PDA

צפייה בגרסה מלאה : CJ5 משויש צילינדרים החלפת גיר ל 4 הילוכים??



רן אשל
23-12-10, 17:19
CJ5 שנת 76 גיר T14 משודך לטרנספר DANA20 יחס העברה בסרנים 1:4.27 .
למרות ששיפוץ גיר 3 הילוכים הסתיים ממש לא מזמן בהצלחה לאחר שבניתי גיר אחד משלושה
ולמרות שבאמת הכל עובד, עדיין הרצון לעבור ל 4 הילוכים לא נרגע.
אני מייחל לראשון LOW קצר יותר ממה שיש לי כיום
איזה גיר 4 מומלץ לי לשתול כדי לקבל מהירות גלישה איטית יותר?
איך אני פותר את בעיית ה"טמפון" = הדרייבשפט האחורי הקצרצר בין כה - כ 50 ס"מ בלבד,
וגורם לו לאחר קיצור לעבוד בצורה אמינה, בהנחה שכרגע מתכנן להשאר עם המנוע הטורי 258 .
מבירור שטחי ביותר שעשיתי, גיר 4 הילוכים מאריך את רכבת הכח בכעשרה ס"מ שבסופו של דבר
צריכים לרדת מהדרייבשפט האחורי, ועשרה שצריכים להתווסף לקדמי.
האם למישהו יצא לבצע החלפה שכזו ?
האם זה מומלץ? האם זה יעבוד טוב או שזה מתכון לבעיות ?
מעבר לקיצור של הדרייבשפט האחורי, גם השיפוע שלו ישתנה מהקיצור
האם הצלבים הכפולים שמורכבים בצורך כזה, האם הם אמינים לאורך זמן?
או בקיצור, הסברים וחוות דעתכם יתקבלו בברכה
תודה מראש

golyat
26-12-10, 07:38
עשינו את זה בפייב של חבר, גיר T-176
(סטנדרטי של סיקס משנות השמונים)
טרנספר דנה 300.
בגלל הדיירשפט האחורי הקצר היו רעידות מעל ל60 קמ"ש.
הבעיה נפתרה ע"י הנמכת הטרנספר ב3 ס"מ.
אופציה נוספת היא לשנות את זוית היוק ע"י הוזזת תושבות הקפיצים, אופציה פחות מומלצת לדעתי
אך ראיתי שעובדת יפה בכמה מקומות.

רן אשל
28-12-10, 09:54
מה הגבול בהרמת היוק של הדיפרנציאל
בצורה כזו שעדיין יגיע שמן לאן שהוא צריך להגיע?
ראיתי באתר תמונות של דרייבשפטים קצרצרים של רנגלרים
עם צלבים מסוג CV, השאלה אם ככה זה בא במקור ?
אני מניח שזה יכול לחסוך את ההנמכה של רכבת הכח
ושינוי זוית של הדיפרנציאל.
יצא למישהו לשלב צלבים כאלה על דרייבשפט קצרצר?

-->