התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מיתלה משופר לגימני



shuster
17-01-11, 19:07
http://picasaweb.google.com/104635590513636603747/JimnyFlex?authkey=Gv1sRgCPCwuKjM2uCTzQE# 5563201672333714562

sapog
17-01-11, 19:19
details?!

אני מזהה דרופ קיט?
למה בולם (אחורי) אחד הפוך?

נראה מרשים!

shuster
17-01-11, 19:28
מזהה נכון יש דרוף.

והבולמים זה ניסוי של בולם 8,ובולם 10,

omri_t
17-01-11, 20:36
סחטיין!
יפה ומשים.

סוף-סוף עושים משהו רציני עם הצעצוע הזה!

tomer s
17-01-11, 20:44
יפה יפה,
גם אופה?

zerez
17-01-11, 20:47
נו ו.....
אפשר קצת יותר פרטים?

נראה נפלא

shuster
17-01-11, 20:53
נו ו.....
אפשר קצת יותר פרטים?



מה תירצה לדעת

zerez
17-01-11, 22:00
מה תירצה לדעת

איזה שינויים עשית?
איזה קיט? קפיצים? בולמים?

shuster
17-01-11, 22:12
אן קיט.

זה הסווה ל3link מותות רדיוס בניה עצמית.

בולמים 10' קפיצים עים הגבעה של 4.5.

דרוף קיט בניה עצמית.

omri_t
17-01-11, 22:15
אם כבר זרקת את העצם- תעשה מדריך מצולם.

צלם את הכל, תכתוב שלב אחרי שלב מה עשית בשילוב תמונות.


מאמין שדורות של ג'ימנאים "יגדלו" על שעשית.... והעשיה שלך תתרום לכולנו.

shuster
17-01-11, 22:27
אני עוד בשלב האבטיפוס.

בסיום הפרויקט אני יפרסם מדריך מסודר.

אני יצלם תמונות נוספות מחר באור יום.

kalil
18-01-11, 00:56
היום זה כבר מחר

מחכים לתמונות נוספות של הגיבור ....

GodsFather
18-01-11, 05:28
שוסטר, אם אתה מכין מדריך, אנא שלח אותו אליי ואני אדאג שיעלה לפורום ככתבה.

דבר איתי בה"פ.

מה עם החלק הקדמי ?

מה לגבי הצלבה מלאה ?

shuster
18-01-11, 09:31
היום אני אמצה אבן גדולה יותר ואצלם, עוד לא בדקתי עד קמה הפתיחה.

וצריך גם לעבוד אל החלק הקידמי זה דורש יותר מחשבה.

GodsFather
18-01-11, 09:38
על איזו מידת צמיג מדובר ?

ותרגיש חופשי לשתף גם בפרטים הטכניים והשיקולים/חישובים שלך, אולי נוכל לעזור.

shuster
18-01-11, 09:49
הצמיגים 235.75.15.

ועים תסביר לי אך אני מאלה תמונות ישירות לאתר זה יעזור לי מאוד.

תודה.

GodsFather
18-01-11, 10:03
בתוך "תגובה"

תגלול למטה, יש "ניהול קבצים מצורפים".

תקליק.

CHOOSE FILE - בוחר תמונה.

שגודל התמונה לא יהיה גדול מ1024X768.

אישור

העלית תמונה/ות.

shuster
18-01-11, 10:05
תודה.

אלון_ק
18-01-11, 11:12
כל הכבוד על היוזמה, בהחלט נראה מרשים מאוד!

כמה דברים שכדאי לוודא לפני שאתה מחליט שהכל בסדר:
1. אם זרועות הרדיוס האחוריות הן כמו בתמונה, תוודא שהתושבות מספיק חזקות כדי לא להקרע ממקומן (או השלדה...). הפיתול מהסרן איננו קטן, אם אכן אלו זרועות הרדיוס הכל צריך להספג בגומיות. זה המון מאמצים בנקודות החיבור ועל הזרועות עצמן - תעקוב אחרי כל אלו ותראה שלא מתחיל כשל.
http://www.offroad-armory.com/images/BIG%20IMAGES/JRA002-LG.jpg

2. בהצלבה הדיפרנציאל זז מעט יחסית כלפי מטה (בערך חצי מהתנועה של הגלגל). תוודא שזוויות העבודה של הצלבים תקינות לא רק בהצלבה אלא גם בפתיחה רגילה (שני הצדדים בבת אחת), אחרת הנזק יכול להיות גדול מאוד ומיידי (הווה אומר, אתה נוסע חצי טיול והכל בסדר, פעם אחת עברת את הגבול עם הפתיחה ובום! נגמר הטיול).

