צפייה בגרסה מלאה : מחפש בעל מקצוע להברזת הברגות בגיר.
אהלן.
אני התיאשתי מלנסות לבד.
גראנד שירוקי ZJ 95 ההברגות של הקרטר גיר הלכו למרות מאמצים חוזרים והברזה עצמית הבעיה לא נפטרה ושמן עדיין נוזל.
מחפש בעל מקצוע (אחד שיודע גם לקחת אחריות על עבודתו) לקחת אליו ת'ג'יפ יש בערך 16 הברגות צריך להבריז את כולם ולשים ברגים חדשים.
כמה אמור לעלות דבר כזה?
ואיזה בעלי מקצוע עושים עבודה מסור זה?
תודה חנן
נ.ב.
דברתי עם יריב ואורן מכפר הנגיד אבל זה קצת רחוק לי.
מה אתה רוצה שיעשו ? מילוי והברזה למידה הישנה ? הברזה למידה גדולה יותר ?
הליקויל לא יכול לפתור לך את הבעיה ? עבודה מושלמת תעלה לך יותר מהגיר עצמו ותדרוש גם פירוק שלו. לאלתר מתחת לרכב עם הליקויל נשמע יותר סביר.
איציק - 4X6ZH
25-01-11, 15:10
הלי כוויל עבר מהעלום
היום יש את זה
http://www.youtube.com/watch?v=uP2Up_hG7rc
יש בהשג אצל המוסכים שמבינים ענין
איציק
מניסיון
גם אני ממליץ על המוצר של ווירט כמו בקישור שאיציק שם..
חוזרים בקלות למידה המקורים, ההברגה יותר חזקה מהמקור..הבעיה, למצוא מי שמשתמש בזה...הסט עצמו די יקר..
לא הבנתי.
הלינק לא מראה הברזה רגילה?
בהוליקוייל כבר השתמשתי כנראה עשיתי עבודה מחורבנת.
יש עוד אופציות?
לגבי גיר חשבתי על זה אבל הגיר שלי מעולה(חמסה חמסה פלפל שום בצל) ואין לי כוח להכנס לפרוייקט של הורדת גיר וכו'.........
תודה לעונים
לא הבנתי.
הלינק לא מראה הברזה רגילה?
בהוליקוייל כבר השתמשתי כנראה עשיתי עבודה מחורבנת.
יש עוד אופציות?
לגבי גיר חשבתי על זה אבל הגיר שלי מעולה(חמסה חמסה פלפל שום בצל) ואין לי כוח להכנס לפרוייקט של הורדת גיר וכו'.........
תודה לעונים
יש שימוש במברז אבל התותב שמוברג פנימה הוא במידה של הבורג המקורי,
קבל קישור ברור יותר לשלבי הפעולה.
http://www.youtube.com/watch?v=Gxnm8J9WXz8&feature=related
איציק - 4X6ZH
25-01-11, 21:25
זאת לא עבודה לתנאי בית
זאת לא עבודה לחובב .
זאת לא עבודה למי שלא עסק בתיקון הברגות .
יש תותבים מיוחדים במידת אוברסיז גם לאותם מיקרים שבהם הקדח כבר גדול לתותב הרגיל .
לדעתי אין בעיה לעלות במידה אחת ולהשתמש בבורג רגיל לתוך תותב בקוטר גדול .
כנראה שגם משטח האטימה של אגן השמן כבר לא ישר ( מהלחיצות של הברגים )
תמיד יש אפשרות להוסיף חומר אטימה מיוחד בנוסף לסתם המקורי .
במידה וזה אגן שמן ללא סתם אז יש לעבור להשתמש בחומר אטימה מסוג אחר .
נכון אלה חומרים יקרים ( אפילו יקרים מאד )
המוצרים לא מוצרי מדף . ורוב הספקים לא יודעים על מה אתה מדבר .
חומרי האטימה הם לא סילקון !! לא אדום \ לא כחול \ והשד יודע איזה עוד צבעים יש למוצרי טמבור שנמכרים בחנויות חלקי חילוף .
איציק
זאת לא עבודה לתנאי בית
זאת לא עבודה לחובב .
זאת לא עבודה למי שלא עסק בתיקון הברגות .
יש תותבים מיוחדים במידת אוברסיז גם לאותם מיקרים שבהם הקדח כבר גדול לתותב הרגיל .
לדעתי אין בעיה לעלות במידה אחת ולהשתמש בבורג רגיל לתוך תותב בקוטר גדול .
כנראה שגם משטח האטימה של אגן השמן כבר לא ישר ( מהלחיצות של הברגים )
תמיד יש אפשרות להוסיף חומר אטימה מיוחד בנוסף לסתם המקורי .
במידה וזה אגן שמן ללא סתם אז יש לעבור להשתמש בחומר אטימה מסוג אחר .
נכון אלה חומרים יקרים ( אפילו יקרים מאד )
המוצרים לא מוצרי מדף . ורוב הספקים לא יודעים על מה אתה מדבר .
חומרי האטימה הם לא סילקון !! לא אדום \ לא כחול \ והשד יודע איזה עוד צבעים יש למוצרי טמבור שנמכרים בחנויות חלקי חילוף .
איציק
איציק תודה.
