צפייה בגרסה מלאה : Article: דיהטסו טריוס במבחן שטח
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?1786-jeepolog-archive
כמדריך שטח שנסע 5 שנים על טריוס בשטח, בטרשים ובעיקר מעברי מיים עמוקים בציפורי בהם הטריוס עבר ללא בעיות עם צמיגי יוקהמה 50:50 בעיקר בשל המיקום הגבוה של יניקת האוויר, דהרתי בדיונות קיסריה אחרי הורדת אוויר ל 12 , ואימוני שטח במאגר מנשה, וטיפוסי מדרגות בחורשן עם בניית מע"צ כמו כולם וגם בלי הילוך הכוח, הכלי אחרי החלפת צמיגים ל 50:50 של יוקהמה, טויו או מקסיס הוא מפתיע ביותר והרבה מאד משפחות נהנות מימנו (נכון שלא הלכתי לשבור אותו במעלות הנגב, אבל עליתי וירדתי את נחל סמך אל-על בגולן וכל שאר המעלות בגולן (רק את אודם הארוך עם המדרגה באמצע לא ניסיתי) בקיצור אחרי מיגון וצמיגים וקצת ניסיון הוא הפתיע גם את חברי לקורס המדריכים בוינגגיט
GodsFather
01-03-18, 10:26
טוב שנזכרתהוא היה בשטח כל הזמן הזה...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
הוא מזמן ערק לטויוטה ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
או תקוע בדיונות של וינגייט
או תקוע בדיונות של וינגייט
הוא קנה ל׳ק
ונהנה ממנו ..
עובד גם עם הצבא
Sent from my iPhone using Tapatalk
טוב שנזכרת
אהלן דרור, תתפלא אבל עכשיו יש התעוררות בעולם הטריוסים, קבוצות ווטס-אפ גם לדור וגם לדור 2, פשוט הטריוס שלי עשה סבוב אצל הבנים ונהג אוטובוס לא אחראי חיסל אותו מה שהטבע לא עשה, וקנינו מיד את הכי חדש שיש 2011 לבן היותר צעיר,,, כך שהנושא חזר להיות רלונטי וב2011 יש עוד 2 כפתורים שבאתי לאתר פה ולגיפולוג ליראות מה כתבו עליהם חברי שבשטח
JUST IN TIME זה מושג שמתאים לי,,, כי רק עכשיו פיניתי זמן לשבת ולקרוא קצת :-) ודווקא עכשיו יש חיםושים אחר מיגונים במחיר סביר ואפילו שנורקלים :-) ברכות
תכלס בהתבוננות בעיניים פקוחות על שוק המשומשים, מה שהיה ג׳יפון לדיונות ושבילים לפני עשור- היום הוא עדיין אותו ג׳יפון אבל האופציות בשוק המשומשים מדגישות את זה שיש לו סרן חי ומבנה חסון, מה שאין לאף רכב אחר 5 דלתות במחיר שלו שהוא לא בהמה בגודל מלא. אז יש בו משהו בכל זאת.
נכון הוא נמוך נכון הגלגלים קטנים נכון הוא בלי הילוך כוח, אבל נחישות מפצה על זה ברמה מסויימת. עדיין אין לו סיכוי לטייל בכיף ובלי חשש בשיירה של רכבי שטח בגודל מלא. ואם מטיילים בקבוצה שבה לכולם אותן מגבלות אז זה גם פחות מפריע - העיקר שמטיילים, לא?
אסף.
תכלס בהתבוננות בעיניים פקוחות על שוק המשומשים, מה שהיה ג׳יפון לדיונות ושבילים לפני עשור- היום הוא עדיין אותו ג׳יפון אבל האופציות בשוק המשומשים מדגישות את זה שיש לו סרן חי ומבנה חסון, מה שאין לאף רכב אחר 5 דלתות במחיר שלו שהוא לא בהמה בגודל מלא. אז יש בו משהו בכל זאת.
