רן אשל
23-12-10, 17:19
CJ5 שנת 76 גיר T14 משודך לטרנספר DANA20 יחס העברה בסרנים 1:4.27 .
למרות ששיפוץ גיר 3 הילוכים הסתיים ממש לא מזמן בהצלחה לאחר שבניתי גיר אחד משלושה
ולמרות שבאמת הכל עובד, עדיין הרצון לעבור ל 4 הילוכים לא נרגע.
אני מייחל לראשון LOW קצר יותר ממה שיש לי כיום
איזה גיר 4 מומלץ לי לשתול כדי לקבל מהירות גלישה איטית יותר?
איך אני פותר את בעיית ה"טמפון" = הדרייבשפט האחורי הקצרצר בין כה - כ 50 ס"מ בלבד,
וגורם לו לאחר קיצור לעבוד בצורה אמינה, בהנחה שכרגע מתכנן להשאר עם המנוע הטורי 258 .
מבירור שטחי ביותר שעשיתי, גיר 4 הילוכים מאריך את רכבת הכח בכעשרה ס"מ שבסופו של דבר
צריכים לרדת מהדרייבשפט האחורי, ועשרה שצריכים להתווסף לקדמי.
האם למישהו יצא לבצע החלפה שכזו ?
האם זה מומלץ? האם זה יעבוד טוב או שזה מתכון לבעיות ?
מעבר לקיצור של הדרייבשפט האחורי, גם השיפוע שלו ישתנה מהקיצור
האם הצלבים הכפולים שמורכבים בצורך כזה, האם הם אמינים לאורך זמן?
או בקיצור, הסברים וחוות דעתכם יתקבלו בברכה
תודה מראש
למרות ששיפוץ גיר 3 הילוכים הסתיים ממש לא מזמן בהצלחה לאחר שבניתי גיר אחד משלושה
ולמרות שבאמת הכל עובד, עדיין הרצון לעבור ל 4 הילוכים לא נרגע.
אני מייחל לראשון LOW קצר יותר ממה שיש לי כיום
איזה גיר 4 מומלץ לי לשתול כדי לקבל מהירות גלישה איטית יותר?
איך אני פותר את בעיית ה"טמפון" = הדרייבשפט האחורי הקצרצר בין כה - כ 50 ס"מ בלבד,
וגורם לו לאחר קיצור לעבוד בצורה אמינה, בהנחה שכרגע מתכנן להשאר עם המנוע הטורי 258 .
מבירור שטחי ביותר שעשיתי, גיר 4 הילוכים מאריך את רכבת הכח בכעשרה ס"מ שבסופו של דבר
צריכים לרדת מהדרייבשפט האחורי, ועשרה שצריכים להתווסף לקדמי.
האם למישהו יצא לבצע החלפה שכזו ?
האם זה מומלץ? האם זה יעבוד טוב או שזה מתכון לבעיות ?
מעבר לקיצור של הדרייבשפט האחורי, גם השיפוע שלו ישתנה מהקיצור
האם הצלבים הכפולים שמורכבים בצורך כזה, האם הם אמינים לאורך זמן?
או בקיצור, הסברים וחוות דעתכם יתקבלו בברכה
תודה מראש