צפייה בגרסה מלאה : נעילות ל-WJ
התחלתי לפנטז בכיוון...
ל-WJ עם קוואדרה-דרייב
איזה נעילות מתאימות לסרן הקדמי/אחורי? D30 וD44A, אבל איזה ספליין זה?
לאיזה סוגים חייבים קייס פתוח ולאיזה לא?
OX, ARB, BOLSTER, OZI, ... עוד??
מישהו שמע על SPARTAN?
איל
התחלתי לפנטז בכיוון...
ל-WJ עם קוואדרה-דרייב
איזה נעילות מתאימות לסרן הקדמי/אחורי? D30 וD44A, אבל איזה ספליין זה?
לאיזה סוגים חייבים קייס פתוח ולאיזה לא?
OX, ARB, BOLSTER, OZI, ... עוד??
מישהו שמע על SPARTAN?
איל
ערב טוב
לסרן האחורי שלך D44A הנעילה שמתאימה לך היא ה OZI וגם LOKKA שהם זהים לחלוטין
ה OZI מיוצרת בUSA , וה LOKKA מיוצרת באוסטראליה
כמה שידועה לי אילו הם הנעילות היחידות שמתאימות לסרן מיסוג D44A
ואתה כמובן צריך את הקייס הפתוח.
אני נוסע כבר כמה חודשים עים ה LOKKA פשוט מעולה דורש הרכבה נכונה.
http://www.4wdsystems.com.au/index.php?id=29 זה הקישור של הנעילה מיסוג
LOKKA אני הזמנתי מהם.
לסרן הקידמי יש יותר אפשרויות D30 יש לך ARB, בולסטר,לוקרייט,ואני חושב שיש עוד כמה.
אני אישית נעול בקידמי עים ARB לפי דעתי סתם יקר ושמעתי שבולסטר מספק את הסחורה.
למרות שאבנר (alal) נעול מקדימה עים לוקריט ועובד אצלו מעולה.
ערב טוב
לסרן האחורי שלך D44A הנעילה שמתאימה לך היא ה OZI וגם LOKKA שהם זהים לחלוטין
ה OZI מיוצרת בUSA , וה LOKKA מיוצרת באוסטראליה
כמה שידועה לי אילו הם הנעילות היחידות שמתאימות לסרן מיסוג D44A
ואתה כמובן צריך את הקייס הפתוח.
אני נוסע כבר כמה חודשים עים ה LOKKA פשוט מעולה דורש הרכבה נכונה.
http://www.4wdsystems.com.au/index.php?id=29 זה הקישור של הנעילה מיסוג
LOKKA אני הזמנתי מהם.
לסרן הקידמי יש יותר אפשרויות D30 יש לך ARB, בולסטר,לוקרייט,ואני חושב שיש עוד כמה.
אני אישית נעול בקידמי עים ARB לפי דעתי סתם יקר ושמעתי שבולסטר מספק את הסחורה.
למרות שאבנר (alal) נעול מקדימה עים לוקריט ועובד אצלו מעולה.
גבי,
הבעיה היא שיש לי WJ חדש מידי :)
יש לי סרנים עם קוואדרה דרייב / VARILOK
זה לא מתאים בלי החלפה של ציריות ועוד חלקים אולי שאני לא יודע מהם.
באתר של OZI אומרים שזה לא מתאים בלי "שינויים נוספים"... מה זה אומר?
גם לקדמי כמעט לכל נעילה שאני מכיר צריך קייס פתוח בנוסף.
איל
אולי אפשר להתערב בפעולת הוורילוק ולשלוט בו לנעילה מלאה?
המערכת עובדת על לחץ שמן...אולי אפשר לסגור(חשמלית)את חור שחרור הלחץ כך שתווצר נעילה מלאה?
למשיהוא יש ידע בנושא?
אולי אפשר להתערב בפעולת הוורילוק ולשלוט בו לנעילה מלאה?
המערכת עובדת על לחץ שמן...אולי אפשר לסגור(חשמלית)את חור שחרור הלחץ כך שתווצר נעילה מלאה?
למשיהוא יש ידע בנושא?
אני לא אוהב להגיד "אי אפשר" כי כל דבר אפשר... אבל קשה לי להאמין שאם זה היה אפשרי/כדאי אז החברים באמריקה מזמן היו מוציאים קיט לזה.
המערכת כולה מסתובבת סביב עצמה ובלי שינוי רציני, אין איפה להכניס שם שום דבר.
וכרגיל, אשמח אם אני טועה...
מעבר לזה שהוארילוק היא נעילת חיכוך ולא שילוב... מלכתחילה לא משהו...
איל
אני לא אוהב להגיד "אי אפשר" כי כל דבר אפשר... אבל קשה לי להאמין שאם זה היה אפשרי/כדאי אז החברים באמריקה מזמן היו מוציאים קיט לזה.
המערכת כולה מסתובבת סביב עצמה ובלי שינוי רציני, אין איפה להכניס שם שום דבר.
וכרגיל, אשמח אם אני טועה...
מעבר לזה שהוארילוק היא נעילת חיכוך ולא שילוב... מלכתחילה לא משהו...
איל
איזה שנה ה WJ ?
למיטב הבנתי, אם אתה עובר ל ARB או בולסטר, אתה מימלא מחליף את ה CARRIER, כך שאין בעיה. המקובל, בדנה 30 קדמי, החל משנת 92 ועד שאני מכיר , זה 27 SPLINE. יש חריגים ויש ציריות מחוזקות עם 30 אבל זה כבר סיפור אחר.
עניין נוסף שתיקח בחשבון זה יחסי העברה. מה מידת הגלגל שלך כיום, מה היה המקורי ? הנעילה הקדמית [ בד"כ ] מתאימה, עד ל 3.92 ואם תחליט לעבור ל 4.10 היא כבר לא תתאים. אז אולי שווה לחשוב ולתכנן מראש החלפה של יחסי העברה קדמי ואחורי, או להבין שאתה נצמד ליחס המקורי [ שהוא 3.73 כמדומני ]
המפתח לחיסכון הוא תכנון מקדים ...
בהצלחה !
ה-WJ 2002
בפורומים זרים אומרים שצריך להחליף SHAFTS - יענו ציריות.
כניראה שה- SPLINE של קוואדרה לא אותו חתך או אורך כמו של הקייס הפתוח.
הגלגלים שלי 245/70R16 יענו 30" מקוריים. אם בכלל, אז אני מקסימום יגדל ל-75 שזה כמו 31" כדי שיהיה צמיג MT. לא מאמין נכון לעכשיו שאגדל יותר מזה... בינתיים...
