PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעיית התנעה בגימי



ronen290
02-01-11, 20:40
שלום לכולם
יש לי גי אמ סי גימי 97
תופעה מוזרה יש שכאשר אני רוצה להניע את הרכב אז מד הטעינה מראה 9 וולט ואין סוויץ במצב התנעה עם קפיץ בכלל-אך נורות חיווי יש
לפעמים הבעיה בכלל לא קיימת
מה לבדוק?

תודה לכולם

רונן

ronen290
02-01-11, 22:37
שלום
נחדד את הבעיה

הכנסתי מפתח בסוויצ וסובבתי עד למצב הדלקת הנורות פנים והכל תקין.מד המתח מראה בין 12-13 וולט ואני מסובב על-מנת להניע ,אני שומע את הריליי נותן דריכה אך אין תגובה בסטרטר.חיברתי בוסטר למצבר ועדיין אין תגובה.חזרתי הבייתה להביא מכשיר מדידה וקפה להירגע והכי מעצבן זה שהרכב פתאום בשנייה אחת הניע.ברכב נוסעת רעייתי כך שאין מצב שאני מרשה לתופעה לחזור על עצמה
אנא עזרתכם

תודה

רונן

tzagi
03-01-11, 04:36
דבר ראשון תטעין את המצבר, אחרי שתניע בדוק טעינה עם וולט מטר ודוח כמה יש ב2200 סל'ד.

e-sheta
03-01-11, 07:21
לדעתי הבעייה נובעת מתקלה בסווי'ץ החשמלי זאת בעייה ידועה קרה לי בספארי 97-98 הוחלף מנגנון סווי'ץ והבעייה לא חזרה (מחיר יחסית יקר בארץ ורק מקורי ),כמובן יש צורך לבצע את בדיקות הטעינה ולודא שהכול תקין מהכיוון של מערכת הטעינה .





שלום
נחדד את הבעיה

הכנסתי מפתח בסוויצ וסובבתי עד למצב הדלקת הנורות פנים והכל תקין.מד המתח מראה בין 12-13 וולט ואני מסובב על-מנת להניע ,אני שומע את הריליי נותן דריכה אך אין תגובה בסטרטר.חיברתי בוסטר למצבר ועדיין אין תגובה.חזרתי הבייתה להביא מכשיר מדידה וקפה להירגע והכי מעצבן זה שהרכב פתאום בשנייה אחת הניע.ברכב נוסעת רעייתי כך שאין מצב שאני מרשה לתופעה לחזור על עצמה
אנא עזרתכם

תודה

רונן

ronen290
03-01-11, 07:25
ראשית כל תודה.
היום אני אבדוק את הטעינה ומשם אני אמשיך לכיוון האלטרנטור.כמובן אעדכן
בנוסף הכנתי לחצן על-מנת לעקוף את הסוויץ.כאופציה לתקלה השניה.האם אתם יודעים בין איזה צבעים מתבצע הסטרטר?

אבדוק את 3 האופציות ואעדכן
מצבר
אלטרנטור
סוויץ


תודה
רונן

ronen290
03-01-11, 21:11
שלום לכולם.
אז ככה:
מתח על המצבר ללא הנעה 13.6 וולט.בזמן התנעה המצבר יורד ך-11.5 וולט וחוזר למתח של 12.7.לאחר שאני מעלה סל"ד ל-2000+- אני מקבל מתח של 14 וולט.לפי הנתונים האלה אני מבין שאוליאפשר לנטרל את סוגית המצבר והאלטרנטור.
נשאר לבדוק את הסוויצ.נכון לעכשיו הרכב מניע בנגיעה אבל לפני חצי שעה אכלתי מרורים.
אבדוק מחר באור יום ואעדכן.
אם יש למישהוא רעיון ל"בעיה" אשמח לתגובה
ואחרון אני מחפש את 2 החוטים שייבצו מעקף לסוף הסוויטש במצב סטרטר ואז גם אנטרל את המחשבה על סוויצ תקול אז האם מישהוא יודע מה הצבעים הרלוונטים בסוויצ:confused:?


תודה
רונן

e-sheta
03-01-11, 21:53
תיתקשר למכונאי שלי שמו עומ'ר 0526504441 במהלך היום מחר אני מאמין שיעזור לך בכיוון לחוטים .


שלום לכולם.
אז ככה:
מתח על המצבר ללא הנעה 13.6 וולט.בזמן התנעה המצבר יורד ך-11.5 וולט וחוזר למתח של 12.7.לאחר שאני מעלה סל"ד ל-2000+- אני מקבל מתח של 14 וולט.לפי הנתונים האלה אני מבין שאוליאפשר לנטרל את סוגית המצבר והאלטרנטור.
נשאר לבדוק את הסוויצ.נכון לעכשיו הרכב מניע בנגיעה אבל לפני חצי שעה אכלתי מרורים.
אבדוק מחר באור יום ואעדכן.
אם יש למישהוא רעיון ל"בעיה" אשמח לתגובה
ואחרון אני מחפש את 2 החוטים שייבצו מעקף לסוף הסוויטש במצב סטרטר ואז גם אנטרל את המחשבה על סוויצ תקול אז האם מישהוא יודע מה הצבעים הרלוונטים בסוויצ:confused:?


תודה
רונן

yes1952
05-01-11, 08:02
רונן בוקר טוב
רצוי לבדוק את המגעים ב"קונקטור"הנמצא בסוף צמת החוטים היוצאת ממוט ההגה,
בנוסף מהסוויץ עצמו יוצאים שני חוטים דקים-אדום וירוק המתחברים לקופסא שחורה היושבת ליד.
שני החוטים האילו מתחברים עם קונקטור לבן קטן לסוויץ'-בדוק באם אינם רםויים-
במידה והסוויץ' עצמו תקול יש לי ספייר
יוסי

-->