צפייה בגרסה מלאה : תמונות ורשמים קפיצים ובולמים 4XFourART לג'ימני
שלום.
כפי שאתם יודעים, מומלץ להחליף לג'ימני סט בולמים וקפיצים שישפר את הקופצניות והגובה הנמוך במקור.
המטרה הייתה למצוא סט שעונה על הצורך של גובה ללא צורך בהחלפה של יותר מידי מכלולים ברכב, ונוחות משופרת מהמקור.
בהתחלה ולאחר כמה המלצות סט של אולדמן נראה לי כמו בחירה הגיונית וטובה וכולם שיבחו את התרומה לנוחות, אבל בדרך היו גם טענות על שקיעה מסויימת של הסט לאחר זמן מה וא-סימטריות של הרכב בשל קפיץ אחורי שמאלי שונה משאר הסט.
החלטתי לנסות משהו אחר, משהו חדש.
ZUKIPRO מייבאים לארץ מוצרים של חברת 4XFourART, שהם מתמחים בשיפורים לרכבי סוזוקי ומעבירים את המוצרים סדרות של בדיקות על הרכבים עצמם.
לחברה יש קיט הגבהה חדש מושלם של 2" הכולל:
רביעיית בולמים איכותיים.
קפיצי הגבהה. (ניתן לבחור בזוג קפיצים או רביעייה עבור הסט)
צינור בלם אחורי ארוך מפלדה שזורה עם הגנה.
מאריך לסרן האחורי שמתחבר למוט המייצב ובכך מגדיל את מהלך המתלה, ללא המאריך מוט המייצב יגביל את מהלך המתלה מאוד בשילוב עם הקפיצים והבולמים.
הקיט מתאים לרכב באופן מושלם ונראה כי הושקעה מחשבה והשקעה בפרטים.
והמחיר והזמינות שלו בארץ על"י ZUKIPRO גרם לי לבחור בו.
עדיין מוקדם לתת רשמים מלאים על הקיט, זה יקרה בשבועות הקרובים,
אבל כבר עכשיו ניתן לומר שהוא פתאום מגהץ בורות קטנים שמקודם היה מקפצץ עליהם.
ובכלל הרכב קיבל גמישות ורכות שהיו חסרים.
מבחינת ההבדל בגובה זה ממש נראה כאילו הוא נתן יותר מ-2".
מחירים ופירוט נוסף תוכלו למצוא באתר של זוקי פרו ובאתר החברה.
תודה לנתי מזוקי-פרו על היחס והשירות עד לקבלת הקיט.
כמו כן העבודה בוצעה אצל פריד בסוזוקי עפולה, שהיה תותח ונשאר איתנו אחרי שעות הפעילות בשביל הרכבת הסט.
כמה תמונות של הסט ליד הקפיצים המקוריים, ומורכב על האוטו:
http://img524.imageshack.us/img524/570/img1218r.jpg (http://img524.imageshack.us/i/img1218r.jpg/)
http://img401.imageshack.us/img401/6414/img1221q.jpg (http://img401.imageshack.us/i/img1221q.jpg/)
http://img190.imageshack.us/img190/6827/img1220o.jpg (http://img190.imageshack.us/i/img1220o.jpg/)
http://img12.imageshack.us/img12/1293/img1222x.jpg (http://img12.imageshack.us/i/img1222x.jpg/)
צינור בלם ארוך ואיכותי מהמקור:
http://img718.imageshack.us/img718/4112/img1224g.jpg (http://img718.imageshack.us/i/img1224g.jpg/)
הבדלי גובה לפני ואחרי :
http://img715.imageshack.us/img715/1174/img1217xh.jpg (http://img715.imageshack.us/i/img1217xh.jpg/)
http://img842.imageshack.us/img842/920/img1226m.jpg (http://img842.imageshack.us/i/img1226m.jpg/)
http://img651.imageshack.us/img651/6122/img1213z.jpg (http://img651.imageshack.us/i/img1213z.jpg/)
http://img267.imageshack.us/img267/4879/img1228p.jpg (http://img267.imageshack.us/i/img1228p.jpg/)
מהלכי מתלה :
http://img839.imageshack.us/img839/1174/img1232qd.jpg (http://img839.imageshack.us/i/img1232qd.jpg/)
http://img341.imageshack.us/img341/8098/img1234qa.jpg (http://img341.imageshack.us/i/img1234qa.jpg/)
נראה מרשים מאוד, ממתין להתרשמות יותר עמוקה (בקרוב קונה ג'ימני נוסף, ואין לי כרגע שום דבר לג'ימני בבית, הכל נמכר)
מאריך לסרן האחורי שמתחבר למוט המייצב ובכך מגדיל את מהלך המתלה, ללא המאריך מוט המייצב יגביל את מהלך המתלה מאוד בשילוב עם הקפיצים והבולמים.
