התחברות

צפייה בגרסה מלאה : Article: מדריך ג'יפולוג לנעילות דיפרנציאל



נמרוד
03-02-11, 06:37
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?1113-jeepolog-archive

helvits
09-04-12, 21:50
הי חברים,
אני בעליו הגאה של XJ 2001 בו התקנתי No-slip מאחור ולוקרייט מלפנים - פשוט אדיר! בשטח כמובן הרכב לא עוצר ומטפס באלגנטיות וללא סיכון מכלולים חשובים על כל מעלה שניסיתי עד כה (זיק, עשוש, ורדית, רמון, חורשן וכד'). ועל הכביש, בזכות ה- No-slip, כמעט ואין רעשים (רק בסיבובי פרסה ארוכים). למי שתוהה, כן, יש גירסא של ה- No-slip המתאימה לקייס של דנה 35 מוגבל החלקה.
את החלקים הבאתי בעצמי מארה"ב (בדיוק כפי המוצע מעלה) - 275$ ללוקרייט ו- 455$ ל- No-slip. את ההתקנה בחרתי לעשות במוסך, בעיקר בגלל המורכבות של ה- LSD מאחור, ואחרי כל העיניינים סגרתי שתי נעילות במחיר של כ- 5000 ש"ח! שווה לכל הדעות.
ממליץ בחום..........

נמרוד
10-04-12, 08:24
כיף לראות שאחרי 10 שנים המדריך עדיין נקרא ואנשים נעזרים בו.

תהנה!

גיא מרמור
15-11-12, 23:10
אבל לנעילות כמו arb או kam יש בעיה . אתה מביא אותם לארץ במשלוח או המזוודה ואין אלריות בארץ לא רוצים לתת אחריות .. אז בעצם אין אפשרות של יבוא נעילות כאלו מחול ..

lindner
10-04-13, 23:57
עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא :)
חיפשתי אינפורמציה בנושא הזה בדיוק לפני שקניתי את הפאוור טרקס 1921 lock right לבלייזר שלי ,
התקנתי לבד בחצר כולל החלפת מיסבים שימס , קרש סליב ומחזיר שמן לפיניון .
מסתבר שההתקנה של הנעילה דורשת שימוש בדיסקות הקיימות של גלגלי השיניים שיושבים על הסרנים ועצה שלי למי שמתקין לבד ברכב "ותיק " כמו שלי להזמין את הTHRUST WASHERS האלו כי מה לעשות הם נשחקים לגמרי עם הזמן.
התיאור למעלה מאוד מדויק בנושא הנסיעה בכביש ובשטח , אני מאוד מרוצה מהנעילה בשטח עם המומנט המכובד שמוציא ה6.5 ליטר שלי אני עובר הצלבות בקלות בטיפוס ובאיטיות בירידה.
בכביש זה קצת שונה אבל נסבל לגמרי , אולי בחניון שקט שומעים את הראצ'ט אבל לא יותר מזה.
עלה לי 1000 ש"ח כולל משלוח ומיסים בסך 530 ש"ח ( נכנס להוצאות )
שווה את הכסף

-->