נכון הוא נמוך נכון הגלגלים קטנים נכון הוא בלי הילוך כוח, אבל נחישות מפצה על זה ברמה מסויימת. עדיין אין לו סיכוי לטייל בכיף ובלי חשש בשיירה של רכבי שטח בגודל מלא. ואם מטיילים בקבוצה שבה לכולם אותן מגבלות אז זה גם פחות מפריע - העיקר שמטיילים, לא?
אסף.
תחשבו איזה מלך השטח יהיה הטריוס ... בעולם שאין בו מנועים .. או סרנים .. או גלגלים :)
אפילו בדואים שמו עליו עין, ראיתי כבר כמה ליד מאהלים.
אפילו בדואים שמו עליו עין, ראיתי כבר כמה ליד מאהלים.
כמה נמוך צריך לרדת כדי לגנוב טריוס....
אפילו בדואים שמו עליו עין, ראיתי כבר כמה ליד מאהלים.
יש אחד סגול דהוי מהמודל הראשון (1300 סמק) באיזור ביר הדאג' - רמת חובב שהנהג שלו יודע להוציא ממנו הרבה ויפה.
ראיתי בדואי עם אחד כזה עולה את מעלה עוזי.
את טרי שלי קנה בדואי. קנה - לא גנב. והוא לא ירד בזה לשום מקום. סימן שהוא יודע מה יוכל לעשות בו.
גם עכשיו שאני בעלים גאה של ג'ימיני - אני עדיין מתגעגעת מאוד לטריוס 98 שהיה לי
ועשיתי בו הכל.כל מה שלא יכולתי - משכו אותי. אז מה. לידי נמשכו גדולים וחזקים ממני...
אני ישמח לקבל מספר טלפון לקבוצת whatapp של טריוס
אני אישית פחות בקטע של טריוסים כי כשאנחנו מטיילים לא רק LOW משתלב, אלא גם הנעילות, אך אני בהחלט יכול להבין את האפיל ואת פקטור המגניבות של הטריוס. קל לי מאוד לדמיין אחד כזה מוגבה 2 אינץ' עם גגון נורמאלי, תאורה רצינית ומקסיס 8060. וכמובן-אי אפשר לשכוח את המסע של יואב, מלך ה"אז מה אם היצרן אמר שזה לא ילך, בואו ננסה בכל זאת" -
http://www.kvishim.co.il/road-tests/%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%98%D7%A4%D7%A1-%D7%90%D7%AA-%D7%9E%D7%A2%D7%9C%D7%94-%D7%99%D7%90%D7%99%D7%A8-%D7%94%D7%90%D7%9E%D7%A6%D7%A2%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%99%D7%94%D7%98/
קל לי מאוד לדמיין אחד כזה מוגבה 2 אינץ'
נסעת על אחד?
זה רכב עם יחס רוחב/גובה צר יותר מגימני.
נסעתי עם אחד 10 ימים בכביש ושטח, הוא לא מקנה תחושת בטחון בשפצ במצב הנוכחי, אז להגביה?
זויות המרכב שלי לא רעות בכלל, הרוחב והיעדר low זה הבעיה הגדולה שלו.
יש אחד סגול דהוי מהמודל הראשון (1300 סמק) באיזור ביר הדאג' - רמת חובב שהנהג שלו יודע להוציא ממנו הרבה ויפה.
מסתובב סגול אחד ידני מהדור הראשון שנוסע טוב באופן חשוד.
מסתבר ששתלו בו את מנוע ה-1500 החדש והחזק יותר...
ראיתי בדואי עם אחד כזה עולה את מעלה עוזי.
בפסח האחרון ראיתי אחד כזה עולה את עשוש. אבל לא בטוח שבדואי..
מסתובב סגול אחד ידני מהדור הראשון שנוסע טוב באופן חשוד.
