צפייה בגרסה מלאה : Article: על מצברים ומטענים
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?1293-jeepolog-archive
אני מחייה את המאמר המצויין ומפנה שאלה לקהל -
ברכב שטח בעל שני מצברים (במקביל, דרך מטען מבוקר), מה הקונסטלציה המומלצת?
נהוג להתקין שני מצברים מאותו סוג (מבחינת מחזור פריקה וקיבולת).
האם ניתן להשתמש בפריקה עמוקה למצבר הצרכנים ומחזור פריקה רגיל למצבר ההתנעה?
אבנר,
אצלי חתכתי את הגיבנת שבתא המצברים ויצרתי תא שטוח.
שני מצברי 100A של ורטה נכנסים יחסית בקלות.
בשביל קלות החיבורים מצבר אחד שמאלי ואחד ימני מבחינת הקטבים
boaz avrahami
18-08-14, 14:41
תבדוק מה מחיר מצבר פריקה עמוקה וכמה אחריות יש לו.
מנסיוני המועט, הלוחות בפריקה עמוקה פריכים יותר והמצבר ברכב שטח מת מהר יחסית ועולה הרבה יותר.
במקומך הייתי שוקל לקחת מצבר עם אחריות טובה וארוכה ולהחליף אותו באחריות בתןך התקופה מאשר לקחת מצבר יקר שימות אחרי שנה וקצת מייד אחרי האחריות...
רוב המצברים שהיו לי חיו את תקופת האחריות פלוס חודש חודשיים
אבנר,
אצלי חתכתי את הגיבנת שבתא המצברים ויצרתי תא שטוח.
שני מצברי 100A של ורטה נכנסים יחסית בקלות.
בשביל קלות החיבורים מצבר אחד שמאלי ואחד ימני מבחינת הקטבים
תודה.
המערכת מורכבת אצלי כבר שלוש שנים, בדומה לשלך. גם אני חתכתי את המדרגה ומיקמתי את שני המצברים בניצב לכיוון הנסיעה.
אני גם הגדלתי את פתח התיבה מתחת לכסא לשם גישה ותחזוקה שוטפת קלה יותר.
מצבר ההתנעה שלי מתחיל להתעייף, אני מברר פרטים לגבי הרגע בו אצטרך להחליפו (בשאיפה כמה שיותר רחוק...).
ואם כבר הכתבה עלתה, אז להזכירכם כתבה נוספת על מטענים
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/2972
תבדוק מה מחיר מצבר פריקה עמוקה וכמה אחריות יש לו.
מנסיוני המועט, הלוחות בפריקה עמוקה פריכים יותר והמצבר ברכב שטח מת מהר יחסית ועולה הרבה יותר.
במקומך הייתי שוקל לקחת מצבר עם אחריות טובה וארוכה ולהחליף אותו באחריות בתןך התקופה מאשר לקחת מצבר יקר שימות אחרי שנה וקצת מייד אחרי האחריות...
רוב המצברים שהיו לי חיו את תקופת האחריות פלוס חודש חודשיים
יש בזה היגיון....
נכון לעכשיו, שני מצברים רגילים מחזיקים מעמד יפה כמעט שלוש שנים...מצבר ההתנעה מתחיל להראות סימני עייפות אבל אמשיך איתו עד הקיץ הבא כנראה.
מאמר וותיק של אסף בנושא - http://www.jeepolog.com/forums/content.php/1530-jeepolog-archive
ויש עוד די הרבה חומר בנושא, כמו http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/77020-%D7%97%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C-%D7%9B%D7%97%D7%9C%D7%A7-%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%A6%D7%91%D7%A8-%D7%9B%D7%A4%D7%95%D7%9C-%D7%9C%D7%94%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%A7%D7% A1-97
העבודה המטורפת של איציק ברכב של יוסףף - http://www.jeepolog.com/forums/album.php?albumid=34
ועוד עבודה עצמית עם דיאגרמות חשמל - http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/40592-%D7%9C%D7%95%D7%97-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%A9%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%A6%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A9%D7%90%D7%A8-%D7%99%D7%A8%D7%A7%D7%95%D7%AA
ארז גור
יש בזה היגיון....
נכון לעכשיו, שני מצברים רגילים מחזיקים מעמד יפה כמעט שלוש שנים...מצבר ההתנעה מתחיל להראות סימני עייפות אבל אמשיך איתו עד הקיץ הבא כנראה.
לדעתי והבנתי.. תנסה לעשות לו שיקום עם מטען מצברים, עכשיו לפני שיתפגר.
יש סיכוי שתוכל להאריך את חייו.
....
...מצבר ההתנעה מתחיל להראות סימני עייפות אבל אמשיך איתו עד הקיץ הבא כנראה.
מצברים בדײכ מתים בחורף.
אם תרצה להשאיל מטען לנסיון החייאה, יש של ctek
אפשר לבקש תוספת פיסקה או שניים על מצבריי סטארט סטופ?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.