צפייה בגרסה מלאה : Article: התקנת פנסים נוספים על הג'יפ
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?1158-jeepolog-archive
תודה על ההסבר המפורט
איתי
איזה כייף להיתקל במקרה בזמן שעמום במשרד בכתבות כאלו....
boaz avrahami
31-12-13, 11:44
אייל, כתבה שימושית ומצויינת.
מתבקשת עכשיו כתבה על פנסים.
מסורתיים מול לד ובכלל...
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
למה אני רואה שרשור על הזרקת דלק בסופה?
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
תודה על הכתבה המעניינת ועל ההסברים הטכניים להרכבה בטיחותית = לגבי פנסים על הגג , אני למדתי שחובה לשים אותם מכוסים ולהוריד הכיסוי רק בנסיעת לילה ייעודית בשטח, בעיקר כדי שלא תפעילו אותם בטעות ותסנוורו את הרכב הבא מולכם בכביש ויגרום לתאונה, אצלי הם מכוסים ועברתי טסט פשוט ונקי ללא הערות והשגות (היה לי לד 88 ס"מ שהיה מכוסה כהלכה עם ברזנט וחיבור סקוטש מהיר ,, אבל הגנב הערמומי פירק יל הכל ולקח את הברזנט יחד עם הפנס לדים :-( שיכוו וישרפו ידיו ולא יזכה להינות מהגניבה
אני רוצה לחבר מצלמת רוורס לפולו ... איך אני מחבר אותה עם ריליי? אני לוקח מתח מהמנורת רוורס ברגיל...
זה לא בדיוק המקום לשאול אבל לא צריך ריליי, זה זרם מאוד נמוך, פלוס מהכבל של מנורת הרוורס (או מפסק עצמאי) ומינוס למצלמה ולמוניטור מגוף הרכב.
תודה רבה, הסבר מפורט ומצויין ובעזרתו הותקן היום לד בר שקיבלתי מתנה על הפאג׳רו
recommenderplus
21-07-17, 11:54
תודה רבה על ההסבר!
שבת מבורכת
Reem Hajbi
21-08-17, 14:22
תודה על המידע המפורט
שאלה :
הרכבתי 4 פנסים של 48W על גג הרכב הפיוז הוא פיוז 10 וכל הזמן לאחר 3-4 הפעלה הוא נשרף בנוסף החוטים עצמים מתחממים
יש למישהו רעיונות איפה הבעיה?
כל פנס של 48 וואט צורך כ-4 אמפר של זרם (זרםXמתח=הספק, המתח ברכב הוא 12 V)
ארבע כאלו צורכים 12 אמפר. לכן לא פלא שפיוז של 10 אמפר נשרף... זה מה שהוא אמור לעשות. אתה צריך פיוז של 15 אמפר. אבל יותר חשוב מזה, אם החוטים מתחממים, אתה צריך להחליף לחוטים עבים יותר. אחרת אם תתקין פיוז של 15 אמפר הוא לא ישרף, אבל החוט אולי כן, יקצר לגוף, ועלול לגרום לשריפה.
Reem Hajbi
21-08-17, 14:35
תודה רבה על התגובה המהירה
הכבלים הם כבלים עבים כמו של חוט חשמל ביתי יש מצב שצריך יותר מזה?
ולגבי הפיוז 4X4 זה 16 אמפר- 15 אמפר יעשה את עבודה
טעות שלי. כמובן שארבע מנורות שצורכות כל אחת 4 אמפר זה 16 אמפר, אז אתה צריך פיוז של 20 אמפר.
לגבי שטח החתך של המוליך - תלוי גם באורך. ראה טבלה. כבל לחמשל 220 וולט רגיל זה 1.5 ממ"ר אז אתה יכול לראות שהוא גבולי עבור 15 אמפר וכדאי להשתמש במוליך עבה יותר - 5 ממ"ר.
http://i233.photobucket.com/albums/ee312/Polyboatowner/12VoltCableSize.jpg
Reem Hajbi
21-08-17, 15:10
הבנתי אני אחליף את הפיוז ל20 אמפר ואפעיל את הפניסים לראות אם לאורך זמן החוטים מראים סימני כניעה . הכבל עצמו רץ מהגג לחלק האחורי של הרכב ודרך הדלת האחורית דרך דיפון פנים הרכב לכיוון הלוח שעונים
להחליף את כל זה זה חתיכת סרט רע...