ובקשר להערתך לגבי חיסכון.... איך שלא תהפוך את זה, ג'יפ זה לא דבר חסכוני...
איל
איזה שנה ה WJ ?
למיטב הבנתי, אם אתה עובר ל ARB או בולסטר, אתה מימלא מחליף את ה CARRIER, כך שאין בעיה. המקובל, בדנה 30 קדמי, החל משנת 92 ועד שאני מכיר , זה 27 SPLINE. יש חריגים ויש ציריות מחוזקות עם 30 אבל זה כבר סיפור אחר.
עניין נוסף שתיקח בחשבון זה יחסי העברה. מה מידת הגלגל שלך כיום, מה היה המקורי ? הנעילה הקדמית [ בד"כ ] מתאימה, עד ל 3.92 ואם תחליט לעבור ל 4.10 היא כבר לא תתאים. אז אולי שווה לחשוב ולתכנן מראש החלפה של יחסי העברה קדמי ואחורי, או להבין שאתה נצמד ליחס המקורי [ שהוא 3.73 כמדומני ]
המפתח לחיסכון הוא תכנון מקדים ...
בהצלחה !
ה-WJ 2002
בפורומים זרים אומרים שצריך להחליף SHAFTS - יענו ציריות.
כניראה שה- SPLINE של קוואדרה לא אותו חתך או אורך כמו של הקייס הפתוח.
הגלגלים שלי 245/70R16 יענו 30" מקוריים. אם בכלל, אז אני מקסימום יגדל ל-75 שזה כמו 31" כדי שיהיה צמיג MT. לא מאמין נכון לעכשיו שאגדל יותר מזה... בינתיים...
ובקשר להערתך לגבי חיסכון.... איך שלא תהפוך את זה, ג'יפ זה לא דבר חסכוני...
איל
חיסכון / בזבוז הכוונה לא לגבי היקף ההוצאה אלא לגבי ניצול נכון של המשאבים.
תראה כל אחד פה מוציא X כסף מתקציבו על הג'יפ. השאלה האם אתה מוציא ומשפר, או מוציא ונשאר במקום.
או מוציא וזורק ... פה הכוונה לחיסכון. הרי כל חלק שנקנה במלא מחירו יימכר ביד שניה ב 50% במקרה הטוב.
לכן אני ממליץ לתכנן ככל האפשר ולאחד עבודות. גם אם לפעמים נראה שזו הוצאה גדולה, היא עדיפה על הוצאות קטנות שלא מובילות לכלום.
ומי שרוצה לחסוך, שייסע בפונטו ...
גבי,
הבעיה היא שיש לי WJ חדש מידי :)
יש לי סרנים עם קוואדרה דרייב / VARILOK
זה לא מתאים בלי החלפה של ציריות ועוד חלקים אולי שאני לא יודע מהם.
באתר של OZI אומרים שזה לא מתאים בלי "שינויים נוספים"... מה זה אומר?
גם לקדמי כמעט לכל נעילה שאני מכיר צריך קייס פתוח בנוסף.
איל
במידה ויש לך ברכב קוואדרה דרייב אתה תיצטרך ציריות בישביל להתקין את ה OZI .
בדיקה שביצעתי הציריות של WJ ללא הקוואדרה דריב מתאימות לך אני חושב שנת 99 ו 2000
הם יצאו ללא הקוודראה .
לגבי הסר הקידמי ARB ובולסטר מחליפים את הקייס הקיים.
וכמה שאני יודע יש לך קייס פתוח בסרן הקידמי ותוכל להרכיב את הOZI ללא שום בעיה.
ולפי דעתי עים הקוואדרה דרייב אצלך עובד אז תרכיב נעילה קידמית וזה מספיק.
ארז סמדר חברנו לאתר נוסע עים הקוואדרה דרייב מאחור ו ARB בקידמי והרכב מגיב יופי.
אבל עים יש לך שריטה כמוני לדוגמא מטפס על כול סלע ולא מוותר עד שעולה אז אתה
צריך נעילות של מ 100% :)
הסרן הקדמי שלי הוא גם ורילוק של קוואדרה דרייב (קואדרה=4)
איזה שנה ה-WJ של ארז?
במידה ויש לך ברכב קוואדרה דרייב אתה תיצטרך ציריות בישביל
להתקין את ה OZI .
בדיקה שביצעתי הציריות של WJ ללא הקוואדרה דריב מתאימות לך אני חושב שנת 99 ו 2000
הם יצאו ללא הקוודראה .
לגבי הסר הקידמי ARB ובולסטר מחליפים את הקייס הקיים.
וכמה שאני יודע יש לך קייס פתוח בסרן הקידמי ותוכל להרכיב את הOZI ללא שום בעיה.
ולפי דעתי עים הקוואדרה דרייב אצלך עובד אז תרכיב נעילה קידמית וזה מספיק.
ארז סמדר חברנו לאתר נוסע עים הקוואדרה דרייב מאחור ו ARB בקידמי והרכב מגיב יופי.
אבל עים יש לך שריטה כמוני לדוגמא מטפס על כול סלע ולא מוותר עד שעולה אז אתה
צריך נעילות של מ 100% :)
הסרן הקדמי שלי הוא גם ורילוק של קוואדרה דרייב (קואדרה=4)
איזה שנה ה-WJ של ארז?
2003 דיזל
2003 דיזל
אבל אם זכור לי נכון, זה לראדו.
היה לו קוואדרהדרייב?
היה צריך להחליף ציריות?
איל
תמיר יהושע
17-01-11, 18:26
שלום לכולם
לכול המעונינים ובעלי WJ החל ממודל 99-04
אנחנו פיתחנו נעילה שקטה אוטו' (לא נשלטת) בסרן האחורי בלבד
הנעילה בשלבי ההרכבה ברכב בימים אלו נעדכן בהמשך פרטים נוספים
בלי שינויים קיצוניים בסרן האחורי
להתראות בקרוב מאד מאד
שלום לכולם
לכול המעונינים ובעלי WJ החל ממודל 99-04
אנחנו פיתחנו נעילה שקטה אוטו' (לא נשלטת) בסרן האחורי בלבד
הנעילה בשלבי ההרכבה ברכב בימים אלו נעדכן בהמשך פרטים נוספים
בלי שינויים קיצוניים בסרן האחורי
להתראות בקרוב מאד מאד
נישמע מעניין מאוד.
מתאים לסרן עם וארילוק או שצריך קייס פתוח?
תמיר יהושע
17-01-11, 18:59
נישמע מעניין מאוד.
מתאים לסרן עם וארילוק או שצריך קייס פתוח?