אתה מתכוון לתושבת מונמכת למוט פנהרד?
כן. זה הנמכה לתושבת של הפנהרד.
תקשיב חביבי, המהלך שלך יכול להפתח הרבה יותר ממה שהראית בתמונות,
בטח לא עולים על מדרכה כדי לבדוק אותו :)
אמרת שרק עוד כמה שבועות תדע כמה איכותי הסט.
אבל הוא נמדד לא רק בנוחות שתרגיש, אלא גם בעמידות לאורך זמן.
יהיה מה לדבר אחרי 10 אלף ק"מ שמתוכם יהיה גם הרבה שטח.
תמדוד את הגובה של הכנף נגיד שהאוטו במישור, תרשום את זה איפשהו.
ועוד כמה אלפי ק"מ תמדוד שוב. אף אחד לא מכיר כרגע את הסט הזה ואי אפשר לדעת איך הוא יהיה אחרי כמה זמן.
אהבתי את איך שהוא נראה, ואת הגרמושקות שמגינות מבוץ ואבנים. גם רואים שהושקעה מחשבה בתכנון עם התושבת לפנהרד, והצינור בלם.
מהניסיון שלי, הצינור האחורי הוא דווקא מספיק ארוך להגבהה גדולה, אבל דווקא הקדמי הוא הבעייתי. תבדוק את זה בפתיחה מלאה. באותה הזדמנות תבדוק טוב טוב על מה נסגר המהלך שלך? על הקפיץ? הסלילים נסגרים עד הסוף? על הבולם? כל סגירה שהיא לא על הבאמפסטופ תעשה נזק לסט. אם צריך כדאי מאוד להנמיך אותו. תבדוק עם מישהו שמבין מה הוא עושה.
דעתי האישית היא שהסט הזה הוא הרבה יותר מ-2". לפחות 3.
תתחדש ותהנה!
סחטיין לנתי על המוצרים החדשים בשוק! סוף סוף קצת גיוון...
תתחדש :)
גם לי זה נראה יותר מ-2 אינץ.
אביעד, אני מאמין שאין צינור מוארך לקידמי כי כל עוד אתה לא מפרק את המוט מייצב אין לך בעיה. וזה שאנחנו כן מפרקים אותו לא נלקח בחשבון (אני רק חושב, לא בטוח).
תתחדש
האם אין צורך להחליף את צינורות הבלם הקדמיים ?
האם אין צורך להאריך את הדרייב שאפט ?
מה המרחק ממרכז הגלגלים לתחילת הכנף ? בס"מ ? מקדימה ? מאחורה ?
אתה מתכוון לתושבת מונמכת למוט פנהרד?
כן, מוט פנהרד.
מהניסיון שלי, הצינור האחורי הוא דווקא מספיק ארוך להגבהה גדולה, אבל דווקא הקדמי הוא הבעייתי. תבדוק את זה בפתיחה מלאה. באותה הזדמנות תבדוק טוב טוב על מה נסגר המהלך שלך? על הקפיץ? הסלילים נסגרים עד הסוף? על הבולם? כל סגירה שהיא לא על הבאמפסטופ תעשה נזק לסט. אם צריך כדאי מאוד להנמיך אותו. תבדוק עם מישהו שמבין מה הוא עושה.
דעתי האישית היא שהסט הזה הוא הרבה יותר מ-2". לפחות 3.
היי אביעד.
כן, רק עם הזמן נדע על שקיעה אם תהיה.
