צפייה בגרסה מלאה : מישהוא יודע מהו העונש על קסנון ברכב
יש לי בגיפ קסנון אני רוצה לדעת מה העונש ששוטר יכול לתת לי על זה כנס נקודות וכו מי שיכול לעזור לי אודה לו מאוד
לא יודע מה גובה הקנס, אבל
פנס שונה=שינוי מבנה=הורדה מהכביש.
כל אחד יגיד כמה "שווה" לו הורדה מהכביש.
(לתקן ליקויים, אישור מוסך, טסט, אובדן ימי עבודה וכו' )
למה זה טוב הקסנון הזה?
איתי
ככה קניתי את הגיפ אני לא יודע מה זה נותן חוץ מאור חזק ויפה אני רוצה לדעת מה העונש בשביל לדעת עם זה שווה או שווה להוריד אותו
יפה? עניין של טעם......
טסט זה לא אמור לעבור.
אין לי מושג לגבי קנס- מקווה שמאוד גבוהה.
זה מסנוור. גם באור נמוך.
מבחינתי- פיקות בברכיים.
כמו שקודמיי אמרו על קסנון אתה מקבל הורדה מהכביש
לא שווה את זה...
יש היום מנורות איכותיות שיתנו לך כמעט את אותו הגוון ובלי להסתבך אם הורדה מהכביש
ובעיות בטסט
בברכה דדי
איזה ג'יפ זה? כי ישנם רכבים חדשים שמגיעים עם קסנון במקור וזה חוקי, הבעייה של החוקיות היא עם קיטי הקסנון שנמכרים להתקנה.
איציק - 4X6ZH
04-01-11, 03:12
לא יודע מה תקבל מהשוטר
אבל בטוח שתקבל הודעה מחשבון הבנק
קסנון בכל צורה היא מערכת שהתחזוקה שלה יקרה
הנזק הסמוי גבוה
איציק
כמו שקודמיי אמרו על קסנון אתה מקבל הורדה מהכביש
לא שווה את זה...
יש היום מנורות איכותיות שיתנו לך כמעט את אותו הגוון ובלי להסתבך אם הורדה מהכביש
ובעיות בטסט
בברכה דדי
מתעלק על השרשור-
איך אפשר להחליף מנורות ברכב- כלומר לאיזה סוג היית ממליץ להחליף כדי שבכביש בלי תאורה לא אהיה חייב ליסוע עם אורות גבוהים?
בג'ימני שלי התאורה הרגילה היא כמו נר.....
תודה,
נועם
שים מנורות של HELLA 100W
ויש כזה דבר שנקרא מגבר אורות (היה קיים לרוב במכוניות הישנות) זאת קופסא בעצם של ממסרים, יש חשמלאים שעושים את זה בעצמם עם שני ממסרים.
שים מנורות של HELLA 100W
ויש כזה דבר שנקרא מגבר אורות (היה קיים לרוב במכוניות הישנות) זאת קופסא בעצם של ממסרים, יש חשמלאים שעושים את זה בעצמם עם שני ממסרים.
איפה קונים את זה? חשמלאי? מוסך?
גם את המגבר וגם את המנורות יש לגלאור ברחוב שונצינו בתל אביב.
מתעלק על השרשור-
איך אפשר להחליף מנורות ברכב- כלומר לאיזה סוג היית ממליץ להחליף כדי שבכביש בלי תאורה לא אהיה חייב ליסוע עם אורות גבוהים?
בג'ימני שלי התאורה הרגילה היא כמו נר.....