מסתבר ששתלו בו את מנוע ה-1500 החדש והחזק יותר...זה גם בטח מופיע ברישיון שלו, עם פוקסים 4" וכננת
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
את טרי שלי קנה בדואי. קנה - לא גנב. והוא לא ירד בזה לשום מקום. סימן שהוא יודע מה יוכל לעשות בו.
גם עכשיו שאני בעלים גאה של ג'ימיני - אני עדיין מתגעגעת מאוד לטריוס 98 שהיה לי
ועשיתי בו הכל.כל מה שלא יכולתי - משכו אותי. אז מה. לידי נמשכו גדולים וחזקים ממני...
והנה עוד תגובה שמאפיינת את בעלי הטריוס בהווה או בעבר.
טריוס הוא האנדרדוג הנצחי והם כל הזמן מרגישים צורך להגן עליו.
הם נעלבים בשמו גם כאשר הוא כבר לא ברשותם.
גם כאשר לאף אחד, גם לא לי, אין שום מילה רעה לומר על האוטו החמוד הזה.
זה בסדר יקירתי. אני יודע כמה אהבת את טרי. טרי הגיעה למקומות שהגיעה בעיקר בזכותך. היא הבינה שאין טעם להתנגד ולהתמרד ושיתפה פעולה...
הציניות שלי בכלל נועדה לבדואים, לא לטריוס.
בדואי אשכרה שילם, שילם כסף, עבור אוטו?.... נקבע כאן תקדים של ממש. אשכרה חומר לסטנדאפ.
אז אם הוא לא גנב את האוטו, מעניין מאיפה הוא גנב את הכסף.... :rolleyes:
לילה טובבבב.
נסעת על אחד?
זה רכב עם יחס רוחב/גובה צר יותר מגימני.
נסעתי עם אחד 10 ימים בכביש ושטח, הוא לא מקנה תחושת בטחון בשפצ במצב הנוכחי, אז להגביה?
זויות המרכב שלי לא רעות בכלל, הרוחב והיעדר low זה הבעיה הגדולה שלו.
כן. התכוונתי שיהיה בהחלט מגניב לראות אחד משופר- סתם בשביל הקטע. לקחת טריוס ולהגביה זה די מדליק. אגב, רוב הקיטים להגבהה, גם אלה של טריוסים מן הסתם, בהחלט מטפלים בזוויות גלגול.
לגבי השפ"צים, גם הרכב שלי לא הכי יציב. ושמעתי שהגבהות של 4 אינץ' בכלל הופכות אותם ללא יציבים...
בשישי בתצפית מרסבא היה טריוס ישן מוגבה מאד גלגלים גדולים כננת שנורקל ומה לא ..
לצערי היה בתנועה בזמן הצילום ומסתתר מאחורי הריינג׳
אבל זה באמת מחזה מוזר
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180312/9c1834039050c74547043f81e9dd8368.jpg
כנראה ממזרח ירושלים או רמאללה.
אמנם לוחית צהובה
אבל ככה אמר מוביל הטיול שלהם.
D90 שיצא היישר מהקטלוג של חברת הדיגום המקומית
Sent from my iPhone using Tapatalk
ראיתי באיילון טריוס שחיברו לו על מכסה המנוע מתקונים לאת חפירה מכוש וכל מיני דיגומים לא ברורים מוברגים לפח הרכב.
מגוחך.
והנה עוד תגובה שמאפיינת את בעלי הטריוס בהווה או בעבר.
טריוס הוא האנדרדוג הנצחי והם כל הזמן מרגישים צורך להגן עליו.
הם נעלבים בשמו גם כאשר הוא כבר לא ברשותם.
גם כאשר לאף אחד, גם לא לי, אין שום מילה רעה לומר על האוטו החמוד הזה.
טריוס הוא אכן אנדרדוג.
אני זוכר כשהייתי נוסע איתו בשטח וחוטף מבטי חמלה מכל הצדדים, שהפכו למבטי השתאות.
