צפייה בגרסה מלאה : spring spacer לג'ימיני
אמיר חסידים
29-12-10, 20:39
הי
אני חושב על האופציה המתוארת בכותרת כדרך להגביה במעט את הג'ימיני ( את השאר יעשו הצמיגים).
האם יש למישהו את המידות (קטרים וגבהי מדרגות) של המוצרים הקיימים בשוק?
לא נראה לי שזו בעיה לתכנן מוצר כזה מאפס אבל תמיד עדיף רפרנס.
תודה
אין לי מידות לאוקולונים/ספיסרים, אבל התמונה שצרפתה היא הגבהה ליטרה/גרנד ויטרה.
בג'ימני אתה צריך 4 ספיסרים לקפיצים, אין צורך בספייסר לבולם.
אין צורך בספייסר לבולם.
למה לא? :confused:
למה לא? :confused:
שמים בולם ארוך, לא כמו בויטרה/גראנד ויטרה ששם אין אפשרות להשיג (במחיר שפוי)בולם ארוך יותר.
שמים בולם ארוך, לא כמו בויטרה/גראנד ויטרה ששם אין אפשרות להשיג (במחיר שפוי)בולם ארוך יותר.
לרגע חששתי שאתה ממליץ על פתרון חאפרי.
שמח שהתבדתי :)
יש לי סט למכירה...אם אתה מעוניין צור קשר.
המחיר יהיה פחות מחריטה של כאלו זה בטוח.
ושלי מאלומניום.
אם בכל זאת אתה מעדיף לבד- אתה מוזמן לקפוץ לקחת מידות שאני אהיה במרכז. (סופ"ש הקרוב).
גם בולמים אם אתה מעוניין.... :)
אם אתה שם spring spacer (תלוי בעובי) קח בחשבון שהבולמים המקוריים יסיימו את חייהם מהר. ושגם החלפת בולמים תגיע.
בנוסף יש הטוענים כי פעולה כזאת ללא החלפה לבולם ארוך יותר עלולה לגרום לשבירה של תושבות הבלם ...ולכישלון בטסט :confused:
http://img515.imageshack.us/img515/1234/okolone.th.jpg (http://img515.imageshack.us/i/okolone.jpg/)
[/URL][URL="http://img638.imageshack.us/i/okolone1.jpg/"]http://img638.imageshack.us/img638/7353/okolone1.th.jpg (http://img515.imageshack.us/i/okolone.jpg/)
אם אתה שם spring spacer (תלוי בעובי) קח בחשבון שהבולמים המקוריים יסיימו את חייהם מהר. ושגם החלפת בולמים תגיע.
בנוסף יש הטוענים כי פעולה כזאת ללא החלפה לבולם ארוך יותר עלולה לגרום לשבירה של תושבות הבלם ...ולכישלון בטסט :confused:
]
אשמח להסבר הגיוני לשתי הטענות הנ"ל (בלאי בולמים+ שבירת תושבות) ???
במצב כזה, הבולמים (המקוריים והקצרים) מגבילים את מהלך הפתיחה של הסרן ב"גופם" - מכאן הדרך לסיום חייהם מהירה.
במקרי קיצון, עלולים להגיע למצב שבו תושבות הבולמים קורסות (שוב, בגלל אותה הסיבה).
הבולם בדר"כ מגביל את מהלך הפתיחה. אצלי בג'ימני זה היה קיים גם לפני וגם אחרי התקנת קיט הגבהה ייעודי של טאפדוג. ראה גם דיון אחר- http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=15798&highlight=%E1%E5%EC%ED+%EE%E2%E1%E9%EC+% EE%E4%EC%EA
לדעתי הבעייה היא בעיקר במהלך הסגירה וכאמור אם הבולם לא ארוך יותר לא אמורה להיות בעייה. אם יש בעייה כזו לאחר הגבהה יש לתקנה ע"י הארכת באמפסטופים.
אגב אצלי בג'ימני בורג תושבת הבולם נגזר לאחר נסיעת מהירה בשביל קורדרוי.