תודה,
נועם
היי נועם
יש מספר חברות של נורות שיתנו לך אור חזק בכ 30% מהמנורה הרגילה
דימונד ויזן ,OSRAM ,MTEC ,
הנה המפרט של אוסרם לדוגמא
לא יודע מה תקבל מהשוטר
אבל בטוח שתקבל הודעה מחשבון הבנק
קסנון בכל צורה היא מערכת שהתחזוקה שלה יקרה
הנזק הסמוי גבוה
איציק
אם להיות מדוייקים, למיטב ידעתי, הוספה של קסאנון שלא הגיע עם הרכב נאסרה בגלל דמוי קסאונים ומערכות זולות של קסאנון שנמכרו בשוק (כאלה שתג המחיר שלהם ב EBAY הוא $50-100 למערכת קומפלט תאורה רגילה\אורות גבוהים), והמערכות האלה, חלקם בגלל איכות ירודה וחלקם בגלל חוסר ידע של המתקין - היו ממש מסנוורות.
אז זה לא בהכרח מוצר יקר, אלא אם כן הולכים על קסאנון איכותי.. אבל ככה זה בכל דבר, לא?
אלי אהרוני
04-01-11, 22:25
קסנון איכותי באמת, לא מסנוור באור נמוך.
עדיין, למי שלא בא עם זה במקור - זה הורדה מהכביש.
הקסנון הבולט ביותר הוא זה עם הגוון הכחול.
האיכותיים יותר כבר מתקרבים ללבן עם גוון כחול עדין ולאלה לא עושים שום דבר.
בטסט זה לא יעבור בכל מקרה אם זה לא מקורי, מכיוון שרואים את כל החיווט שלו בתוך המנוע (חוטים, קופסאות).
אלי
לא יודע מה תקבל מהשוטר
אבל בטוח שתקבל הודעה מחשבון הבנק
קסנון בכל צורה היא מערכת שהתחזוקה שלה יקרה
הנזק הסמוי גבוה-פרט בבקשה
איציק
אתה מתכוון לתאורת דרך או בכלל?
פנס טוב לטרקטור מתחיל ב 400 שח הסבת שני פנסים רגילים לקסנון עלתה 300.
שים מנורות של HELLA 100W
ויש כזה דבר שנקרא מגבר אורות (היה קיים לרוב במכוניות הישנות) זאת קופסא בעצם של ממסרים, יש חשמלאים שעושים את זה בעצמם עם שני ממסרים.
אם תתקין מגבר לתאורה זאת גם הורדה מהכביש
אם תתקין מגבר לתאורה זאת גם הורדה מהכביש
הצחקת אותי! אתה יודע בכלל מה זה שאתה מדבר? זאת בסך הכל קופסא של ממסרים שבאה למנוע נפילות מתח, זה לא מגבר כמו שאתה חושב ומכיר של הקסנון.
אם להיות מדוייקים, למיטב ידעתי, הוספה של קסאנון שלא הגיע עם הרכב נאסרה בגלל דמוי קסאונים ומערכות זולות של קסאנון שנמכרו בשוק (כאלה שתג המחיר שלהם ב EBAY הוא $50-100 למערכת קומפלט תאורה רגילה\אורות גבוהים), והמערכות האלה, חלקם בגלל איכות ירודה וחלקם בגלל חוסר ידע של המתקין - היו ממש מסנוורות.
אז זה לא בהכרח מוצר יקר, אלא אם כן הולכים על קסאנון איכותי.. אבל ככה זה בכל דבר, לא?
ההוספה נאסרה מסיבה אחת בלבד : הרפלקטור ברכב לא תוכנן לקסנון אלא לנורה רגילה. זה יוצר סינוור ולכן נאסר (בצדק).
.ברכב שמגיע במקור עם קסנון, הרפלקטור שונה ומתאים
מישהו יכול להסביר לבור כמוני למה זה טוב ?
אין מה להשוות נסיעה עם פנסי קסנון לנסיעה ללא הקסנון,
עם הקסנון הכל מואר ואתה מקבל אור הרבה יותר נעים לעין
נכון זה מסנוור ת הנהג ממול וחוץ מזה גם המקורי מסנוור .
היה לי קסנון בפאגרו ונפרדתי ממנו לפני שהשוטרים ייפרדו ממני
היה קשה להיפרד מזה אבל זה בולט יותר מדי
נגיד ואני לא רוצה להיות עבריין,
יש בכלל לשפר את המצב באורות הדרך של הסמוראי?