מתאים במיוחד עבור WJ
לא צריך להחליף קייס
עוד יום יומיים נעדכן פרטים חדשים וגם תמונות או סירטון
מתאים במיוחד עבור WJ
לא צריך להחליף קייס
עוד יום יומיים נעדכן פרטים חדשים וגם תמונות או סירטון
טוב, נמתין...
רק לוידוא הריגה...
מתאים לקייס הזה:
http://www.jeepolog.com/forums/picture.php?albumid=128&pictureid=4339
תמיר יהושע
17-01-11, 20:24
כן לגייס הזה הוא נקרא הידרה לוק וכן בנינו נעילה והיא כבר בתוך הקייס מחר היא תורכב ברכב ונצא לנסיעת מבחן ונכניס סירטון
six 4 life
17-01-11, 20:27
בהצלחה תמיר
מחכה לראות.
רק לוידוא הריגה...
מתאים לקייס הזה:
http://www.jeepolog.com/forums/picture.php?albumid=128&pictureid=4339
זה שלך?
לפי כמות החלודה נראה שכן ...
אכן זה שלי, אבל אני נוסע עם המכסה.
תמיר יהושע
17-01-11, 22:52
כן זה מורכב בתוך הקייס הזה
ישנו שינוי שמבוצע בקייס מבלי להחליש אותו
מחר נבצע נסיעת מבחן לאחר ההרכבה ברכב
ונפרסם הודעה על התוצאות
:D
תמיר יהושע
18-01-11, 14:50
כן זה מורכב בתוך הקייס הזה
ישנו שינוי שמבוצע בקייס מבלי להחליש אותו
מחר נבצע נסיעת מבחן לאחר ההרכבה ברכב
ונפרסם הודעה על התוצאות
:D
אוקיי כמו שהבטחתי אז מהיום יש נעילה אחורית
ל-WJ צריך רק סבלנות וזה משתלם
הנעילה הותקנה ברכב פועלת נהדר
גם בכביש וגם בשטח
אותה תחושה כמו בדנה 44 של סופה עם נעילה אוטומטית אין רעשים
לגבי תמונות או סירטון מצטער לא מצליח להעלות אוליי בהמשך
תמיר יהושע
18-01-11, 15:12
טוב כרגע הצלחתי להעלות תמונות אז בבקשה
six 4 life
18-01-11, 15:56
יפה מאוד נראה טוב!
שאלה שאתה לא חייב לענות עליה- אתה מייצר את הנעילה פה בארץ לפי תוכניות שלך, או מתאים נעילה קיימת כלשהי?
וכמובן מחיר התענוג.האם הציריות משתנות??
בכל מקרה... שאפו!..האם משנין משהו בקיים כלומר חריטה וכו'?
תמיר יהושע
18-01-11, 17:21
טוב כרגע הצלחתי להעלות תמונות אז בבקשה
מצורף סירטון
http://www.youtube.com/watch?v=tfmvrAacsCQ
תמיר,
האם נבדק גם תחת עומס (גלגל יחיד המניע הג'יפ קדימה/אחורה), ולא רק בפירפור במקום?
בסיבובים?
יאללה, תן עוד סרטים ...
אייל
תמיר,
האם נבדק גם תחת עומס (גלגל יחיד המניע הג'יפ קדימה/אחורה), ולא רק בפירפור במקום?
בסיבובים?
יאללה, תן עוד סרטים ...
אייל
אייל,
מבחינת חוזק וכו', זה לא שונה מכל נעילת "lunchbox" (לוקרייט, דטרויט, אוזי, ספרטאן, אחר...) שיש לקנות לסרנים נורמליים אחרים.
תמיר לא המציא את הגלגל, הוא רק התאים אותו לסרן.... הדפוק שלנו... :oops:
אין כאן מהפכות טכנולוגיות מרחיקות לכת.
השאלה היא גם אם השתמש בנעילה המתאימה לסרן 44 (או מקביל) או שבגלל מגבלות המקום שם, "הסתפק" בנעילה של סרן קטן יותר - כלומר חלש יותר.
אבל איך שלא תהפוך את זה, שיחק אותה, כי עובדה שזה הפיתרון הראשון שלפחות אני מוצא גם ממעבר לים. וזה לא שלא חיפשתי.
ואם אין עם זה ביעה, עכשיו רק לגלות מהו תג המחיר (כולל גרורות כגון ציריות, מיסבים, אטמים, עיבוד שבבי, התקנה ומה שלא היה צריך כדי להתאים את הנעילה הזו) ואם זה לא יוצא יותר מסרן JK רוביקון עם ARB לדרך....
איל
כל הנאמר למעלה בגדר השערה... עד שתמיר ישפוך קצת יותר אור...
תמיר יהושע
18-01-11, 18:56
אייל,
מבחינת חוזק וכו', זה לא שונה מכל נעילת "lunchbox" (לוקרייט, דטרויט, אוזי, ספרטאן, אחר...) שיש לקנות לסרנים נורמליים אחרים.
תמיר לא המציא את הגלגל, הוא רק התאים אותו לסרן.... הדפוק שלנו... :oops:
אין כאן מהפכות טכנולוגיות מרחיקות לכת.
השאלה היא גם אם השתמש בנעילה המתאימה לסרן 44 (או מקביל) או שבגלל מגבלות המקום שם, "הסתפק" בנעילה של סרן קטן יותר - כלומר חלש יותר.
אבל איך שלא תהפוך את זה, שיחק אותה, כי עובדה שזה הפיתרון הראשון שלפחות אני מוצא גם ממעבר לים. וזה לא שלא חיפשתי.
ואם אין עם זה ביעה, עכשיו רק לגלות מהו תג המחיר (כולל גרורות כגון ציריות, מיסבים, אטמים, עיבוד שבבי, התקנה ומה שלא היה צריך כדי להתאים את הנעילה הזו) ואם זה לא יוצא יותר מסרן JK רוביקון עם ARB לדרך....
איל
כל הנאמר למעלה בגדר השערה... עד שתמיר ישפוך קצת יותר אור...
הנעילה קיימת אני מבצע שינוי בנעילה על מנת להתאים אותה בתוך הקייס נבדק בעומס בבור בתל ברוך אין שינוי באופי של הנעילה
היא עובדת מצויין אני בטוח שגם לאורך זמן היות והשינויים לא פוגעים בחוזק של הנעילה
אין צורך בהחלפת מיסבים או קייס אין צורך בהחלפת ציריות הכל מתאים
זה פשוט עובד
לחלק שכמובן מעניין את כולכם זה כמה זה יעלה כרגע אין לי הערכה מדוייקת אני עדיין בוחן את האפשרויות על מנת שאוכל לתמחר את זה למחיר סביר לכל כיס בקרוב אוכל לתת מחיר כרגע אני לא יכול לענות לגבי זה
six 4 life
18-01-11, 18:58
בהצלחה שוב
וכל הכבוד.