אני לא יודע לענות לך כרגע על צינורות הבלם הקדמיים, אבל מה שבטוח זה שהאחורי המקורי הגיע עם הקיט לסוף הפתיחה שלו וכמעט נקרע, הצינוא הארוך שמסופק עם הקיט נחוץ בהחלט.
לא הבנתי את השאלה לגבי סגירת המהלך, אתה יכול לתת דוגמא ?
תתחדש
האם אין צורך להחליף את צינורות הבלם הקדמיים ?
האם אין צורך להאריך את הדרייב שאפט ?
מה המרחק ממרכז הגלגלים לתחילת הכנף ? בס"מ ? מקדימה ? מאחורה ?
כנראה שלא צריך להחליף את הצינורות הקדמיים אם הקיט סופק בלעדיהם.
הקיט 4" של החברה מגיע עם צינורות בלם קדמיים ארוכים.
המרחק בין הגלגל לכנף הוא כ-19 ס"מ מאחורה ו-18 ס"מ מקדימה.
ואני חייב להוסיף שהיום טיילנו במסלול המוחרקה באיזור רמות מנשה.
ההבדל בנוחות הדהים אותי כל פעם מחדש.
זה לא שהרכב נהיה פתאום סיטרואן קסנטיה, אבל כל האבנים הבולטות והבורות טופלו בלי הטלטולים וההתרסקויות שהיו מקודם.
במחורקה יש כמה פינות מעולות לפתיחת מהלכים.
יש תמונות?
טל- אתה לא מתגעגע לחרא הקטן? :p
לירן- בקשר לבדיקה של המהלך מתלה- אני לא יכול להסביר וירטואלית, אתה צריך להבין את המערכת מתלים יותר לעומק ואת המושגים. אם אתה באזור ב"ש תקפוץ ואני יעזור לך לבדוק את זה. עד אז- אסף הסביר טוב מאוד מה צריך לעשות בשרשור הזה (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=8169).
רק לא משנה מה אתה עושה- אל תקשיב לעצה של סוזי המשתוללת מאותו שרשור. ;)
אם אתה לא בטוח בעצמך- תעזר במישהו שכן. אני בטוח שיש הרבה חברה מהפורום שישמחו לבירה קרה שתביא להם בציידנית, יעזרו לך לבדוק את הסגירה וגם יעזרו לך למצוא איפה לחרוט ספייסר לבאמפסטופ.
תתחדש.
נראה אחלה קיט.
מעניין יהיה לבחון אותו לאורך זמן.
שמוליק אקוני
16-01-11, 15:24
שלום לכולם אפשר לקבל מיקום טלפון של החברה הזאת תודה
באתר המצוין (http://www.zukipro.co.il/) שלהם יש כל מה שאתה צריך לדעת ויותר.
באמת שהתרשמתי מהאתר לטובה, יפה וידידותי למשתמש יותר מכל האתרים של הסדנאות הגדולות והותיקות בישראל.
שמוליק אקוני
16-01-11, 17:52
תודה על התגובה המהירה
זה נכון שיש להם אתר מצוין
אבל אין טלפון או כתובת ישנה אפשרות לשלוח מייל בלבד
לא הצלחתי גם דרך דפי זהב
אתה צודק. ממליץ לך פשוט פעם הבאה להשתמש במנוע החיפוש של הפורום (צד שמאל למעלה בפס השחור), אתה לא מאמין מה אתה יכול למצוא בפורומים של ג'יפולוג...
שלום תום,
<!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:PunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w:DontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"טבלה רגילה"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]--> חברת Zukipro הינה חברה חדשה ליבוא ושיווק שיפורים לרכבי 4*4 מהחברות המובילות בתחום בדגש על מוצרים לרכבי Suzuki, כגון Calmini , Trail Tough ,Spidertrex ,turbine tech , Suzuki OEM parts.
אנחנו כרגע מסיימים לבנות את כל התשתיות של החברה(אתר,חנות עם תצוגה וכו') והחשיפה הראשונית הייתה כמובן במפגש ג'יפולוג האחרון.לאחר עליית האתר המעודכן עם כל הפרטים והעדכונים (כרגע ישנו דף ראשוני עם המותגים והמוצרים) ופתיחת המקום יעלה פרסום נוסף בג'יפולוג.