נועם- לא רק שהנורות בג'ימני חלשות,
גם הפלסטיק החיצוני פשוט סוג ז', וברכבים טיפה יותר ישנים כמו שלי- הוא פשוט התעכר בצורה משמעותית. (אבל עבר טסט לפני חודש). ומשפיע נראה לי מאוד על עוצמת התאורה.
לפני שאתה רץ לגלאור, אולי כדאי שתנסה לעשות חידוש לפלסטיק.
שתי שיטות שעבדו אצלי
1. לטווח קצר- משחת שיניים, למרוח טוב עם חתיכת כותנה, לתת להתייבש. לנגב שכשעוד יבש, ובסוף לשטוף עם מים. שיפור קל ביותר.
2. לטווח טיפה יותר ארוך- לשייף בעדינות עם נייר 0 ובקבוק מים, לדאוג שכל הזמן רטוב. אחרי זה לייבש היטב, למרוח וקס (ממליץ על טרטל- בכל אופן לבדוק שמתאים לפלסטיק, ועל פינה נסתרת תבדוק שהוא לא עושה נזק לפלסטיק שלך ספציפית), ולהתחיל לשפשף עם כותנה הרבה מאוד זמן. המהדרין עושים את זה עם מברשת מיוחדת שמתלבשת על מסור דיסק.
נגיד ואני לא רוצה להיות עבריין,
יש בכלל לשפר את המצב באורות הדרך של הסמוראי?
תבדוק שהרפלקטורים לא מלוכלכים.
לפנסים "ותיקים" יש נטייה לצבור אבק על הרפלקטור, הפנס הרי לא אטום באמת.
אבק על הרפלקטור גורם מחד לפיזור לא אחיד של האור בצורה שהרפלקטור תוכנן אליה, ומאידך גם לבליעה של חלקו, מה שגורם לירידה משמעותית באיכות התאורה.
אחרי שכבר אי אפשר היה שלא להבחין שהתאורה לא ממש טובה,+פידבק מהבוחן בטסט- הלכתי להחליף את הפנסים(בכל זאת פנסים ותיקים), בגלל בעיה בפתיחת אחד מברגי המסגרת, וקוצר זמן החלטתי שלפני שאני שובר משהו- לנסות לנקות את הרפלקטורים.
דרך הפתח של הנורה הכנסתי מטלית לחה מלופפת על חוט נחושת עם בידוד פלסטי (כדי שלא ישרוט את הרפלקטור).
יצאה כמות יפה של אבק שהמטלית אספה מהרפלקטור ומצידו הפנימי של המשקף.
אחרי זה, קצת אלכוהול נקי עם המטלית לספיחת הנוזלים למניעת אדים והדלקת התאורה לכמה דקות לחימום הרפלקטור לייבוש הפנס.
התוצאה- התארה חזרה להיות חזקה ובהירה בצורה מדהימה, הבנתי כמה גרוע היה מצב התאורה לפני כן.
בגלל שהאיכות יורדת בצורה איטית מאד לאורך השנים, אתה לא ממש מבחין בשינוי עד שהוא ממש גדול או שבטסט אומרים לך שהוא לא עובר.
העלות:
מטלית לחה, חוט נחושת עם בידוד מהארגז כלים וקצת סבלנות וזמן.
בשביל להפחית את הבעיה בעתיד, מרחתי קצת גריז סיליקון על כל הגומיות אטימה של הפנס כדי להפחית משמעותית את כניסת האבק בעתיד.
אצלי לא היתה בעיה של עכירות המשקף, (פנס מהדור הישן, לא הפלסטיק זבל שיש היום ברוב הרכבים שאחרי כמה חודשים בשמש שלנו נהיים חלביים).
אין לי מושג מה העונש אבל ברור לי מה צריך להיות העונש:
העונש צריך להיות מעצר אזוק במשך 8 שעות על כסא של רכב כשמולו דולקים פניסי קסנון לא חוקיים.
