PDA

צפייה בגרסה מלאה : Article: התקנת כריות אויר AirLift 1000 בסוזוקי ויטארה



נדב42
03-02-11, 06:19
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?1835-jeepolog-archive

momi-r
20-01-13, 10:26
שלום נדב..

אני פונה אליך בעקבות התקנת ה AIR LIFT 1000..
הכתבה פורסמה ב 2010 וכאן פרסמת את זה ב 2011.... עבר המון זמן מאז ועד היום
מעבר למסקנות רשמים והמלצות לגבי המוצר רציתי לשמוע אם זה כדאי בכלל להיכנס לזה או לוותר מראש ?
המטרה העיקרית שלי והשימוש שלי במוצר הינו על גרנד ויטרה 2010 קצר ואינו על בסיס קבוע - ראיתי בסרטונים של המוצר שכאשר אני מנפח את המוצר הוא בעצם
מותח את הקפיץ וכך נותן עוד קצת גובה (כידוע הגרנד ויטרה מאוד נמוכה )רציתי לשמוע מניסיונך עם המוצר אם כדאי להתקין את המוצר ברכב הנ"ל ורק כאשר אני מגיע למעבר שמצריך קצת גובה לנפח את הכרית "להרוויח קצת גובה" ואחרי המעבר להוריד חזרה את האויר מהכרית ?
נשמע הזוי או הגיוני ?
תודה.

נמרוד
20-01-13, 10:32
הדרך הנכונה להשתמש במערכת כזאת (גם בכלי רכב שבהם יש אפשרות לשינוי גובה המרכב במקור, כמו דיסקברי או ריינג' על כריות אוויר) היא להגביה את הרכב למצב הגבוה שלו בכל נסיעת שטח. אנחנו לא נוסעים עם רדאר בעיניים שמודד את גובה האבנים בשביל לפנינו, וגם זמן התגובה של ניפוח הכרית אינו כזה קצר. ומה שדופק לך על הגחון זה לאו דווקא מדרגה ברורה (עם שלט "זהירות מדרגה!") שמן הסתם לפניה אתה ממילא מאט ונזהר ואולי מוריד מכוון קרקעי. מה שדופק לך את הגחון זה סתם סלע שבולט קצת יותר מדי באמצע שביל זיף זיף שאתה נוסע בו מהר.

אחד הדבריםה המעצבנים בדיסקברי, לפחות אותי, זה שמערכת הבקרה של הרכב מנמיכה אותו לגובה הנמוך שלו כשאתה עובר 40 קמ"ש...

momi-r
20-01-13, 11:20
אני בטוח שאם אני אתקין את זה אני אנסה את כל האופציות

אבל אם אשאיר את הכרית מנופחת קבוע בשטח אז מגיעה השאלה...

אם אנחנו מנפחים את הכרית ומותחים את הקפיצים אז אנחנו מרוויחים גובה אבל גם מקשיחים את הקפיצים ואז התחושה היא כאילו נוסעים על רכב ללא שיכוך בכלל לא ???
לדעתי תיהיה הרגשה נוקשה מדי ...

מה שטוב שהכל שם הפיך ולא בעייתי לחזור למצב הרגיל ברגע .

-->