צפייה בגרסה מלאה : טורים לא יציבים - WJ 2003
חברים,
כשהרכב (WJ 2003 לימיטד) עומד במקום בהילוך, מידי פעם יש ירידת טורים לשנייה-שתיים, הרכב לא נכבה כתוצאה מכך.
המחשב לא מראה תקלה, ניקו מנוע צעדים ולא עזר.
יש למישהו רעיון?
תודה רבה,
זיו
ניסית להכניס חומר לדלק לניקוי מזרקים ?
שים לב שמה שמוכרים מתאים בדרך כלל ל 50 ליטר דלק .
תודה על ההסברים.
חומר ניקוי - האמת שלא השתמשתי, הרכב אצלי בסביבות 12,000 ק"מ, אני מניח שצריך להשתמש ובוודאי לא יזיק.
חיישן MAP - יש מושג כמה צריך לעלות? ההחלפה שלו מסובכת?
שוב תודה,
זיו
תודה על ההסברים.
חומר ניקוי - האמת שלא השתמשתי, הרכב אצלי בסביבות 12,000 ק"מ, אני מניח שצריך להשתמש ובוודאי לא יזיק.
חיישן MAP - יש מושג כמה צריך לעלות? ההחלפה שלו מסובכת?
שוב תודה,
זיו
עולה כ 40$ + משלוח , 5 דקות התקנה
יש לך המלצה מהיכן כדאי להזמין? כמה זמן זה לוקח בדר"כ?
שוב תודה רבה.
נמרוד - מערד
31-01-11, 23:15
זיו
קח את הרכב לאיבחון אל תחליף חישנים סתם, תחליף רק מה שהמחשב אומר שפגום.
נמרוד
הרכב חובר היום למחשב בדרך השטח, שום דבר לא נמצא כפגום...
החליטו לנקות מנוע צעדים, עזר כמו כוסות רוח למת...
ומכאן הבעיה.
הרכב חובר היום למחשב בדרך השטח, שום דבר לא נמצא כפגום...
החליטו לנקות מנוע צעדים, עזר כמו כוסות רוח למת...
ומכאן הבעיה.
אל תרוץ לקנות . בכל מקרה ב EBAY יש כמויות .
תתחיל מהכנסת חומר לניקוי מזרקים . כשאתה עם 50 ליטר בנזין או קצת פחות להעלאת הריכוז .
בחר בחומר איכותי ולא משהו "סיני" . כגון החומר ששמים לפני טסט .
כמוכן חומרים אלו שמים אותם כל 5000 ק"מ בצורה קבוע ולפעמים בתדיות יותר גבוה , הרבה תלוי באיכות הדלק .
סתם נקודה למחשבה...
אני חוויתי תופעה כזו כאשר היתה לי בעיה בחיישן לחץ שמן גיר, במסגרת החיפושים גם ניקיתי את בית המצערת וחיישניו, היה שיפור, אך התופעה נעלמה לחלוטין לאחר אותו חיישן בגיר.
לכן, אם אתה מרגיש גם תופעות "משונות" בתיפקוד הגיר, זה יכול להיות הכיוון.
אצלי היתה תופעה של שינויי סל"ד גדולים יותר - מה שהיה תקול ופתר את הבעיה - TPS-Throttle Position Sensor
תודה.
אתחיל בניקוי המזרקים ואתקדם משם, בתקווה שבמהלך הדרך לא אצטרך ליותר מידי תיקוני שווא...
תודה.
אתחיל בניקוי המזרקים ואתקדם משם, בתקווה שבמהלך הדרך לא אצטרך ליותר מידי תיקוני שווא...
מה נגמר ?
עוד לא נגמר לצערי...
שמתי חומר לניקוי מזרקים, יש שיפור אבל התופעה לא נעלמה. עדיין חוזר מס' פעמים במהלך הנסיעה.
כפי שאמרתי, החיבור למחשב לא הראה כלום, כך שאין לי כרגע ממש כיוון.
אני מטפל בדר"כ בדרך השטח. הם בסה"כ מקצועיים.
3 שנים היה לי לנדרובר וטיפלתי שם, ובאמת שאין כמו יענקלה זלצר - מכיר כל בורג, כל תופעה.
עם זאת יש לי רושם שבגרנדים הם פחות מבינים. אולי כדאי ללכת למישהו שמבין קצת יותר שיבדוק את זה, שכן לא בא לי להחליף חצי רכב עד שבמקרה התופעה תיפתר...
זיו, תקלות בחיישנים MAP או TPS, יכולות לא להופיע על המחשב. אם אתה באזור המרכז, גש לאריה סמוחה במוסך הקנין בבני-ברק (או לבן שלו, ברק), הוא מומחה.
תודה, כך אעשה, אני נמצא באזור לא מעט.
אקפוץ לשם במהלך השבוע הקרוב, אעדכן.
תודה לכולם על העצות הטובות.
תמיר יהושע
20-02-11, 17:49
שלום לך
אני ניתקלתי בתופעה כזו בגרנד 99 4.7
זה התחיל עם זיוף קטן וזה הגיע למצב שהרכב נכבה בנסיעה
במשך המון זמן אף אחד לא פתר את הבעיה הוחלפו כל החיישנים
עד שבעל הרכב הסכים סוף סוף להקשיב ושלח את המחשב למעבדה
במחשב נמצאו 3 תקלות שבחיבור לסורק לא נמצאו התקלות
תיקנו את המחשב והבעיה נעלמה
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.