אבל הזכרון של המתבוננים היה קצר וטיול אחרי זה שוב אותם מבטים....
לדעתי, הוא לגמרי מוביל בשטח בקטגוריה שלו
מה הקטגוריה שלו ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
מה הקטגוריה שלו ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
רכב שטח רך, 4*4 קבוע, ללא LOW
רכב שטח רך, 4*4 קבוע, ללא LOW
כלומר אתה כותב לגיא שהטריוס מוביל בקטגוריה של הדאסטר ... טוב שזה בשרשור הזה ולא בשרשורפלצת של גיא :)
כלומר אתה כותב לגיא שהטריוס מוביל בקטגוריה של הדאסטר ... טוב שזה בשרשור הזה ולא בשרשורפלצת של גיא :)
קטגוריה אחרת ..
לדאסטר אין 4*4 קבוע.
גם לא בר השוואה בשום פרמטר אחר.
שנות דור בינהם.
גדלים משקלים נוחות חיסכון וביטחון.
Sent from my iPhone using Tapatalk
קטגוריה אחרת ..
לדאסטר אין 4*4 קבוע.
גם לא בר השוואה בשום פרמטר אחר.
שנות דור בינהם.
גדלים משקלים נוחות חיסכון וביטחון.
Sent from my iPhone using Tapatalkעבירות?
לא מכיר את הדאסטר
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
עבירות?
לא מכיר את הדאסטר
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
לטריוס הישן יש בקרת משיכה ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
לטריוס הישן יש בקרת משיכה ?
Sent from my iPhone using Tapatalkלדעתי לא
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
לא.
ולחלקם גם אין נעילה לדיפ המרכזי.
אז התשובה היא שדאסטר יותר עביר ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
אז התשובה היא שדאסטר יותר עביר ..
Sent from my iPhone using Tapatalkיש למישהו טריוס לצורך בדיקה השוואתית?
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
מה הקטגוריה שלו ?
Sent from my iPhone using Tapatalkכלב-תחת.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מה הקטגוריה שלו ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
מטופש.
אסף.
הטריוס ודומיו למשפחה הנקראת ''ג'יפונים'' מיועדים לטעמי למטרה אחת של ח'ברה שמטיילים
לטיולים רגליים בשטח. כלומר להגיע לתחילת המסלול הרגלי ללא חשש כאשר המסלול מתחיל בדרכי עפר ויש כאלו לא מעט אמנם גם אני נסעתי איתו למרסבא ועוד סלולים כאלו ואחרים{לא התחברתי לקטע} אבל לקחת אותך בבטחה לתחילת המסלול הרגלי שנמצא לעיתים בעומק השטח אז הוא סבבה לגמרי פשוט וקל היכן שפרייבט יתקשה הוא יעבור
רוצים טיולי שטח עם ג'יפ קנו ג'יפ אמיתי
יש בזה הגיון.
Sent from my iPhone using Tapatalk
טריוס הוא ג'יפון עם יכולות מעל לממוצע כי יש לו כמה יתרונות מובהקים לעומת קרוסאוברים מודרניים:
מרווח גחון - זה לא יונימוג אבל המרווח סביר.
קוטר גלגל - טוב נו, לא באמת גדול אבל יותר טוב מג'יפונים מודרניים ועם צמיגים בחתך שמאפשר הפחתת לחץ אוויר.
זוויות מרכב - הגלגלים ממוקמים ממש בפינות המרכב.
נעילה לדיפרנציאל מרכזי - לא בכל הדגמים אבל לאלה שיש, זה מצוין.
בקרת משיכה? וואלה לא זוכר. לדעתי אין וזה חיסרון גדול.
בדגמים המאוחרים יש בקרת יציבות (ESP) אבל זה מיועד לכביש. בשטח זה מפריע ומאוד מומלץ לכבות.
בשורה התחתונה - מה אתה צריך מהאוטו וכמה זה יעלה. בקנייה ובשוטף.
