yoav21
19-12-10, 18:44
יואב אתה במקרה ממזכרת בתיה?
אוקיי איך משנים ברישיונות את המילה סגור לפתוח

לא אני לא ממזכרת בתיה, הכינוי בפורום של יואב ממזכרת בתיה הוא HITOY

דרור ברלי
19-12-10, 19:33
מה עושים?

נצמדים למה שכתוב ברשיון.
תתארגן על סגירה קשיחה כלשהי.

אם אתה בכל זאת רוצה להיכנס לגוב האריות....
PREPARE YOURSELF והכוונה ל"הקטנת הג'יפ": הנמכת הקפיצים, ג'נטים ללא אופסט (כדי שהגלגלים לא יבלטו), מצב מכני פיקס כולל כל השטויות - ללא נזילות, ללא דפיקות, ללא עישונים, גומיות לדוושות, אורות, וינקרים, מגבים... וכו' וכו'. כל מה שעל הג'יפ צריך להיות תואם למה שכתוב ברשיון - מספרי מנוע ושילדה, כננת אם יש או אין, וו גרירה, מס' מושבים וכו'. במקרה של הסבת ג'יפ סגור לפתוח - אתה צריך להתקין קשת התהפכות.

כעיקרון - ביקור בעמדה 1 זה כמו טסט אבל קצת יותר מחמיר, ושעות הקבלה מאוד מוגבלות ושרירותיות - אתה בא באישון לילה לתפוס מקום בתור (ארוך), והם מתחילים לעבוד בבוקר. ב-10:30 הם יוצאים להפסקה של חצי שעה, וב-12:30 סוגרים את הבאסטה. לא הספקת להיכנס? תבוא מחר. מהתחלה. למרות שתיאורטית הם עובדים בקושי ארבע וחצי שעות ביום, לא ממש אוהבים לעבוד שם - כל פיפס הוא סיבה למסיבה שמצדיקה סגירת העמדה ואי קבלת קהל - ימי שישי, ערבי חג, ימי חול מועד, ימי הדרכות, ימי אירגון, נופשים וכו'.
ואם כל זה לא מספיק, גם כשהם סוף-סוף עובדים, הם לא ידועים בעודף נחמדות ומאוד "אוהבים" ג'יפים. במיוחד ג'יפים ישנים.
בקיצור - לא מקום מלבב. גם אם תקבל שם יחס ענייני ומקצועי, אתה צריך לפנות לעצמך לפחות יום עבודה אחד לכבוד זה (מלבד הזמן שתשקיע בהכנת הג'יפ לבדיקה).
רוצה להשתתף בניסוי?

coas
19-12-10, 20:11
או להגיע לעמדה 1 בירושלים, להמתין חמש דקות, לחייך לבוחן תוך כדיי הצבעה על הג'יפ מהחלון והסבר קצר של הטעות שעשו לך הפקידות.
רצוי להגיע ביום חמסין אבל גם גשם זלעפות יעבוד.

gorgol
19-12-10, 21:42
בקיצור עדיף לעשות סיגרה מפיבר יש למישהו מושג כמה זה עולה איפה עושים מזה מצריך וכו'?
וסתם כדרך אגב זה לא שזה באמת מדאיג אותי מה רשום ברשיון סתם בשביל לא לתת ללבושי הכחולים סיבה לחייך...;)

בוזי
20-12-10, 02:23
זה צריך להדאיג אותך.
במקרה של תאונה חו"ח, אין לך ביטוח חובה.
חוץ מזה, כל שוטר אזולאי יכול להוריד אותך מהכביש.

gorgol
20-12-10, 18:22
זה צריך להדאיג אותך.
במקרה של תאונה חו"ח, אין לך ביטוח חובה.
חוץ מזה, כל שוטר אזולאי יכול להוריד אותך מהכביש.



תאמין לי שהרבה מאוד שוטרים עצרו אותי והם בעצמם אין להם מושג מהחיים שלהם
של מה צריך להיות מותקן ומה לא.. אני לא חי בסרט אני יודע שזה עניין של מזל...

ובכל זאת מישהו יודע ? מכיר מישהו שמכיר מישהו שמכין גגות בפיבר ובמקרה גם את העליות שלהם?

dr11
20-12-10, 18:36
תאמין לי שהרבה מאוד שוטרים עצרו אותי והם בעצמם אין להם מושג מהחיים שלהם
של מה צריך להיות מותקן ומה לא.. אני לא חי בסרט אני יודע שזה עניין של מזל...

ובכל זאת מישהו יודע ? מכיר מישהו שמכיר מישהו שמכין גגות בפיבר ובמקרה גם את העליות שלהם?

היה לי גיפ מודל 80 הלכתי לעמדה 1 עם קשת התהפכות מצינור "2 ושרשרת במקום דלת בדקו את חיבורי הקשת לבודי ואישרו לי במקום את השינוי
ולא בדקו מעבר למה שביקשתי שיבדקו

פשוט יותר ללכת לעמדה 1 ללא הגיפ ולשאול בדיוק מה הפרוצדורה ולעשות בדיוק מה שהם אומרים
רצוי לשאול כמה בוחנים ובהתאם לתשובה ללכת למחרת עם הרכב לאותו בוחן עם התשובה ההגיונית
בין הבוחנים אין אחידות בבדיקות והידע
הלכתי עם ויטרה 98 לאשר צמיגים שני בוחנים אמרו שלא ניתן ויש ללכת לפי מה שרשום ברכב
בוחן שלישי אמר שניתן לעלות בשתי מידות הלכתי למחרת עם הרכב וצמיגים חדשים לאותו בוחן והוא אישר לי את השינוי

-->