PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעיה \השהייה בהורדת הילוך בגימני



סופת המדבר
24-12-10, 21:59
היום נסעתי עם הגימני של אמא שלי שנת 2003 אוטומט לטיול קטן בחולות
וכבר הרבה זמן (מאז שקנינו אותו אני חושב) יש איזה בעיה מוזרה
כשאני ליפני דיונה\עליה אני משלב ל-L בטרנספר ושם את הידית הילוכים על 2
נותן גז הגיפ מעביר מהילוך ראשון לשני בלי בעיה
אבל בסוף העליה שהטורים כבר יורדים אני מעביר את הידית הילוכים לL יענו הילוך ראשון
ורק שהטורים ממש יורדים כמעט עד הסוף והגיפ כמעט עוצר אז הוא נזכר להוריד הילוך

אצל כולם זה ככה? יש איזה חיישן ש''דואג'' לזה שהגיר יגיב יותר בזריזות?
או שאולי הוא מראה סימניי מוות כי גם בין העברות הילוכים אפילו בכביש
יש מין החלקה כזאת כאילו חצי קלאצ' לאיזה שניה בין הילוך להילוך
לא בדקתי עדיין אבל יש בגימני איזה כבר שאחראי על הורדת הקיקדאון כמו בויטרות הישנות?

zerez
24-12-10, 22:57
אני נוסע בחולות על HIGH ולפני דיונה אני תופס רייס ועולה, כשטורים יורדים אני מעביר את ידית ההילוכים ל L ועולה.
אצלי אין את שתי התופעות שציינת, ההילוך מגיב מהר ועל הכביש ההילוכים עוברים חלק.
הרכב שלי הוא ג'ימני 2006 אוטומט והבנתי שהגיר הוא אחר, אולי ב 2003 זה תקין.

סופת המדבר
25-12-10, 21:35
ואם יש ליפני הדיונה קפיצה מה עושים?
עם הסופה אני לא מרגיש אותם אבל הגימיני.... בישבילו כל גבשושית היא בור

אם אני רוצה לעלות ב-H אז כמו שאמרת צריך לבוא בתנופה אבל בסוף הדיונה אם היא ארוכה
הוא מתחיל ל''היחנק'' ואם עולה אז זה בפוקס
ב-L יש לך כוח הרבה יותר זמין (במידה והוא מוריד הילוך)

-->