החברה משלבת אנשי מקצוע ותיקים בתחום היבוא והשיווק ובתחום רכבי ה- 4*4.
החברה שמה לה למטרה לאפשר זמינות המוצרים המובילים מחו"ל בארץ במחירים הוגנים תוך מתן שירות ואחריות.
תודה
צוות ZukiPro
[email protected]
0523742620
www.zukipro.co.il (http://www.zukipro.co.il)
כמו כן בנימה אישית מצטרפים לברכות לצוות ג'יפולוג על האירוע המהנה שהופק,נהנו מאוד.
במחורקה יש כמה פינות מעולות לפתיחת מהלכים.
יש תמונות?
קבל ח"ח על התמונות ודיגום הרכב :D
כרגע אין לי תמונות מהטיול, לא אני צילמתי.
לירן- בקשר לבדיקה של המהלך מתלה- אני לא יכול להסביר וירטואלית, אתה צריך להבין את המערכת מתלים יותר לעומק ואת המושגים. אם אתה באזור ב"ש תקפוץ ואני יעזור לך לבדוק את זה. עד אז- אסף הסביר טוב מאוד מה צריך לעשות בשרשור הזה (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=8169).
רק לא משנה מה אתה עושה- אל תקשיב לעצה של סוזי המשתוללת מאותו שרשור. ;)
אם אתה לא בטוח בעצמך- תעזר במישהו שכן. אני בטוח שיש הרבה חברה מהפורום שישמחו לבירה קרה שתביא להם בציידנית, יעזרו לך לבדוק את הסגירה וגם יעזרו לך למצוא איפה לחרוט ספייסר לבאמפסטופ.
אביעד, אני מבין היטב את מערכת המתלים ואיך היא עובדת.
הבנתי גם למה אתה מתכוון ובקרוב מאוד יהיו עדכונים בנושא, מקווה שחיוביים :)
תתחדש.
נראה אחלה קיט.
מעניין יהיה לבחון אותו לאורך זמן.
תודה מורי,
הבנתי שגם אתה הרכבת ללקוח קיט כזה היום :p
הרבץ בנו את תורתך...:rolleyes:
eladre1984
17-01-11, 17:17
טוב אז ככה אתמול בשעת המבול... הותקן בהצלחה הסט המדובר גם אצלי , אני עוד לא יכול ממש להגיד מה טוב ומה לא אבל השינוי מבחינת נוחות בכביש משמעותי הרכב הרבה פחות קופצני ולא נעים יום שישי אני יבדוק את נושא השטח ... מה גם שהגובה תענוג ,
על הדרך אני גם יגיד תודה רבה לשני אנשים ששמחתי להכיר נתי ומורי שוב תודה רבה
אלעד
(הסט נקנה אצל זוקיפרו והותקן אצל מורי)
נראה מאוד מעניין!
מי יהיה הראשון להוריד את המוט המייצב למימוש מלוא פוטנציאל מהלך הסרן הקידמי? :twisted:
eladre1984
17-01-11, 18:47
נראה מאוד מעניין!
מי יהיה הראשון להוריד את המוט המייצב למימוש מלוא פוטנציאל מהלך הסרן הקידמי? :twisted:
מקדימה אתה חייב להאריך את הכבלים של הabsבמצב פתוח הם עוד בסדר אבל כל דבר מעבר לזה הם כבר מתחלים להיות דיי מתוחים
תתחדש חבר !
עשית בחירה מצויינת :grin:
גם אותי הדבר הראשון שהורגש זה השיפור בנוחות ובמיוחד הטיפול בשברים והבורות הקטנים, מקודם הוא היה רועד ומקפיץ על כל דבר קטן, עכשיו הצוואר כבר לא יתפס יותר :lol:
אתה יכול להגיד משהו על ההתקנה - כמה זמן לקח למוסך? האם נדרשים חיתוכים או ריתוכים? מחיר?
כמו-כן האם אתה כבר מרגיש צורך בכיולים נוספים (רעידות, חופשים וכו)?
איזה כבלים של ABS בדיוק?
אלה שאין אצלך...:p
לגבי הקיט-אכן קיט מרשים עם הגבהה רצינית ונוחות משופרת.
נצטרך להתרשם ממנו בשטח בתחום מהלכי המתלה והשיכוך.