MMR
תוכל לצרף תמונות של תושבת הבולם הגזורה וכיצד התבצע התיקון . (שלא נזדקק אבל תמיד טוב לראות)
בבקשה http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=30351&highlight=%F9%E1%E9%EC+%F7%E5%F8%E3%F8%E 5%E9
אמיר חסידים
01-01-11, 18:07
הי
למיטב הבנתי הקיט המצולם כן מיועד לגימיני אך גם באתר ממנו הורדתי ( איזה בלוג של מישהו ) הוא לא ציין שהקיט מטפל בבולמים.
המטרה היא הגבהה של "1 בלבד ! כאמור את השאר יעשו ה215 שאני מתכוון להתקין.
האם גם להגבהה כה קטנה אני צריך להחליף בולמים?
עכשיו, לכל מי שיאמר לי מדוע להשקיע בהגבהה כה קטנה, שאם כבר אז כבר..., אומר שהרכב משמש את אישתי ביומיום עם 2 ילדים (גיבורה ...),
אם הייתי רוצה הגבהה גבוהה יותר הייתי הולך על קיט כלשהו.
והשאלה המקורית :
"האם יש למישהו את המידות (קטרים וגבהי מדרגות) של המוצרים הקיימים בשוק?"
אביעד, איזה גובה הספייסרים שלך ? רלוונטי לי?
משום מה כמעט תמיד ישנה התעלמות מהצורך החשוב בהתאמת\הנמכת הבאמפסטופ כאשר מגביהים עם אוקולונים\ספייסרים בקפיצי סליל.
אח"כ עולות השאלות לגבי קפיצים שקרסו ותושבות קרועות\שבורות וסדקים בשילדה.
אמיר הספייסרים שלי הם של 1 אינץ'. אני מוכר גם בולמי מונרו - זוג- שהיו מורכבים יחד עם הספייסרים- רק מאחורה.
מקדימה הייתי עם מוט מייצב, ולא היה צורך בבולם יותר ארוך. כנראה שגם אתה תשאר איתו- בשביל הבטיחות של הילדים והאשה.
דורון- עם ההגבהה הסולידית הזאת לא היה צורך בהנמכת באמפ סטופ- המהלך מתלה היה נסגר עליו ולא על הבולם\ קפיץ. בהגבהות גדולות יותר אכן צריך להנמיך את הבאמפסטופ!!!
דורון- עם ההגבהה הסולידית הזאת לא היה צורך בהנמכת באמפ סטופ- המהלך מתלה היה נסגר עליו ולא על הבולם\ קפיץ. בהגבהות גדולות יותר אכן צריך להנמיך את הבאמפסטופ!!!
הבאמפסטופ מתוכנן לסידור המקורי של מהלך קפיץ-בולם,
כל שינוי מחייב אותך להתים את שאר מרכיבי המערכת.
זה לא רק עניין הבולם, הבאמפסטופ גם שומר על חיי קפיץ הסליל ולא נותן לו לחרוג מתחום הפעולה המתוכנן שלו,בגדש על סגירה מעבר לרצוי.
אם הקפיץ יעבוד מחוץ לתחום המתוכנן, אורך החיים שלו יקוצר משמעותית.
מה גם שקשה לי מאד להאמין שהבאמפסטופ המקורי מתוכנן עם יתירות כ"כ גבוהה שהוספת הספייסר לא תגרום לסגירת הסליל על הכריכות והעברת המכה לתושבות שילדה.
הבדיקה צריכה להיות בהצלבה מלאה ולהוסיף לה 2-4ס"מ נוספים כביטחון, כי בסגירת מהלך בנסיעה יש כיווץ של הבאמפסטופ הרבה מעבר לסגירה בהצלבה מבוקרת.
הבדיקה צריכה להיות בהצלבה מלאה ולהוסיף לה 2-4ס"מ נוספים כביטחון, כי בסגירת מהלך בנסיעה יש כיווץ של הבאמפסטופ הרבה מעבר לסגירה בהצלבה מבוקרת.
אוקי, קיבלתי-
אז מה אנחנו צריכים לבדוק? מגיעים לסגירה מלאה- ואז איך יודעים כמה להוסיף? מה מוגדר כסגירה מלאה? שהבולם בסוף מהלכו? שכריכות הקפיץ נוגעות אחת בשניה? או האם להנמיך את הבאמפסטופ ביחס לינארי להגבהה?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.