אם הדרישות היא לרכב שטח עירוני קטן וחסכוני (יחסית) שנוסע בעיקר בעיר וסביבותיה ובשבילים/שטח קל ולעתים שבילים ברמת קל-בינוני (כתלות ביכולות הנהיגה) טריוס יכול להיות אפשרות לא רעה בכלל.
לשימוש שטח יותר אינטנסיבי הוא כבר לא מתאים. ברוב המקרים הוא יעבור וראיתי כבר נהגים/ות טובים/ות שאנסו אותו לביצועים די מרשימים בכל מיני מעברים טכניים, אבל האוטו לא באמת מיועד ולא בנוי לזה. יהיה לזה מחיר בנזקים.
האמינות בסה"כ טובה. כלים שמורים ומטופלים שלא ראו שטח לא יתקילו אתכם בבעיות מיוחדות. אבל עם השנים האוטו מזדקן לא יפה. מנועי דייהטסו רגישים ביותר במערכת הקירור - תופעות של התחממות וכו' מבשרות על קיצו המתקרב של המנוע.
הדגמים החדשים מאמצע 2009 עם הפנסי ערפל כן מצויידים בבקרת משיכה. לפחות מה שרשום במבחנים שקראתי עליו.
וזה עושה אותו גיפון ראוי לאישה עם יכולות טיול רציניות יחסית בשבילנו (בינוני)ושאישה סטנדרטית תסכים לנסוע
עכשיו רק תוריד את האבחנה "לאישה" והתגובה תהיה יותר מדוייקת.
אסף.
ושאישה סטנדרטית תסכים לנסוע
?????
זה שווה דיון נפרד. בעצם, פורום נפרד ...
boaz avrahami
28-04-18, 18:26
ההנהלה יוצאת מגידרה להשיב את טלי והטריוס לפורום.
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
למיטב זכרוני טלי כבר לא עם טריוס, ולמיטב זכרוני הקצר יותר היא נעלבה כאן מאמירה שוביניסטית בשרשור אחר, העירה על כך ולא זכתה להתנצלות ראוייה... למה שהיא תישאר כאן ?
הייתה צריכה לזרוק עליו בצל...
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
boaz avrahami
28-04-18, 19:30
למיטב זכרוני טלי כבר לא עם טריוס, ולמיטב זכרוני הקצר יותר היא נעלבה כאן מאמירה שוביניסטית בשרשור אחר, העירה על כך ולא זכתה להתנצלות ראוייה... למה שהיא תישאר כאן ?
היא התחילה על העלבויות עוד מזמן. הרבה לפני השובניזם האחרון.
חסר לה קצת הומור ולא התנצלות
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
אין שום דבר מצחיק בזלזול הזה, וההתנהגות הבבונית הזו של לגרד את תלתלי החזה וללעוג לנשים ראויה אך ורק להוקעה.
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
לא יודע... זלזול מצד אחד או בדיחה גרועה מצד שני.
אישתי כבר שנים נוהגת, מכירה את כל המסלולים, יש מקומות (מעלה עוזי, יאיר, ועוד שמות) שנהגים(גברים) אחרים היתקשו והיא דילגה אותם בלי למצמץ ולמי שעשה פרצוף היא החזירה באצבע משולשת.
boaz avrahami
28-04-18, 20:25
אין שום דבר מצחיק בזלזול הזה, וההתנהגות הבבונית הזו של לגרד את תלתלי החזה וללעוג לנשים ראויה אך ורק להוקעה.
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
מספיק כבר עם הפוליטקלי קורקט המטופש הזה.
אתה רשאי להיות פמניסט מתחסד אבל אל תפגע בחופש הביטוי . זכותם של אחרים להביע את דעתם אינה פחותה מזכותך.
הכינוי שלך ״בבונים״ ו״תלתלי החזה״ הרבה יותר פוגעני מכל מה שנכתב עד כה .
טול קורה מבין עיניך.
