צפייה בגרסה מלאה : מיתלה משופר לגימני
http://picasaweb.google.com/104635590513636603747/JimnyFlex?authkey=Gv1sRgCPCwuKjM2uCTzQE# 5563201672333714562
details?!
אני מזהה דרופ קיט?
למה בולם (אחורי) אחד הפוך?
נראה מרשים!
מזהה נכון יש דרוף.
והבולמים זה ניסוי של בולם 8,ובולם 10,
סחטיין!
יפה ומשים.
סוף-סוף עושים משהו רציני עם הצעצוע הזה!
נו ו.....
אפשר קצת יותר פרטים?
נראה נפלא
נו ו.....
אפשר קצת יותר פרטים?
מה תירצה לדעת
מה תירצה לדעת
איזה שינויים עשית?
איזה קיט? קפיצים? בולמים?
אן קיט.
זה הסווה ל3link מותות רדיוס בניה עצמית.
בולמים 10' קפיצים עים הגבעה של 4.5.
דרוף קיט בניה עצמית.
אם כבר זרקת את העצם- תעשה מדריך מצולם.
צלם את הכל, תכתוב שלב אחרי שלב מה עשית בשילוב תמונות.
מאמין שדורות של ג'ימנאים "יגדלו" על שעשית.... והעשיה שלך תתרום לכולנו.
אני עוד בשלב האבטיפוס.
בסיום הפרויקט אני יפרסם מדריך מסודר.
אני יצלם תמונות נוספות מחר באור יום.
היום זה כבר מחר
מחכים לתמונות נוספות של הגיבור ....
GodsFather
18-01-11, 05:28
שוסטר, אם אתה מכין מדריך, אנא שלח אותו אליי ואני אדאג שיעלה לפורום ככתבה.
דבר איתי בה"פ.
מה עם החלק הקדמי ?
מה לגבי הצלבה מלאה ?
היום אני אמצה אבן גדולה יותר ואצלם, עוד לא בדקתי עד קמה הפתיחה.
וצריך גם לעבוד אל החלק הקידמי זה דורש יותר מחשבה.
GodsFather
18-01-11, 09:38
על איזו מידת צמיג מדובר ?
ותרגיש חופשי לשתף גם בפרטים הטכניים והשיקולים/חישובים שלך, אולי נוכל לעזור.
הצמיגים 235.75.15.
ועים תסביר לי אך אני מאלה תמונות ישירות לאתר זה יעזור לי מאוד.
תודה.
GodsFather
18-01-11, 10:03
בתוך "תגובה"
תגלול למטה, יש "ניהול קבצים מצורפים".
תקליק.
CHOOSE FILE - בוחר תמונה.
שגודל התמונה לא יהיה גדול מ1024X768.
אישור
העלית תמונה/ות.
כל הכבוד על היוזמה, בהחלט נראה מרשים מאוד!
כמה דברים שכדאי לוודא לפני שאתה מחליט שהכל בסדר:
1. אם זרועות הרדיוס האחוריות הן כמו בתמונה, תוודא שהתושבות מספיק חזקות כדי לא להקרע ממקומן (או השלדה...). הפיתול מהסרן איננו קטן, אם אכן אלו זרועות הרדיוס הכל צריך להספג בגומיות. זה המון מאמצים בנקודות החיבור ועל הזרועות עצמן - תעקוב אחרי כל אלו ותראה שלא מתחיל כשל.
http://www.offroad-armory.com/images/BIG%20IMAGES/JRA002-LG.jpg
2. בהצלבה הדיפרנציאל זז מעט יחסית כלפי מטה (בערך חצי מהתנועה של הגלגל). תוודא שזוויות העבודה של הצלבים תקינות לא רק בהצלבה אלא גם בפתיחה רגילה (שני הצדדים בבת אחת), אחרת הנזק יכול להיות גדול מאוד ומיידי (הווה אומר, אתה נוסע חצי טיול והכל בסדר, פעם אחת עברת את הגבול עם הפתיחה ובום! נגמר הטיול).