במהלך העונש יוחלף מלאכותית "מזג האוויר" כלומר המשטח שלפני הרכב המסנוור יורטב מדי פעם ויפוזר לפניו ערפי מלאכותי.
בסיום העונש אין ספק שבעל הפנסים המסוכנים הללו יבין שהתענוג שלו הוא סבל לנוסעים מולו והוא יוריד לבד את הערכה המרושעת מרכבו.
(אח"כ הוא יופנה לרופא עיניים, לחוקר תאונות ולפתולוג על מנת לשמוע על הנזקים שנגרמים כתוצאה מסינוור)
תבדוק שהרפלקטורים לא מלוכלכים.
לפנסים "ותיקים" יש נטייה לצבור אבק על הרפלקטור, הפנס הרי לא אטום באמת.
אבק על הרפלקטור גורם מחד לפיזור לא אחיד של האור בצורה שהרפלקטור תוכנן אליה, ומאידך גם לבליעה של חלקו, מה שגורם לירידה משמעותית באיכות התאורה.
אחרי שכבר אי אפשר היה שלא להבחין שהתאורה לא ממש טובה,+פידבק מהבוחן בטסט- הלכתי להחליף את הפנסים(בכל זאת פנסים ותיקים), בגלל בעיה בפתיחת אחד מברגי המסגרת, וקוצר זמן החלטתי שלפני שאני שובר משהו- לנסות לנקות את הרפלקטורים.
דרך הפתח של הנורה הכנסתי מטלית לחה מלופפת על חוט נחושת עם בידוד פלסטי (כדי שלא ישרוט את הרפלקטור).
יצאה כמות יפה של אבק שהמטלית אספה מהרפלקטור ומצידו הפנימי של המשקף.
אחרי זה, קצת אלכוהול נקי עם המטלית לספיחת הנוזלים למניעת אדים והדלקת התאורה לכמה דקות לחימום הרפלקטור לייבוש הפנס.
התוצאה- התארה חזרה להיות חזקה ובהירה בצורה מדהימה, הבנתי כמה גרוע היה מצב התאורה לפני כן.
בגלל שהאיכות יורדת בצורה איטית מאד לאורך השנים, אתה לא ממש מבחין בשינוי עד שהוא ממש גדול או שבטסט אומרים לך שהוא לא עובר.
העלות:
מטלית לחה, חוט נחושת עם בידוד מהארגז כלים וקצת סבלנות וזמן.
בשביל להפחית את הבעיה בעתיד, מרחתי קצת גריז סיליקון על כל הגומיות אטימה של הפנס כדי להפחית משמעותית את כניסת האבק בעתיד.
אצלי לא היתה בעיה של עכירות המשקף, (פנס מהדור הישן, לא הפלסטיק זבל שיש היום ברוב הרכבים שאחרי כמה חודשים בשמש שלנו נהיים חלביים).
כל זה כבר נעשה.. כולל ניקוי חיצוי של המשקף.
באמת נראה שיפור מסויים, אך בכל זאת הנסיעה בכביש חשוך אני מרגיש שהתאורת דרך שלי לא מספקת. בטח שלא מתקרבת לעוצמת תאורה ביונדאי גטס של אחותי.
אין פנסים ונורות משודרגים כמו בחו"ל???
http://www.lowrangeoffroad.com/suzuki/samurai/exterior-body/ipf-h-4-7-round-headlamp-replacements.html
יחידות שמבטיחות תאורה משודרגת לעומת המקור וגם לא עולים בשמיים.. אין תחליפים כאלו בארץ?
יחידות שמבטיחות תאורה משודרגת לעומת המקור וגם לא עולים בשמיים.. אין תחליפים כאלו בארץ?
קודם כל יכול להיות שהרפלקוטר שלך עשה את שלו וניקוי לא יעזור אלא רק החלפה.
בנוסף,
את הנורות המשופרות שמישהו הזכיר כבר בשרשור, של OSRAM ראיתי במקרה באוטודיפו, אז אני מניח שיש גם בחנויות אחרות.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.