התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מוסך בחיפה לבדיקה לפני קניה?



riluman
30-01-11, 20:32
יש למישהו פה המלצה על מוסך אמין ויסודי לבדיקה של סופה? (בדיקה לפני קניה כמובן)

riluman
31-01-11, 22:05
אז ככה, לקחתי היום את הרכב לבדיקה, סופה 94. בפרו ג'יפ הוא לא עושה בדיקותץ לפני קניה, גיא מהמוסך הפנה אותי למוסך שבתאי, שגם לא מוכן לבדוק ג'יפים. בסוף הגעתי למוסך המתאם, בצ'ק פוסט, הוא לקח 600 ש"ח על בדיקה מלאה. יסודי למדיי, פחות מבין ברכבי שטח, אך הידע והשנות ניסיון הוציאו רשימת רג'קטים ארוכה ומפורטת.

mor76
31-01-11, 22:43
אז ככה, לקחתי היום את הרכב לבדיקה, סופה 94. בפרו ג'יפ הוא לא עושה בדיקותץ לפני קניה, גיא מהמוסך הפנה אותי למוסך שבתאי, שגם לא מוכן לבדוק ג'יפים. בסוף הגעתי למוסך המתאם, בצ'ק פוסט, הוא לקח 600 ש"ח על בדיקה מלאה. יסודי למדיי, פחות מבין ברכבי שטח, אך הידע והשנות ניסיון הוציאו רשימת רג'קטים ארוכה ומפורטת.
מה לדעתך בסופו של דבר עדיף?קומפיוטסט או המוסך?תוכל לפרט קצת על הרגקטים?

riko
31-01-11, 23:33
אז ככה, לקחתי היום את הרכב לבדיקה, סופה 94. בפרו ג'יפ הוא לא עושה בדיקותץ לפני קניה, גיא מהמוסך הפנה אותי למוסך שבתאי, שגם לא מוכן לבדוק ג'יפים. בסוף הגעתי למוסך המתאם, בצ'ק פוסט, הוא לקח 600 ש"ח על בדיקה מלאה. יסודי למדיי, פחות מבין ברכבי שטח, אך הידע והשנות ניסיון הוציאו רשימת רג'קטים ארוכה ומפורטת.

רשימת רג'קטים ארוכה , זה לא משהוא שצריך להבהל ממנו , הרי בסופו של דבר מדובר ברכב שעבד קשה ובא בימים . השאלה היא מהי רשימת הרג'קטים , ומשמעותה ? ,
ספר מה התגלה בבדיקה וננסה לסווג את הרשימה
בהצלחה.
כמובן שחשוב גם מחיר הקנייה של הגיפ לאחר קיזוז הרג'קטים המשמעותיים , אם יש .

six 4 life
31-01-11, 23:35
אז ככה, לקחתי היום את הרכב לבדיקה, סופה 94. בפרו ג'יפ הוא לא עושה בדיקותץ לפני קניה, גיא מהמוסך הפנה אותי למוסך שבתאי, שגם לא מוכן לבדוק ג'יפים. בסוף הגעתי למוסך המתאם, בצ'ק פוסט, הוא לקח 600 ש"ח על בדיקה מלאה. יסודי למדיי, פחות מבין ברכבי שטח, אך הידע והשנות ניסיון הוציאו רשימת רג'קטים ארוכה ומפורטת.
לי נשמע שהידע ושנות הנסיון במקרה הזה הם להוציא ממך 600 שקל בהצלחה מרובה וגם להוציא אותך מבסוט אחרי :cool:.

riluman
16-02-11, 18:09
כל הרג'קטים היו שטויות (פלסטיקים סדוקים, חסר מכסה של תא כפפות וכו'), היה רג'קט של ריתוך בשילדה, אך לאחר בדיקה בסופה שכבר יש לי, הבנתי שזה חלק מהשילדה ולא ריתוך בשל סדק. חור בדוד של האגזוז, פליטת פחמן גבוהה. וגם אחרי ה- 600 ש"ח החסרי משמעות האלו, רכשתי את הג'יפ ב-31000, שזה מחיר נמוך לדעתי. כמעט וסיימתי ליישר קו, נשאר לתקן ולהחליף כמה דברים פעוטים. אחרי הכל, אני אוציא עליו עוד 3000 ש"ח נוספים, וזה עדיין משתלם לי. קניתי לפני כשלושה חודשים סופה, במצב פחות טוב (אך עם הרבה הרבה שיפורים) ב-45K, ככה שזה סביר. ולצערי המחיר שלהן לא יורד, אני מצפון הגולן, וסופה במצב מכני ומרכב טוב, פשוט עולה המון. את שני הג'יפים הפכתי לרישיון מדברי, והם משמשים לטיולי ג'יפים.

-->