יתרון נוסף הוא האחריות לשנתיים שמעניק היצרן לקיט דרך זוקי-פרו.
לירן ואלעד-תתחדשו! :D:D:D
נראה ממש מרשים.. תתחדש.
אני בקרוב רוצה להחליף את הקפיצים של הרכב ולהיפטר מהאוקולונים.. האם יש אפשרות לשלב בין קפיצים של חברת 4XFourART ובולמי אולדמן? אני שואל כי גם אני רוצה להמנה מהחוסר איזון של ההולדמן.
נראה ממש מרשים.. תתחדש.
אני בקרוב רוצה להחליף את הקפיצים של הרכב ולהיפטר מהאוקולונים.. האם יש אפשרות לשלב בין קפיצים של חברת 4XFourART ובולמי אולדמן? אני שואל כי גם אני רוצה להמנה מהחוסר איזון של ההולדמן.
+1
גם אני חושב על מהלך דומה- הישארות עם הבולמים הארוכים יותר ולהחליף מקפיצים ארוכים.
+1
גם אני חושב על מהלך דומה- הישארות עם הבולמים הארוכים יותר ולהחליף מקפיצים ארוכים.
ובתור בנאדם שעשה את המהלך הזה- אני ממליץ בחום. שיפור משמעותי בהרבה אספקטים.
eladre1984
18-01-11, 21:14
נראה ממש מרשים.. תתחדש.
אני בקרוב רוצה להחליף את הקפיצים של הרכב ולהיפטר מהאוקולונים.. האם יש אפשרות לשלב בין קפיצים של חברת 4XFourART ובולמי אולדמן? אני שואל כי גם אני רוצה להמנה מהחוסר איזון של ההולדמן.
אוקלונים... הכוונה ספייסרים?? כי לי היה ספייסרים ונמאס לי מכל הרעשים שייש מידיי פעם, מה גם הרבה יותר נוח קיט שלם מאשר קומבינציות.אלעד
אוקלונים... הכוונה ספייסרים?? כי לי היה ספייסרים ונמאס לי מכל הרעשים שייש מידיי פעם, מה גם הרבה יותר נוח קיט שלם מאשר קומבינציות.אלעד
אכן נחמד קיט שלם אבל לא לכולם יש את הסכום. אני מצאתי שבולמים + אוקולונים זה פתרון מעולה במחיר סבבה. משם אפשר בהמשך להחליף לשאר הסט בלי למכור כליה.
רעשים ? מעולם לא היו לי.
stavamrosi
19-01-11, 13:26
ניראה מעולה!!!
אפשר לשמוע את מחירי העלות?
גם הודעה פרטית תספיק...
האם האחריות מכסה שקיעת קפיצים אם קרה? לא עלינו טפו טפו..
סתיו
אכן נחמד קיט שלם אבל לא לכולם יש את הסכום. אני מצאתי שבולמים + אוקולונים זה פתרון מעולה במחיר סבבה. משם אפשר בהמשך להחליף לשאר הסט בלי למכור כליה.
רעשים ? מעולם לא היו לי.
מצטרף לזרקו אוקולונים + בולמי קוני , את הקפיצים בהמשך ....
אתה יכול להגיד משהו על ההתקנה - כמה זמן לקח למוסך? האם נדרשים חיתוכים או ריתוכים? מחיר?
כמו-כן האם אתה כבר מרגיש צורך בכיולים נוספים (רעידות, חופשים וכו)?
???
היי ניר.
מה פתאום, זה קיט יעודי.
וכרגע אין רעידות בהגה כתוצאה מהרכבת הקיט.
מה תפקידו של החלק הצהוב הקטן?
איפה הוא מורכב?
תסתכל בתמונה.
החלק הצהוב יושב על תושבת הסרן האחורית המקורית של מוט הפנהרד,
הוא מגביה את התושבת ומאפשר למוט הפנהרד לשבת בזווית מאוזנת יותר גם עם ההגבהה.
http://img832.imageshack.us/img832/4638/img1247rl.jpg (http://img832.imageshack.us/i/img1247rl.jpg/)
stavamrosi
27-09-11, 14:04
נו...
אז מה חדש?!
איך הרשמים?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.