PDA

צפייה בגרסה מלאה : סל"ד סרק ב-CARTER BBD



עירא
01-11-04, 12:52
לפי הספר טיפולים (הצבאי) מהירות סלד סרק צריכה ליהיות 550סל"ד
וסלד מהיר (אני מניח שהכוונה לסל"ד כשהצ'וק סגור עדיין כלומר מעלה את הטורים) 1700
הראשון נראה לי נמוך מידיי (ניסיתי והמנוע עומד בסל"ד הזה אבל בשביל להתחיל נסיעה אני חייב ללחוץ קצת על הגז אחרת הוא יכבה), והשני נראה לי גבוהה מידיי.
מישהו יכול להעלות נתונים ממקורות שונים?
עירא

enakar
01-11-04, 13:05
עירא,

אצלי סל"ד סרק 600.
כשמתחילים לסוע לוחצים קצת על הגז - חוק פיזיקלי. :wink:
ההמלצות בספר הם בגדר המלצות. מה שחשוב הוא שהקרבורטור יהיה מכוון היטב, ובראש ובראשונה מערכת ההצתה. זה משנה את כל התמונה. מה ההסטוריה של הכוונים שם? כוונת פעם? באלו אמצעים השתמשת? אצלי המנוע מנגן היטב גם בסלד נמוך במיוחד לאחר שהגיע לטמפ' עבודה. האם יש עוד תופעות שאתה יכול לספר כדי לצייר תמונת מצב יותר מלאה?

אלעד.

עירא
01-11-04, 13:20
כיוונים של הקרב' בוצעו לפני מספר ימים באמצעים ביתיים (בלי בדיקות ממוחשבות למיניהן) לפי הספר. כיוון הצתה בוצע גם ללא אקדח. אני מאמין שעכשיו המנוע מכוון טוב (יכול להיות שבאמצעים מתאימים יש אופצייה להשיג שיפור נוסף) ומגיב סה"כ לשביעות רצוני.
לגבי הגז בתחילת נסיעה, בעבר (כשהטורים עמדו על ה-650-700) לא הייתי צריך לגעת בגז על מנת להתחיל נסיעה (במישור). היום אחרי שהורדתי את הטורים ל-550 יש צורך.

ולכן אני תוהה האם זה הנתון הנכון וכך הג'יפ אמור להגיב או שייש פה בלבלול של המספרים.
עירא

AvigdorAharon
01-11-04, 14:22
כשמתחילים לסוע לוחצים קצת על הגז - חוק פיזיקלי.

איזה חוק פיזיקלי?

נכון, זהו הרגל, אבל עירא צודק, כל רכב יכול להתחיל לסוע (ממצב עמידה) במישור ואפילו בעליה קלה, ללא נגיעה בדוושת התאוצה, רק על ידי שחרור נכון של המצמד.
אני מוכן להדגים בכל רכב בעל מנוע מכוון!

אביגדור

enakar
01-11-04, 14:55
אביגדור,

זה היה בהתלוצצות.
אני מבין שעירא רוצה לפתוח ללא לחיצה בגז.

עירא, לפי צילטונס לדגם מנוע שלנו 600 סלד.
אבל כמו שאמרתי זו לא תורה מסיני. מה שחשוב זה באמת הכונונים.

ערן המסוקס
01-11-04, 15:46
עירא? יש בעיות עם הכוון? בהזדמנות הראשונה שנפגש סע על הג'יפ שלי ותגיד לי אם הוא מגיב שונה בתחילת נסיעה מאצלך..
לפי דעתי הרכב שלך מכוון בצורה אופטימלית, ואם לא אז מאוד קרוב למצב הזה..
אולי אולי פספסתי משהו, ואשמח לבדוק שוב בהזדמנות הקרובה. הפעם לא באמצע הלילה ביישוב שלי, מיצינו את הקטע עם השוטרים :lol:

עירא
01-11-04, 16:06
אלעד תודה, זה מה שרציתי לראות (שבצ'ילטונס הם מדברים על 600)
ערן, המנוע עובד יופי אין תלונות. (ובהחלט מיצינו את הקטיע אם השוטרים)
ד.א. תוך כמה זמן אמור הצ'וק להיפתח?
עירא

ערן המסוקס
01-11-04, 16:22
הצ'וק נפתח בהתאם לטמפרטורה בחוץ ולחום המנוע..
ביום קריר נראה לי שתוך דקה או מקסימום 2 דקות הוא נפתח..

enakar
01-11-04, 17:21
עירא,

לגבי הצוק, הוא מקבל מתח כאשר לחץ השמן מעבר לנקודה בה היוניט שלו מתמתג.
יש המחברים אותו ישירות לסוויטש, תלוי איך זה אצלך ברכב. לי היו בעיות כאשר היה מחובר ישירות לסויטש וגרם לזה שהיה נסגר מוקדם מידי ואז הרכב היה מגמגם. לכן התקנתי את היוניט ומאז עובד מעולה.

אלעד.

עירא
01-11-04, 20:50
לגבי היוניט, זה ידוע, אני מתכנן להתקין אחד כזה, אבל בהנחה שאתה לא משאיר סוויץ' פתוח עם מנוע מדומם לא אמורה ליהיות בעייה.
עירא

coas
02-11-04, 00:14
סל"ד סרק ב258 שונה בין שנתון לשנתון, התקני מניעת זיהום אוויר, בקרת מחשב וכיו"ב.
מבחינתנו, CJ ישראלי, או כזה שגויר כהלכה, הוא הנתון בספר הצבאי. כלומר, מנוע ערום מכל הנ"ל, לא מבוקר מחשב צריך לעמוד על 550 בסרק.

טדי
09-11-04, 04:54
פעם חשבו שכמה שהטורים יותר נמוכים זה יותר טוב

אז תסתכלו על לחץ השמן עם שעון מכני טוב ותראו מה קורה ב500 סלד ומה קורה ב700 סלד
הטורים הנכונים אחרי שההצתה מכוונת נכון הם 700 עד 750
התחלת נסיעה בטורים האלה תיהיה ללא השהיה במידה ואתה רוצה "לפתוח"

ברכבים מתקדמים יותר הטורים בסרק כבר מותאמים לתאוריה שלחץ השמן נמוך מידי ב500 ו-600 טורים
ולכן תמצאו שרוב המכוניות המוזרקות יושבות על כ-800 טורים בסרק

UNIX
09-11-04, 11:07
לא הבנתי עדיין מה נסגר מכל השרשור הזה
על כמה כדאי לכוון את המנוע?
אצלי למשל על 550 סל"ד מרגישים שקשה לסובב את ההגה , שלא נדבר בכלל על המזגן .

ערן המסוקס
09-11-04, 13:21
אם יורשה לי, אבל רק אם יורשה לי..
את סל"ד הסרק תכוונו לסל"ד הנמוך ביותר בו הרכב עובד לשביעות רצונכם.
יותר פשוט מזה?

טדי
14-11-04, 05:55
750 סלד
וההגה יעבוד
והג'יפ יאיץ נכון
והרכב לא ירעד
ולא יכבה בתחילת נסיעה
ולחץ השמן יהיה נכון
750 750 750


שבע מאות וחמישים

נמרוד
15-11-04, 14:30
אם יורשה לי, אבל רק אם יורשה לי..
את סל"ד הסרק תכוונו לסל"ד הנמוך ביותר בו הרכב עובד לשביעות רצונכם.
יותר פשוט מזה?

צודק 100%

טדי
24-11-04, 05:21
750

-->