3. אחרי שהכל יעבוד פיקס, תמדוד בבקשה מהלך מתלה בגלגל. יהיה מעניין.

zerez
18-01-11, 11:40
אן קיט.

זה הסווה ל3link מותות רדיוס בניה עצמית.

בולמים 10' קפיצים עים הגבעה של 4.5.

דרוף קיט בניה עצמית.

סליחה על הבורות אבל מה זה דרופ קיט?

GodsFather
18-01-11, 11:45
חיפוש.

http://www.jeepolog.com/forums/search.php?searchid=2051285

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=330&highlight=%E3%F8%E5%F4+%F7%E9%E8

shuster
18-01-11, 19:28
כל הכבוד על היוזמה, בהחלט נראה מרשים מאוד!

כמה דברים שכדאי לוודא לפני שאתה מחליט שהכל בסדר:
1. אם זרועות הרדיוס האחוריות הן כמו בתמונה, תוודא שהתושבות מספיק חזקות כדי לא להקרע ממקומן (או השלדה...). הפיתול מהסרן איננו קטן, אם אכן אלו זרועות הרדיוס הכל צריך להספג בגומיות. זה המון מאמצים בנקודות החיבור ועל הזרועות עצמן - תעקוב אחרי כל אלו ותראה שלא מתחיל כשל.

2. בהצלבה הדיפרנציאל זז מעט יחסית כלפי מטה (בערך חצי מהתנועה של הגלגל). תוודא שזוויות העבודה של הצלבים תקינות לא רק בהצלבה אלא גם בפתיחה רגילה (שני הצדדים בבת אחת), אחרת הנזק יכול להיות גדול מאוד ומיידי (הווה אומר, אתה נוסע חצי טיול והכל בסדר, פעם אחת עברת את הגבול עם הפתיחה ובום! נגמר הטיול).

3. אחרי שהכל יעבוד פיקס, תמדוד בבקשה מהלך מתלה בגלגל. יהיה מעניין.



כמו שכתבתי החיבור הוא 3link ולא כמו בתמונה.

בחיבור כזה חלוקת הלחץ גדולה יותר.

מה שמאפשר את מהלך המיתלה.

shuster
18-01-11, 19:47
ואחשב קצת תמונות.

http://picasaweb.google.com/104635590513636603747/JimnyFlex2?authkey=Gv1sRgCMqdqfjk-ZCfYQ#

מורי
18-01-11, 20:43
נראה מעולה!

קבל כמה עצות ברשותך.

גל ההינע המקורי לא ישרוד את הזוויות האלו.
את הבושינגים תחליף למיסבי קצה (גם בפנהרד),ותרוויח עמידות גבוהה יותר,זוויות טובות יותר ואפשרויות כוונון.

אתה בטח כבר יודע ,אבל באמפסופ,צנרת ברקס...;)

אשמח שתצטרף אלינו לסיבוב סלעים לראות איך הבייבי נוסע.

שוב,כל הכבוד.

shuster
18-01-11, 21:09
תודה אל הפירגון.

תוכל להסביר מעיפו להסיג גל הנע ללא מיפרק הפעמון.

או שצריך ליצר בימיוחד.

shuster
23-01-11, 11:29
יצאנו ליבדוק את הגימני בטבע.

http://picasaweb.google.com/104635590513636603747/LJYGQI?authkey=Gv1sRgCJnFlvzZwISfeg#

יוגי
24-01-11, 18:03
שוסטר יא נקניק איזה יופי ניראה ממש טוב!! מתי אתה עולה לרמה להשוויץ??

מורי
24-01-11, 18:26
תודה אל הפירגון.

תוכל להסביר מעיפו להסיג גל הנע ללא מיפרק הפעמון.

או שצריך ליצר בימיוחד.



אפשר לייצר אחד מחוזק במיוחד,ואפשר להתאים באורך גל הינע של סמוראי עם מתאם לטרנספר של הג'ימני.


מה לגבי יחסי העברה עם הצמיגים האלה? (235?) יש לך?

shuster
25-01-11, 10:47
אפשר לייצר אחד מחוזק במיוחד,ואפשר להתאים באורך גל הינע של סמוראי עם מתאם לטרנספר של הג'ימני.


מה לגבי יחסי העברה עם הצמיגים האלה? (235?) יש לך?