אז.....מה עושים?אצל מי עושים?
יש שימוש במברז אבל התותב שמוברג פנימה הוא במידה של הבורג המקורי,
קבל קישור ברור יותר לשלבי הפעולה.
http://www.youtube.com/watch?v=Gxnm8J9WXz8&feature=related
באמת יותר ברור תודה.
איפה אפשר לקנות את ה"טיים סט" הזה?
אולי ליבואן יש תשובות
תנסה, ווירט ישראל 046273939
באמת יותר ברור תודה.
איפה אפשר לקנות את ה"טיים סט" הזה?
חנן, קח בחשבון שאתה תצטרך לרכוש את הערכה, עם כל הכלים וכו. לדעתי, אין הצדקה לכך למשתמש הביתי, למרות התוצאות המעולות והעובדה שבחלק ניכר מהמקרים התוצאה הסופית חזקה יותר מההברגה המקורית כשהיתה חדשה. אני חושב שהפתרון בשבילך הוא פשוט למצוא בעל מקצוע עם המערכת (והרבה סבלנות), ולהעמיד אצלו את הרכב לתיקון, שיחליף את כל ההברגות בקרטר לאינסרטים כאלה.
בהצלחה-קובי
מחר אני יבדוק מה מחיר הערכה.
לפי מחיר שקבלתי על עבודה זה יעלה 1000+ אולי שווה לקנות את הערכה ואז פגעתי ב-2 ציפורים במכה אחת.
וגם אם מישהו ירצה יוכל להשאיל אותה.
חנן
איציק - 4X6ZH
27-01-11, 08:07
לפני שאתה רץ לקנות את הכלים אתה חייב לבדוק מה קוטר הקדח הנוכחי אצלך
כרגע יש לך 2 סוגי ברגים .
אחד הבורג המקורי ( הרי לא כל ההברגות תוקנו עם הולי כייל )
והקדחים שבהם יש כבר הולי כוייל .
החסרון של הערכה הזאת שהיא יעודית לכל קוטר בורג !
מה שאומר שבמקרה שלך יהיה צורך בשני ערכות .
יתכן שקוטר הקדח במקומות שיש הוליכייל יאפשר התקנת TIME SERT במידה המקורית .
אבל זה חייב להבדק מראש .
מקובל לחייב כ 50-150 שקל לתיקון מקומי של הברגה במהלך עבודה של המוסך .
לברגים רגילים ( כמו בורג אגן שמן )
תיקון הברגת פלג \תיקון פקק אגן שמן \ תיקון בורג ראש מנוע 250-500 ש"ח .
במקרה שלך כנראה שיש הרבה יותר מאחד
וכנראה שגם יותר ממידה אחת
לכן הצעת מחיר חייבת להעשות רק לאחר הפרוק .
איציק
כמו שאיציק כתב
החיסרון הגדול הוא שלכל בורג יש ערכה בנפרד, הערכות ממש לא זולות ומגיעות עם מעט אינסרטים , כשתדע איזה קוטר אתה צריך אני יכול לבדוק לך עם הסוכן של וירט שמביא לנו ציוד בעבודה...
כמה הברגות אתה צריך לתקן?
ליאור
כמו שאיציק כתב
החיסרון הגדול הוא שלכל בורג יש ערכה בנפרד, הערכות ממש לא זולות ומגיעות עם מעט אינסרטים , כשתדע איזה קוטר אתה צריך אני יכול לבדוק לך עם הסוכן של וירט שמביא לנו ציוד בעבודה...
כמה הברגות אתה צריך לתקן?
ליאור
אהלן ליאור.
אני רוצה ליישר קו פעם אחת וזהו ולהיות בטוח שיש לי ראש שקט.
לשאלתך את כולם (16 אם אני לא טועה).
לגבי הקוטר אין לערכה תושבות בעובי שונה כך שאני יבחר את גודל ההברגה/הבורג?
הבעיה שאם אני מפרק בשביל לבדוק אני כבר לא יסגור שוב על אותן ההברגות וכרגע הג'יפ נוסע על בסיס יומי.
אבל...נראה לי שיש לי ברגים מקוריים שלא נכנסו להברזות שעשיתי :eek: אני יבדוק.
ד.א. ניבה אחלה ג'יפ מיתלים נפרדים כיף חיים(ראה חתימה) היום רוכב על ZJ.
תודה
אהלן.
כמו שכתבתי, לכל גודל של הברגה יש ערכה נפרדת...זה מגיע אינסרטים, עם 4 כלים ..מקדח, מברז , שקען (כלי שעושה מגרעת כדי שהאינסרט ישב במקום ולא יכנס בזמן הברגת הבורג) , וכלי נוסף להכנסת האינסרט למקום..
ניתן בתנאים ביתיים, חידשתי ככה הברגות למכסה שסתומים בבית וגם לקרב'...לי יש ערכה לברגי M5
אתה צריך לדעת איזה בורג יש לך לפני שאתה קונה ...
לגבי ניבה..
אחרי 13 שנה על אחת כזאת ועוד כמה בבית...מכיר ויודע..:)
ליאור
מה בעצם ההבדל בין time-sert ל heli-coil ?
נראה לי שיש לי במנוע שתי הברגות שצריכות תיקון
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.