הנעילה קיימת אני מבצע שינוי בנעילה על מנת להתאים אותה בתוך הקייס נבדק בעומס בבור בתל ברוך אין שינוי באופי של הנעילה
היא עובדת מצויין אני בטוח שגם לאורך זמן היות והשינויים לא פוגעים בחוזק של הנעילה
אין צורך בהחלפת מיסבים או קייס אין צורך בהחלפת ציריות הכל מתאים
זה פשוט עובד
לחלק שכמובן מעניין את כולכם זה כמה זה יעלה כרגע אין לי הערכה מדוייקת אני עדיין בוחן את האפשרויות על מנת שאוכל לתמחר את זה למחיר סביר לכל כיס בקרוב אוכל לתת מחיר כרגע אני לא יכול לענות לגבי זה
תמיר,
מה לגבי גודל הנעילה? זה של 44 או מקביל? או שנאלצת לרדת לכיוון ה-35?
ועוד משהו... זה ניתן לביטול? אחרי חריטה של הקייס, אם יש בעיה ניתן לחזור למצב הקודם?
לכמה זמן זה משבית את הרכב? צריך לשלוח חלקים מהסרן לעיבוד שבבי?
סליחה שאני חופר... לא סתם פתחתי את השרשור הזה... מגרד לי...
איל
six 4 life
18-01-11, 19:05
אני לא מבין.. אתה רוצה שהבנאדם (שאמור להתפרנס מזה בסופו של דבר ולא עשה את זה כי משעמם לו), אחרי כל העבודה הנסיונות וההתאמות שעשה כדי להגיע לתוצאה הזאת, יפרט לך פה בפרוטרוט על מה הוא הלך ואיזה שינויים ביצע, כאילו אין להשקעה שלו ערך?
גם ככה הוא משתף מעל ומעבר.
תמיר יהושע
18-01-11, 19:13
סירטון דוגמא לפניות חדות פרסה ללא רעשים על אספלט
http://www.youtube.com/watch?v=1xrjqKjn61M
תמיר יהושע
18-01-11, 19:15
תמיר,
מה לגבי גודל הנעילה? זה של 44 או מקביל? או שנאלצת לרדת לכיוון ה-35?
ועוד משהו... זה ניתן לביטול? אחרי חריטה של הקייס, אם יש בעיה ניתן לחזור למצב הקודם?
לכמה זמן זה משבית את הרכב? צריך לשלוח חלקים מהסרן לעיבוד שבבי?
סליחה שאני חופר... לא סתם פתחתי את השרשור הזה... מגרד לי...
איל
אני מבין שלא קראת הכל כתבתי שאין שינויים אז מה לא ברור
אני לא מבין.. אתה רוצה שהבנאדם (שאמור להתפרנס מזה בסופו של דבר ולא עשה את זה כי משעמם לו), אחרי כל העבודה הנסיונות וההתאמות שעשה כדי להגיע לתוצאה הזאת, יפרט לך פה בפרוטרוט על מה הוא הלך ואיזה שינויים ביצע, כאילו אין להשקעה שלו ערך?
גם ככה הוא משתף מעל ומעבר.
לא... אתה צודק... נכון יותר שאזרוק לו את הרכב על הליפט, אצא לסיבוב פלאפל ואחזור כשהסרן סגור...
גם אחתום על הצהרה (כולל נוטריון) שלא אפתח בחיים את הסרן...
בחייאת...
לא ביקשתי שום דבר לא הגיוני. לא ביקשתי מידות ולא תכניות.
אתה היית מוצר X אלפי ש"ח בלי לדעת מה שמים לך? ומה חותכים/קודחים/מרתכים לך בפנים וכמה זה משפיע על חזרה למצב הקודם? לכמה זמן צריך להישאר בלי הג'יפ זה לא כדאי שאדע לפני שאני מגיע? אתה היית מתקין נעילה בלי לדעת של איזו חברה היא? או אם היא בכלל של טרקטורון כי זה מה שנכנס?
תסביר לי אם אני טועה...
איל
עריכה:
תודה תמיר, אם כך רק נותר לחכות למחיר.
לגבי עניין הגודל/חברה אני אבין אם אתה לא מעוניין לפרט כאן, אבל זה יהיה על השולחן ברגע שאני או מישהו אחר יתקין.
six 4 life
18-01-11, 19:26
אם היית רציני מזמן היית מרים לו צלצול אז תחסוך את ההתייפיפות.
תשובות למה שצריך לדעת קיבלת כבר בהתחלה, אבל אתה ממשיך לנסות למשוך לכיוון תשובות פומביות שבסופו של דבר יעזרו לך או למישהו אחר להתגלח על הזקן שלו ולעשות את זה לבד.
אם אתה לוקח את העמדה של "אני רוצה לדעת מה מרכיבים לי באוטו" אין בעיה, אבל את התשובות האלה תבקש ב4 עניים אחרי שתראה רצינות, לא על דף אינטרנט חשוף לכל.
אגב אם יש או אין ספק- אין לי שום היכרות עם הבחור ולדעתי הוא גם ככה שיתף מעל ומעבר.
גניסלב רונן
18-01-11, 19:52
בנות מספיק !
תמיר כל הכבוד !
זה הפתרון הראשון שמייצרים מלבד היחידי הקיים לדנה 44 אלו' אוזילוקר / לוקה ,
במקום תקתוקים קבועים בסיבוב יש נקישה אחת שמציינת את השחרור של הנעילה ,
בסרטון שומעים עם כל שינוי כיוון סיבוב את הנקישה הבודדת .
עכשיו אני רוצה לשאול אותך תמיר :
אין לך לב ?
אתה כל כך חסר רגישות ?
להפריד ככה בין כל התקתוקים ,אתה ממש קורע אותם אחד מהשני ,
חוץ מזה חשבת קצת מעבר ?
מה תעשה הנקישה הזו לבד כל הזמן ? :rolleyes:
אותך למועצה לשלום התקתוק....
רונן
אם היית רציני מזמן היית מרים לו צלצול אז תחסוך את ההתייפיפות.
תשובות למה שצריך לדעת קיבלת כבר בהתחלה, אבל אתה ממשיך לנסות למשוך לכיוון תשובות פומביות שבסופו של דבר יעזרו לך או למישהו אחר להתגלח על הזקן שלו ולעשות את זה לבד.
אם אתה לוקח את העמדה של "אני רוצה לדעת מה מרכיבים לי באוטו" אין בעיה, אבל את התשובות האלה תבקש ב4 עניים אחרי שתראה רצינות, לא על דף אינטרנט חשוף לכל.