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
קורה שנפלטת אמירה שפוגעת, לכל אחד ואחת מאיתנו. אבל אם מישהו נפגע וגם העיר על זה, תהייה גבר ותתנצל. וסליחה על השוביניזם ...
היא נעלבה גם בשם הארנבת במתכון הפוייקה..
מספיק כבר עם הפוליטקלי קורקט המטופש הזה.
אתה רשאי להיות פמניסט מתחסד אבל אל תפגע בחופש הביטוי . זכותם של אחרים להביע את דעתם אינה פחותה מזכותך.
הכינוי שלך ״בבונים״ ו״תלתלי החזה״ הרבה יותר פוגעני מכל מה שנכתב עד כה .
טול קורה מבין עיניך.
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZלא צריך להיות פמיניסט כדי לרצות שוויון, ואין צורך בהתחסדות כדי לרכוש כבוד, לכולם ולכולן.
חופש הביטוי, במקום ממנו אני בא בכל אופן, לא כולל אמירות פוגעניות כלפי בני אדם אחרים, ואני שמח לשמוע שתגובתי הצליחה להשיג את מטרתה וגרמה לך להרגיש כמה מעצבנות אמירות כאלו יכולות להיות. עכשיו נותרה רק התקדמות לוגית אחת ליישם, ואנחנו על הגל.
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
הכוכב הכחול
28-04-18, 22:34
אתחיל בהתנצלות כללית לכל נפגעי האתר מחברי האתר.
ולגבי השרשור הזה והתגובות האחרונות, נסחפתם.
מגיבים לגופו של עניין ולא לגופו של אדם.
ומכיוון שבאתר זה נמצאים אנשים שמבינים עניין,
אני רק תוהה מדוע אנשים נעלבים ואו מרגישים פגועים מאמירות של אחרים?
כל אדם הוא עולם בפני עצמו.
כל אדם שאנו פוגשים מלמד אותנו משהו בדרך,
יש כאלו שיאמרו שאנשים שאנו פוגשים הם מראה של עצמנו..
זה ש-X אמר משהו ו-Y נעלב,
מעידה על בעיתיות אישית של Y עם עצמו.
X המשיך בדרכו ושכח מהסיטואציה
Y נשאר בסיטואציה ומלבה את התחושה ע"י הזנת האגו,
הרי למה שידברו או שיגידו משהו כזה להוד רוממותו?
ואז נעלבים. מה זה תורם?
לא עדיף להמשיך בחיים ולתעל את האנרגיה לדברים מועילים יותר?
"...
חשיבות עצמית היא האויב הגדול ביותר של האדם.
מה שמחליש אותו היא תחושת העלבון על ידי המעשים והפשעים של אחיו בני האדם.
חשיבות עצמית דורשת שאדם יבלה את מרבית חייו נעלב ממשהו או ממישהו.
..."
-ד.ח. מטוס
boaz avrahami
28-04-18, 22:52
חופש הביטוי, במקום ממנו אני בא בכל אופן, לא כולל אמירות פוגעניות כלפי בני אדם אחרים,
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
משהו במשפט הזה לא מסתדר.
או שיש חופש ביטוי ואז אומרים גם מה שאתה לא אוהב לשמוע או שאין חופש ביטוי ואז אתה שומע רק את מה שאתה אוהב.
מסתמן אתה מחשיב את עצמך נאור בתנאי שכולם מסתדרים לפי הכללים שלך.
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
משהו במשפט הזה לא מסתדר.
או שיש חופש ביטוי ואז אומרים גם מה שאתה לא אוהב לשמוע או שאין חופש ביטוי ואז אתה שומע רק את מה שאתה אוהב.
מסתמן אתה מחשיב את עצמך נאור בתנאי שכולם מסתדרים לפי הכללים שלך.
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
1++
טל.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
משהו במשפט הזה לא מסתדר.
או שיש חופש ביטוי ואז אומרים גם מה שאתה לא אוהב לשמוע או שאין חופש ביטוי ואז אתה שומע רק את מה שאתה אוהב.