3. אחרי שהכל יעבוד פיקס, תמדוד בבקשה מהלך מתלה בגלגל. יהיה מעניין.
אן קיט.
זה הסווה ל3link מותות רדיוס בניה עצמית.
בולמים 10' קפיצים עים הגבעה של 4.5.
דרוף קיט בניה עצמית.
סליחה על הבורות אבל מה זה דרופ קיט?
GodsFather
18-01-11, 11:45
חיפוש.
http://www.jeepolog.com/forums/search.php?searchid=2051285
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=330&highlight=%E3%F8%E5%F4+%F7%E9%E8
כל הכבוד על היוזמה, בהחלט נראה מרשים מאוד!
כמה דברים שכדאי לוודא לפני שאתה מחליט שהכל בסדר:
1. אם זרועות הרדיוס האחוריות הן כמו בתמונה, תוודא שהתושבות מספיק חזקות כדי לא להקרע ממקומן (או השלדה...). הפיתול מהסרן איננו קטן, אם אכן אלו זרועות הרדיוס הכל צריך להספג בגומיות. זה המון מאמצים בנקודות החיבור ועל הזרועות עצמן - תעקוב אחרי כל אלו ותראה שלא מתחיל כשל.
2. בהצלבה הדיפרנציאל זז מעט יחסית כלפי מטה (בערך חצי מהתנועה של הגלגל). תוודא שזוויות העבודה של הצלבים תקינות לא רק בהצלבה אלא גם בפתיחה רגילה (שני הצדדים בבת אחת), אחרת הנזק יכול להיות גדול מאוד ומיידי (הווה אומר, אתה נוסע חצי טיול והכל בסדר, פעם אחת עברת את הגבול עם הפתיחה ובום! נגמר הטיול).
3. אחרי שהכל יעבוד פיקס, תמדוד בבקשה מהלך מתלה בגלגל. יהיה מעניין.
כמו שכתבתי החיבור הוא 3link ולא כמו בתמונה.
בחיבור כזה חלוקת הלחץ גדולה יותר.
מה שמאפשר את מהלך המיתלה.
ואחשב קצת תמונות.
http://picasaweb.google.com/104635590513636603747/JimnyFlex2?authkey=Gv1sRgCMqdqfjk-ZCfYQ#
נראה מעולה!
קבל כמה עצות ברשותך.
גל ההינע המקורי לא ישרוד את הזוויות האלו.
את הבושינגים תחליף למיסבי קצה (גם בפנהרד),ותרוויח עמידות גבוהה יותר,זוויות טובות יותר ואפשרויות כוונון.
אתה בטח כבר יודע ,אבל באמפסופ,צנרת ברקס...;)
אשמח שתצטרף אלינו לסיבוב סלעים לראות איך הבייבי נוסע.
שוב,כל הכבוד.
תודה אל הפירגון.
תוכל להסביר מעיפו להסיג גל הנע ללא מיפרק הפעמון.
או שצריך ליצר בימיוחד.
יצאנו ליבדוק את הגימני בטבע.
http://picasaweb.google.com/104635590513636603747/LJYGQI?authkey=Gv1sRgCJnFlvzZwISfeg#
שוסטר יא נקניק איזה יופי ניראה ממש טוב!! מתי אתה עולה לרמה להשוויץ??
תודה אל הפירגון.
תוכל להסביר מעיפו להסיג גל הנע ללא מיפרק הפעמון.
או שצריך ליצר בימיוחד.
אפשר לייצר אחד מחוזק במיוחד,ואפשר להתאים באורך גל הינע של סמוראי עם מתאם לטרנספר של הג'ימני.
מה לגבי יחסי העברה עם הצמיגים האלה? (235?) יש לך?
אפשר לייצר אחד מחוזק במיוחד,ואפשר להתאים באורך גל הינע של סמוראי עם מתאם לטרנספר של הג'ימני.
מה לגבי יחסי העברה עם הצמיגים האלה? (235?) יש לך?
יש קלץ שרוף.
אן תקציב בנתיים.
אני שוקל להשתיל תרנספר של גיפ סי גי'.