אגב אם יש או אין ספק- אין לי שום היכרות עם הבחור ולדעתי הוא גם ככה שיתף מעל ומעבר.
ארז/רונן (מועלם, לא גניסלב)
עזוב, התחלית לכתוב משהו וויתרתי. באמת שלא בא לי להתווכח על זה.
תמיר יענה על מה שהוא רוצה, יגלה מה שהוא רוצה לגלות ואני אתקין אם זה יסתדר עם המינימום שאני רוצה לדעת. (ושאלת המחיר כמובן)
תאמין לי שתכננתי בחיי דברים "קצת" יותר מסובכים מהשתלה של נעילה בקייס, ואם ממש ממש הייתי רוצה הייתי עושה את זה גם בלי לשאול יותר מידי שאלות. אבל זה ממש לא הכיוון.
פעם אחת הייתי לקוח מאוד מרוצה של תמיר, אפילו הגעתי אליו במיוחד מהצפון (5 ק"מ/ליטר...).
אין לי שום סיבה לא להיות מרוצה שוב גם בנושא הזה.
איל
תמיר יהושע
18-01-11, 19:59
לא... אתה צודק... נכון יותר שאזרוק לו את הרכב על הליפט, אצא לסיבוב פלאפל ואחזור כשהסרן סגור...
גם אחתום על הצהרה (כולל נוטריון) שלא אפתח בחיים את הסרן...
בחייאת...
לא ביקשתי שום דבר לא הגיוני. לא ביקשתי מידות ולא תכניות.
אתה היית מוצר X אלפי ש"ח בלי לדעת מה שמים לך? ומה חותכים/קודחים/מרתכים לך בפנים וכמה זה משפיע על חזרה למצב הקודם? לכמה זמן צריך להישאר בלי הג'יפ זה לא כדאי שאדע לפני שאני מגיע? אתה היית מתקין נעילה בלי לדעת של איזו חברה היא? או אם היא בכלל של טרקטורון כי זה מה שנכנס?
תסביר לי אם אני טועה...
איל
עריכה:
תודה תמיר, אם כך רק נותר לחכות למחיר.
לגבי עניין הגודל/חברה אני אבין אם אתה לא מעוניין לפרט כאן, אבל זה יהיה על השולחן ברגע שאני או מישהו אחר יתקין.
כתבתי במפורש באותיות גדולות שאני לא מבצע שינויים בסרן תמיד וניתן לחזור לאחור (וזה גם יעלה כסף) אני לוקח את הקייס הישן ומרכיב אותו קייס מוכן
העיקוב במוסך מוערך כשעתיים שלוש לכל היותר אם הכל תקין בסרן שצריך להתקין בו נעילה
בכל מקרה זה יקח לפחות חודש עד שאוכל לתמחר זאת
ברגע שיהיו הזמנות לכך נוכל להכין את הקייס תוך מספר ימים ואז נזמין לצורך הרכבה
תמיר יהושע
18-01-11, 20:25
סירטון נוסף כאשר גלגל אחד בבוץ וגלגל נגדי על משטח יבש
http://www.youtube.com/watch?v=pHahF8sZf1s
וואלה תמיר, שיחקת אותה.
לא סתם נאמר, הראש היהודי ממציא לנו פטנטים.
סטארט-אפ ברמה בינלאומית לנושא ה D44A.
כן כן שאפו,הבחור הצליח לנעול WJ ללא שינויים דרמטיים ברכב.
צילמתי אותו היום בבור עולה קירות ועובר בבוץ עם הצלבות ללא בעיה כלל.
הג'יפ עובד שקט ואינו מפרפר בשום מצב.אין ספק שזהו השיפור המשמעותי ביותר
שהג'יפ הזה צריך .
ברי
כל הכבוד. על היוזמה והיצירתיות.
מקווה שתצליח לשווק מעבר לים! שם השוק באמת גדול!
בהצלחה !
אני לא מבין.. אתה רוצה שהבנאדם (שאמור להתפרנס מזה בסופו של דבר ולא עשה את זה כי משעמם לו), אחרי כל העבודה הנסיונות וההתאמות שעשה כדי להגיע לתוצאה הזאת, יפרט לך פה בפרוטרוט על מה הוא הלך ואיזה שינויים ביצע, כאילו אין להשקעה שלו ערך?
גם ככה הוא משתף מעל ומעבר.
לא מבין את ההתקפה שלך ?????????????:mad:
הבן אדם שאל שאלה לגיטימית שגם אתה וכל אחד אחר היה שואל לפני שהוא משלם אלפי שקלים.
כל אחד לפני שמכניס את הרכב שלו לשיפור כזה או אחר רוצה לדעת האם יש דרך אחורה , נזקים אפשריים , מגבלות כלשהם לרכב לאחר ההתקנה ועוד קושיות שבעצם כל הפורומים למינייהם עמוסים בהם ובנויים עלייהם.
ובטח ובטח כאשר מדובר במוצר חדש , טוב ככל שיהיה המוצר ללא ניסיון עבר ולגיטימי לשאול שאלות והרבה .
למה אתה לא כועס על אנשים ששואלים על נעילות ARB או בולסטר , השאלות שם הרבה יותר נוקבות וחודרות לעצם.
אף אחד פה לא עושה טובה והפרסום פה הוא לא לשם שמיים , לפני שמשלמים רוצים לדעת על מה משלמים .
אלו חוקי עסקים פשוטים להבנה, מי שקשה לו עם זה אז לא צריך !
וכל נכתב מבלי לפגוע ברעיון ובפתרון שכבודו במקומו מונח !.
boaz avrahami
20-01-11, 03:19
האם מדובר על אותו הסרן כמו ב ZJ?
אם לא אז איזה סרן יש אצלי ב ZJ 1998 והאם יש לו נעילה פשוטה?
האם מדובר על אותו הסרן כמו ב ZJ?
אם לא אז איזה סרן יש אצלי ב ZJ 1998 והאם יש לו נעילה פשוטה?
לא , לך יש DANA35 מוגבל החלקה .
אצלנו צריך נעילה אחרת
לא , לך יש DANA35 מוגבל החלקה .
אצלנו צריך נעילה אחרת
ב ZJ 98 אין דנה 35, יש D44 אלומיניום.
ההבדל הוא במערכת ה קוודרה דרייב. לא יודע אם מתאים. בטוח שתמיר יוכל לשפוך אור על העניין.
בועז - בZJ זה לא אותו קייס, אך ניתן לקמבן כמו במקרה של הWJ.