Reem Hajbi
21-08-17, 16:14
תודה רבה נמרוד עזרת לי המון ולימדת אותי לא מעט !
לא ציינת מפורשות, אבל רק כדי לוודא - החיבור הוא לא לשקע מצית או במקביל לשקע מצית אלא לחיבור יעודי / ממסר, נכון?
שקע המצית מיועד לצרכנים "קטנים" יותר ובד"כ מוגן בפיוז של 10 אמפר.
Reem Hajbi
21-08-17, 17:58
החיבור הוא ישירות למצבר
הבנתי אני אחליף את הפיוז ל20 אמפר ואפעיל את הפניסים לראות אם לאורך זמן החוטים מראים סימני כניעה . הכבל עצמו רץ מהגג לחלק האחורי של הרכב ודרך הדלת האחורית דרך דיפון פנים הרכב לכיוון הלוח שעונים
להחליף את כל זה זה חתיכת סרט רע...
גם לכבות אוטו בוער זה סרט.
התחממות החוטים זו דרכו של החוט להזהיר אותך שיש בעיה.
הבנתי אני אחליף את הפיוז ל20 אמפר ואפעיל את הפניסים לראות אם לאורך זמן החוטים מראים סימני כניעה . הכבל עצמו רץ מהגג לחלק האחורי של הרכב ודרך הדלת האחורית דרך דיפון פנים הרכב לכיוון הלוח שעונים
להחליף את כל זה זה חתיכת סרט רע...
מקדמת הגג לדלת האחורית זה 1.5-2 מטר, למטה עוד מטר, עד לתא המנוע עוד 3-4, סה"כ כנראה יש לך 5-6 מטר של מוליך חשמלי לפחות. לזרם ישר במתח נמוך, האורך קריטי, מהטבלה אתה יכול לראות בפרוש שמוליך 1.5 ממ"ר לא מספיק למרחקים כאלו לזרם של 15 או 20 אמפר.
לפי המידע שאתה סיפקת כאן, אתה חייב להחליף את המוליך לעבה יותר משמעותית - משהו עם שטח חתך 5 ממ"ר. אתה יכול לקנות מוליך כזה לפי מטר אצל מתקיני מערכות אזעקה וסטראו.
ככה נראה חוט לא מתאים אחרי שכשל. בקלות אפשר לאבד ככה רכב.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170822/90adc13a50bccebf96f65be3e9a27439.jpg
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
boaz avrahami
22-08-17, 17:16
מקדמת הגג לדלת האחורית זה 1.5-2 מטר, למטה עוד מטר, עד לתא המנוע עוד 3-4, סה"כ כנראה יש לך 5-6 מטר של מוליך חשמלי לפחות. לזרם ישר במתח נמוך, האורך קריטי, מהטבלה אתה יכול לראות בפרוש שמוליך 1.5 ממ"ר לא מספיק למרחקים כאלו לזרם של 15 או 20 אמפר.
לפי המידע שאתה סיפקת כאן, אתה חייב להחליף את המוליך לעבה יותר משמעותית - משהו עם שטח חתך 5 ממ"ר. אתה יכול לקנות מוליך כזה לפי מטר אצל מתקיני מערכות אזעקה וסטראו.
לפי הנתונים שלו יש לו איזה 8-10 מטר כמו כלום.
הוא הולך מלפנים עד האחור ואז חזרה לפנים.
לפי הטבלה של נמרוד צריך חוטים של 10 ממר שזה חוט מאוד עבה!
משהו בטבלה מוזר לי...
** בכל מקרה הפיוז אמור להיות קטן או שווה ערך לחתך החוטים ובשום אופן לא גבוה מהם.
הפיוז הוא הגנה מפני כשל
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
הטבלא שנימרוד העלה היא לציוד אלקטרוני שבו מפל המתח צריך להיות עד 3% ממתח המצבר, לתאורה אפשר לחשב לפי נפילת מתח גדולה יותר ואז מגיעים למוליך של 5 ממ"ר, כמובן שעל חשבון תפוקת האור.
אפשר לחבר את המינוס לגוף ואז לחסוך כמה מטרים של חוט ולהרוויח את מפל המתח.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.