מסתמן אתה מחשיב את עצמך נאור בתנאי שכולם מסתדרים לפי הכללים שלך.
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZהמשפט הזה מסתדר נהדר. יש הרבה דברים ש"אני" "לא אוהב" ושלא מפחיתים מערכם של בני אדם אחרים. אבל אני יוצא מהדיון הזה. אם אמירות כאלו הן מה שנדרש לך כדי להביא עצמך לידי ביטוי - קטונתי.
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
הכינוי שלך ״בבונים״ ו״תלתלי החזה״ הרבה יותר פוגעני מכל מה שנכתב עד כה .
טול קורה מבין עיניך.
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
+1
מה זה "אוטו לאשה" ו"אוטו לגבר". שכל ייסע במה שהוא רוצה.
אבל אנחנו חיים בעידן של פוליטיקלי-קורקט ואפליה מתקנת.
לצחוק על גברים הפך להיות "הומור משובח".
אבל לצחוק על נשים - "שוביניזם נמוך".
לדרוש ממגזרים פרזיטיים שוויון בחובות - "פאשיזם".
למנוע מערסים ובלגניסטים להיכנס למועדון ולהתחיל שם קטטות - "גזענות".
פתאום צריך ממש להיזהר בכבודם של כל מיני נעלבים מקצועיים...
שלא תדרוך בטעות על איזו יבלת קטנה של מישהו ומיד יתחיל מחול השדים.
חלאס. שחררו כבר.
נורא נחמד הטיריוס הזה..יש כזה גם לגברים?[emoji28]
חברה אין שבר כזה רכב לאישה או רכב לגבר הכל של כולם אני ראיתי בחורה נוסעת הדודג ראם וראיתי גבר נוסע בספארק ורודה..ולא הוא סטרייט לגמרי.
כולם פה אחים ואחיות.
שחררו אנחנו פה כדי להנות
מותר להתבדח ולא צריך להעלב מכל דבר.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אתחיל בהתנצלות כללית לכל נפגעי האתר מחברי האתר.
ולגבי השרשור הזה והתגובות האחרונות, נסחפתם.
מגיבים לגופו של עניין ולא לגופו של אדם.
ומכיוון שבאתר זה נמצאים אנשים שמבינים עניין,
אני רק תוהה מדוע אנשים נעלבים ואו מרגישים פגועים מאמירות של אחרים?
כל אדם הוא עולם בפני עצמו.
כל אדם שאנו פוגשים מלמד אותנו משהו בדרך,
יש כאלו שיאמרו שאנשים שאנו פוגשים הם מראה של עצמנו..
זה ש-X אמר משהו ו-Y נעלב,
מעידה על בעיתיות אישית של Y עם עצמו.
X המשיך בדרכו ושכח מהסיטואציה
Y נשאר בסיטואציה ומלבה את התחושה ע"י הזנת האגו,
הרי למה שידברו או שיגידו משהו כזה להוד רוממותו?
ואז נעלבים. מה זה תורם?
לא עדיף להמשיך בחיים ולתעל את האנרגיה לדברים מועילים יותר?
"...
חשיבות עצמית היא האויב הגדול ביותר של האדם.
מה שמחליש אותו היא תחושת העלבון על ידי המעשים והפשעים של אחיו בני האדם.
חשיבות עצמית דורשת שאדם יבלה את מרבית חייו נעלב ממשהו או ממישהו.
..."
-ד.ח. מטוס''חשיבות עצמית דורשת שאדם יבלה את מרבית חייו נעלב ממשהו או ממישהו.'' ענק! ברשותך לוקח את זה להמשך החיים.
Sent from my SM-T810 using Tapatalk
טריוס הוא ג'יפון עם יכולות מעל לממוצע כי יש לו כמה יתרונות מובהקים לעומת קרוסאוברים מודרניים:
מרווח גחון - זה לא יונימוג אבל המרווח סביר.