תמיר - כל הכבוד, אז עכשיו תתחיל לטפס אם הרכב, או שזה רק בשביל להגיד שיש לך נעילה שאתה יצרת?
כל הכבוד תמיר.
כשיהיה לך תמחור - פרסם אותו, או שלח לנו בפרטי. אני רוצה כזה..
חן
תמיר יהושע
20-01-11, 21:55
בועז - בZJ זה לא אותו קייס, אך ניתן לקמבן כמו במקרה של הWJ.
תמיר - כל הכבוד, אז עכשיו תתחיל לטפס אם הרכב, או שזה רק בשביל להגיד שיש לך נעילה שאתה יצרת?
שלחתי לך מייל לגבי שישי
מחר בשישי נפגשים ב 10 בבוקר משלט 21 מעלה נורי
אם אתה פנוי תגיע
אני לא מתכוון להפגין יכולות אבל להגיע למקומות בעייתים ללא חשש זה כן
דבר איתי לגבי מחר
משלט 21? להפגין יכולות..?! תגיד לי מה שתית ?? התחלת עם השטויות שלך עוד פעם.
נהיה בקשר מחר בבוקר.
שלחתי לך מייל לגבי שישי
מחר בשישי נפגשים ב 10 בבוקר משלט 21 מעלה נורי
אם אתה פנוי תגיע
אני לא מתכוון להפגין יכולות אבל להגיע למקומות בעייתים ללא חשש זה כן
דבר איתי לגבי מחר
מחכים לתמונות וסרטוני מוטיבציה!
תהנו.
איל
תמיר יהושע
24-01-11, 12:42
יום שישי משלט 21
http://www.youtube.com/watch?v=31p_Fz9DXLI
http://www.youtube.com/watch?v=98J8wFzNQdo
http://www.youtube.com/watch?v=5_zXgBnSY_U
תמיר יהושע
24-01-11, 12:43
יום שישי משלט 21
http://www.youtube.com/watch?v=31p_Fz9DXLI
http://www.youtube.com/watch?v=98J8wFzNQdo
http://www.youtube.com/watch?v=5_zXgBnSY_U
נ.ב. בקרוב נעילה קדמים ואז לא יהיו עצירות מיותרות
יפה מאוד.
מחכה לעידכונים
איל
נ.ב. בקרוב נעילה קדמים ואז לא יהיו עצירות מיותרות
לא ברורים הקשיים שם !
תמיר יהושע
25-01-11, 08:28
לא ברורים הקשיים שם !
נכון אתה צודק בסרט קשה לראות זאת אבל בכל מקרה תסכים איתי
שהרכב נעול כמו שצריך זה עולם אחר והבלאי מתגמד
ויש הבדל עצום בין לנסוע רק עם נעילה אחורית או לנסוע נעול קדימה ואחורה
אפשר הכל גם בלי נעילות אבל אז זה פחות נעים כמו במעלה הצינור
אם אתה נעול קדימה ואחורה אתה נוהג בשטח יותר בביטחון וכמובן עם פחות נזקים
אני מעריך שהתקנה כזאת תעלה בסביבות ה5000 שקל. נעילת פאוור טראקס עולה 3500 שקל. עבודה + חריטת הקייס 1500 ...
נכון אתה צודק בסרט קשה לראות זאת אבל בכל מקרה תסכים איתי
שהרכב נעול כמו שצריך זה עולם אחר והבלאי מתגמד
ויש הבדל עצום בין לנסוע רק עם נעילה אחורית או לנסוע נעול קדימה ואחורה
אפשר הכל גם בלי נעילות אבל אז זה פחות נעים כמו במעלה הצינור
אם אתה נעול קדימה ואחורה אתה נוהג בשטח יותר בביטחון וכמובן עם פחות נזקים
אין ספק שנעילות מורידות בלאי מהרכב ומוסיפות המון לביטחון ולאיכות הנסיעה .
שחכת עוד אפשרות אחת שמבחינת יעילות בשטח מכסה כמעט כל שטח , והיא נעילה קידמית (לא משנה הסוג) + מוגבל החלקה אחורי או כל פטנט אחר שהוא לא ממש נעילה ומגיע BUILT-IN ברכב.
זהו צירוף מנצח אשר אם צריך להחליט רק על נעילה אחת ואיפה ,אז היא צריכה להיות בתצורה זו .
כן אייל, זה ג'ייסון ה"מפורסם".
אני הזמנתי ממנו בעבר קיט ל ZJ שלי, ואחרי עוד רבים מהפורום.
אהה... מעניין...
מה אתה אומר על זה: http://www.4x4groupbuy.com/store/superior-discovery-jeep-9706-super-p-9943.html
איל
אהה... מעניין...
מה אתה אומר על זה: http://www.4x4groupbuy.com/store/superior-discovery-jeep-9706-super-p-9943.html
איל
זה נראה לא רע בכלל.
גם במחיר.
ד"א, אני בדקתי פעם רק לגבי הציריות והמחיר היה מעל 800$ - רק לציריות.
עדכן אותי במידה ותחליט להזמין.
זה נראה לא רע בכלל.
גם במחיר.
ד"א, אני בדקתי פעם רק לגבי הציריות והמחיר היה מעל 800$ - רק לציריות.
עדכן אותי במידה ותחליט להזמין.
כתוב שזה ל-WJ. איך זה מסתדר עם ה-ABS? צריך עוד משהו?
הי אייל,
זה קיט מצויין אבל לצערנו אין תמיכה ב ABS וגם שים לב שזה מתאים רק ל3.73 ומעלה.
אתה אמור להיות עם 3.73 בסרנים אבל זה בהחלט שווה בדיקה חוזרת בסכום כזה.
בדוק OX לקדמי ותשווה מחירים.
ועוד תיקון קטן לאחת ההודעות פה.
בנושא נעילה ל44A :
Aussi Locker ו LOKKA locker שניהם מיוצרות באוסטרליה.
ה Aussi כבר לא מיוצרת ל44A כיום, החלטה של היצרן לאור הביקוש הנמוך, הפסיקו לפני שלוש שנים בערך.
ה LOKKA מהווה תחליף מצויין ועושה את אותה העבודה וכמובן זמינה נכון להיום.
ועוד תיקון קטן לאחת ההודעות פה.
בנושא נעילה ל44A :
Aussi Locker ו LOKKA locker שניהם מיוצרות באוסטרליה.
ה Aussi כבר לא מיוצרת ל44A כיום, החלטה של היצרן לאור הביקוש הנמוך, הפסיקו לפני שלוש שנים בערך.
ה LOKKA מהווה תחליף מצויין ועושה את אותה העבודה וכמובן זמינה נכון להיום.
