צפייה בגרסה מלאה : חריקה מהקפיצים האחוריים
מה עושים שהרכב מתחיל להשמיע רעשי חריקה מהקפיצים האחוריים?
יש מה לעשות או להחליף קפיצים?
לשים גומיה בין הקפיץ לתושבות
צריכה להיות שם מקורים ויש לקנות כאלו "שבולמות ויברציות"
יתכן שהחיבור של הקפיץ לתושבת חופשי והתזוזה מייצרת חריקות
אני נאלץ להחזיר את הנושא לחיים- החריקות חזרו...
שחר, אלו לא חריקות של מגע בין הקפיץ לתושבת, אלא חריקות של קפיץ עייף לפי דעתי.
האם יש פתרון?
קפיצים מקוריים או של יצרן אחר ? אתה עם דרופ קיט ? על הכריכה העליונה אמור להיות כיסוי פלסטיק
אם אתה מזמין מג'קי אוטומיני העליונים HD התחתונים רגילים
NRC9462D90 HD Rear drivers side 15.25 210/240^ 9.2 green/yellow/red
NRC9463D90 HD Rear passenger side 14.81 210/240^ 9.2 green/yellow/white
NRC9448 D90 Rear 15.31 225 8 blue/red
NRC9449 D90 Rear 14.80 225 8 yellow/white
קפיצים מקוריים. ללא דרופ קיט...
יש מצב שאחרי 14 שנה הקפיצים מתחילים להשמיע זעקות?
ללא קשר למקור הרעש, נראה לי נכון להחליף קפיצים אחרי 14 שנים (בטח ברכב שרואה שטח). במידה ואתה מעוניין להישאר עם מקוריים, אפשר לקנות חדשים אצל גקי או לחילופין לחפש משומשים ״טריים״ אצל אלי שחר / סדנאות שיפור (רוקסוליד שות).
אגב, אצלי יש 4 אייבכים שירדו מה 90 של גלעד (נותנים הגבהה של 2.5״).
אם תרצה שלך ללא תמורה (אבל תצטרך להשקיע בבולמים חדשים...)
אגב, לפעמים זה סתם אבק. טיול מאובק לפעמים גורם לזה (לפחות אצלי).
שחף, בדכ הייתי מסכים איתך. אבל הפעם זה לא זה.
גרשון, בדקתי את זה שוב לעומק יחד עם אלי שחר, כרגע יש חשד שזו אחת הבוקסות.
שמתי כרגע קצת WD לראות אם אכן מדובר בזה, ניתן לזה יומיים להיספג טוב טוב, אם לא, נעבור לשלב הבא.
ניר- שלחתי לך הודעה
החלק התחתון של קפיץ-שם יכול להיות חופש
בוקסות גם יש סיכוי
אני מדבר על 8-spring retainer plate
ברגים שלה
אוקיי, הפעם מצורפות תמונות. התכופפתי וצילמתי.
להערכתי, החריקות מגיעות או מאיפה שסימנתי בעיגול הגדול, או מהזרועות שמחוברות אליו.
בנוסף, בעיגול הקטן מחובר צינור, בקוטר של טפטפת בערך, שמוביל לשום מקום, והקצה שלו פתוח אחרי כ40 ס"מ של צינור בערך.
האם זה קדח של דחיסת אוויר לביצה כמו בנשלטות למיניהן? ברכב הקודם זכרתי שהקדח היה ממש בביצה ולא ליד.
בעיגול הקטן מחובר צינור, בקוטר של טפטפת בערך, שמוביל לשום מקום, והקצה שלו פתוח אחרי כ40 ס"מ של צינור בערך.
אין תמונה אבל אני מניח שזה הנשם.
תעלה אותו גבוה יותר מ 40 סמ
זה חייבים לראות
כך קשה להגיד
נשם של מה? של הסרן?
נסיון שני לתמונה-51381
אין תמונה אבל אני מניח שזה הנשם.
תעלה אותו גבוה יותר מ 40 סמ
את השרטוט שהעלת קודם ראיתי
אם אתה מסתכל על הסרן מאחורה, בחלק שקרוב לגלגל השמאלי יותר, יש נשם שנמצא בחלק העליון של הסרן. זה נראה כמו פיטמה קטנה שיושבת על אום (אם אני לא טועה 8 או עשר). לפיטמה הזאת, לרוב, מחברים צינור על מנת להעלות את זה מספיק גבוה על מנת שלא ייכנסו מיים במעברי מים (על אותו עיקרון של שנורקל) או ייסתם מאבק. בד"כ זה יותר ארוך מ40 ס"מ אבל אם זה מגיע פחות או יותר לבודי, זה אמור להספיק. אגב, אם אתה כבר זוחל מתחת לאוטו, מומלץ להוציא את הנשם הזה ולראות שהוא באמת פתוח. אם הוא נסתם, הדבר יכול להוביל לפריצת מחזירי שמן בסרן וכמובן נזילות, בעקבות הלחץ שנוצר בביצה כשהיא עובדת ומתחממת.
בכל אופן, אם על זה מדובר, זה אכן נשם ולא שום קדח אחר לנעילה (שאמור להיות בביצה עצמה ולא על הסרן).
נועם.
חברים, טופל וסודר.
הבעיה הייתה בבוקסות של הזרוע שבצורת V שמחוברת לסרן האחורי.
בנוסף, הרכב קיבל מתנה על התנהגות יפה במשך שנה- בולמי קוני וקפיצי אייבך.
הבעיה היחידה היא שעכשיו זה חיסל סופית את הסיכוי של סבתא לעלות לרכב. האמת שאני בקושי מצליח.
תודה לכולם על העזרה והתמיכה.
ברכות, רן.
הזרוע הזאת נקראת תמך A
לדעתי עשית שטות ששמת קפיצים כאלו .(אפילו שזה בחינם)
הבולמים של קוני, החלטה מעולה.
לא יהיה טוב- נחזיר חזרה.
תודה!
יפה, ההשארה אומתה.
תתחדש ותן רשמים על התנהגות המערכת.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.