PDA

צפייה בגרסה מלאה : גלגל הגה של Q בנזין מתאים ל Q דיזל 2.8 ?



ELKABETS
27-12-10, 12:06
המתג מגע שבכרית נדפק,ומחיפוש בארכיון הפורום הבנתי שהבעיה כרונית ולא מומלץ להתעסק שם.
חשבתי לנסות להביא הגה מפירוק של Q דגם בנזין ששם אני יודע לחצני הצופר עצמאיים ולא מחוברים במיקום של הכרית כמו אצלי.השאלה אם זה הולך מבחינת החיבורים והכרית אוויר?
השנתון שלי 99 תודה.

zets
30-12-10, 12:35
מחלה של הפג'רו. אקדח ניטים איזולירבנד וחצי שעה פנויה זה כל הסיפור לסדר את זה.
אצלי עובד פיקס, לא נתפס יותר ולא עושה בושות. אם בכל זאת מעוניין לתקן צור קשר בפרטי אסביר לך.

שמוליקו
30-12-10, 13:09
למה שלא תסביר את זה כאן, כדי שכולם יוכלו להנות מזה?

אמיר מויאל
31-12-10, 16:58
למה שלא תסביר את זה כאן, כדי שכולם יוכלו להנות מזה?
אני גם אשמח ללמוד...
שותף למחלה..

zachi-a
01-01-11, 02:11
גם אני אשמח מאד - אם יש פתרון להמנע מלשים את הלחצן הירוק המכוער !

summer5200
01-01-11, 09:56
בוקר טוב לי היתה תקלה דומה החשמלאי שלי שלח את זה למישהוא מת"א חזר לאחר יומים 120 ש"ח והכול בסדר
דוד חשמל ק"ג

zets
02-01-11, 04:12
לנתק מצבר קודם כל!.שני ברגי כוכב בצידי ההגה ישחררו את הכרית. נתק חוט צפצפה ופלאג של כרית אויר(חוט צהוב). עכשיו מרכז ההגה עם הכרית אצלך ביד. קודחים את הניטים שתופסים את הפחית של הכרית לכיסוי הפלסטיק. אחר כך הפחית עם כל הכרית יוצאת החוצה. מעל הכרית יש פלסטיק שחור שנשלף בקלות,שם תראה את פלסטיק שקוף שבתוכו נמצאים מגעי הנחושת. אני עשיתי הפרדה בינהם עם כמה פסי איזולירבנד. מחזירים הכל , כמה ניטים וזהו.

ELKABETS
02-01-11, 16:12
חבר תודה על העזרה.
גם אני פטרתי את הבעיה סופית,
לצורך הפרדה המוחלטת של שני המשטחים אני דווקא השתמשתי בגומיה קוטר 50 מ"מ רחבה מחנות אינסטלציה.ניטרלתי את המתג המכוער והירוק עכשיו הכל פיקס 100%.
גילוי נאות.לטובת החברים התחלתי לצלם את הפרוייקט והפסקתי באמצע הילד הפריע לי,אבל מי שמעוניין לראות את שלבי הפירוק ועל מה מדובר אני יכול להעלות תמונות.
שוב תודה.

שמוליקו
02-01-11, 17:12
אבל מי שמעוניין לראות את שלבי הפירוק ועל מה מדובר אני יכול להעלות תמונות.
שוב תודה.

נשמח :)

גלדיאטור
02-01-11, 18:04
יש למישהו רעיון מאיפה אני מביא לפג'רו שלי ידית איתות /אורות חדשה? היא נשברה בפנים
אין מפירוק
מישהו יודע אולי איפה אפשר למצוא

moshik999
02-01-11, 18:57
ebay uk

UNIX
02-01-11, 19:03
רק מחול בארץ לא תמצא

zachi-a
03-01-11, 00:29
תודה - מתכוון לעשות זאת ביום שישי
elkabets אודה לך אם תוכל להעלות את מה שצילמת

ELKABETS
03-01-11, 11:06
איזה באעסה,דווקא תמונות מהניתוח עצמו לא צילמתי.
טוב יאללה,בכל מקרה כמו שנאמר כאן לפני הכל מנתקים מצבר ומפרקים כרית אוויר מההגה.
קודחים את הניטים ומפרידים את הכרית מהמעטפת גומי שלה.
שולפים את המתג הבעייתי וחוצים אותו לשניים,אני השרתי בכוס מים חמים 10 דקות.המתג עשוי משני דפים של נחושת,אפשר להפריד אותם עם כמה שיטות.
כדי ליצור רווח בין המשטחים השתמשתי בגומיה כמו של ניאגרה אבל הרבה יותר עדינה.
מחזירים את הכרית לגומי ההגה ומקבעים עם ניטים חדשים (ראש רחב 15 מ"מ).
אמיר תהיה בריא.

ELKABETS
03-01-11, 11:35
123

ELKABETS
03-01-11, 12:58
123

zachi-a
05-01-11, 01:02
elkabets תודה על התמונות שיחקת אותה !
שאלה - בכדי להפריד את המפסק השתמשת במים רותחים או שמספיק מי ברז חמים
כמוכן אין בעיה שתווצר קורוזיה בנחושת ?

eli8ball
05-01-11, 01:11
elkabets תודה על התמונות שיחקת אותה !
שאלה - בכדי להפריד את המפסק השתמשת במים רותחים או שמספיק מי ברז חמים
כמוכן אין בעיה שתווצר קורוזיה בנחושת ?

תרטיב את האצבע בטיפונת AC90\WD40\זזקל ותעבור על הפחיות. הנה נפתרה לך בעית הקורוזיה, רק לא לשכוח לייבש אותן עם מגת יבשה שלא יצברו טינופת ואז אין מגע=לא עובד בזמן אמת=כל הטיפול גרם נזק יותר מתועלת

zachi-a
15-01-11, 14:35
לאחר תקופה שנסעתי ללא צופר - סוף סוף סודרה בעית הצופר (ללא כפתור ירוק ומכוער)

אני נעזרתי במפזר חום לפתיחת הפלסטיק שבתוכו מצוי המפסק (דפי הנחושת), חיממתי עד שהדבק התרכך מעט ואז פתחתי את הפלסטיק השקוף.
לצורך יצירת המרווח בין הדפי הנחושת נעזרתי בכמה קוביות גומי של פנימית של אופניים.
הכל הוחזר למקום עם כפי שהיה עובד פיקס כמו חדש !

תודה גדולה לחברה שהעבירו את המידע.

שמוליקו
23-01-11, 15:07
תודות לעוסקים במלאכת העלאת התמונות והמסבירים, גם אצלי הצופר עובד עכשיו כמו שצריך.
תודה.

-->