PDA

צפייה בגרסה מלאה : מים בשמן .. דכאון



itziksamurai1
01-02-11, 00:31
היום פתחתי את הפקק מילוי שמן והיה חומוס על הפקק מבפנים...

לפני חצי שנה בערך החלפתי אטם ראש והמנוע עבד טוב .. בכל התקופה המנוע לא התמם והכל היה טוב...

יש מצב שמים נכנסים לא מהאטם ראש ? סעפת יניקה למשל ?

איך אני בודק מאיפה ? כי חבל להוריד עכשיו ראש סתם ..



ד"א למישהו יש הצעה לאטם ראש טוב ? יותר טוב מהמקורי

:confused::confused::(:(

RAMURAI
01-02-11, 00:47
היום פתחתי את הפקק מילוי שמן והיה חומוס על הפקק מבפנים...

לפני חצי שנה בערך החלפתי אטם ראש והמנוע עבד טוב .. בכל התקופה המנוע לא התמם והכל היה טוב...

יש מצב שמים נכנסים לא מהאטם ראש ? סעפת יניקה למשל ?

איך אני בודק מאיפה ? כי חבל להוריד עכשיו ראש סתם ..



ד"א למישהו יש הצעה לאטם ראש טוב ? יותר טוב מהמקורי

:confused::confused::(:(

אם היו ניכנסים מים מהסעפת יניקה זה היה נכנס ישירות לתוך הצילינדרים, עם התערובת דלק ואויר יחד.

יש מצב שהמעברים של המים נרקבו(קורוזיה) ויש פריצת מים לשמן?

יותר טוב מהמקורי? יש דבר כזה?

itziksamurai1
01-02-11, 01:18
המנוע במצב חדש אין סיבה שיקרה משהו למעברים הג׳יפ אצלי כבר 10 שנים ותמיד השתמשתי ב׳ מים ירוקים.. גם כשפתחתי אותו הכל היה נראה תקין..

אז כנראה שזה שוב אטם ראש..
בקשר לאטם חשבתי אולי יש משהו משופר.. יותר טוב מהמקורי..

כמה שאלות
כדאי למרוח שרלק ? פעם קודמת לא עשיתי את זה
בספר כתוב להחליף את הברגים של הראש ולא עשיתי את זה פעם קודמת .. להחליף ?
יש לי מה להחליף כבר גומיות שסטומים ומחזירי שמן בראש או שזה סתם מיותר ?

תודה .. תאחלו לי הצלחה הפעם

RAMURAI
01-02-11, 01:41
המנוע במצב חדש אין סיבה שיקרה משהו למעברים הג׳יפ אצלי כבר 10 שנים ותמיד השתמשתי ב׳ מים ירוקים.. גם כשפתחתי אותו הכל היה נראה תקין..

אז כנראה שזה שוב אטם ראש..
בקשר לאטם חשבתי אולי יש משהו משופר.. יותר טוב מהמקורי..

כמה שאלות
כדאי למרוח שרלק ? פעם קודמת לא עשיתי את זה
בספר כתוב להחליף את הברגים של הראש ולא עשיתי את זה פעם קודמת .. להחליף ?
יש לי מה להחליף כבר גומיות שסטומים ומחזירי שמן בראש או שזה סתם מיותר ?

תודה .. תאחלו לי הצלחה הפעם


בקשר לאטם ראש מקורי אני חושב שזה מיותר(לא כולם יסכימו איתי פה).

יש לי ניסיון רב בסט שלייף חליפי ואין אם זה שום בעיות.

כמעט ו80-90% מהמכונאים לא משתמשים בשרלק אבל אני כן, וזה מאוד מומלץ.

ברגי ראש חובה אפילו להחליף(גם פה יהיו שיגידו שלא), אתה כבר תהייה בחיזוק השלישי וזה לא ממש "בריא". סט ברגים מקוריים ממכשירי תנועה 300-350 ש"ח.

כמובן שאם הראש בחוץ מומלץ לשלוח אותו לבדיקת "בלחץ", לראות שאין סדק. ולאחר שראית שהכל בסדר/תקין להחליף גומיות שסתומים וגם ומחזירי שמן.

חנן-ג'יפולוג
01-02-11, 05:02
מע' PCV תקינה ונקייה? מנוע לא מנפח? יש עוד סיבות לסימנים כאלה על פקק מילוי השמן חוץ מאטם ראש. בכלל חסר לך נוזל קירור? איך נראה השמן עצמו בתחתית המדיד? אם המנוע לא התחמם והעבודה הקודמת נעשתה כראוי אז הסיכוי שמדובר באטם ראש הוא די נמוך.

אל תרוץ לפתוח ראש על סמך הממצא הזה בלבד (אבל תתחיל לחסוך כסף) .

itziksamurai1
01-02-11, 18:08
היום פירקתי את הראש האטם לא פרץ.. כנראה שזה הברגים כי האטם לא היה נראה לחוץ ..
עוד אפשרות זה הפקקי מים מתחת לקאמשפט.. אני מקווה שזה אחד מהם ולא איזה סדק בראש או בבלוק..
ד״א היה איבוד מים ,לא הרגשתי שהמנוע מנפח.. אבל אם אני לא טועה כשהמנוע מנפח זה גם כי פרץ אטם (בורח קומפרסיה למים)

מה אתם אומרים על סט שלייף של ויקטור ריינז? *

יונימוג אדום
01-02-11, 18:39
לא ציינת באיזה רכב מדובר .
למנועים שונים ישנם מחלות שונות ומשונות .

אילן

omri_t
01-02-11, 18:44
תגיד, את הראש מנוע שלחת לחריטה?
או שפשוט החלפת אטם ראש וזהו...?

RAMURAI
01-02-11, 20:10
מה אתם אומרים על סט שלייף של ויקטור ריינז? *



מצויין.

itziksamurai1
01-02-11, 20:43
הרכב זה סמוראי 95

כרגע הראש בבדיקה מחר אני אדע מה הבעיה

-->