GodsFather
25-01-11, 10:50
למה לא תשתול קיט יחסי העברה שנכנס בקייס של הטרנספר במקום לחבר כל מיני מוטציות ?
למה לא תשתול קיט יחסי העברה שנכנס בקייס של הטרנספר במקום לחבר כל מיני מוטציות ?
יש קיט כזה אבל הוא נותן רק 24% הפחתה והוא לא זול.
וגם הטרנספר של הגימני הוא בעל שרשרת ולא ישרוד את העומס.
GodsFather
25-01-11, 12:32
חצי נכון.
יש הפחתה בHIGH ויש הפחתה בLOW, לאיזו הפחתה אתה מתכוון ? כי באף אחד מהקיטים המוכרים אין הפחתה של 24 אחוז בLOW אלא של הרבה יותר. לעומת זאת, בHIGH יש הפחתות שנעות בין 20 ל13 אחוז.
ולגבי ההחלפה של הטרנספר, אכן צריך להחליף לטרנספר ממודל ישן יותר, מבוסס גלג"שים.
מאיפה אתה מביא את הנתונים שלך ?
חצי נכון.
יש הפחתה בHIGH ויש הפחתה בLOW, לאיזו הפחתה אתה מתכוון ? כי באף אחד מהקיטים המוכרים אין הפחתה של 24 אחוז בLOW אלא של הרבה יותר. לעומת זאת, בHIGH יש הפחתות שנעות בין 20 ל13 אחוז.
ולגבי ההחלפה של הטרנספר, אכן צריך להחליף.
מאיפה אתה מביא את הנתונים שלך ?
אני דיברתי על טרנספר גימני מקורי לא הסבה לטרנספר סמוראי
וסליחה 29%
http://www.zukipro.co.il/jiminy/טרנספר-ודיפרנציאל.html?page=shop.product_detail s&flypage=flypage.tpl&product_id=153&category_id=41
GodsFather
25-01-11, 12:45
יש לג'ימני טרנספר גלג"ש במודל 99. לאחר מכן הם עברו לשרשרת.
יש קיטים להתאמה גם ביחסים יותר טובים. אבל עדיין לא הבנתי למה אתה רוצה לשים טרנספר של CJ במקום ?
אני לא מצתי קיט יותר עיתי לטרנספר המקורי.
וטרנספר סי גי יש לי.
GodsFather
25-01-11, 12:51
לטרנספר שרשרת כנראה שבאמת אין מוצא.
קיזוז של מכירה של הטרנספר שלך ואו הCJ ואתה יכול לקנות טרנספר קומפלט עם יחסי העברה מובנים.
http://www.zukipro.co.il/jiminy/%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%A1%D7%A4%D7%A8-%D7%95%D7%93%D7%99%D7%A4%D7%A8%D7%A0%D7% A6%D7%99%D7%90%D7%9C.html
גיר יחסי העברה ומתאם זה 8500 שח
טרנספר גימני וסי גי לא מחסים חצי.
ודרך הגב אן גימני מקורי עים טרנספר גלגלי שיניים.
אן לי ספק שהקיטים המקוריים עדיפים אבל אני עובד
מיתעמי תקציב.
לא משנה ירדתי מהרעיון זה לא מיסתדר עים מייכל הדלק
ומיקום הביצה.
GodsFather
26-01-11, 04:37
ראית את הלינק שהעליתי פה ? גם כן מזוקיפרו
טרנספר קייס משופץ כולל יחסי העברה 4.16 / 4.9 וכד. 4800+-
איך הגעת ל8500 ?
ראית את הלינק שהעליתי פה ? גם כן מזוקיפרו
טרנספר קייס משופץ כולל יחסי העברה 4.16 / 4.9 וכד. 4800+-
איך הגעת ל8500 ?
רשמתי כולל המתאם שזה עוד 3500
זה יוצה 8300
רשמתי כולל המתאם שזה עוד 3500
זה יוצה 8300
אומנם שרשור ישן אבל- על איזה מתאם מדובר?
מתאם בן טרנספר של סמוראי לגימני.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.