יש קלץ שרוף.

אן תקציב בנתיים.

אני שוקל להשתיל תרנספר של גיפ סי גי'.

GodsFather
25-01-11, 10:50
למה לא תשתול קיט יחסי העברה שנכנס בקייס של הטרנספר במקום לחבר כל מיני מוטציות ?

shuster
25-01-11, 12:09
למה לא תשתול קיט יחסי העברה שנכנס בקייס של הטרנספר במקום לחבר כל מיני מוטציות ?


יש קיט כזה אבל הוא נותן רק 24% הפחתה והוא לא זול.

וגם הטרנספר של הגימני הוא בעל שרשרת ולא ישרוד את העומס.

GodsFather
25-01-11, 12:32
חצי נכון.

יש הפחתה בHIGH ויש הפחתה בLOW, לאיזו הפחתה אתה מתכוון ? כי באף אחד מהקיטים המוכרים אין הפחתה של 24 אחוז בLOW אלא של הרבה יותר. לעומת זאת, בHIGH יש הפחתות שנעות בין 20 ל13 אחוז.

ולגבי ההחלפה של הטרנספר, אכן צריך להחליף לטרנספר ממודל ישן יותר, מבוסס גלג"שים.

מאיפה אתה מביא את הנתונים שלך ?

shuster
25-01-11, 12:36
חצי נכון.

יש הפחתה בHIGH ויש הפחתה בLOW, לאיזו הפחתה אתה מתכוון ? כי באף אחד מהקיטים המוכרים אין הפחתה של 24 אחוז בLOW אלא של הרבה יותר. לעומת זאת, בHIGH יש הפחתות שנעות בין 20 ל13 אחוז.

ולגבי ההחלפה של הטרנספר, אכן צריך להחליף.

מאיפה אתה מביא את הנתונים שלך ?

אני דיברתי על טרנספר גימני מקורי לא הסבה לטרנספר סמוראי

וסליחה 29%

http://www.zukipro.co.il/jiminy/טרנספר-ודיפרנציאל.html?page=shop.product_detail s&flypage=flypage.tpl&product_id=153&category_id=41

GodsFather
25-01-11, 12:45
יש לג'ימני טרנספר גלג"ש במודל 99. לאחר מכן הם עברו לשרשרת.

יש קיטים להתאמה גם ביחסים יותר טובים. אבל עדיין לא הבנתי למה אתה רוצה לשים טרנספר של CJ במקום ?

shuster
25-01-11, 12:48
אני לא מצתי קיט יותר עיתי לטרנספר המקורי.

וטרנספר סי גי יש לי.

GodsFather
25-01-11, 12:51
לטרנספר שרשרת כנראה שבאמת אין מוצא.

קיזוז של מכירה של הטרנספר שלך ואו הCJ ואתה יכול לקנות טרנספר קומפלט עם יחסי העברה מובנים.

http://www.zukipro.co.il/jiminy/%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%A1%D7%A4%D7%A8-%D7%95%D7%93%D7%99%D7%A4%D7%A8%D7%A0%D7% A6%D7%99%D7%90%D7%9C.html

shuster
25-01-11, 13:02
גיר יחסי העברה ומתאם זה 8500 שח

טרנספר גימני וסי גי לא מחסים חצי.

ודרך הגב אן גימני מקורי עים טרנספר גלגלי שיניים.

אן לי ספק שהקיטים המקוריים עדיפים אבל אני עובד

מיתעמי תקציב.

shuster
25-01-11, 13:19
לא משנה ירדתי מהרעיון זה לא מיסתדר עים מייכל הדלק

ומיקום הביצה.

GodsFather
26-01-11, 04:37
ראית את הלינק שהעליתי פה ? גם כן מזוקיפרו

טרנספר קייס משופץ כולל יחסי העברה 4.16 / 4.9 וכד. 4800+-

איך הגעת ל8500 ?

shuster
26-01-11, 14:52
ראית את הלינק שהעליתי פה ? גם כן מזוקיפרו

טרנספר קייס משופץ כולל יחסי העברה 4.16 / 4.9 וכד. 4800+-

איך הגעת ל8500 ?


רשמתי כולל המתאם שזה עוד 3500

זה יוצה 8300

הצב
27-04-11, 21:08
רשמתי כולל המתאם שזה עוד 3500

זה יוצה 8300

אומנם שרשור ישן אבל- על איזה מתאם מדובר?

shuster
01-05-11, 08:07
מתאם בן טרנספר של סמוראי לגימני.

-->