דני,
OX גם על הכוונת... (האמת היא שאני מעדיף אותה על ARB שהן דומות במחיר) אבל גם לה צריך להחליף ציריות.
ציריות 27 ספליין אפשר להשיג בארץ בלי לוותר על ABS? אם כן מה סדר גודל של מחיר?
לגבי ה-44A, יש גם ל-SPARTAN שזה אמריקאי: http://motionoffroad.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=98_256&products_id=2127&zenid=e0867e7h281upi9m3omnms6ai5
איל
דני,
OX גם על הכוונת... (האמת היא שאני מעדיף אותה על ARB שהן דומות במחיר) אבל גם לה צריך להחליף ציריות.
ציריות 27 ספליין אפשר להשיג בארץ בלי לוותר על ABS? אם כן מה סדר גודל של מחיר?
לגבי ה-44A, יש גם ל-SPARTAN שזה אמריקאי: http://motionoffroad.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=98_256&products_id=2127&zenid=e0867e7h281upi9m3omnms6ai5
איל
אייל
אני לא בטוח שאתה צריך לוותר על ה ABS לטובת ה ARB עם ציריות 30 SPLINE.
כשאני בדקתי את העניין , הסתבר לי שהשינוי בציריות הוא רק בצד הביצה, והצד השני זהה למקור. מה שנשאר לבדוק האם עדיין מתאים לפעמון או שמצריך בכל מקרה החלפה לצלב.
או לחילופין אם יש אפשרות לשלוף את הטבעת של ה ABS ולהרכיב אותה על הציריה החדשה שלך.
ד"א , אותו קיט מתאים גם ל ZJ ...
יש אפשרות להעביר את הטבעת של ה ABS אבל זה צורך חריטה קטנה בציריות.
אני העברתי וזה עובד מעולה ב ZJ שלי.
וגם ארז סמדר העביר וזה עובד מעולה ב WJ .
במידה וה ABS תקין אז למה לותר עלו.
דני,
OX גם על הכוונת... (האמת היא שאני מעדיף אותה על ARB שהן דומות במחיר) אבל גם לה צריך להחליף ציריות.
ציריות 27 ספליין אפשר להשיג בארץ בלי לוותר על ABS? אם כן מה סדר גודל של מחיר?
לגבי ה-44A, יש גם ל-SPARTAN שזה אמריקאי: http://motionoffroad.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=98_256&products_id=2127&zenid=e0867e7h281upi9m3omnms6ai5
איל
למה אתה צריך לשנות ציריות, ה OX עובד עם 3.73 ומעלה ויש גם 27 וגם 30..
http://www.kevinsoffroad.com/cart/index.php?main_page=product_info&cPath=51&products_id=1100
תקרא את מה שרשום ואז תגיד לי שאין ל30.
למה אתה צריך לשנות ציריות, ה OX עובד עם 3.73 ומעלה ויש גם 27 וגם 30..
http://www.kevinsoffroad.com/cart/index.php?main_page=product_info&cPath=51&products_id=1100
תקרא את מה שרשום ואז תגיד לי שאין ל30.
הפוך גוטה...
אני יודע שיש 27 וגם 30
הבעיה עם הציריות של הקוואדרה-דרייב זה שהאורכים שלהם שונים מאשר של קייס פתוח (או נעילה סטנדרטית).
מה שכן, אם אני זוכר נכון, גבי טוען שארז סמדר (המכונה הודיני = לא מגיב כאן) לא החליף ציריות והתקין ARB (הלוואי וזה באמת ככה). במחשבה שניה, גבי גם כותב שהוא היה צריך להעביר את טבעת ה-ABS - כלומר כן החליף ציריות...
לבכל מקרה, לטענת היצרנים (ARB וגם OX) כן צריך להחליף.
ומכאן, שאם כבר להחליף, אז למה לא כבר ל-30...
בנוסף, דני, איזה אורך כבל השתמשת לקדמית שלך?
איל
הפוך גוטה...
אני יודע שיש 27 וגם 30
הבעיה עם הציריות של הקוואדרה-דרייב זה שהאורכים שלהם שונים מאשר של קייס פתוח (או נעילה סטנדרטית).
מה שכן, אם אני זוכר נכון, גבי טוען שארז סמדר (המכונה הודיני = לא מגיב כאן) לא החליף ציריות והתקין ARB (הלוואי וזה באמת ככה). במחשבה שניה, גבי גם כותב שהוא היה צריך להעביר את טבעת ה-ABS - כלומר כן החליף ציריות...
לבכל מקרה, לטענת היצרנים (ARB וגם OX) כן צריך להחליף.
ומכאן, שאם כבר להחליף, אז למה לא כבר ל-30...
בנוסף, דני, איזה אורך כבל השתמשת לקדמית שלך?
איל
איך אתה מצפה מגבר גברי מסוקס לגלות מה האורך שלו ? ועל דפי האתר ?
איך אתה מצפה מגבר גברי מסוקס לגלות מה האורך שלו ? ועל דפי האתר ?
על מה אתה מדבר ?
כל אתר ג'פולוג מושתת על למי יש יותר גדול / ארוך , פה כל המידות באינצ'ים :D
על מה אתה מדבר ?
כל אתר ג'פולוג מושתת על למי יש יותר גדול / ארוך , פה כל המידות באינצ'ים :D
עזוב, אנחנו הרי אינדיאניים - זקנים, מעושנים, וחצי שיכורים; מעלים זכרונות על דברים שלא היו, וחולמים על שדות-הצייד הנצחיים..פעם, כולם ידעו שלנו יש הכי גדול - אבל היום, עם כל היפנים הגמדים שהרסו את הרומנטיקה, לאף אחד זה לא איכפת, ומי בכלל מבין..:(
וואללה לא ידעתי שאני נוגע בנקודה רגישה ..
הפוך גוטה...
אני יודע שיש 27 וגם 30
הבעיה עם הציריות של הקוואדרה-דרייב זה שהאורכים שלהם שונים מאשר של קייס פתוח (או נעילה סטנדרטית).
מה שכן, אם אני זוכר נכון, גבי טוען שארז סמדר (המכונה הודיני = לא מגיב כאן) לא החליף ציריות והתקין ARB (הלוואי וזה באמת ככה). במחשבה שניה, גבי גם כותב שהוא היה צריך להעביר את טבעת ה-ABS - כלומר כן החליף ציריות...
לבכל מקרה, לטענת היצרנים (ARB וגם OX) כן צריך להחליף.
ומכאן, שאם כבר להחליף, אז למה לא כבר ל-30...
בנוסף, דני, איזה אורך כבל השתמשת לקדמית שלך?