קוטר גלגל - טוב נו, לא באמת גדול אבל יותר טוב מג'יפונים מודרניים ועם צמיגים בחתך שמאפשר הפחתת לחץ אוויר.
זוויות מרכב - הגלגלים ממוקמים ממש בפינות המרכב.
נעילה לדיפרנציאל מרכזי - לא בכל הדגמים אבל לאלה שיש, זה מצוין.
בקרת משיכה? וואלה לא זוכר. לדעתי אין וזה חיסרון גדול.
בדגמים המאוחרים יש בקרת יציבות (ESP) אבל זה מיועד לכביש. בשטח זה מפריע ומאוד מומלץ לכבות.
בשורה התחתונה - מה אתה צריך מהאוטו וכמה זה יעלה. בקנייה ובשוטף.
אם הדרישות היא לרכב שטח עירוני קטן וחסכוני (יחסית) שנוסע בעיקר בעיר וסביבותיה ובשבילים/שטח קל ולעתים שבילים ברמת קל-בינוני (כתלות ביכולות הנהיגה) טריוס יכול להיות אפשרות לא רעה בכלל.
לשימוש שטח יותר אינטנסיבי הוא כבר לא מתאים. ברוב המקרים הוא יעבור וראיתי כבר נהגים/ות טובים/ות שאנסו אותו לביצועים די מרשימים בכל מיני מעברים טכניים, אבל האוטו לא באמת מיועד ולא בנוי לזה. יהיה לזה מחיר בנזקים.
האמינות בסה"כ טובה. כלים שמורים ומטופלים שלא ראו שטח לא יתקילו אתכם בבעיות מיוחדות. אבל עם השנים האוטו מזדקן לא יפה. מנועי דייהטסו רגישים ביותר במערכת הקירור - תופעות של התחממות וכו' מבשרות על קיצו המתקרב של המנוע.
אני מסכים עם ההגדרה שהוא גיפון או רכב פנאי-שטח מעל הממוצע, כאחד שנסע בו כ5 שנים והוביל איתו שיירות מתנדבים בציפורי במיים היותר עמוקים עד למעיין הסוסים (בו ניפגשתי עם דרור ברלי לאחרונה ושתינו יחד קפה) לדעתי הצנועה כמדריך שטח שעשה את קורס מדריכי השטח עם טריוס 2007, הוא עשה עבודה טובה מאד בדיונות הנמוכות (בגבוהות לא יספיק לו הכוח של מנוה ה 1500), עם צמיגי יוקהמה 50:50 עשה עבודה טובה מאד בבוץ , ועם כונב אוויר הממוקם גבוה עשה עבודה טובה מאד במיים אפילו מעל גובה הגלגל, אבל כמו שדרור כתב זה דורש ניטמנות הגיפרי (צריך להיות ג'יפאי ולא רק נהג כדי להנות מהטריוס ללא נזקים), המיגונים הם חובה, ויש לו כעיה שאין איפה לחבר מלפנים ומאחור נקודות לגרירה ובורג הגרירה שמגיע עם הרכב לא ממש מיועד לחילוצים וכבר ראיתי מיקרה או שניים שתוך כדי חילוץ יצא ממקומו, במדרגות ומעלות ידרוש בניית מע"צ נכונה וכמובן לא מיועד למדרגות מעל 50 ס"מ כי אין לו בארץ ערכות הגבהה שיכולות לקבל אישור בטסט
,, לאחר שנהג שלומיאל ניכנס בטריוס השחור שלי מאחור,, רכשנו את הדגם האחרון שהגיע לארץ ב 2011 שמצוייד בבקרת ירידה ועם מזגן משופר וכיום ניתן להשיג גם צמיגי מקסיס מתאימים וגם מיגון גחון וגיר בסדנאות בצפון (חיפה והקריות) - לאור נבו - טיולי שטח 0547885039
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.