צפייה בגרסה מלאה : טרופר 3.2 מול 3.1 מול פג'רו 2.8
בעת חיפושים אחר טרופר 3.2 משנתונים מוקדמים,החלו תהיות האם לא כדאי למתוח את התקציב לאיזור ה-30K.אז גם ראיתי שפג'רו פחות או יותר מאותם שנתונים נכנסת לתקציב.האמת שנושא הגיר ב-3.2 מפחיד אותי ולכן אני מתחיל לחשוב גם על ה-3.1.ה-3.0 לא בא בחשבון מבחינתי (אני חושב שברור למה).אני לא כ"כ מכיר את הפג'רו כך שאני זקוק להכוונת המבינים שבינינו.הלוואי והתקציב היה יותר גבוה...אבל כרגע אין לי עוד מה למתוח.
תודה מראש:D
הטרופרים שאתה מדבר עליהם רכבים אמינים בכלליות (בנזין והדיזל 3.1)
הגיר בבנזין אומנם נוטה להתחמם, אבל ברגע שאתה שם לו קולר חיצוני ודואג לסוע כמו שצריך ומבין את החסרונות שלו - הוא לא נהרס בכזו קלות. בטרופר שהיה לי הגיר עבר שיפוץ רק אחרי 220 אלף ק"מ. וב40 אלף שאחריו לא עשה איזשהי בעיה.
ההבדל בין הרכבים שציינת הוא קצת יותר גדול מהחברה שמייצרת אותם:
טרופר 3.1 ופאג'רו הם דיזל, הטרופר 3.1 ידני בלבד, ואילו הבנזין אוטומט בלבד.
פאג'רו יש גם וגם אבל בדגם ה2.8 נדיר למצוא ידניים, ודגם ה2.5 יש רק ידני.
פאג'רו עד שנת 2000 מנוע 2800 אוטומטי שותה יחסית הרבה דיזל, 1 ל6-7 לפי מדידות של חבר שלי.
שזו גם צריכת הבנזין בטרופר 3.2 שהיה לי.
חלקים לפאג'רו כנראה יותר יקרים, אך אם אתה שם חלקים תחליפיים ההבדלים לא בשמיים.
הפאג'רו יותר גניב לכן הביטוח שלו יקר יותר.
מבחינת שטח - לפאג'רו יש נעילה אחורית(צריך לבדוק שהיא עובדת כמו שצריך) ולכן יש לו עליונות מסוימת בשטח, אך לטרופר יש מכלולים חזקים יותר ומהלך מתלה אחורי מצוין שיעביר אותו ברוב המסלולים המטוילים.
אם ידני זה לא בעיה בשבילך - אני הייתי הולך על הטרופר 3.1
רכב אמין ועמיד שיכול לשרוד המון, יש לו שוק שיפורים מצוין(נעילות אוטמטיות ונשלטות, הגבהות ודרופ קיטים, יחסי העברה - כל מה שאתה רוצה בעצם), יש לו חלפים בשפע(אותו מנוע כמו של איפון), והוא דיי חזק וחסכוני יחסית לשנתון שלו.
זה מה שאני הייתי עושה.
erez_matas
22-01-11, 07:49
אני הייתי הולך על טרופר 3.1 סוס עבודה או מנסה למצוא פג'רו 2.8 גיר רגיל
אני הולך להשתגע וכנראה לשגע אתכם:confused:
אחרי מס' רב של רכבים שראיתי (כולם פשוט גמורים!),חשבתי לנצל קשרים וללכת על רכב שאני לא סובל את המראה שלו,בעיקר מהחזית...ניסאן טראנו.
מה דעתכם,שוב בעיקר מול הטרופר 3.1?
תודה וסליחה על הקוליסים;)
אני לא כל כך אוהב את הטראנו.
לטעמי הוא פחות נוח מהטרופר, הוא יותר חלש מהטרופר בנזין, לא יודע איך ביחס לדיזל.
מבחינת שוק שיפורים - של הטרופר יותר מפותח.
היתרון היחיד של הטראנו מבחינתי, מחיר קניה זול בגלל הרבה רכבים בשוק.
אני בכל זאת הייתי הולך על הטרופר דיזל.
אבל מה שתבחר אתה תהנה, זה רק אוטו מקסימום מוכרים...
אם אתה "לא סובל" אותו - מדוע לקנות? הטראנו נחות מהטרופר כמעט בכל פרמטר, ונדמה לי שקל יותר להשיג טרופר במצב סביר.
אני עוד לא קונה.פשוט ממה שראיתי,לא נכון לומר שטרופריםפ במצב טוב יותר.היתרון היחסי היחיד שיש לטראנו מבחינה אישית,זה קשרים טובים עד מאד בקרסו.
השאלה היא האם הטראנו נחות עד כדי לא לנצל את הקשרים שיתבטאו בסופו של דבר באחזקה זולה?
אני עוד לא קונה.פשוט ממה שראיתי,לא נכון לומר שטרופריםפ במצב טוב יותר.היתרון היחסי היחיד שיש לטראנו מבחינה אישית,זה קשרים טובים עד מאד בקרסו.
השאלה היא האם הטראנו נחות עד כדי לא לנצל את הקשרים שיתבטאו בסופו של דבר באחזקה זולה?
במה הקשרים האלה מתבטאים?
יש לך יכולת להשיג חלקי חילוף בזול? לא לשלם על עבודה במוסך?
בכל מקרה, תסע בשני הרכבים ותראה מה אתה מעדיף..זה מבחינתך צריך להיות הדבר הראשון שאתה עושה.
אולי תגלה שאתה לא אוהב את הטרופר בכלל ומעדיף טראנו, ולהפך.
אם החלטת ללכת על דיזל ,
בנושא האמינות הטרנו לוקח ובגדול בשאר הפרמטרים הוא נחות .
טרופר דיזל רק עד שנת 98 רכב מדהים עם אפשרויות לשיפורים, מעבר לשנתון זה אל תתקרב אלא אם אתה חובב הרפתקאות (מוסכים ותקלות מנוע , אין יותר אחריות חברה על התקלות המובנות במזרקים המיוחדים שלו).
פג'רו , קשוח , אמין וטוב יש לבדוק את מצב הטורבו , חלקים יקרים , מהלך מתלים קצר.
אם בנזין , מתוך השלושה הטרופר הוא המומלץ .
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.