איל
אז בואו נעשה סדר רגע.
לי יש ZJ נעול ARB בסרן הקידמי ואין לי בעיה באורכים של הציוריות למרות שהחלפתי ל-30
ויוסי אין לי בעיה בקטע של הגילוי ;)
הבעיה היא ב WJ שכן צריך להחליף ציריות בגלל שהאורכים מישתנים ביגלל הקייס של הARB
ארז החליף ציריות שהיה צורך ליצר אותם ומי שעזר לו היו סדנת אורן מערכות.
והבנתי שלך יש WJ אז אתה צריך להחליף גם ציריות במידה ותירצה ARB
גבי
האם החלפת את כל הציריה ? פנימי וחיצוני ?
גבי
האם החלפת את כל הציריה ? פנימי וחיצוני ?
כן החלפתי את כול הציריה פנימי וחיצוני
והעברתי את הטבעת של ה ABS מהציריה המקורית לציריה החדשה וזה עובד מעולה.
במסגרת הפינטוזים על שיפור הורי-לוק של ה WJ, נתקלתי גם בזה:
http://www.rocky-road.com/grandnoslip.html
מישהו מכיר? יתרונות וחסרונות?
חן
איך אתה מצפה מגבר גברי מסוקס לגלות מה האורך שלו ? ועל דפי האתר ?
יוסי,
איזה גברי מסוקס?
מדברים על דני, לא ?? ;)
שבת שלום דני,
אייל
קודם כל שבת שלום לכולם
אצלי ברכב אכן הרכבתי arb קדימה ואכן הייתי צריך להחליף ציריות אבל אצלי מדובר ברכב wj 2003 דיזל לכן אני לא משוכנע שזה אותו הדבר בבנזין .עוד אצלי חייבים לשתול את הזר של הabs
כי במידה ולא הגיר נכנס למצב חירום ולא מעביר הילוך תודה לאורן מערכות שסבל מהרכב שלי
בקשר לסרן האחורי אכן רכשתי נעילה אחורית וקייס פתוח שיחליף את הקייס אשר ממולא בקוואדרה דרייב.אך למזלנו לפני הפירוק פתחנו את הסרן וביצענו מדידות וראינו כי אנו חייבים להחליף ציריות מאחר והפין המרכזי של בית הסטליטים אינו עומד באותו מקום בגלל הנעילה לכן הציריות משתנות .אחת מתארכת ואחת מתקצרת הסיפור של הציריות בחו"ל בערך 350 $.
לכן טוב ומבורך השרשור הזה שכל מי שניסה ומוצא פיתרונות מספר באתר.
בכל אופן גם אני ממתין לתוצאות של הניסוי הזה ולתימחורו (לי יש נעילה חדשה בקופסה).
בנתיים אני נעול בarb קדימה ומוגבל החלקה אחורה ועושה הכל ומי שסובל זה בדרך כלל הרכב שנוסע אחריי שמקבל את כל האבנים שאני מעיף....(עד שמוגבל ההחלקה נתפס)
ועוד חיסרון חשוב שעם הנעילה אי אפשר לפרפר בכביש ותגידו שזה לא שיקול.....
אחלה שבת וכל מי שרוצה להתייעץ מוזמן
ארז סמדר
0509744773
היי ארז,
נראה לי שמה שיש לך מהמפעל זהה לשלי.
בקדמי, מאיפה השגת ציריות? כאן בארץ? ומה המחיר אם אפשר לשאול?
הזר של ה-ABS פירקת מהישנות?
ושאלה נוספת, איפה ברכב התקנת את הקומפרסור?
איל
במסגרת הפינטוזים על שיפור הורי-לוק של ה WJ, נתקלתי גם בזה:
http://www.rocky-road.com/grandnoslip.html
מישהו מכיר? יתרונות וחסרונות?
חן
חן,
זוהי ורסיה של נעילה אוטומטית. להרבה יש כזאת, זולה יותר ודורשת קייס פתוח.
השאלה היא האם ניתן להתקין כזו קדימה להחליף טראנספר ל-5 מצבים... כדי לנסוע בכביש בהנעה אחורית.
איל
תמיר
המון כבוד !!!
אין עליך
מהיום שמך יהיה
"פותר הבעיות"
סגרת לנו את עיניין הדרייב שאפט הקידמי - סגרת
סגרת לנו בעיית נעילה אחורית - סגרת
הקידמית בדרך - אינשאללה
כל הכבוד
ש א פ ו ...............
תמיר
המון כבוד !!!
אין עליך
מהיום שמך יהיה
"פותר הבעיות"
סגרת לנו את עיניין הדרייב שאפט הקידמי - סגרת
סגרת לנו בעיית נעילה אחורית - סגרת
הקידמית בדרך - אינשאללה
כל הכבוד
ש א פ ו ...............
היי צביקה,
אתה עוד איתנו? לא מכרת?
איל
הי אייל
לא לא מכרתי
אנשים מחפשים זול (יותר נכון מציאות)
לא חושבים כמה יצטרכו אח"כ להשקיע \ להגיע ל SETUP שקיים.
בקיצור לא מצטער לרגע
כל יום שאני נוסע איתו אני אומר לעצמי
ואללה איזה אוטו בסכום שמציעים לי היה נוסע ועושה את מה שזה עושה
והכיף מהנסיעה ...............
בקיצור הוא/היא (הגראנד/המכונית) נשארת בבית
עד שיבוא קונה שרוצה ומבין ומעריך וישלם מה שמגיע ואם לא אז אדרבה
נמשיך להנות ממנו כי באמת אין הרבה רכבים אם איכות נסיעה כזו.
צביקה
תמיר יהושע
05-02-11, 01:09
שלום ארז.
אם יש לך נעילה אוטומטית לסרן האחורי ,
אתה מוזמן לפגישה אצלי , ואני יכול להציע לך התקנה ללא קייס וללא ציריות.
לגבי הסרן הקד׳ הוא זהה לבנזין,
התקנה של arb או בולסטר זה מצויין
לגבי הציריות הקדמיות יש לי פיתרון קלסי אני עוד לא סגור עליו 100 אחוז,
אבל 95 אחוז שזה הפיתרון בלי קומבינות עם ה-ABS,
אם אתה מעוניין ואתה רציני דבר איתי בטלפון או תגיע אליי ,
שבת שלום
אייל..
רק בשבילך יקירי.
http://eastcoastgearsupply.com/i-6164744-dana-60-bolt-in-wj-axel-assembly.html
טוב, נראה לי שאייל התכוון דוקא לזה:
http://www.ironrockoffroad.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=IROR&Product_Code=IR-WJKRA&Category_Code=PFW
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.